Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

Ja bravo naši;Jerman prvi v stock 1000 in tretji v ss 600,Pintar prvi v ss,ter debitant Pečnik(Helmut) tretji v superbike!!!!!!Kaj rečt,še dobr da nimamo dirkališča,potem bi bli Slovenci svetska klasa v motociklizmu! :worship::yea1::OK:

:eek::worship::worship::worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, imam vprašanje glede gum za na Grobnik.

Na motorju ima gumi Pirelli DIABOLO CORSA in bi šel z njimi odpeljat kakšen krog na dirkališče. Glede na to, da bi šel prvič ne mislim izvajat nekih ekstremnih podvigov. S prijatelji bi se malo zapeljali in me zanima ali so te gume OK ali je boljše, da se sploh z njimi ne podam na dirkaliče ??? Ali bojo zdržale nekaj krogov ali se bosta takoj pregreli in nekotrolirano drseli??

Hvala za odgovore

MK-R1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, imam vprašanje glede gum za na Grobnik.

Na motorju ima gumi Pirelli DIABOLO CORSA in bi šel z njimi odpeljat kakšen krog na dirkališče. Glede na to, da bi šel prvič ne mislim izvajat nekih ekstremnih podvigov. S prijatelji bi se malo zapeljali in me zanima ali so te gume OK ali je boljše, da se sploh z njimi ne podam na dirkaliče ??? Ali bojo zdržale nekaj krogov ali se bosta takoj pregreli in nekotrolirano drseli??

Čist dobre so!Je pa res,da ti jih bo malenkost bolj obrabilo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo gume pobralo ni problem.

Sprašujem zato, ker prej sem imel Qualifier gor in so/ste pisali, da niso za na dirkališče, ker začne hitro nekontrolirano drset in je zelo nevarna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo gume pobralo ni problem.

Sprašujem zato, ker prej sem imel Qualifier gor in so/ste pisali, da niso za na dirkališče, ker začne hitro nekontrolirano drset in je zelo nevarna.

Ti dve gumi sta kot fičo in ferrari.Vsaj zame!Moje mnenje je,da če boš vozil kroge nad 1.40 in šel dol,po ne vem 12krogih in pol nazaj gor so ok! Ponavadi prvič obiskovalci prej vozijo 1.50 plus.Za kar pa so te gume dobre!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se razume, da ne bom ''rekordov'' podiral, mi je za prvič dovolj da odpeljem nekaj krogov in da pripeljem sebe in motor v kosu iz dirkališča.

Hvala,

MK-R1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni napisal supercorsa, če je kdo to spregledal, diablo corsa so pa isti rang kot qualifier.

Za par krogu naredit so vredu, pretiraval pa ne bi s temi gumami, naredi ene 4-5 krogov potem pa dol da se guma shladi, pa na odpiranju bodi nežen, če bo pa ful vroč dan se jst pa sploh pelat ne bi šel :), škoda tvegat za tistih par krogov, raj greš enkrat ko imaš bolše gume. Pač grobnik je čuden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja gume so DIABOLO CORSA in NE supercorsa. V vsakiem primeru sem imel v mislih odpeljati 3-4 kroge dol, da se gume in jaz ohladim in nazaj.

Drugače pa malo off topic, qualifier se na cesti + R1(2004) bolje drži/pelje kot diabolo corsa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa malo off topic, qualifier se na cesti + R1(2004) bolje drži/pelje kot diabolo corsa.

Kje a na zalivkah,kjer dunlop poplesuje?Ali mogoče v zaporednih ovinkih,kjer moraš dunlop vlečt sem in tja?Ali mogoče pri pospeševanju iz ovinka,ko prednja guma širi izhod,zadnja pa popušča?

@dolenc kot je sam napisal...gre prvič tja malo poizkusit,si ogledat pisto ne pa po njej postavljat časov.Z dost slabšimi gumami se tam vozijo pa gre.Ja pa sigurno dejstvo,da je pač za grobnik najboljše D211 potem SC1-SC2.In da corsa ni temu namenjena.Vendar,če se je pred 15leti z gsxr750 s cestnimi gumami vozlo 1,48 ni hudič,da se ne mogel zdaj s corso prvič čisto normalno peljat!Tud,če z 211 pretiravaš padeš!

Ni corsa rang Qrr?Teoretično?

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš peljal okoli 1.50, 5 krogov maks pa dol. Nato, če boš imel zegen ti bo odneslo tazadnjo pri pospeševanju, če pa ne boš mel zegna ti bo odneslo pa tasprednjo = nicht gut. :naughty:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni napisal supercorsa, če je kdo to spregledal, diablo corsa so pa isti rang kot qualifier.

Sam da dejansko delajo tko k treba.

Grobnik je idealen za nažiganje pozno pozimi in vso pomlad ter pozno jeseni in zgodaj pozimi :-) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekskluzivno z Grobnika za Motosvet: RobiRoberto

wacko.gif

P.S.

Na srečo niso moje garje. Nemci imajo rezerviran cel vikend.

post-12027-125148282514_thumb.jpg

post-12027-125148283353_thumb.jpg

post-12027-125148284171_thumb.jpg

post-12027-125148285016_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebna izkušnja. Bil gor 3x.

Z navadnimi cestnimi ST gumami (AVON AV26 Roadrider).

Svetovali so spustiti tlak za 0,3 do 0,4 atm.

Pa ni blo problema. Seveda z občutkom.

Sem pa prvič pozabil spustit tlak, pa je nekje v 4, 5 krogu proti Reškemu

malo oddrsnila prednja. Sem spustil tlak, pa je blo potem OK.

Čas je bil pa menda 2:05.

Pojdi in uživaj a oprezno.

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da še v tej temi prilepi tabelo, ki jo uporabljajo vsi tahitri na Grobniku ki uporabljajo Dulop D211 N TEC

Dunlop D211 N TEC za grobnik

Asvalt (°C):

do 10 stopinj

6136 medium sprednja

7603 medium-hard zadnja

do 20 stopinj

6136 medium sprednja

7680 medium zadnja

do 40 stopinj

6136 medium sprednja

7704 medium-soft zadnja

nad 40 stopinj

6178 soft sprednja

7614 soft zadnja

kvalifikacijska

6178 soft sprednja

6681Q ali 7126Q zadnja

Tlak v pnevmatikah sprednja :

hladna 1.9 – 2.0 bar in topla cca 2.5 bar

Tlak v pnevmatikah zadaj :

hladna 1.0 – 1.2 bar in topla (80°C) 1.4 – 1.5 bar

To je tabela, ki jo uporabljajo in se je držijo vsi dirkači ( tut rekorder Marko Jerman). Štirimestna številka pa je oznaka za zmes gume, ki je pa pr tem Dunlopu vsak let druga številka za isto trdoto. In te oznake trdot k so napisane tukaj so za gume letnik 2009.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da še v tej temi prilepi tabelo, ki jo uporabljajo vsi tahitri na Grobniku ki uporabljajo Dulop D211 N TEC

Dunlop D211 N TEC za grobnik

Asvalt (°C):

do 10 stopinj

6136 medium sprednja

7603 medium-hard zadnja

do 20 stopinj

6136 medium sprednja

7680 medium zadnja

do 40 stopinj

6136 medium sprednja

7704 medium-soft zadnja

nad 40 stopinj

6178 soft sprednja

7614 soft zadnja

kvalifikacijska

6178 soft sprednja

6681Q ali 7126Q zadnja

Tlak v pnevmatikah sprednja :

hladna 1.9 – 2.0 bar in topla cca 2.5 bar

Tlak v pnevmatikah zadaj :

hladna 1.0 – 1.2 bar in topla (80°C) 1.4 – 1.5 bar

To je tabela, ki jo uporabljajo in se je držijo vsi dirkači ( tut rekorder Marko Jerman). Štirimestna številka pa je oznaka za zmes gume, ki je pa pr tem Dunlopu vsak let druga številka za isto trdoto. In te oznake trdot k so napisane tukaj so za gume letnik 2009.

Jaz mam gume letnik 09 prednje 6614-SOFT???

Si ti narobe napisal a majo dvojne oznake gum?

Res se mi pa od teh cifr že mal meša......... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam gume letnik 09 prednje 6614-SOFT???

Si ti narobe napisal a majo dvojne oznake gum?

Res se mi pa od teh cifr že mal meša......... :slap:

Možn, da mam v tabeli kšno letnik 2008 in možn je tut to, da je več trdot soft. Pa ta Dunlop je pa s tem cifram res težk k svina. Pizda more res vsak zdej k voz za vsak let celo tabelo sabo nost da ve kaj bo vozu :BUA:

K da nebi mogu met oznak k Pirelli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop ne najeda s svojimi oznakami samo pri dirkalnih gumah, ampak tudi v komercialni ponudbi nima usklajenih oznak za različne trge, pa ajde, to je še pogojno spremeljivo, ampak se dogaja, da se pod enako oznako na različnih delih sveta prodajajo različne gume.. Kar je v današnji dobi interneta in visokega pretoka informacij enostavno butasto.. Namesto, da bi bile zadeve usklajene, pa da človek utipka u Google oznako gume, si o njej lepo kaj prebere in pogleda kakšen test je tu cela zmeda, ker je najprej treba pogruntat, če se to sploh nanaša na gumo za katero se zanimaš, oziroma kaj je kje mišljeno pod to. :headbang::headbang:

Ostali proizvajalci 10x manj komplicirajo s tem. So zadeve poenotene pa je rešeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao sploh nisem vedel da dunlop nima oznak medium, hard pa to...

pa zadnjič ko norc iščem to oznako na gumah pa samo ene cifre

pa nič druga.. nič mi ni blo jasno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej tut Pirelli nima tako enostavnih oznak, kot se zdi.

Sc1, Sc2, SC3 in SC0 so glavne skupine, imajo pa pod SC1 recimo al pa SC2 različne trdote gum, ki so pa pznačene s štirimestnimi stevilkami poleg kode SC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej tut Pirelli nima tako enostavnih oznak, kot se zdi.

Sc1, Sc2, SC3 in SC0 so glavne skupine, imajo pa pod SC1 recimo al pa SC2 različne trdote gum, ki so pa pznačene s štirimestnimi stevilkami poleg kode SC.

To je res sam Pirelli ima vsaj v "grobem" preprosto izbiro trdote pa potem tako kot Dunlop zakoplicirane fino izbiro trdote v svoji skupini pr Dunlopu pa brez tabele ne veš sploh kero trdoto maš kaj šele fino izbiro trdote. Je že tut Marko Jerman lani v Brnu pelu dirko in po štirih krogih odstopil ker ni šlo več naprej, ker mu je nekdo prodal Dunlop gumo za kvalifikacijo in ni biu pozoren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!