Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Priporočene objave

JAz bi pa vprašal, koliko od vas pri vožnji uporablja kovček, kako velikega in kakšni so občutki?

Na prejšnem skuterju sem imel najmanjšega, na težkem motorju pa sploh nobenega nikoli, pa me zanima kaj priporočate?

42 litrov, 45 litrov, 52 litrov ali 55 litrov?

Razlike pri vožnji, uporu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JAz bi pa vprašal, koliko od vas pri vožnji uporablja kovček, kako velikega in kakšni so občutki?

Na prejšnem skuterju sem imel najmanjšega, na težkem motorju pa sploh nobenega nikoli, pa me zanima kaj priporočate?

42 litrov, 45 litrov, 52 litrov ali 55 litrov?

Razlike pri vožnji, uporu?

Kovček na maxiju ki si ga izbral nekako "poruši" dizajn, ne "paše" (prav tako na ostale "bolj športne" maxije) čeprav je zelo praktičen. Sam uporabljam originalen 46l kovček, ki pa ga sabo "vozim" samo ko ga zares rabim. Daljša pot ali "oddih". Drugače pa ga nimam.

Razlika se mogoče občuti pri nekaterih maxijih samo pri višjih hitrostih ko dobiš občutek da ne gre več tako "naravnost", oziroma sprednje kolo hoče malo levo, malo desno. Sam tega nisem nikoli opazil, včasih pa to napišejo novinarji v "tujem" tisku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sicer zagovornik velikih kovčkov, ker kovček ni nikoli dovolj velik :D Je pa res, da ima Nexus sexy ritko in ne vem kako bi zgledalo, da bi maxio natlačil gor. Od Givija bi gor verjetno še najbolj pasal 46l kovček. Drugače pa s kovčkom tudi 200+ km/h, samo ne z maxijem :whistle: Pri 160 km/h ne vem, če se bo kaj poznalo v vožnji. Po mojem te razen izgleda, kar je subjektivno seveda, nima kaj skrbet.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MA kovček bi rabil, saj nameravam z mojo na kakšen izlet ali shopping in tukaj bo potreben kovček. Bi moral "požret" vsaj dve normalni integralni čeladi, pa ko je brez čelad kakšno cunco. Seveda ga bova pa rabila tudi za mogoče kakšno daljše potovanje, sicer se bi pa tudi jaz najraje vozil brez.

Nekak sem se odločil za 52 maxio, razmišljam edinole o novem modelu maxia3, ki ima 55 litrov, je iste širine le malenkost višji. Imam spet neko zelo ugodno ponudbo, pa sem mal v dvomih kaj vzet. Pa tudi dvomim da bi dali kovček ravno na maksi skuter če bi le ta bil preveč za maksi skuter, al kako?

Še slikca:

post-21154-1220775448_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem tudi za to, ker je bil en prodajalec v TC-motoshopu puno pametan kako je on 15 let motorist (a jaz pa nisem, hehe) in da je 55 litrski kovček totalno preveč za maksi skuter je totalno preširok in da te kar premakne ko prehitevaš kamijon in da se ful slabše pelje, itd...

A po vseh opisih je maksi3 samo višja od maksije 52, katero pa mi je seveda priporočal kot optimalno za moje potrebe, saj vsi ostali(sva gledala tudi 46 litske kovčke) so premajhni za dve integralni čeladi...

Zato sprašujem vas, kakšne so vaše izkušnje pri vožnji, tresenje balance, upor, zvijanje motorja v hitrejših ovinkih, itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest kufer (givi maxia) nikoli ne snamem.

tudi če kaže 160+ po ravnem,je kar miren.

sem peljal xjr 1300 s kovčom,ga je pri 170 že kar malo krivilo.. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem tudi za to, ker je bil en prodajalec v TC-motoshopu puno pametan kako je on 15 let motorist (a jaz pa nisem, hehe) in da je 55 litrski kovček totalno preveč za maksi skuter je totalno preširok in da te kar premakne ko prehitevaš kamijon in da se ful slabše pelje, itd...

A po vseh opisih je maksi3 samo višja od maksije 52, katero pa mi je seveda priporočal kot optimalno za moje potrebe, saj vsi ostali(sva gledala tudi 46 litske kovčke) so premajhni za dve integralni čeladi...

Zato sprašujem vas, kakšne so vaše izkušnje pri vožnji, tresenje balance, upor, zvijanje motorja v hitrejših ovinkih, itd...

Tudi jaz mislim, da je morda kovček 55l malce prevelik in bi kazil izgled maksija (razen pri tistih skuterjih z obilnejšim zadkom).

Sam imam namreč 46l in ja, v mojega gresta 2 integralki. Sicer pa obstajajo tudi vmesne litraže.

Ga pa takorekoč nikoli ne snamem, ker je zelo praktičen in tudi nimam nobenih problemov zaradi njega, kar se ciklistike tiče.

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pač o ventilih pojma nimam, tako, da bo treba počakat če se bo kdo drug oglasil.

Pripenjam par slikc takole na brzino, nexus + maxia3 (55litrov)

post-21154-1220784313_thumb.jpgpost-21154-1220784363_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodajam en nasvet iz italijanskega nexus foruma:

Hi, first of all sorry for my bad english...

yes i agree with you when you said that costa is better than malossi but this only in permormance.

the durability of costa is very low, its "rolls" are different of malossi and you have to replace them very fast and so the performance of the variator decrease quikly...

if you want to buy an aftermarket variator the best choice is malossi or polini (but only the 8 rolls)...

If you need something else write us.

about the exhoust... the best choice are malossi (very expensive) or giannelli (cheeper).

these two exhoust are the same, the only differences are the final part, and the material that cover the exhoust (alluminium for giannelli and steel for malossi). This is the reason because malossi is more expensive than giannelli. but the tube inside of them are the same, and so also the performance of them are the same. the sound is a bit different because of the different material.

the other axhoust (like mivv, or leo sbk, or galasetti), are good only at very high rpm, but at low rpm the exhoust creates a hole of torque... to solve this problem (hole of torque) you can use very thin rolls (like 14g or lower)

ZDAJ pa naj človek ve kaj kupit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato sprašujem vas, kakšne so vaše izkušnje pri vožnji, tresenje balance, upor, zvijanje motorja v hitrejših ovinkih, itd...

Jaz imam Givi V46N. Gor ga imam le kadar greva kam v dvoje, da se ima moja kam za naslonit in je tako bolj happy :) Ker sva takrat gor dva je vožja zelo turistična in morda zato nisem opazil še nobenih pomankljivosti v ciklistiki.

ima kdo kake izkušnje z gilero nexus 500 letnik okoli 2003 2004?

kake težave? kaj drugega?

Moj Nexus 500 je letnik 2004/2005. Nobenih težav. Vse dela bp. :worship: (aja, napetostni regulator mi ga mal serje, a to zato sem si sam kriv :headbang: )

Pripenjam par slikc takole na brzino, nexus + maxia3 (55litrov)

post-21154-1220784313_thumb.jpgpost-21154-1220784363_thumb.jpg

Lep je tale nov kovček. Tastar mi je bil pa grd in tudi edini razlog, da sem vzel V46N je bil ta, da mi je bil neprimerno lepši.

nexus50006a0022.jpg

Takole zgleda Nexus v polni opremi.

Tale "orginalni" kovček je pa majhen in še grd za povrh. Pa boh si ga vedi koliko časa bi na PVG čakal najnga. Sem sam že dvakrat pri njih poizvedoval za neke dele in še nisem dobil nobenega odgovora. Saj še najdejo ne v katalogu :whistle:

Popravljeno . Popravil Drejči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, še graf zadnje meritve za Jcosta Evo2 variator na nexusu. Bom pripel prvo meritev star variomat in prejšni motor in novo.

Poglejte datume, da boste vedeli kateri je kateri.

jcosta_vario_piaggio500.pdf

piaggio_500_evo_2.pdf

Lahko tole malo razložiš? Prvi ima notri naveden datum 1/01/98 ?? Drugi test pa 15/03/07.

Tudi ne razumem tega stavka 'Bom pripel prvo meritev star variomat in prejšni motor in novo'...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA prejšni motor je bil Euro2 in na tem je narejena prva meritev z navadnim Jcosta variomatom, druga meritev je nov variomat od Jcoste Evo2 in narejen na novem oziroma novejšem piaggio motorju Euro3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA prejšni motor je bil Euro2 in na tem je narejena prva meritev z navadnim Jcosta variomatom, druga meritev je nov variomat od Jcoste Evo2 in narejen na novem oziroma novejšem piaggio motorju Euro3.

Tole mi ni jasno: "NEXUS 500 SERIE", "1/01/98 0:47:31" ???

Nexus je zunaj ene 4 leta kvečjem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... meni tudi teli dynoti niso čisto jasni. Iz njih namreč izhaja, če to jaz prav berem, da naj bi imel Nexus z serijskim variatorjem ≈30 konjičev in z J.Costa variatorjem ≈40 konjičev. Čudno, saj vemo, da ima Nexus 500 40 konjev serijsko. Neki ne štima?!?!?

Prav tako so tu sumljivo nizke končne hitrosti.

Da niso ti dynoti od Nexusa 250? Piše sicer 500.

Popravljeno . Popravil Drejči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P mpje so to kilovati, ker če udariš 30*1,36 prideš na 40 konjev, več al manj so vsi podatki za moč izraženi v kilovatih.

Ja datum pri prvem nexusu je res čuden, predvidevam da gre za napako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... meni tudi teli dynoti niso čisto jasni. Iz njih namreč izhaja, če to jaz prav berem, da naj bi imel Nexus z serijskim variatorjem ≈30 konjičev in z J.Costa variatorjem ≈40 konjičev. Čudno, saj vemo, da ima Nexus 500 40 konjev serijsko. Neki ne štima?!?!?

Prav tako so tu sumljivo nizke končne hitrosti.

Da niso ti dynoti od Nexusa 250? Piše sicer 500.

Fantje pozabljate da se moč na "dynotu" meri na zadnjem kolesu, tovarna pa poda moč motorja (ne na zadnjem kolesu) .) .

Kot zanimivost oziroma intermeco, pri primerjalnem testu Burgmana 650, GP 800 in T-maxa (testirali so nemški novinarji revije Touren-faher) so pri meritvah na Dynojetu izmerili:

Gilera GP800 39,9kW=54,3PS pri 98km/h

Suzuki Burgman 650 33,0kW=44,9PS pri 77km/h

Yamaha T-max 27,4kW=37,3PS pri 120km/h

Tovarniški podatki za te maxije (za nemško tržišče) pa so:

Gilera GP800 50.5kW (69PS) pri 7750 o/min

Suzuki Burgman 650 50kW (56PS) pri 7000 o/min

Yamaha T-max 32kw (44PS) pri 6500 o/min

Tako lahko sedaj lažje primerjate podatke za Nexusa (serijskega in JCosto)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P mpje so to kilovati, ker če udariš 30*1,36 prideš na 40 konjev, več al manj so vsi podatki za moč izraženi v kilovatih.

Ja datum pri prvem nexusu je res čuden, predvidevam da gre za napako.

Moč je v "konjih" oznaka CV kar je "cavali" oziroma konji po ITA.

V drugem stolpcu imate moč, v tretjem pa je "navor". Prvi stolpec (hitrost) pa v danem momentu ne pove veliko, boljši bi bil podatek o vrtljajih motorja (sklepam), čeprav je razvidno da Nexus doseže največjo moč na zadnjem kolesu pri 79 km/h, največji navor pa pri 29 km/h.

To je sicer moje razmišljanje, nisem pa "strojnik" da bi trdil da je to 100% :blush:

Mogoče me bo kakšen "tehnik" razsvetlil in dal pravo razlago.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, @skuterist imaš prav. Gre za moč na kolesu, medtem ko je v tehničnih podatkih, podana moč na gredi(moč motorja).

A tista nizka hitrost me kljub temu malce bega. Še to pojasnimo pa smo zmagal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!