Jason Objavljeno April 23, 2006 Opozori Objavljeno April 23, 2006 Valentin, kako so te štopali z avtom? Vozili za tabo? Drugače pa tudi avtom števci lažejo.
CUKR Objavljeno April 23, 2006 Opozori Objavljeno April 23, 2006 (popravljeno) "Tudi jaz imam gor Michelin gold standard, sem zadovoljen." kakšna pa je cena? okvirno "Kje bi se dalo dobiti nosilec zadnjga kovcka? Pri Suzuki Odar ne. Se kje drugje?" jaz imam bližje avstijo, so hitrejši in bolj zanesljivi. predlagam ti Villach: Ginzinger, Hein Gericke ali Louis "mene pa zanima kakse imate koncne hitrosti na vasih maxijih" Atlantic 500 max hit 169km/h, bila preden mi je menjal pogonski jermen, sedaj mi zaradi neznanega razloga začne cukati pri 160 km/H za nameček pa v prostem teku še nekaj šklopota v pogonskem sistemu. serviser je rekel da se bo uleglo a se ni, počasi pa me skrbi, da se ne bo, ko bo nekaj utrgalo ulegel motor z mano vred. če kdo ve odgovor se mi to dogaja dobi za pivo? Popravljeno April 23, 2006. Popravil CUKR
CUKR Objavljeno April 23, 2006 Opozori Objavljeno April 23, 2006 (popravljeno) imam še eno vprašanje. ko spustim krmilo in s tem tudi plin se začne trest krmilo in to tako močno da se počutim kot bi bil na rodeu. a se komu sanja zakaj? Popravljeno April 23, 2006. Popravil CUKR
skuterist Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Imajo endure kar nekaj plusov, samo z maxiskuterji se pa tudi pod razno ne morejo primerjat. Endure ala .. :? Nosilce kovčka dobiš pri Givi-ju ali Kappi ki jih izdelujeta. Moj maxi gre 170km7h "po števcu". Drugače pa se najraje vozim okoli 100km/h. LP
Valentin Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Valentin, kako so te štopali z avtom? Vozili za tabo? Drugače pa tudi avtom števci lažejo. Seveda, vozili so za mano in verjamem, da tudi avtom števci lažejo. Enkrat me je nekdo takole štopal, ko mu je celo kazalo kakih 5km več kot meni... Sva se pa tudi peljala s kolegom, ki je imel eno težjo Yamaho, pa nama je kar podobno kazalo brzino...
msjr Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 X9 250, 141 Km/h, klanec navzdol, veter v hrbet. Drugače 130. Prejšnji teden sem bil bolan in je skuter počival, danes hotel v službo pa je crknil akumulator. Bemti.
Jan2503 Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Moj(a) maxi skuter je danes presegel 1000 km Utekanja. To pomeni, da sem testiral tudi po avtocesti pri vecjih brzinah. Pri tem mi je prisel na misel ta članek, ki sem ga bral pozimi na netu: Full Review I loved this scooter when I first got it. I purchased it new from the dealer and promptly began the break in process, cruising around the neighborhood. The 400 cc engine runs beautifully. The first problem I noticed was that the short windshield creates wind blast in the face for all but the shortest riders. It was inevitable that I head out on the road and try out the machine with a little speed on it, and what began as an enjoyable ride quickly turned worrisome. This is a scooter, not a motorcycle. When I got the machine in the 50 mph range, every little wind eddy seemed to buffet the scooter with more force than I expected. I found myself leaning to keep the scooter in a straight line. I continued to try the scooter on the open road at highway speeds, and I quickly became convinced of its unsuitability for such use. I'm 6'4" and tend to not see things that are below my knee level. When I parked the scooter and finally got my eyes down to ground level, I saw the source of the problem at once. The front wheel, which is really quite small, is enclosed in a wide open, front facing fairing that is large enough to enclose a basketball, and this open fairing is facing straight forward into the wind, acting as a giant basket for catching air and creating tremendous resistance. This front fairing is approximately a yard wide, and most of it is open to the front. That's where the instability and easy susceptibility to wind eddies originates. The bottom line is that the majesty is a great machine for cruising around your neighborhood, but it is a serious mistake to assume that it is suitable for any type of open road use. The engine is fully capable of carrying you at 60 or 70 mph, but if one large truck passes you at that speed on the highway, the wind just may knock you over. Nice scooter, but I took it back to the dealer inside of two weeks. If you only want to travel around your neighborhood it's great, but my advice is to stay off the freeway and out of traffic on it. Tudi sam opazam podobno nestabilnost pri visoki hitrosti 120km+. Skuter niha, zvija ga levo desno, oziroma konkretno, balanca niha levo desno. Voznja ne vliva sigurnega obcutka. Vrtincenje vetra v zavetrinah avtomobilov ta nihanje se okrepi. Zelo je tudi obcutljiv na bocni veter. Tezko bi rekel koliko je to nevarno za neizkusenega voznika, sam sem vozil sportne motorje do leta 1990 ko sem prodal Kawasakija 1000RX z 137KM in vse tipe motorjev pred tem. Ta skuter je zdaj prvi motor po tem. Zanimivo je, da skuter tja do 100 km/h ali manj z nicemer ne pokaze, da bo postal problematicen pri visjih hitrostih. Kakor dovoljuje globoke naklone v ovinkih do 80 - 100 km/h, smo lahko veseli, da gre pri 150 sploh naravnost. Meni osebno sicer ni problem to gumico peljati 150, ne zelim pa to poceti dlje casa in avtocesta me ne veseli prevec :). http://www.epinions.com/content_209833070212 Lp Jani
besna_glista Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 imam še eno vprašanje. ko spustim krmilo in s tem tudi plin se začne trest krmilo in to tako močno da se počutim kot bi bil na rodeu. a se komu sanja zakaj? Menim,da je razlog -slaba prednja guma.Vsaj sam sem imel takšne izkušnje na prejšnjih motorjih. Bi pa hkrati vprašal za nasvet-kakšno naj bi bilo utekanje,da je najbolj primerno za maxija.Sam menim,da je dobro ,če je zelo različno,kar se tiče obratov.Občasno pa lahko tudi do max.za trenutek.KAJ MENITE OSTALI? LP Candalinni
Majesty Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Tudi sam opazam podobno nestabilnost pri visoki hitrosti 120km+. Skuter niha, zvija ga levo desno, oziroma konkretno, balanca niha levo desno. Voznja ne vliva sigurnega obcutka. Vrtincenje vetra v zavetrinah avtomobilov ta nihanje se okrepi. Zelo je tudi obcutljiv na bocni veter. http://www.epinions.com/content_209833070212 Lp Jani Ta motor je res skregan z avtocestami in je zadovoljen in udoben le če potuje okoli 100km/h in to večinoma po regionalnih cestah, kjer mimo ne švigajo avtomobili 150 na uro. :eek: Pri 160 kolikor ima končno hitrost, je zadeva bolj za v kakšen lunapark kot za na cesto :lol1: Je pa res da se ob večji obremenitvi, pri dveh potnikih in polnim kovčkom, občutljivost na zunanje vplive bistveno zmanjša medtem ko je motor še vedno dovolj močan za normalno vožnjo... :whistle: Lp
skuterist Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Menim,da je razlog -slaba prednja guma.Vsaj sam sem imel takšne izkušnje na prejšnjih motorjih. Bi pa hkrati vprašal za nasvet-kakšno naj bi bilo utekanje,da je najbolj primerno za maxija.Sam menim,da je dobro ,če je zelo različno,kar se tiče obratov.Občasno pa lahko tudi do max.za trenutek.KAJ MENITE OSTALI? LP Candalinni V navodilih za mojega je pisalo da bi naj vozil po čimbolj "zaviti" cesti, se pravi s različnimi obrati in do max 60% polnega plina prvih 500km, nato postopoma lahko tudi z več maximuma vendar 100% plina šele po 1500 prevoženih kilometrih. Osebno mislim da prvih 1000km ni pametno pretiravati s polnim plinom. LP
Jur3 Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Po 500-1000km se že lahko vozi s polnim plinom. Drugače se motor "poleni" :) do zdaj sem oba moja skuterja ki sta bila povsem nova peljal do tam nekaj okoli 600km zmerno od 600km+ pa s polnim plinom, nobenemu ni škodovalo ;) moje mnenje..
jetman Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 imam še eno vprašanje. ko spustim krmilo in s tem tudi plin se začne trest krmilo in to tako močno da se počutim kot bi bil na rodeu. a se komu sanja zakaj? Ko se je to dogajalo pri mojem X9, je bil zanič ležaj v prednjem kolesu. Če sem pri cca 30-40 km/h spustil krmilo, je začelo opletati levo-desno. Je pa bil sicer občutek na krmilu že itaq čuden. Baje ležaj stane okrog 3.000 SIt, jaz sem imel garancijo. Še glede max hitrosti... Po ravnem lani 136 km/h, letos pa le 131 km/h. Ne vem zakaj. Res, da so notri drugi valčki... verjetno ima malo drugačno prestavno razmerje in gre zato malo manj. "Tudi jaz imam gor Michelin gold standard, sem zadovoljen." kakšna pa je cena? okvirno "Kje bi se dalo dobiti nosilec zadnjga kovcka? Pri Suzuki Odar ne. Se kje drugje?" Cena je s 5% rabatom cca 10.500 SIT.
jetman Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Še glede mojega načrtovanega 6-dnevnega prvomajskega potovanja s skuterjem LJ-Šibenik-Vrsar-LJ... NE BO GA :headbang: :BUA: V sredozemlju je ciklon... posledica... napovedano 3 dni dežja na polno :SS
Jan2503 Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Ta motor je res skregan z avtocestami in je zadovoljen in udoben le če potuje okoli 100km/h in to večinoma po regionalnih cestah, kjer mimo ne švigajo avtomobili 150 na uro. :eek: Pri 160 kolikor ima končno hitrost, je zadeva bolj za v kakšen lunapark kot za na cesto :lol1: Je pa res da se ob večji obremenitvi, pri dveh potnikih in polnim kovčkom, občutljivost na zunanje vplive bistveno zmanjša medtem ko je motor še vedno dovolj močan za normalno vožnjo... :whistle: Lp No jaz sem se vozil sam. Z dvema se nisem poiskusil. Bom in bom porocal, ce je bolje. Kar se pa kovcka tice, so navodila za Top case jasna: Max hitrost 120 km/h. Torej naslednje kar bom naredil bodo se 2 meritve: Sam pri max hitrosti brez kovcka Dva pri max hitrosti z kovckom in brez. Mogoce je vzrok te nestabilnosti res kovcek in neupostevanje tovarniske omejitve za voznjo z njim.
Majesty Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Kar se pa kovcka tice, so navodila za Top case jasna: Max hitrost 120 km/h. Torej naslednje kar bom naredil bodo se 2 meritve: Mogoce je vzrok te nestabilnosti res kovcek in neupostevanje tovarniske omejitve za voznjo z njim. Zna biti da kovček vpliva na vozne lastnosti pri hitrostih, vendar mislim da ne v taki meri, da bi bila vožnja brez kot "noč in dan" :hmm: Dejstvo je da konstrukcija tega motorja ne dopušča velikih hitrosti, ampak je narejena za užitkarsko vožnjo B) Vsekakor pa objavi rezultate tvojih "testov" ;) Lp
skuterist Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Je pa tole malo"čudno" z yamaho. Nova l.2005 in naprej bi naj imela nov okvir, ki še poboljša vozne lastnosti. Tudi v dveh revijah ki jih imam doma testniki tega pojava niso opazili. Ocenili so ga kot udoben skuter brez kakršnih koli zamer pri vožnji. Tudi pri meni je napisana omejitev za vožnjo s kovčkom 120km/h. V naslednjem linku: http://www.hgf.portali.de/majesty400-1.htm#Technisches lastnik sicer omenja podoben problem vendar pri rahlem stranskem vetru in max. obratih in hitrosti. Tudi tule ni nič zaslediti o tem: http://www.yamaha-motor.de/Images/YP400Maj...tcm37-67010.pdf Tudi italjani so ga pohvalili (skuter): http://www.cyberscooter.it/modelli/yamaha/...maje40005_1.htm za ang. pa si stran prevedite z yahoo-jem. LP
Jan2503 Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Če ne bi imel dva diska bi mislil, da so nam prodali 2004 za 2005. Vendar mislim, da 2 diska nesporno kazeta na letnik 2005. Okvir naj bi bil pravi...sta si pa 2004 in 2005 zelo podobna, tako da kaksnih hudih sprememb na okvirju ni moglo biti... Nadalje, kot pises 2005 naj bi imela nov okvir, ze to je dovolj sumljivo, da v prvi izvedbi ni bilo najboljse. Zdej trditi, da je motor zanic ali da ga zvija prevec ni mogoce. Mogoce je kriv kovcek, mogoce manj izkusen voznik tega ne zapazil, mogoce so moji in Majestyevi kriteriji prestrogi za skuter. Letos pomladi smo 3je prijatelji kupili 400stotke. S tem smo se pridruzili cetrtemu, ki jo je imel ze v letu 2005. Od novincev sem samo jaz (kot najbolj natancen) omenil zvijanje, enoletni lastnik je ijavil "tko to je", ostala dva sta brez pripomb. Majesty, tudi jaz sem mnenja, da kovcek ne more bistveno spremenit voznih lastnosti, vendar pustimo se presenetiti.
skuterist Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Kolikor je meni znano naj bi bil sedaj aluminjast okvir, težišče samega modela pa naj bi bilo nižje. Bom doma še enkrat pogledal članek ob predstavitvi in preveril kako je kaj s tem. Definitivno na zunaj opaziš "samo" dva diska spredaj.
Majesty Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Kolikor je meni znano naj bi bil sedaj aluminjast okvir, težišče samega modela pa naj bi bilo nižje. Bom doma še enkrat pogledal članek ob predstavitvi in preveril kako je kaj s tem. Definitivno na zunaj opaziš "samo" dva diska spredaj. Kolikor sem jaz spremljal zadevo (leta 2005 sem kupil nov skuter letnik 2004 (en disk)), mi je bilo razloženo dam med modeloma razen diska ni popolnoma nobene razlike! Lahko da so me nategnili :angry: Tehnični podatki so res povsem ist. Ne vem pa kako je s tem aluminijastim okvirjem, ker je tudi teža ista.!?
Valentin Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Tudi sam opazam podobno nestabilnost pri visoki hitrosti 120km+. Skuter niha, zvija ga levo desno, oziroma konkretno, balanca niha levo desno. Voznja ne vliva sigurnega obcutka. Vrtincenje vetra v zavetrinah avtomobilov ta nihanje se okrepi. Meni se je podobno dogajalo z mojim X9 pri hitrostih tam nad 155km/h. Potem sem spustil vetrobran na srednji položaj in sedaj je OK.
buki Objavljeno April 26, 2006 Opozori Objavljeno April 26, 2006 Kakor veste sem lastnik Kymcota xciting 500.Ja kar se tiče zvijanja pri Kymcotu je takole.Nobenih problemov ni pri polni ali prazni obremenitvi in pri poni hitrosti na ravni cesti.Gor imam kovček in govorim za dve ali eno osebo na motorju.Problem nastane na ovinkih in slabi cesti tam čez 120km/h.Sem bil lastnik že več cestnih motorjev in sem z xcitingom glede tega kar zadovoljen.No ne more se primerjati z cestaki.Ima pa druge slabe strani in to rezervni deli.Dragi so kot žafran.Jermen+valjčki okoli 50000 tolarjev.Kupil sem si ga za rezervo in ga bom menjal sele ko se bo strgal.Ker vsakih 12000km ne mislim dati 50000 tolarjev.lp ALi je ze kdo kupil večje vetrobransko steklo za kymcota?
Jan2503 Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 Moja maxi scooter je dobila prvi servis na 1000 km. Kljub bogatemu opisu v knjizici, kaj je potrebno narediti na tem prvem servisu, je mehanik naredil menjavo olja v gonilu in motorju in to je bilo vse. Na vprasanje. ce imam kaksne posebne zelje sem si zazelel malo nizji prosti tek motorja vendar tega niso znali nastavit. Nazadnje so me prepricali, da je prosti tek natancno tako visok kot mora biti in moja zelja nesmiselna in tezavna. V bodoce otorja ne bom vec vozil na nikakrsne servise ampak ga bom servisiral sam. Yamaha v svojih navodilih za uporabo obsirno opisuje vse postopke obicajnih del. Kar se tice voznje pri max hitrostih: Scooterja ne zvija nic manj, ampak sem se jaz temu ze privadil. Brez kovcka ali z kovckom ni nobene bistvene razlike, ceprav je tovarniska omejitev na 120 v primeru kovcka pametno priporocilo. max hitrost s sopotnico (dekleta moje generacije so obicajno malo bolj obilna) je precej bolj stabilna kot ce se peljes samo. Torej z dvema je scooter stabilnejsi kot je ze pred mano omenil tovaris Majesty. lp Jani
msjr Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 ....sem si zazelel malo nizji prosti tek motorja vendar tega niso znali nastavit. No jest sem pa ugotovil, da so mi spet pozabli "zresetirat" računalo, me skuter spet "vabi" na redni servis in čekiranje olja. Opravljeno pred mesecem.
Jan2503 Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 No jest sem pa ugotovil, da so mi spet pozabli "zresetirat" računalo, me skuter spet "vabi" na redni servis in čekiranje olja. Opravljeno pred mesecem. Dobro da si me spomnil. Tudi meni niso resetirali nic. Zato sem se spravil brat orig. navodila kjer pise: Indikator za olje zacne utripati pri prvih 1000 km in potem vsakih naslednjih 5000 km. Meni ni utripalo nic. Poklical sem kolega ki ima ze 6800 prevozenih km in tudi on ni vedel nic o utripanju indikatorja. Vendar indikator je in ob vspostavitvi kontakta se prizge napis OIL, kakor to tudi omenjajo navodila za kontrolo indikatorja. Čudno. Sevede bi lahko o tem povprasal pooblascenega mehanika, tistega, ki meni ni znal nastaviti prostega teka in kateri je narocil naslednjo menjavo pri 10 000 km, v navodilih sevede hocejo na 5000...
skuterist Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 Jan2503 če si kje v bližini CE pojdi do "Černaka" za tehnično šolo. Tam sem jaz servisiral svoj skuter in se je fant na servisu potrudil. LP P.S sobota se bliža :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se