x raider Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Hm... ECO ventil. Kaj ima tak ventil tudi Piaggio X9 180. Z mojo X9 180 sem prevozil že kar nekaj, imam jo že 1leto in sem zelo zadovoljen. Ampak sedaj so se potrebe po moči povečale. Tako da razmišljam o nakupu močnejšega SKUTERJA oziroma kaj bi lahko naredil, da bi pri mojem skuterju pridobil malo moči? Kajti mojega mi je škoda prodat. Kaj mi svetujete? LP. [/quote Najcenejše je če poskusiš prvo z lažjimi valčki ali komplet malosi varjator, tam boš pridobil pospeške če pa ima Eco ventil ga pa blendirat pa kakšen km več in 100 oktanski bencin kateri tudi pripomore malo na moči. Ostale stvari ti ne svetujem ker škoduje agregatu. V Italiji vem da so te reči kar ugodne. L.P.
ssabic Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 V timmgju ponavadi dobiš neoriginalne ploščice, ki so pol ceneje od originalnih, vsaj na 250 X9 sem jih dobil. Bolj je verjetno problem cena novega zračnega filtra. ;) Ploščice za x9 500 so bile 32eur, filter zračni 21 eur, svečka 12 eur, olje 37 eur , oljni filter 13 eur in delo 50eur pa vi računite :whistle:
ssabic Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Mah kakšen bankrot?! Če boš z registracijo, ki stane manj kot 100 € bankrotiral, potem pa skuter kar takoj prodaj. Pa če za gume vprašaš kje drugje kot v timmg, ,koš ugotovil, da z gumami guli kot prasec. Obe Savini gumi skupaj dobiš že za 100 €. Lani sem za registracijo z AO+ dal 200eur z 45% popusta +popust za neodjavljanje. Tako da s 100eur za registracijo nebo nič, za gume pa imam še malo časa, zdržale bojo še kakih 2000km do takrat pa bom najdu najcenejšo varijanto. Upam
x raider Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Pravkar sem včeraj delal generalni servis na scarabeoto od prijatelja pa sem bil zelo presenečen da mu je jermen zdržal krepko čez 20 000km pa bi še šel nekaj tisoč, pa pravijo serviserji da je scarabeota od skuterjev najtežje servisirat zaradi nedostopnosti pa vam povem da je pravi simpel,seveda najraje se okvarjajo kot je burgman 5 čepov na strani pa je bok dol da je čimanj dela. Moram pa še dodati da ima prevoženih čez 40 000 pa je agregat še takšen kot je bil na novem kompresija in vse ostalo je še vse ok tako da mislim da ga bo kar skoristil do 100 000 ker seveda dela veliko dolgih tur upam pa tudi da bo sam napisal kako je zadovoljen. Danes pa če ne bi imel zaseden dan bi pa še svojega malo pognal po cesti vreme pa je enkratno. Lep dan pa še jutri pravi lepo tako da iskoristite kateri morete. LP. x raider! :OK:
ssabic Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Pravkar sem včeraj delal generalni servis na scarabeoto od prijatelja pa sem bil zelo presenečen da mu je jermen zdržal krepko čez 20 000km pa bi še šel nekaj tisoč, pa pravijo serviserji da je scarabeota od skuterjev najtežje servisirat zaradi nedostopnosti pa vam povem da je pravi simpel,seveda najraje se okvarjajo kot je burgman 5 čepov na strani pa je bok dol da je čimanj dela. Moram pa še dodati da ima prevoženih čez 40 000 pa je agregat še takšen kot je bil na novem kompresija in vse ostalo je še vse ok tako da mislim da ga bo kar skoristil do 100 000 ker seveda dela veliko dolgih tur upam pa tudi da bo sam napisal kako je zadovoljen. Danes pa če ne bi imel zaseden dan bi pa še svojega malo pognal po cesti vreme pa je enkratno. Lep dan pa še jutri pravi lepo tako da iskoristite kateri morete. LP. x raider! :OK: Jaz na svojem imam 8700 km pa mi serviser preavi da bo jermen zdržal še 5000 km, nov stane 101 eur a je zajeban jermen zamenjat.
skuterist Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Lani sem za registracijo z AO+ dal 200eur z 45% popusta +popust za neodjavljanje. Tako da s 100eur za registracijo nebo nič, za gume pa imam še malo časa, zdržale bojo še kakih 2000km do takrat pa bom najdu najcenejšo varijanto. Upam Registracija maxija pride cca 120EUR. Zavarovanje pri Triglavu je okoli 90EUR(odvisno od popusta ki ga iztržite je pa 50% od avtomobila ter 20% na neodjavo), cestni sklad je 17, zelena karta 4 stroški podaljšanja pa tudi okoli 4EUR. Seveda pa ne plačam AO+ temveč nezgodno zavarovanje. Guma pa bo sigurno ceneje kot 75EUR. LP P.S. koliko pa vas ima zavarovano AO+ na maxiju?
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Pravkar sem včeraj delal generalni servis na scarabeoto od prijatelja pa sem bil zelo presenečen da mu je jermen zdržal krepko čez 20 000km pa bi še šel nekaj tisoč, pa pravijo serviserji da je scarabeota od skuterjev najtežje servisirat zaradi nedostopnosti pa vam povem da je pravi simpel,seveda najraje se okvarjajo kot je burgman 5 čepov na strani pa je bok dol da je čimanj dela. Moram pa še dodati da ima prevoženih čez 40 000 pa je agregat še takšen kot je bil na novem kompresija in vse ostalo je še vse ok tako da mislim da ga bo kar skoristil do 100 000 ker seveda dela veliko dolgih tur upam pa tudi da bo sam napisal kako je zadovoljen. Danes pa če ne bi imel zaseden dan bi pa še svojega malo pognal po cesti vreme pa je enkratno. Lep dan pa še jutri pravi lepo tako da iskoristite kateri morete. LP. x raider! :OK: Hvala X Raiderju Danes sem ga prvič resno pognal po cesti in naklepal kakih 120 kilometrov. Motor je super tekel. Kar se tiče servisa, je X Raider res maher. Občutek, da je vse pregledano, je res pomirjujoč. Za primerjavo; (Scarabeo 500) jermen 53€, olje 2l - 18€, valjčki 16€, oljni filter 10€, svečka 10€, vse je original. Predlani je bil jermen precej dražji - 95€. Cene padajo, super. Kar se tiče gum, jih jaz dobim malo pod 60€. Zelo sem zadovoljen z gumami Pireli, Sava se mi je hitro obrabila. Pozdrav vsem skuteristom, veliko lepih in varnih dni. SCARABEO
x raider Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Jaz na svojem imam 8700 km pa mi serviser preavi da bo jermen zdržal še 5000 km, nov stane 101 eur a je zajeban jermen zamenjat. Moraš imeti zelo močno pnevmatsko orodje da odviješ varijator ker se zelo zapeče navoj ostalo pa mi je mala šala, meni osebno ležijo skuterji za servisirat veliko mehanikov se jih pa brani ker jim je odveč rastavlat plastike ali pa samo menjajo olje in je to to, če pa hočeš imeti siguren motor na cesti je pa zame servis da se pregleda vse in spiha ter vsakič pogleda sklopka ter varjomat. L.P. :yea1:
ssabic Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Moraš imeti zelo močno pnevmatsko orodje da odviješ varijator ker se zelo zapeče navoj ostalo pa mi je mala šala, meni osebno ležijo skuterji za servisirat veliko mehanikov se jih pa brani ker jim je odveč rastavlat plastike ali pa samo menjajo olje in je to to, če pa hočeš imeti siguren motor na cesti je pa zame servis da se pregleda vse in spiha ter vsakič pogleda sklopka ter varjomat. L.P. :yea1: Pol je najboljše da se pri tebi oglasim ko bom rabil servis, al pa ti pri meni pa narediš. :worship:
buki Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Pravkar sem včeraj delal generalni servis na scarabeoto od prijatelja pa sem bil zelo presenečen da mu je jermen zdržal krepko čez 20 000km pa bi še šel nekaj tisoč, pa pravijo serviserji da je scarabeota od skuterjev najtežje servisirat zaradi nedostopnosti pa vam povem da je pravi simpel,seveda najraje se okvarjajo kot je burgman 5 čepov na strani pa je bok dol da je čimanj dela. Moram pa še dodati da ima prevoženih čez 40 000 pa je agregat še takšen kot je bil na novem kompresija in vse ostalo je še vse ok tako da mislim da ga bo kar skoristil do 100 000 ker seveda dela veliko dolgih tur upam pa tudi da bo sam napisal kako je zadovoljen. Danes pa če ne bi imel zaseden dan bi pa še svojega malo pognal po cesti vreme pa je enkratno. Lep dan pa še jutri pravi lepo tako da iskoristite kateri morete. LP. x raider! :OK: Jaz imam na Kymcotu xciting 500 že 20000km pa še nisem menjal jermena,ga pa imam seboj če se slučajno strga.Moram pa ga pogledati kakšen je,če že ni kaj natrgan,to naredim pred vsako sezono.lp
x raider Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Jaz imam na Kymcotu xciting 500 že 20000km pa še nisem menjal jermena,ga pa imam seboj če se slučajno strga.Moram pa ga pogledati kakšen je,če že ni kaj natrgan,to naredim pred vsako sezono.lp Toliko prej ga le zamenjaj da ti ga ne strga ko ti lahko naredi veliko škodo ponavadi ga navije na os in jo malo ukrivi pol je pa škoda velika in moreš razdret cel agregat in menjat ojnično os, glej samo to ko ga snameš ga obrneš v nasprotno smer da od spod tam ko ima tavelike zobe ni globoko spokan in od strani nima kje že iz kanala potegnjene nitke pol je popolnoma zanič, koliko pa že imam izkušne z tem pa mislim da pri vseh maxsijih nad 250ccm je tapravi interval menjave jermena in valčkov na vsakih 20 000 seveda pri normalni vožnji ostalo kot olje in druge kontrole pa na vsakih 6000. Italjani pa napišejo na 12 000 da se zasigurajo dokler je v garanciji. L.P.
Valentin Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 mislim da pri vseh maxsijih nad 250ccm je tapravi interval menjave jermena in valčkov na vsakih 20 000 seveda pri normalni vožnji ostalo kot olje in druge kontrole pa na vsakih 6000. Italjani pa napišejo na 12 000 da se zasigurajo dokler je v garanciji. L.P. Bo 12000 kar ta prav interval. Jermen sem že dvakrat izkoristil do konca, torej se mi je strgal (pa ni nič skrivil), in to pri 14000km.
x raider Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Bo 12000 kar ta prav interval. Jermen sem že dvakrat izkoristil do konca, torej se mi je strgal (pa ni nič skrivil), in to pri 14000km. Imel si srečo da ti ga ni navilo,jaz sem že videl dva burgmana ko je bilo treba menjat glavno os (sranje),veliko pa je tudi to kakšen voznik si in kajšne relacije delaš,povprečno življensko dobo sem ugotovil da imajo jermeni na 250ccm in 500ccm maxijah tam okoli 20 000, sem pa že videl jermen na nexsusu 500 na 10 000 zanič totalno. Zato je to najbolje prekontrolirat ob vsakem rednem servisu in se vidi točno kdaj se menja na žalost nismo vsi enaki vozniki da bi vsem držal enako. L.P. :klicaj:
Tomozuki Objavljeno Februar 26, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Vzdržljivost jermena je čisto odvisna od firme in načina vožnje. Različne firme pač delajo različno močne jermene. Podobno je s pnevamtikami. Ene vzdržijo več, druge manj. Zelo je odvisno od materialov, ki jih uporabijo. Z načinom vožnje pa tudi lahko veliko prispevaš k vzdržljivosti jermena. Če voziš umirjeno in ne pospešuješ divje, zna jermen zdržati precej dlje. Tudi teranje do končne hitrosti ga obremenjuje, saj v tem momentu na zadnjih jermenicah do konca "počepne" (tj. do osi), kar pomeni, da mora premagati silo povratne vzmeti, ki zadnje jermenice tišči skupaj.
Valentin Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Vzdržljivost jermena je čisto odvisna od firme in načina vožnje. Različne firme pač delajo različno močne jermene. Podobno je s pnevamtikami. Ene vzdržijo več, druge manj. Zelo je odvisno od materialov, ki jih uporabijo. Z načinom vožnje pa tudi lahko veliko prispevaš k vzdržljivosti jermena. Če voziš umirjeno in ne pospešuješ divje, zna jermen zdržati precej dlje. Tudi teranje do končne hitrosti ga obremenjuje, saj v tem momentu na zadnjih jermenicah do konca "počepne" (tj. do osi), kar pomeni, da mora premagati silo povratne vzmeti, ki zadnje jermenice tišči skupaj. Zgleda, da potem nimam preveč umirjene roke, kar se dodajanja plina tiče... :)
x raider Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Vzdržljivost jermena je čisto odvisna od firme in načina vožnje. Različne firme pač delajo različno močne jermene. Podobno je s pnevamtikami. Ene vzdržijo več, druge manj. Zelo je odvisno od materialov, ki jih uporabijo. Z načinom vožnje pa tudi lahko veliko prispevaš k vzdržljivosti jermena. Če voziš umirjeno in ne pospešuješ divje, zna jermen zdržati precej dlje. Tudi teranje do končne hitrosti ga obremenjuje, saj v tem momentu na zadnjih jermenicah do konca "počepne" (tj. do osi), kar pomeni, da mora premagati silo povratne vzmeti, ki zadnje jermenice tišči skupaj. Jaz uporabljam vse originalne nadomestne dele pa še nikoli ni bilo problemov razen zavornih ploščic katere najdem primerne temu tipu.
Tomozuki Objavljeno Februar 26, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Zgleda, da potem nimam preveč umirjene roke, kar se dodajanja plina tiče... :) ... niti jaz je nisem imel :whistle: Jaz uporabljam vse originalne nadomestne dele pa še nikoli ni bilo problemov razen zavornih ploščic katere najdem primerne temu tipu. Tako je itak najboljše. Načeloma so neoriginalni jermeni cenejši, ampak tudi vzdržijo pol manj. Kar se tiče ostalih delov pa so lahko tudi neoriginalni. Samo od kitajcev se ne sme kupovat poceni robe. So enkrat pri zaviranju s kitajskimi zavornimi čeljusti prikazali, da lahko celo pride do požara :unsure:
zvone500 Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Zdravo, berem in spremljam vaše debate, ker pa imam problem bi ga z vašo pomočjo rad rešil, predvsem leti to nate XREIDER, ker imava enake motorje in bo rabil nasvet. Pred časom sem se lotil zavornih čeljusti - lakiranje, razstvil sem jih, polakiral, sestavil, zamenjal zavorne obloge, potem pa je nastal problem. Nikakor ne morem odzračiti kombinirane sprednje zadnje zavore - gumijasta ročica. Sprednja je O.K. Odzračil sem tudi na ročki in na dovodu na zavorno čeljust - pa nič. Vsak nasvet je dobrodošel, vreme je čudovito, motor pa v garaži. Lp Zvone
x raider Objavljeno Februar 27, 2008 Opozori Objavljeno Februar 27, 2008 Zdravo, berem in spremljam vaše debate, ker pa imam problem bi ga z vašo pomočjo rad rešil, predvsem leti to nate XREIDER, ker imava enake motorje in bo rabil nasvet. Pred časom sem se lotil zavornih čeljusti - lakiranje, razstvil sem jih, polakiral, sestavil, zamenjal zavorne obloge, potem pa je nastal problem. Nikakor ne morem odzračiti kombinirane sprednje zadnje zavore - gumijasta ročica. Sprednja je O.K. Odzračil sem tudi na ročki in na dovodu na zavorno čeljust - pa nič. Vsak nasvet je dobrodošel, vreme je čudovito, motor pa v garaži. Lp Zvone Zvone to naredi tako da posodico pri ročici odpri(levo in desno) in dolij polno olja potem malo odvi spodaj na vseh treh čeljustih 2 spredaj 1 zadaj izpušne ventilčke in počakaj nekaj časa da preteče olje skozi celotno napeljavo hkrati pa tudi dolivaj ole v posodicah pri ročkah da ti od zgoraj ne potegne zrak. Ko ti bo približno na obeh posodicah porabilo olje do min takrat je ole že popolnoma novo v napeljavi,potem privij nazaj izpušne vijake vse 3 in dolij zopet polne posodice z zavornim oljem kiga uporabljaj le DOT4 . Zdaj pa začni prvo z desno ročico izračevat na sprednjem disku dovolj je 5 pritiskov na ročico nekdo ti pa naj pravilno odvija predna dva vijaka(izpušna ventilčka mislim da ima za spredno samo eden kolut pa vseeno poskusi oba saj boš videl pri katerem pritiska olje) za levo ročko moraš pa enako odviti sprednji vijak mislim da je levi disk ki povezuje integralno spredaj ter zadaj pol pa izmenično prezrači enkrat spredni drugič zadnji ventilček in enako vsakega 5 krat in ti more delat kot je treba . Jaz še na izpušne ventilčke nataknem gumaste cevke in v stran da mi zavorno olje ne teče po čerlusti ki razžira lak, pozabi pa ne na koncu nalit zavorne tekočine na maxsimum. L.P. :OK:
zvone500 Objavljeno Februar 27, 2008 Opozori Objavljeno Februar 27, 2008 Po tem sistemu sem delal že prvič , vendar sem danes stvar ponovil, toda neuspešno. Zamenjal sem tudi vsa bakrena tesnila na dovodu na čeljusti,tako da sedaj sumim še na razdelilec ali karkoli se že skriva pod plastiko, kjer se razdelijo cevi za sprednjo in zadnjo zavoro. :unsure:
x raider Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Po tem sistemu sem delal že prvič , vendar sem danes stvar ponovil, toda neuspešno. Zamenjal sem tudi vsa bakrena tesnila na dovodu na čeljusti,tako da sedaj sumim še na razdelilec ali karkoli se že skriva pod plastiko, kjer se razdelijo cevi za sprednjo in zadnjo zavoro. :unsure: Takšnega problema ti povem da še nisem imel, lahko je vzrok da nisi kaj uredo nazaj sestavil,povseverjetnosti pa imaš nekje v sistemu zrak. Če pustiš odvit zadnji in spretni prezračevalni ventilček in če povsod priteče olje in ga pustiš da teče kakšno minuto potem nazaj priviješ ventilčke in nekajkrat z ročkama prezračiš napeljavo mora delat. Brezveze ti je rastavljat motor če ti kje ne pušča napeljava zavor, samo uredo prezrači in mora delat. Zadeva je vsekakor rešljiva samo eno malenkost si zgrešil in to je treba najti. L.P.
jetman Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 (popravljeno) Jaz vama predlagam, da se vidva dobita pri Zvonetu, X-raider bo zadevo pogledal, Zvone bo dal za kozla ali dva, pa se bo zadeva rešila. Navsezadnje nista tako daleč narazen doma. X-rider imaš sigurno kakšno pot do Celja, Šempeter pa ni daleč, a ne? Sicer pa, Zvone izgleda, da nekaj časa ne boš imel težav z lepim vremenom, he he :rolleyes: Popravljeno Februar 28, 2008. Popravil jetman
zvone500 Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 (popravljeno) Danes pa že boljše volje, kajti stanje se je močno izboljšalo, seveda mislim na zavore. Izgleda, da je res bilo še nekaj zraka v sistemu, čeprav je leva ročica še vedno malo mehkejša kot desna. Xraider daj preveri ,če je pri tvojem tudi kaj razlike. jetman...ti pa, čeprav nimaš več maxija ne misli, da se ne moreš oglasit na kakšnega kozla lp Popravljeno Februar 28, 2008. Popravil zvone500
x raider Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 Hay! Danes sem servisiral mojega prejšnega burgmana, jazem sem naredil 10 000 pa ta lastnik 15 000 pa vam povem jermen sma menjala na željo stranke če ne bi kamot šel 30 000,sedaj pa ne razumem kako jih nekateri uničijo na dobrin 10 000, ali pa ne dajejo original :? L.P.
dotem Objavljeno Marec 1, 2008 Opozori Objavljeno Marec 1, 2008 na atlantic 200 sem ga menjal pri 35.000. to pa zaradi enega valjčka. jermen je bil še zelo lep.ene 20.000 bi še kar zdžal. ajd :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se