Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

pozdravljen :D

Ma tele števci na x9 so sploh zadeva zase... Recimo meni kaže temperaturo max na toliko (glej attachment). Pa sem vprašal serviserja, če bi se dalo to popravit, pa je nekaj govoril o tem kako se ti motorji hitro hladijo pa take stvari. AMPAK, se mi zdi da glede na to da sem šel v klanec (iz bohinja na sorco) z dvema na vroč dan in da se je ventilator že prižgal, da bi morala biti temperatura le višje kot sem označil z max na slikci

ja pri meni tudi temepratura opazno niha. Če vozim po mestu, počasi itd..je na sredini pri modri pikici. ( glej sliko) V kolikor se zagreje do vijolčne črte se vklopi ventilator in temperatura ne naraste. Če pa potem tako vroč motor malo prezračim na odprti cesti pa pade temeratura na zeleno črto.. Sam sem tudi vprašal serviserja kaj to pomeni in če je slabo za motor ta nekonstantna temperatura... pa je povedal da to motorju ne škodi, da pa zagotovo ne bo držal tako dolgo kot en 4 valjni motor od yamahe ali honde, ker je pač bolj obremenjen :hmm: .

lp

post-7565-1118057065_thumb.jpg

post-7565-1118057184_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljen :D

Ma tele števci na x9 so sploh zadeva zase... Recimo meni kaže temperaturo max na toliko (glej attachment). Pa sem vprašal serviserja, če bi se dalo to popravit, pa je nekaj govoril o tem kako se ti motorji hitro hladijo pa take stvari. AMPAK, se mi zdi da glede na to da sem šel v klanec (iz bohinja na sorco) z dvema na vroč dan in da se je ventilator že prižgal, da bi morala biti temperatura le višje kot sem označil z max na slikci

ja pri meni tudi temepratura opazno niha. Če vozim po mestu, počasi itd..je na sredini pri modri pikici. ( glej sliko) V kolikor se zagreje do vijolčne črte se vklopi ventilator in temperatura ne naraste. Če pa potem tako vroč motor malo prezračim na odprti cesti pa pade temeratura na zeleno črto.. Sam sem tudi vprašal serviserja kaj to pomeni in če je slabo za motor ta nekonstantna temperatura... pa je povedal da to motorju ne škodi, da pa zagotovo ne bo držal tako dolgo kot en 4 valjni motor od yamahe ali honde, ker je pač bolj obremenjen :hmm: .

lp

men se zdijo ta razmerja med nihanjem temperature povsem običajna. sam ne bi želel da temperatura naraste preko zgornje meje, ki si jo označil saj lahko pride do mehanskih sprememb na glavi in bloku tako, da je to po moji logiki čisto OK. Kar pa se tiče vožnje po mestu in na odprti cesti je pa ravno tako jasno da bo na pri večji hitosti vožnje temperatura padla...

nisem pa nek mehanik to je le kmečka logika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep dan

škoda da je vremenska napoved za ta vikend bila slaba, čeprav dejansko ni nilo tako slabo...

in spet je šel en vikend po gobe.... :SS

in kam ste se vi kaj odpravili ? :hmm:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredil cca 250km predvsem v hrib. sedaj me je pa zopet prijelo da bi vzel 400 ccm. Vendar 80% voženj sigurno opravim po mestu pa se ne morem odločiti.

Dajte kaj napisat o prednostih in slabostih 400 maxi-jev.

Kaki so pospeški od 80 pa recimo do 120, predvsem me zanima zaradi prehitevanj (kako je v primerjavi z 250 ccm). Jaz s svojim lahko lepo peljem 100 ali 110 po števcu vendar težko prehitevam če kdo pelje 90-100 rabim dolgo :( ravnino.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem menja, da naj se kupi motor take prostornine, da ravno ujame zgornjo mejo registracijskega razreda. Razred v katerega pade 400cc ima zgornjo mejo 500 ccm. Jaz bi vzel 500, ker ima približno za tretino več KM in navora, registracija je pa ista.

Vem pa kaj te muči... dostopnejše cene burgmana in madisona 400 napram kakšnim 500ccm. Ko sem jaz kupoval, sem se odločal med 250 in 400... odločil sem se za 250, ker je registracija skoraj pol cenejša, pa še za prehitevanje pri 100 km/h je dovolj močan.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jetman ti si prej vozil 125 sedaj imaš 250. Jaz imam sedaj 180 razmišljam pa o večjem. Daj malo napiši kakšna je razlika med 125 in 250. Saj si že enkrat pisal, predvsem me zanimajo pospeški za prehitevanja in kako zgleda če se peljeta dva.

Zanimiv mi je nov Yamahin X-max.

Se mi zdi da bo 400 preveč težek in "obavten" za v mesto. Za tistih 5 izletov na leto pa bi bil 250 mogoče dovolj :hmm: .

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O pospeških sem že pisal ene 2 strani nazaj.

S sopotnico sem se peljal do sedaj le na relaciji LJ-Vinica-LJ. Cesta ob Krki je precej ovinkasta, tako da ne dopušča visokih hitrosti. Čez Gorjance v obe smeri hitrost na ravnih odsekih ni nikoli padla pod 90 km/h.

250 je za normalno vožnjo (90-120km/h) po običajnih cestah dovolj. Na avtocesti lahko pelješ 120-130km/h, za več mora biti pa 500ccm.

X-max je zanimiv, ni pa še znana cena, bo pa verjetno okrog milijon SIT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kymco xciting 500 je doma.Prevozil 300km od tega 120 s sopotnico.Prvo tankanje pri 182km poraba 8,95l to je 5l/100km.Rezervoar drži 12,8l vendar sem šel prej tankat,ker nisem vedel kakšna bo poraba.Vozil sem ga okoli 100km/h deluje zelo mirno in brez zvijanja samo plava.Zavore so bile prve kilometre katastrofa.Sedaj so se ploščice usedle je veliko bolje ,vendar ne tako dobre kot ostali motorji.Komforta je dovolj ,vetrna zaščita tudi zelo dobra,dizajn enkraten,luči zelo dobre.Ogledala vidlivost mi pač ni všeč,ker vidiš na vsaki strani polovico roke.Spredaj bi lahko dali malo večji predal,ker je prostora dovolj.Aprilija ima večjega.Pod sedežem je lučka držalo za mobitel in vtičnica za polnilec.Za enkrat deluje vse brez problemov ali napak.Do 120km/h pospešuje zelo dobro,če pa sva dva na motorju pa od tu do 140km/h gre bolj počasi.Več ga nisem hotel pritisnit,ker se še uteka.Jutri me čaka nov dan in bom prevozil zopet okoli 300km s sopotnico.Relacija Kočevje-Novo mesto-Ljubljana-Celje-Krško-Novo mesto-Kočevje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če so cene 400 kubičnih skuterjev ravno veliko ugodnejše od pol literskih, saj je npr. Xciting 500 pošteno cenejši od burgmana 400. Je pa vsekakor za moje potrebe, ko se furam po avtocesti v službo 400 kubični mnogo uporabnejši od 250, saj s 400 lepo prehitim šleparje, z 250 pa bi komaj prišel mimo, sploh če imaš zadaj sopotnico. Je sicer omejitev na avtocesti na 130, jaz pa se vozim 140, ker več tudi ne gre, saj se voziva 2, pa še spredaj imam ta veliko givijevo šipo. Bi pa bilo zelo fajn, će bi šel vsaj ene 160. Že malo gledam za burgmanom 650, ker sedaj ko ima še ABS, je ratala pa to zelo fajn zadeva. Pospeški pa so v glavnem pri enocelindraših bolj bedni in se z dvocelindraši tudi pod razno ne morejo primerjati. Že če bi imel 400 kubični dva 200 kubična celindra, bi pospeševal hudičevo bolje. Danes so na trgu trije dvocelindraši, T-max, burgman 650 in silver wing. Človeka glava boli le, ko pogleda cene, saj so vsi trije omenjeni maxiji svinjsko dragi. Ampak tako pač je, malo denarja, malo muzike. Mogoče je izjema Xciting 500, kjer je za relativno malo denarja kar dosti muzike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če so cene 400 kubičnih skuterjev ravno veliko ugodnejše od pol literskih, saj je npr. Xciting 500 pošteno cenejši od burgmana 400.

Jaz sem mislil na cene rabljenih.

Bila pa bi neumnost kupiti 250 ali 400, če lahko kupiš 500, če ga seveda dejansko potrebuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bila pa bi neumnost kupiti 250 ali 400, če lahko kupiš 500, če ga seveda dejansko potrebuješ.

Če se komu ljubi gre lahko pogledat na moto.it, ne boste verjeli ampak cene NEKATERIH skuterjev so toliko nižje od tistih pri nas, da je nenormalno. jaz sem za aprilio atlantic 500 plačal 3600 EUR(860000 SIT) 9000KM, KOT NOVA! kje bi jo pri nas dobil za 1100000????????????????????????'. res pa je da si je treba vzet en teden časa in malo pregledat net in it v ITA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa poznaš koga, ki se ukvarja z uvozom maxijev iz Italije. Če bom kdaj kaj kupoval, ga bom res probal dobiti iz Italije, saj so vsaj za 1/3 cenejši kot pri nas. Silverica je res hud skuter, samo ni pa ravno najlepši. Sem pa videl na moto.it veliko burgmanov 650 s kufri, povišano šipo itd. Stari dobro leto, kakih 5.000 prevoženih km za okoli 6.000 - 7.000 EUR. Sploh dosti jih je na Siciliji. Je pa tam tudi veliko don Corleonov in z njimi glih ni najbolje češenj zobati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa poznaš koga, ki se ukvarja z uvozom maxijev iz Italije.Sploh dosti jih je na Siciliji. Je pa tam tudi veliko don Corleonov in z njimi glih ni najbolje češenj zobati.

jaz sem ga šel sam iskat v Udine in ni bilo nobenih problemov. ne rabiš nikogar, da bi jih uvažal, ker bo takoj pristavil svoj lonček. je pa res, da se prav na jug ni dobro spuščati prav zaradi zadev, ki jih omenjaš.

tista ta zgornja silverca je pa res špica, ha ha sam da ne boste zdej dobil vtisa da so res vse take si poglejte še tole

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=561120

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je potrebno če rabljen motor kupiš v trgovini kot je ta v prejšnjem odgovoru potem tega še homologirati v Kopru ali ga enostavno lahko registriraš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na DRSC piše:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Homologacijski predpisi za vozila vsebujejo tri pravilnike, ki predstavljajo krovne predpise in urejajo predvsem obseg in postopke homologacije za posamezne vrste vozil:

Pravilnik o ES-homologaciji dvo in trikolesnih motornih vozil (Uradni list RS, št. 125/03 in 80/04)– ureja homologacijo motornih vozil z dvema oziroma tremi kolesi.

Poleg teh krovnih predpisov pa obstoja za vsako od naštetih vrst vozil še nabor tehnicnih predpisov, ki urejajo podrobne tehnicne zahteve za posamezne sisteme, sestavne dele ali opremo teh vozil, ter postopke za njihovo preskušanje in oznacevanje skladnosti s predpisi. Ti predpisi so izdani v obliki tehnicnih specifikacij za vozila (TSV) in so za posamezne vrste vozil zajeti v seznamih tehnicnih specifikacij, ki vsebujejo samo naslove in datume veljavnosti:

Seznam tehnicnih specifikacij za dvo in trikolesna motorna vozila-(Seznam št. 1 – Uradni list RS, št. 13/2004 in seznam št. 2 – Uradni list RS, št. 142/2004)

*

Popolna besedila posameznih tehnicnih specifikacij so objavljena le na tej spletni strani. Zainteresirani, ki to želijo, jih lahko dobijo tudi v natisnjeni obliki na Direkciji RS za ceste (proti placilu stroškov tiskanja).

Pravilniki o ES-homologaciji in tehnicne specifikacije za vozila predstavljajo tehnicne predpise, ki so v celoti harmonizirani z ustreznimi direktivami Evropske skupnosti. Priloge tehnicnih specifikacij so v bistvu le urejeni prevodi prilog ustreznih direktiv ES.

Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil ureja homologacijo vozil, katerih kategorije niso predmet urejanja predpisov o ES-homologaciji vozil, posamicno odobritev vseh kategorij vozil, posebne vrste uvoza novih in rabljenih vozil ter izdajo potrdil o skladnosti za vse kategorije vozil. Doloca tudi zahteve, ki jih morajo izpolnjevati tehnicne službe in strokovne organizacije.

Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil (Ur. l. RS 30/04)

Klasifikacija motornih in priklopnih vozil

Postopki po pravilniku o ugotavljanju skladnosti vozil

Pristojbine za storitve

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

ja če tje tako, pa bomo naslednje naše skuterje kupovali v Italiji....

p.s. včeraj sem doživel nevihto..Pralo me je tako da sem bil čist moker..pa še rahli aqua planing sem doživel v kolesnicah utrujene ceste... :devil:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je potrebno če rabljen motor kupiš v trgovini kot je ta v prejšnjem odgovoru potem tega še homologirati v Kopru ali ga enostavno lahko registriraš?

ne vseeno moraš opraviti homologacijski pregled

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vseeno moraš opraviti homologacijski pregled

Zdravo.

Sem novi član foruma in me ta tema maxi skuterjev zelo zanima že nekaj časa. Letos sem si ogledal več skuterjev - X9 250, Kymo Exciting 500, Atlantic 500, Scarabeo 250. Od vseh mi je še najbolj všeč Scarabeo (tudi ženi). Nažalost pa so cene tudi kar maxi.

Nakup rabljenega se mi zdi dobra varianta, zato imam kar cel kup vprašanj. Si kupil skuter od fizične osebe, posrednika, trgovca? Si se kaj lahko pogajal? Kako je kaj z 'papirji', račun oz. pogodba, je potrebno iti k (italijanskemu) notarju ?

Skuter si verjetno pripeljal z kombijem ali na prikolici.

Vprašanj je kar veliko, je pa to zelo zanimiva tema.

LP Lado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yea1: skuter wikend :yea2:

nekje sem zasledil da bo 1 in 2 in 3.7.2005 v Ljutomeru (štajerska) skuter wikend..

pijača, hrana, panoramska vožna, glasba in gole ženske O:-)

:worship:

upam da bo dobro vreme in zagotovo se vidimo tam

a ne da ?!?!? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem da se bo slišalo malo neumno,ma kako se kej teli maxiskuterji obnašajo v hribih :? mislim recimo če greš na Vršič iz primorske strani :hmm: pomožnosti v dvoje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako sem se odločil da vzamem 400 ali 500 odvisno od $. Sedaj moram prodati svojega, ali pa najti trgovca ki ga vzame v račun. Ali kdo pozna koga ki prodaja skuterje po sistemu staro za novo?

V MB vem za Petovia avto, oni imajo v programu piaggio ter gilero.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!