Skoči na vsebino

Novosti 2006: Aprilia RS 125


Priporočene objave

Objavljeno

Pomislili bi lahko se na to, da se tako ali tako skoraj da nikoli nobeden na zadnjem sedezu ne vozi, tako da bi ga lahko kar s plastiko prekril kot GP verija. Zmigovce bi pa lahko zlili z obliko, ne da tako ven segajo.

O GrCAR ti pa si ja BWAHAHAHAHAHAHA :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: we are going bananas :010

Objavljeno

Pomislili bi lahko se na to, da se tako ali tako skoraj da nikoli nobeden na zadnjem sedezu ne vozi, tako da bi ga lahko kar s plastiko prekril kot GP verija. Zmigovce bi pa lahko zlili z obliko, ne da tako ven segajo.

Ker motor sploh mas ti????Domnevam d ga nimas zato pises taki bedarije, najprej si kupi bajk pol pa razmišlaj naprej ;)

Objavljeno

Pomisli zigaspy, tu je tema o APRILIJI 125 2006, kaj ne? :wacko: :wacko: ku ku Se strinjas? Se, a? No, lepo.

Moje mnenje je bilo izrazeno v primerjavi GP verzije s navadno serijsko verzijo. Da, ne bi nikoli vozil na zadnjem sedezu osebe. Dddddddd.

Bedarije pises ti, ker ne spremljas teme.

Drugace pa bike in bicikel imam. :angry2: ( ne mislim kometirati svoje argumente, hvala)

Objavljeno

Ne bom se spuscal na tvoj nivo, rekel ti bom samo DA

:naughty: :grim :grim

Objavljeno

Ker lep izpuh <_<

Btw: Kje so kle kšni moderatorji, al pa odprite temo z naslovom: "Nabijanje v prazno" (se prdružm) .)

Objavljeno

Opa zigaspy, saj vem, da si mislil napisati, da se ne bos povzpel na moj nivo. Saj je vredu.

Potrudite se, napisite kaksen zanimiv podatek se, ker ta tema samo se drsi navzdol :BUA: .

Objavljeno

al ni več kaj napisat, saj ni še nobeden vidu motorja u živo, kaj šele sprobal

Objavljeno

al ni več kaj napisat, saj ni še nobeden vidu motorja u živo, kaj šele sprobal

motor sm vidu v živo in tut sedeu sm gor. sam k ni nč več za napisat!

Objavljeno

motor sm vidu v živo in tut sedeu sm gor. sam k ni nč več za napisat!

Grčar in kako se kej sedi?

A je kakšna razlika kakor na ta stari?

Jz na novi še nisem sedu, ampak na ta stari sedet se mi zdi res super, sploh zarad položaja.

Objavljeno

Grčar in kako se kej sedi?

A je kakšna razlika kakor na ta stari?

Jz na novi še nisem sedu, ampak na ta stari sedet se mi zdi res super, sploh zarad položaja.

jst na tastari še nism sedeu, razn na chesterfieldki. ubistvu položaj sedenja je precej podoben oz. isti.

Objavljeno

Mene je pa pr stari motu tank. Me je ful tišu, sploh je bil pa bl pravokotne oblike k zaoblene :angry:

Objavljeno

Kar bi spremenu, je števc. Mal je bedn. Če bi blo še analogno merjenje hitrosti, bi blo še lepš. Bomo vidl, če se da kej spremenit. .)

Objavljeno

To ja. En digitaln števc bi prow sedu. Neki u stilu ta nove r6 al pa firebladeke

Objavljeno

Men se pa zdi taka kombinacija najboljša. Digiralen števec hitrosti pa analogen števec obratov. Tud novejši 600ccm+ motorji majo večinoma tako kombinacijo na armaturki. Prvič zato ker je digitalno bolj natančno pa tud pokvari se težje itd..

Upam da čimprej vidim ta stroj v živo :)

Objavljeno

Men se pa zdi taka kombinacija najboljša. Digiralen števec hitrosti pa analogen števec obratov. Tud novejši 600ccm+ motorji majo večinoma tako kombinacijo na armaturki. Prvič zato ker je digitalno bolj natančno pa tud pokvari se težje itd..

Upam da čimprej vidim ta stroj v živo :)

Ja ta je bla pa res dobra d so digitalni števci bol natančni :lol1: Kar je elektronsko se še prej pokvari :trance_33_sleep:

Objavljeno

Am.. Mislm da je mau razlike med polžem pa senzorji.. Se ti ne zdi? Procentualno je odstopanje od realne hitrosti pri digitalnih števcih manjše! (seveda morajo bit pravilno kalibrirani) Mehanske stvari se lažje pokvarijo kot stvari bazirane na čipovjih..

Objavljeno (popravljeno)

Am.. Mislm da je mau razlike med polžem pa senzorji.. Se ti ne zdi? Procentualno je odstopanje od realne hitrosti pri digitalnih števcih manjše! (seveda morajo bit pravilno kalibrirani) Mehanske stvari se lažje pokvarijo kot stvari bazirane na čipovjih..

povem ti samo 2 vegovska pregovora :

- VSAKO STVAR LAHKO POKVARIMO, ČE SE LE DOVOLJ ČASA UKVARJAMO Z NJO

- VSA "ČIPOVJA" DELUJEJO NA DIM, KO DIM UIDE IZ NJIH NE DELUJEJO VEČ

:naughty: :naughty: :naughty:

(vsak ima svojo teorijo,vsaka stvar se pa prehitro pokvari)

Popravljeno . Popravil zigaspy
Objavljeno

No further comments :krneki: :blink: :slap:

Objavljeno

Model: Aprilia RS 125 Aprilia RS 125

Letnik: 2006 2005

Vrsta agregata: 2 T, 1 cilinder 2T, 1 cilinder

Prostornina: 124,8 124.8

Moč:

Navor:

Vrtina / Gib: 54 x 54.5 54 x 54.5 mm

Kompresijsko razmerje: 12.5 ± 0.5:1 12.5 ± 0.5:1

Ventil / valj:

Izpuh: Euro 2

Priprava zmesi: vplinjač Dell’Orto PHBH 28 vplinjač (Dell’Orto PHBH 28 BD)

Zagon: Električen E

Menjalnik: 6-stopenjski 6

Sekundarni prenos: verižni verižni

Zavore spredaj: K (320 mm) K (320 mm)

Zavore zadaj: K (220 mm), dvobatna zavorna čeljust K (220 mm)

Pnevmatike - spredaj: 110/70-17 110/70 ZR 17

Pnevmatike - zadaj: 150/60-17 150/60 ZR 17

Višina sedeža: 805 805

Teža:

Skupna dovol. teža:

Posoda za gorivo: 14/3,5 10,5/3,5

tu je mal primerjava med rsko 2005 pa 2006... v mašini ni razlike. mala razlika je edino v bolših bremzah pr novem modelu pa da ma veči kesl

pa se oproščam kr ni ravno pregledno to

Objavljeno

Opa cupa.

Hmmm, kaksne vecje razlike res ni.

GrCAR, daj opisi nam svoje obcutke, ko si sedel na te motorju, dodaj kaksno mnenje, me res zanima. Prosim. :(

Objavljeno

Opa cupa.

Hmmm, kaksne vecje razlike res ni.

GrCAR, daj opisi nam svoje obcutke, ko si sedel na te motorju, dodaj kaksno mnenje, me res zanima. Prosim. :(

JOJ no kere mas ti! :slap: :lol1: pomoje ni ciiist nc drgac kukr usak druk SUPER SPORT motor ;) :yes:

Objavljeno

Opa cupa.

Hmmm, kaksne vecje razlike res ni.

GrCAR, daj opisi nam svoje obcutke, ko si sedel na te motorju, dodaj kaksno mnenje, me res zanima. Prosim. :(

JOJ no kere mas ti! :slap: :lol1: pomoje ni ciiist nc drgac kukr usak druk SUPER SPORT motor ;) :yes:

točno tko, kot je žiga napisov! jst sm avajn na mojga čoprčka in se mi na vsakem sportaku zdi da je nekakšen čuden položaj, apak sej se navadš, tko da ti lahko povem, da je sedenje na apriliji RS125 letnik 2006 popolnoma enako kot sedenje na kakšnem drugem cestaku (za mene neudobno)

Objavljeno

Kako pa je s prostornostjo? Če si slučajno kdaj sedel na prejšnjih modelih.. Je ta kej bolj prostoren? V mislih mam prostor za noge tam ob rezervarju..

Objavljeno (popravljeno)

Kako pa je s prostornostjo? Če si slučajno kdaj sedel na prejšnjih modelih.. Je ta kej bolj prostoren? V mislih mam prostor za noge tam ob rezervarju..

Velikost človek, na starih modelih, višjega od 170cm js ne priporocam ;) Sportaki tko al pa tko niso narjeni za velikane, je kolega k ma skor 185 sedu na aprilijo, je meu kolena glih pri stopalkah :kva2: :kva2:

Popravljeno . Popravil zigaspy
Objavljeno

Kako pa je s prostornostjo? Če si slučajno kdaj sedel na prejšnjih modelih.. Je ta kej bolj prostoren? V mislih mam prostor za noge tam ob rezervarju..

na apriliji nism še sedeu, razn na chesterfieldki, tko da ti lahko sam te dve primerjam. na tanovi je mal več placa pr nogah, za ostale pa nebi vedu

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!