Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja meni in moji dragi je črn najlepši. To sva hotla met. Ne tisto ni dvobarvna plastika, ampak je posebna prozorna folija, ki sem jo nalepil gor zato, ker gre tam čez moja noga, da ne butnem vsakič in da ne uničujem plastike. Sploh v hlačah, mi je skor mal teko nogo ful visoko dvigovat, sem bolj majhne rasti. 174 cm.

Tablica je pač taka kot je, zdaj se bolj ukvarjam s tem, kaj naj spremenim, dodam da bo pospešek od 40 do 100 mnogo boljši. Sem bil zadnjič na ridah na Železni kaplji in v tem spodnjem območju je občutno prešvoh. Drugače na ravnini od 80 naprej kar lepo vleče. Kolebam med dvema opcijama, seveda dražjo in cenejšo. Cenejša je Jcosta variomat, in to je to, dražja je pa malossi variomat, malossi sklopka, gianeli izpuh, filter, po možnosti še ojnica in vzmeti ventilov pa powercomander. Samo to je multi denarja, hehe... Premalo znam italijansko samo na nexus forumu v italiji, imajo vsi gor več al manj malossijeve variomate z 15 gramskimi utežmi, druge vzmeti v sklopkah in na variomatu, pa razne izpuhe... So pa drugi uporabniki na mednarodnem delu foruma pisali o Jcosti, da je neprimerno boljši, samo ne potrebuje nobene druge modifikacije. Jaz bi pa samo pospešek, hmm, da bi vedel... Bi pa dal tam do nekje 500 eur, ok kaj več če bi res bilo občutno.

Cene na ebayu so pa takole:

Jcosta 160 Eur

Malossi varioamt 143 Eur

Ojnica 160 Eur

Izpuh 260 Eur

vzmeti so nekje vse skupaj, 50 Eur

Svečka nekje 25 Eur

Jermen nekje 50

Športni filter tudi 50 Eur

Pišem tole tudi za to, če ima kdo drug kakšen drug skuter, pa ga morda zanima kaj spremenit in kakšne so okvirne cene na ebay.it

Pvej mi kje imaš ti obrate pri speljevanju in kako se ti spreminjajo. Moji so do nekje 125 km/h na nekje 5900-6000 rpm, potem pa na gor, samo več kot 130 še nisem šel, ker ga upeljujem... :headbang:

Objavljeno
Ne tisto ni dvobarvna plastika, ampak je posebna prozorna folija, ki sem jo nalepil gor zato, ker gre tam čez moja noga, da ne butnem vsakič in da ne uničujem plastike.

Porka špinača! To pa sploh ni slaba ideja! Kakšna pa je ta folija, kje si jo dobil in koliko te je koštala? Si jo nalepil sam? Sprašujem, ker sam sicer nimam kakšnih hudih težav z lezenjem na moped (183cm), pa imam kljub temu že kar oprazno zdrajsano to plastiko.

Pvej mi kje imaš ti obrate pri speljevanju in kako se ti spreminjajo. Moji so do nekje 125 km/h na nekje 5900-6000 rpm, potem pa na gor, samo več kot 130 še nisem šel, ker ga upeljujem... :headbang:

Jah, veš, tvoj je novejši od mojega in čeprav ima tvoj na račun Eco3 zahtev in katalizatorja pol konja manj, ima moj le šest valjčkov v variomatu, napram tvojim osmim. Razlika, ki jo je ta sprememba povzročila pa je opazna ravno pri speljevanju in odzivnosti pri majhnih hitrostih, saj je osem valjčkov bistveno bolje, kot pa šest. In če tebi nekaj manjka v spodnjem območju, potem veš koliko šele meni :)

Moj speljuje in do kakih 80-90km/h pospešuje pri kilavih 4500 obr./min., tvoj pa pri 5500-6000obr./min. Športni varijatorji pa te obrate le še dvignejo. Torej sem jaz pri speljevanju verjetno občuno počasnejši od tebe.

Modifikacije? Ja, jest sem zmenjen s kolegico, ki baje obvlada italijanščino, da mi bo pomagala na italijanskem eBay-ju kupiti kar potrebujem. Verjetno bo to J.Costa in Malossi X-Kevlar jermen(ga moram menjati tako ali tako), za izpuh pa še nisem čisto ziher, mi noben ni blazno všeč. Raje bi imel kakega heksagonalnega Akrapoviča iz ogljikovih vlaken, pa ne vem ali reskiram pa dam gor takega, ki mi je všeč, pa čeprav mi namenjen Nexusu. Konec koncev je v igri tako samo zvok, občutnega povečanja moči samo z drugim loncem itak ni.

Objavljeno

Ma folije je še meni nekaj ostalo, ti jo podarim, drugače en kvadrat ene 7 Eur. Glede it, ebaya ne rabiš kolegice, tako dobro znam tudi jaz da ti pomagam kupit zadeve, ti pa priporočam Jcosto, saj se bom verjetno zanj odločil tudi sam, in le ta ne dela razlik koliko uteži imaš v variatorju. Glede izpuha, ne bo nič več moči, samo zvok, razen v primeru da daš podoben dolg izpuh. Ti bom kar pripopal odgovor na tem istem ita forumu meni:

Hi, first of all sorry for my bad english...

yes i agree with you when you said that costa is better than malossi but this only in permormance.

the durability of costa is very low, its "rolls" are different of malossi and you have to replace them very fast and so the performance of the variator decrease quikly...

if you want to buy an aftermarket variator the best choice is malossi or polini (but only the 8 rolls)...

If you need something else write us.

about the exhoust... the best choice are malossi (very expensive) or giannelli (cheeper).

these two exhoust are the same, the only differences are the final part, and the material that cover the exhoust (alluminium for giannelli and steel for malossi). This is the reason because malossi is more expensive than giannelli. but the tube inside of them are the same, and so also the performance of them are the same. the sound is a bit different because of the different material.

the other axhoust (like mivv, or leo sbk, or galasetti), are good only at very high rpm, but at low rpm the exhoust creates a hole of torque... to solve this problem (hole of torque) you can use very thin rolls (like 14g or lower)

bye

Kolegici raje reči naj prebere forum na nexus.it forum, pod delom tuning, kjer res fantje veliko pišejo, tamjaz ne razumem vsega... link: http://nexusclubitalia.forumcommunity.net/?f=74622

Objavljeno

Drejči, a ti nimaš več tiste bele folije gor?

Objavljeno
Drejči, a ti nimaš več tiste bele folije gor?

Kolikor jaz vem jo še ima :whistle: . Tu je mišljena "folija" na grebenu, nad "zračnikom" če dobro pogledaš boš opazil dve barvi - svetlo in temno sivo.

Ja je kdo bral novi MOTOSI :hmm: , so testirali 500 Sprinta, kot kaže so nas opazili kot "potencialne" kupce revije :krneki: . Čeprav smatram da g.Gustinčič zmeraj napiše kar misli (še iz časov pri Avomagazinu se spomnim njegovih komentarjev).

Objavljeno
... Kolebam med dvema opcijama, seveda dražjo in cenejšo. Cenejša je Jcosta variomat, in to je to, dražja je pa malossi variomat, malossi sklopka, gianeli izpuh, filter, po možnosti še ojnica in vzmeti ventilov pa powercomander. Samo to je multi denarja, hehe... Premalo znam italijansko samo na nexus forumu v italiji, imajo vsi gor več al manj malossijeve variomate z 15 gramskimi utežmi, druge vzmeti v sklopkah in na variomatu, pa razne izpuhe... So pa drugi uporabniki na mednarodnem delu foruma pisali o Jcosti, da je neprimerno boljši, samo ne potrebuje nobene druge modifikacije. Jaz bi pa samo pospešek, hmm, da bi vedel... Bi pa dal tam do nekje 500 eur, ok kaj več če bi res bilo občutno.

Cene na ebayu so pa takole:

Jcosta 160 Eur

Malossi varioamt 143 Eur

Ojnica 160 Eur

Izpuh 260 Eur

vzmeti so nekje vse skupaj, 50 Eur

Svečka nekje 25 Eur

Jermen nekje 50

Športni filter tudi 50 Eur

@debitel, če so napisali da J.Costa hitreje zgubi na "odzivnosti" potem je bolje vzeti malossija. Namesto da dvakrat menjuješ "uteži" oziroma variator daš na začetku malo več in je dlje časa mir.

Glede na to da se s malossijem tudi dirka v pokalu TrofeoMaxiScooter potem je zadeva po moje tudi preizkušena.

Pa poizkusi najprej s originalnim variomatom in lažjimi utežmi, tako bo motor pridobil nekaj obratov in tudi odzivnost bo boljša, oziroma začni postopoma

najprej varimoat in uteži, nato drug filter zraka, pa izpuh...

Po moje pa kaj več kot variator in lažje uteži nima smisla menjevati (ojnica. itd.)

Objavljeno

kako misliš hitreje izgubi na odzivnosti. Kar sem jaz prebral je predvsem da bolj obrablja jermen.

Se strinjam, variomat bo popolnoma dovolj... in menim, da bo tudi Jcosta moja izbira. Sedaj prebiram še nemški T-max forum in ameriške, povsod kjer primerjajo malossija z Jcosto, je le ta v prednosti. Nekaj že bo na tem.

Razmišljam, kaj ti pa doda ojnica? Če kdo ve. A je treba spremenit tudi vbrizg. Vem, da se zviša poraba, hehe, glede ostalega pa pojma nimam... Ali ima kdo kakšne izkušnje?

Objavljeno (popravljeno)
the durability of costa is very low, its "rolls" are different of malossi and you have to replace them very fast and so the performance of the variator decrease quikly...

Omenjene so uteži in variator; uteži se hitro obrabijo in variator zgubi na zmogljivostih, o jermenu ni govora. Ojnica ne vem kaj prinese. druga odmična gred pa, če je bolj "ostra" oziroma drugače odpira in zapira ventile (s tem mislim na čas odpiranja in zapiranja ventilov).

Saj na nemškem Tmax forumu tudi ni veliko J.Costa uporabnikov (samo dva če se ne motim), skoraj vsi pa so zamenjali originalne uteži s lažjimi :hmm:

Če začneš na motorju nekaj spreminjati moraš zamenjati vse, samo delčki ne prinesejo željenih učinkov, zato je pri maxijih verjetno najbolj enostavna in poceni varianta menjava variatorja in "izpuha" (za izgled in zvok, pa kakšen kg prišparaš napram originalu) kaj več pa ???

No ja če bosta s @Drejčijem zamenjala orig. variator s J.Costo bomo imeli vsaj odgovor s prve roke B)

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno
Kolikor jaz vem jo še ima :whistle: . Tu je mišljena "folija" na grebenu, nad "zračnikom" če dobro pogledaš boš opazil dve barvi - svetlo in temno sivo. ...

Vem o kateri foliji je bilo govora. Zanimalo me, ker je rekel, da bo dal dol in ponovno poskisl dan gor.

Objavljeno
Omenjene so uteži in variator; uteži se hitro obrabijo in variator zgubi na zmogljivostih, o jermenu ni govora. Ojnica ne vem kaj prinese. druga odmična gred pa, če je bolj "ostra" oziroma drugače odpira in zapira ventile (s tem mislim na čas odpiranja in zapiranja ventilov).

Imaš prav, toliko sem prebrač reviewjev, in največ se govori, da je požiranje jermena največji problem Jcoste, pa še to ne vsem. Tudi sam se veselim preizkusa, bomo vsaj v praksi videli kako je.

Ja, ja to me zanima, odmična gred. Na ebay.it se da dobit za 150 Eur, kar je pol manj kot izpuh, in je po moje boljša modifikacija kot izpuh. Bi pa želel, da mi nekdo, ki se na to bolj spozna malo razloži delovanje le te, prednosti in slabosti. Verjetno slabost večja poraba, kakor vem, je čas odpiranja ventilov daljši, s tem posledično več bencina in večja moč. Če imam prav seveda. Ali je treba nastavljat tudi vbrizg, da zadeva dobro deluje, koliko se poveča poraba, itd... o tem pa nimam pojma. Trenutno imam porabo 4,3l in 4,5l z 2 tanki, narejenih okoli 800 km. Nebi glih želel, da mi pije 7l na 100 km.

Objavljeno
Vem o kateri foliji je bilo govora. Zanimalo me, ker je rekel, da bo dal dol in ponovno poskisl dan gor.

Bela folija je še gor, malce sem jo sicer popravil a nisem dajal gor celotno še enkrat. Se mi ni ljubilo, itak bo šla zdajle kmalu dol in bom čez zimo imel zopet rdeč sesalec, v stilu z jakno seveda :naughty:

Objavljeno

Ima kdo od maxiskuteristov mogoče Akrapoviča?

Objavljeno (popravljeno)
Ima kdo od maxiskuteristov mogoče Akrapoviča?

Na maxsijah je večina Italjanskih športnih ispuhov,ker tudi delajo športne varjatorje(malosi in še nekaj drugih proizvajalcev) zato tudi kar tisti priporočajo kateri ispuh je prirejen za tisti kit in še ostali deli za vplinjač ter sklopko. Moje mnenje pa je če ti 500ccm maxsi ni dovol je polj najbolje da kupiš močnejšega maxsija ali pa motor nad 600ccm. Tale športni dodatki so drag šport in se ne morejo kosat z kvaliteto originala, seveda so pa zadovoljivi za nekaj časa. Vozim pa že dosti let različne maxsije da vem da ga ni čez originala samo najvažnejše je le to da so redni (kvalitetni) servisi. Je pa res da je za vsako rit svoj motor ker je to le hobi in tedaj moreš res uživat ko se pelješ ne pa da z nekakšno stvarjo trpiš. L.P. :?

Popravljeno . Popravil x raider
Objavljeno

Zamenjal bi samo lonec, drugih predelav pa zaenkrat ne.

Objavljeno
Ima kdo od maxiskuteristov mogoče Akrapoviča?

Boš prvi :naughty:? Drugače pa mislim da ne(cena :devil: ); čeprav imaš srečo, za tvojega se dobi slip-on varianta. Verjetno pa se lahko zaneseš na podatke ki jih navajajo. Sem na nekaterih www straneh zasledil da pri nekaterih drugih proizvajalcih podatki niso povsem točni, ponekod se zadeva celo "malo" poslabša. Seveda samo v določenem delu največkrat pri nižjih do srednjih obratih. Sam pa veš da skuterja ne pelješ v "rdečem" polju :lol1:

Objavljeno

Saj zato sem pa gledal ker je slip on.

Objavljeno
Moj speljuje in do kakih 80-90km/h pospešuje pri kilavih 4500 obr./min., tvoj pa pri 5500-6000obr./min. Športni varijatorji pa te obrate le še dvignejo. Torej sem jaz pri speljevanju verjetno občuno počasnejši od tebe.

Malo sem pogledal še jaz pri speljevanju - z malossijem mi 7000obratov doseže že pri 50km/h...

Objavljeno (popravljeno)

Super, me zanima koliko bo dosegel z Jcosto.

Povej mi še kako pa kaj bolje pospešuje od 50 naprej? Tako po občutku...

Popravljeno . Popravil debitel
Objavljeno
Super, me zanima koliko bo dosegel z Jcosto.

Povej mi še kako pa kaj bolje pospešuje od 50 naprej? Tako po občutku...

Malossi dela super, lepo zvezno. Tako do 50 kot nad. Res dobro potegne. No ja, verjetno mu pomaga malo tudi LeoVince.

Naprimer, prej sem za prehitevanja pri višjih hitrostih moral preračunavati in jemati zalet, sedaj mi tega ni več treba... :OK:

Objavljeno

Kakšne uteži imaš not in do kam se ti zavrti motor, mislim max obrati?

Objavljeno
Kakšne uteži imaš not in do kam se ti zavrti motor, mislim max obrati?

Uteži so bile v paketu, ne vem na pamet kakšne so. Motor mi je s starim variomatom v končni hitrosti redno prihajal v blokado na 8000, z novim pa za kakih 400 obratov manj. No, ko sem zamenjal še izpuh, se spet zavrti skoraj do 8000, s tem da je tudi končna kakih 10km višja ...

Objavljeno

Mislim, da so v paketu 20gramske. A si menjal tudi filter zraka in vzmeti pri variomatu, kaj pa vzmeti sklopke?

Objavljeno
Mislim, da so v paketu 20gramske. A si menjal tudi filter zraka in vzmeti pri variomatu, kaj pa vzmeti sklopke?

Filter sem menjal, ker je bil že precej zapacan, ampak sem dal originalnega. Vzmet za zadnjo jermenico je bila že zraven. Vzmeti pri sklopki nisem spreminjal.

Objavljeno

A je kdo mogeče od maxiskuteristov iz dolenjskega konca, sem videl včeraj enga na tmaxu pa ima prehudo prostornino zame ker mam sam 250 in ga še utekam, pa še ene 3 vidim občasno niti ne vem na kateri kubikaž in modelu.

Objavljeno

Buki je doma z dolenjskga konca, včasih je imel Excitinga 500, se pa že dlje časa ni oglasil na forumu. Ko sem jaz imel X9 250 sva se lepo vozil skupaj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!