Skoči na vsebino

FORMULA 1 2006


Jure007

Priporočene objave

No, pa počasi presedlajmo na sezono 2006:

Moštva 2006

Renault

1. voznik:Fernando Alonso

2. voznik:Giancarlo Fisichella

Testni voznik:Heikki Kovalainen ali Franck Montagny

Pnevmatike:Michelin

Motor:Renault V8

McLaren

1. voznik:Kimi Räikkönen

2. voznik:Juan Pablo Montoya

Testna voznika:Pedro de la Rosa, Alexander Wurz

Pnevmatike Michelin

Motor: Mercedes V8

Ferrari

1. voznik:Michael Schumacher

2. voznik:Felipe Massa

Testna voznika:Luca Badoer, Marc Gené

Pnevmatike:Bridgestone

Motor:Ferrari V8

Toyota

1. voznik:Ralf Schumacher

2. voznik:Jarno Trulli

Testna voznika: Olivier Panis, Ricardo Zonta

Pnevmatike: Bridgestone

Motor:Toyota V8

Williams

1. voznik:Mark Webber

2. voznik:Nico Rosberg

Testni vozniki: Antonio Pizzonia, Robert Doornbos, Narain Karthikeyan, Tiago Monteiro, Bas Leinders

Pnevmatike:Bridgestone

Motor:Cosworth V8

Honda

1. voznik: Jenson Button

2. voznik: Rubens Barrichello

Testni vozniki: Enrique Bernoldi, Adam Carroll, Danilo Dirano, James Rossiter, Alan van der Merwe, Anthon Davidson

Pnevmatike:Michelin

Motor:Honda V8

Red Bull Racing

1. voznik:David Coulthard

2. voznik: Christian Klien, Tonio Liuzzi

Testni voznik:Neel Jani

Pnevmatike:Michelin

Motor:Ferrari V8

BMW

1. voznik:Nick Heidfeld

2. voznik: Jacques Villeneuve, Heikki Kovalainen, Alex Wurz, Dan Wheldon, Takuma Sato, Narain Karthikeyan, Anthony Davidson

Testni vozniki:Dan Wheldon, Sebastian Vettel, Narain Karthikeyan, Robert Doornbos

Pnevmatike:Michelin

Motor:BMW V8

MidlandF1

1. voznik: Christijan Albers

2. voznik:Narain Karthikeyan, Tiago Monteiro, Franck Montagny, Anthony Davidson, Takuma Sato

Testni voznik:Nicky Pastorelli

Pnevmatike:Bridgestone

Motor: Toyota V8

Squadra Toro Rosso

1. voznik: Tonio Liuzzi, Christian Klien

2. voznik: Scott Speed

Testni voznik: -

Pnevmatike:Michelin

Motor: Cosworth V10

Super Aguri F1

1. voznik:Takuma Sato

2. voznik: Anthony Davidson

Testni voznik:Adam Carroll

Pnevmatike:Bridgestone

Motor: Honda V8

Imena, ki so zapisana v poševnem tisku, še niso potrjena in/ali so zgolj predvidevanja oz. špekulacije.

Koledar dirk 2006

Bahrain

Proga:Bahrain International Circuit

Termin:12.03.2006

Malaysia

Proga:Sepang International Circuit

Termin:19.03.2006

Australien

Proga:Albert Park, Melbourne

Termin:02.04.2006

San Marino

Proga:Autodromo Enzo e Dino Ferrari, Imola

Termin:23.04.2006

Evropa

Proga:Nürburgring

Termin:07.05.2006

Španija

Proga:Circuit de Catalunya, Barcelona

Termin:14.05.2006

Monako

Proga:Monaco

Termin:28.05.2006

V. Britanija

Proga:Silverstone

Termin:11.06.2006

Kanada

Proga:Circuit Gilles Villeneuve, Montreal

Termin:25.06.2006

ZDA

Proga:Indianapolis Motor Speedway

Termin:02.07.2006

Francija

Proga:Circuit de Nevers, Magny Cours

Termin:16.07.2006

Nemčija

Proga:Hockenheimring

Termin:30.07.2006

Madžarska

Proga:Hungaroring, Budapest

Termin:03.08.2006

Turčija

Proga:Istanbul Speed Park

Termin:27.08.2006

Italija

Proga:Autodromo di Nazionale, Monza

Termin:10.09.2006

Belgija

Proga:Spa-Francorchamps

Termin:17.09.2006

Japonska

Proga:Suzuka International Circuit

Termin:01.10.2006

Kitajska

Proga:Shanghai International Circuit

Termin:08.10.2006

Brazilija*

Proga:Autodromo Carlos Pace, Interlagos

Termin:22.10.2006

* trenutno še ni potrjeno

vir: f1magazin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prov sam zanima me kaj je tale Squadra Toro Rosso ekipa zaena super duper ekipa k ma lahko Cosworthov V10 mašino ko majo pa vsi dugi V8 mašino???

Spet kaka "bolana" nova pravila :?

Drugač bo pa itak Šumi zmagu :yea1: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da bo v sezoni 2006 MC-LAREN imel malo več sreče, še posebno Kimi! Mislim pa , da je težko karkoli reči o favoritu, saj bodo imeli popolnoma nove motorje........ :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi zanima kaj je s tistim Cosworthovim V10.. :? Mogoče samo napaka pri navajanju podatkov? Drugače so pa moji upi za sezono 2006 na Schumiju! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravila dopuščajo v sezoni 2006 uporabo starega 3,5 litrskega motorja vendar z omejevalnikom vrtljajev (predvsem kot pomoč revnejšim moštvom k lažjemu prehodu). Baje pa nekatera moštva še preračunavajo, če ne bi bil stari motor z omejevalnikom boljša rešitev od novih osemvaljnikov predvsem kar se tiče vzdržljivosti (ob primerljivih karakteristikah). Bomo videli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ vruuuummmmm: stari motorji so 3,0 litski, novi pa 2.4 .)

@viggen: poleg sreče bodo rabli tudi novega konstruktorja, ker Adriana je kupu red bull :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da bo v sezoni 2006 MC-LAREN imel malo več sreče, še posebno Kimi! Mislim pa , da je težko karkoli reči o favoritu, saj bodo imeli popolnoma nove motorje........ :hmm:

Tehnični direktor McLarna in eden najboljših konstruktorjev v F1, Adrian Newey od 1. februarja 2006 tudi uradno pri Red Bull-u! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnični direktor McLarna in eden najboljših konstruktorjev v F1, Adrian Newey od 1. februarja 2006 tudi uradno pri Red Bull-u! :blink:

pa se jih je končno rešil :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dirkač formule 1 Ralf Schumacher se po desetletju sodelovanja razhaja s svojim menedžerjem Willijem Webrom.

Ralf Schumacher se razhaja z Willijem Webrom Nemški dirkač formule 1 Ralf Schumacher je sporočil, da se po desetletju sodelovanja razhaja s svojim menedžerjem Willijem Webrom. Voznik Toyote je na svoji spletni strani pojasnil, da pogodbe ne namerava podaljšati, vzroka za prekinitev sodelovanja pa ni navedel.

Weber, sicer tudi menedžer Ralfovega precej bolj znanega in uspešnejšega brata Michaela Schumacherja, je z Ralfom sodeloval vse od leta 1997, ko je mlajši Schumacher prišel v formulo 1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spored dirk za SP formule 1 za sezono 2006:

12. marec - VN Bahrajna (Sakhir)

19. marec - VN Malezije (Kuala Lumpur)

2. april - VN Avstralije (Melbourne)

23. april - VN San Marina (Imola)

7. maj - VN Evrope (Nuerburgring)

14. maj - VN Španije (Barcelona)

28. maj - VN Monaka (Monte Carlo)

11. junij - VN Velike Britanije (Silverstone)

25. junij - VN Kanade (Montreal)

2. julij - VN ZDA (Indianapolis)

16. julij - VN Francije (Magny Cours)

30. julij - VN Nemčije (Hockenheim)

6. avgust - VN Madžarske (Budimpešta)

27. avgust - VN Turčije (Carigrad)

10. september - VN Italije (Monza)

17. september - VN Belgije (Spa-Francorchamps)

1. oktober - VN Kitajske (Šanghaj)

8. oktober - VN Japonske (Suzuka)

22. oktober - VN Brazilije (Sao Paulo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Poslavlja se legenda:

393pierre_dupasquier2.jpg

Pierre Dupasquier, glavni krivec v Michelinu, da v zadnjih 30 letih zmagujejo v športu. Sedaj gre v zasluženi pokoj, njegovi uspehi pa od leta 1973, ko je začel delati v oddelku (kasneje je bil ravno on glavni za razvoj ločenega športnega oddelka), jemlje sapo - kar 1300 zmag v svetovnih prvenstvih od tega 92 zmag v F1 in 180 naslovi svetovnih prvakov od tega 7 v F1...

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeacques Villeneuve je tudi uradno postal voznik na novo ustanovljenega moštva ki bo nosilo ime BMW Sauber F1 Team. V moštvu bo vozil skupaj z Nickom Heidfeldom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bo še zanimivo? :OK: Kr neki novih ekip tko d bodo prve dirke spet bol neznanka... Drugač pa navijam za Schumija pa Buttna - ne vem zakaj ampak nekak se mi poba dopade :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Senzacija!!!

David Coulthard-Kocka letos prvič ni napovedal, da ima šanse za naslov prvaka, ampak "le", da lahko kako dirko zmaga. Škandal! :D :P

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se Zeltweg vrača?

Mineva leto dni odkar so avstrijski deželni uradniki sprejeli odlok o ustavitvi prenovitve znamenitega dirkališča Zeltweg, za katerega je bilo predvidenih kar 700 MIO EUR

Kot vse kaže, pa se tudi za Zeltweg začenjajo boljši časi, saj bo dirkališče oz. tisto kar je od njega ostalo znova prišlo v roke glavnemu sponzorju, to je glavni mobilni operater v Avstriji. Tako naj bi A1-Ring znova postal znameniti Österreichring.

Glavni investitorji so Red Bull, Volkswagen, KTM in Magna. Sam projekt in zasnova naj bi menda že prestal ekološki test sprejemljivosti, tako, da si lahko prve gradbene stroje na ozemlju nekdanjega dirkališča obetamo že leta 2007. Vsa investicija naj bi stala nekje okoli 150 MIO EUR, zraven pa naj bi primaknila svoj delež tudi deželna vlada na Štajerskem.

Upajmo le, da to niso prazne besede...

Spodaj pa še 2 slikci: nekoč in danes...

post-2044-1133891153_thumb.jpg

post-2044-1133891163_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toyota prva

diapoa_322.jpg

Toyota je prvo moštvo, ki je že pokazalo nov dirkalnik. Uradne predstavitve sicer ši ni bilo, a ekipa Toyoto TF106 že pridno preizkuša. Ralf Schumacher je prvi preizkus osemvaljnega motorja primerjal s kavnim mlinčkon, po drugem pa je že govoril boljše volje.

Zonta je podaljšal pogodbo testnega voznika pri Toyoti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vodafone in Ferrari bosta sodelovala samo še naslednjo sezono, nato pa se razhajata. Kar pa še ne pomeni, da se Vodafone umika iz formule 1. Leta 2007 bomo dobili nov naziv moštva v F1, ki se bo imenovalo: Vodafone McLaren Mercedez!

Kot je slišati, bo Vodafone okrepil McLaren za 40 milijonov dolarjev. Tako so pri McLarnu še enkrat premagali Ferrari, tokrat pri speljevanju glavnega sponzorja.

Vodafone je v svetu f1 začel pri Benettonu leta 2001, od 2002 naprej pa so bili glavni spremljevalec pri Ferrariju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojavljajo se že ugibanja, kaj bo z Michaelom Schumacherjem po letu 2006, ko se mu izteče pogodba s Ferrarijem. Ker naj bi se poslovila tudi Ross Brown in Jean Todt in ker je Vodafone tudi Šumijev osebni sponzor med drugim in ker mu prav tako poteče pogodba konec leta 2006, se pojavljajo špekulacije, ali bo morda Šumi prenehal tekmovati ali pa bi skupaj z Vodafonom prestopil v moštvo McLaren.

Schumijev menedžer Willi Weber se je na to temo odzval zelo kritično: "Odločitev sponzorja še ne pomeni, da bo Michael Schumacher sledil Vodafonu." Ampak: "Vse je možno", še dodaja v isti sapi.

Za Šumija pa se je med drugim začel zanimati tudi Red Bull, ki je v svoje vrste že pridobil enega največjih genijev med konstruktorji: Adriana Neweya.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!