Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, miklavc pravi:

Prej pozabil vprašat, kakšno olje uporabljate? Pol sintetiko al sintetiko? Firma mi ni važna samo katera formulacija je, viskoznost pa bom vzel 10w50

Jaz ulivam Motorex Power Synt 4T 10W-50, tega mi tudi na servisu menja in je sintetika. Prej mi je pa serviser Shell advance ultra 15w-50 vlival. Manj kot sintetiko mu skoraj ne bi privoščil, se mašina kar dosti greje, ventilator se takoj prižge, čim greš malo bolj počasi, jz tu ne šparam

....nekaj olja pa tudi skuri, meni ca. 2dl na 1000km, kar je po besedah ostalih KTM-ovcev čisto normalno.

 

Za nabavo se pa lahko pokontaktirava na ZS :-)

 

Objavljeno

Poglej kaj ti piše v navodilih. Tudi meni so na servisu sicer v LC4 vlivali Power Synt pa je po predpisih v navodilih napisan Cross Power. Če se ne motim je prvi full sintetik, drugi predpisani pa ni. Poleg tega se je ob menjavi na predpisano olje zmanjšala poraba le tega.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Mojemu paše bolj polsintetika 10w50 - trenutno po Motulu, Iponu uporabljam LiquiMoly ga manj poje in lepše se prestavlja.. 

Objavljeno
pred 14 urami, igc1 pravi:

Jaz ulivam Motorex Power Synt 4T 10W-50, tega mi tudi na servisu menja in je sintetika. Prej mi je pa serviser Shell advance ultra 15w-50 vlival. Manj kot sintetiko mu skoraj ne bi privoščil, se mašina kar dosti greje, ventilator se takoj prižge, čim greš malo bolj počasi, jz tu ne šparam

....nekaj olja pa tudi skuri, meni ca. 2dl na 1000km, kar je po besedah ostalih KTM-ovcev čisto normalno.

 

Za nabavo se pa lahko pokontaktirava na ZS :-)

 

motorex je drag ko pes...js dajem enako kot prejšnji lastnik shell advance ultra 4 15w-50...kuri enako kot igc1...torej cca 2dcl na 1000km...serviser nerat mi je pa rekel, da polsintetika ni najabolš za lc8...verigo bom pa tut počasi menjal... 

Objavljeno

Hvala vsem za info, polna sinteika, viskoznosti 10w50 bo v mojem, firma pa odvisno kaj bo kolega imel na zalogi :ninja:

Objavljeno

Niti sam ne vem, če verjamem vendar na večih tujih forumih sem že prebral, da naj bi Motorex vseboval "sestavine" katere naj bi ščitile premaz v cilindrih in zamenjava olja naj ne bi bila priporočena. Seveda se obraba le tega premaza ne pokaže v enem servisnem intervalu vendar naj bi na dolgi rok pustilo posledice. Kdo kaj ve o tem?

 

 

Lp, Samo

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Nightmare pravi:

Niti sam ne vem, če verjamem vendar na večih tujih forumih sem že prebral, da naj bi Motorex vseboval "sestavine" katere naj bi ščitile premaz v cilindrih in zamenjava olja naj ne bi bila priporočena. Seveda se obraba le tega premaza ne pokaže v enem servisnem intervalu vendar naj bi na dolgi rok pustilo posledice. Kdo kaj ve o tem?

 

 

Lp, Samo

...skoraj dvomim, da je kaj posebnega,ker če bi bilo, bi proizvajalec verjetno to na embalaži in v marketinških komunikacijah izpostavljal...ne vem...

za motul 300v sem bral po tujih forumih, da se ni najbolje obnesel v lc8, koliko to drži, še posebej kot zapisi izkušenj forumašev, je vprašljivo...za castrol pa mi je serviser rekel, da ga lc8 ne prenaša najbolje...ko sem vrtal dalje, mi nekih konkretnih obrazložitev ni znal podati...

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

Kakor sem jaz bral, je bilo govora o "posrebrenih" kletkah ležajev in obrabi ( "topljenju" ) le teh v primeru uporabe kakšnih bolj "navadnih" olj. Ni pa prav nobenega dokaza za to. Kvalitetno olje je nujno, znamka le tega pa je prosta izbira (cena je faktor, ampak razlika pa ni tako velika, da bi se mi dalo eksperimentirat) .

lp

Objavljeno
pred 5 urami, Nightmare pravi:

Niti sam ne vem, če verjamem vendar na večih tujih forumih sem že prebral, da naj bi Motorex vseboval "sestavine" katere naj bi ščitile premaz v cilindrih in zamenjava olja naj ne bi bila priporočena. Seveda se obraba le tega premaza ne pokaže v enem servisnem intervalu vendar naj bi na dolgi rok pustilo posledice. Kdo kaj ve o tem?

 

 

Lp, Samo

Meni se zdi še najbolj pomembno uporabljati vseskozi isto olje, ki naj ustreza zahtevam proizvajalca mopeda. Olja so različna in se mi zdi kr logično, da se deli pač nekoliko specifično obrabljajo glede na to, kako olje reagira na obremenitev, temperaturo, ipd. Pa tudi različno vplivajo na sklopko (ena 'lepijo' bolj, druga manj) pa je spet odvisno od preferenc posameznika (in materialov) kaj se obnese in kaj ne. V ekstremnih pogojih se verjetno splača kaj z viskoznostjo igrat... kaj pa vem. Nisem strokovnjak. V 2T zaenkrat nucam GRO Gear Trans 10w40 in dela bp. Ne glede na to, da je na pokrovu sklopke Motorex nalepka, kao namig kaj je boljše.

Po drugi strani maš pa pol onega Slovenca, ki se je z Yamaho XT660 zgubljal po Afriki in do ene 20k sploh ni menjal olja, sam dolival po potrebi (če se prav spomnim članka izpred let). Pa bodi pameten. 

Objavljeno

...sam vidim ta "priporočila" proizvajalcev bolj kot marketinški trik, kako olje lastniško ali kakorkoli drugače povezanega proizvajalca favorizirati pred ostalimi...

Objavljeno

V glavnem, polna sintetike viskoznosti 10w-50. Pri olju je najbolj važno da je rjavo pa mastno :D

Objavljeno
pred 22 minutami, miklavc pravi:

V glavnem, polna sintetike viskoznosti 10w-50. Pri olju je najbolj važno da je rjavo pa mastno :D

pa kakor so meni povedali - priznam d za šankom ob piru - da je ob menjavi črno .. to pomeni , da vsebuje dovolj detergentov , ki sperejo svinjarijo v agregatu .. če je olje ob menjavi prozorno se je dobro vprašati kje v agregatu je ostala svinjarija ..posledično razmisliti o menjavi proizvajalca olja..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

...to je meni ob menjavi olja govoril mehanik...

Objavljeno
pred 43 minutami, thumper pravi:

pa kakor so meni povedali - priznam d za šankom ob piru - da je ob menjavi črno .. to pomeni , da vsebuje dovolj detergentov , ki sperejo svinjarijo v agregatu .. če je olje ob menjavi prozorno se je dobro vprašati kje v agregatu je ostala svinjarija ..posledično razmisliti o menjavi proizvajalca olja..

Kaj pa če svinjarije ni

Objavljeno
pred 11 urami, thumper pravi:

pa kakor so meni povedali - priznam d za šankom ob piru - da je ob menjavi črno .. to pomeni , da vsebuje dovolj detergentov , ki sperejo svinjarijo v agregatu .. če je olje ob menjavi prozorno se je dobro vprašati kje v agregatu je ostala svinjarija ..posledično razmisliti o menjavi proizvajalca olja..

Tudi meni so to govorili. Ampak ne vem, če bo čisto držalo.:)

Prej sem imel starega in zdaj novega 650 vstroma. Na starem je bila menjava olja na 6 jurjev. V povprečju je bilo olje črno že po 4 tisoč in se ni več videlo ozadja v okencu kontrole in tako je bilo od prve menjave olja. Malo razlik je bilo med proizvajalci olja.

Na novem, kjer je menjava na 12 tisoč ni bilo niti približno toliko črno po menjavi kot prej na 4 tisoč - že preverjen in uporabljen proizvajalec olja.

Po drugi strani, če pogledamo avte na bencin - tudi tam olje ne postane črno, se samo obarva v temnejši odtenek.

Tako, da mislim, da ni nujno, da postane olje črno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Olje postane črno zaradi lamel sklopke katere se obrabljajo in nima veze z motorjem pri avtomobilu.

Pri mojem je tako, da je olje črno že po 20km po menjavi olja.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno (popravljeno)

No da se usmerimo nazaj na temo 950/990 Adv. Ali bi bil kdo za skupinski nakup cevi za izpust olja? Podobnega temu ampak za nižjo ceno in brez alu eloksiranih priključkov? Standardna industrijska hidravlična cev s primernim priklopom za oljni tank. Omogoča menjavo olja, brez snemanja levega tanka z motorja. Plačevati čez 100€ za tak kos cevi ki ima oranžne alu priklope je čista neumnost.

2015-02-19061035_zps91a40356.jpg

Naslednji teden grem z načrti za izdelavo do lokalnega hidravličarja da vidim kaj lahko spraviva skupaj in za kakšno ceno. 

Lp

Popravljeno . Popravil miklavc
Objavljeno

Z dovolj dolgim vzvodom se da še najbolj trmaste matice odtegnit:yea1:

img20170113185023.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 23 urami, miklavc pravi:

Z dovolj dolgim vzvodom se da še najbolj trmaste matice odtegnit:yea1:

img20170113185023.jpg

Za take stvari imam jaz pištolo na zrak:blush:

Objavljeno
Pravkar, Kawl pravi:

Za take stvari imam jaz pištolo na zrak:blush:

Pa se napisi kolk velk kompresor zravn ;)

 

Objavljeno
pred 14 urami, Kawl pravi:

Za take stvari imam jaz pištolo na zrak:blush:

Za tiste 3x na leto, ko bi jo uporabljal za odtegovanje se mi je ne spalča imet ;-) 

Trenutno imam en velik problem z odstranjevanje osi nihajke, jo kar dobro drži. 

Objavljeno

Če imaš možnost probaj z aku .Ta velika od Makite ali Milwaki odšravfa vse.Če ne bi sprobali ne bi verjel.Ma boljši moment kot zračna pištola za kamione.

 

Objavljeno

Zakaj si šel to delati? Si imel luft?

Objavljeno
pred 13 urami, miklavc pravi:

Po več kot 1,5h dolgem razbijanju po osi nihajke sem jo končno odstranil, ampak ne brez posledic

To se nabere na osi po 13 letih ne vzdrževanja
img201701172042261.jpg


 

 

 

Kaj pa jo naj vsak teden malo ven vzamem??Ker mazalice ali česa drugega nima?!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!