Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

No pa je končno prišel tudi v Ljubljano :)

post-15774-1245041550_thumb.jpgpost-15774-1245041576_thumb.jpg

Vtisi? Položaj za krmilom je popolnoma drugačen kot na Nexusu, sedi se veliko bolj v motorju in ne na motorju. Posledično je tudi občutek v vožji drugačen in sprva res deluje veliko, okorno in težko a se hitro privadiš in potem bi si upal reči, da je prav tako okreten kot Nexus, čeprav ne tako lahkoten. Vožja skozi ovinke je sigurna in hitra, pospeški :worship: , prostor pod sedežem pa :BUA:

Imel sem ga žal le dve urci, moram vprašat če ga lahko dobim za čez vikend.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa je končno prišel tudi v Ljubljano :)

Vtisi? Položaj za krmilom je popolnoma drugačen kot na Nexusu, sedi se veliko bolj v motorju in ne na motorju. Posledično je tudi občutek v vožji drugačen in sprva res deluje veliko, okorno in težko a se hitro privadiš in potem bi si upal reči, da je prav tako okreten kot Nexus, čeprav ne tako lahkoten. Vožja skozi ovinke je sigurna in hitra, pospeški :worship: , prostor pod sedežem pa :BUA:

Imel sem ga žal le dve urci, moram vprašat če ga lahko dobim za čez vikend.

A še ima kar tiste "slick" gume gor? Upam da so jih zamenjali :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin Pilot Sport SC že malce obrabljene. Ni panike, so bile moje pred menjavo veliko bolj ;) Je pa celoten skuter že bolj bogi, so ga v tistih slabih 10k pošteno zmahali, pa še na tleh je bil. Verjetno se nov pelje še bolje.

Sem pa opazil, da je na zalivkah živčen kot hudič. Pri meni se na istih gumah zalivk skoraj ne občuti, tu pa guma pošteno zdrsne. Me je enkrat fino presenetila :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin Pilot Sport SC že malce obrabljene. Ni panike, so bile moje pred menjavo veliko bolj ;) Je pa celoten skuter že bolj bogi, so ga v tistih slabih 10k pošteno zmahali, pa še na tleh je bil. Verjetno se nov pelje še bolje.

Sem pa opazil, da je na zalivkah živčen kot hudič. Pri meni se na istih gumah zalivk skoraj ne občuti, tu pa guma pošteno zdrsne. Me je enkrat fino presenetila :(

Meni se pa GP ni dobro peljal, nikakor, veliko pretežak in čist neokreten. Edin biser je bila moč, ker šel je pa res odlično za skuter.

Lažji valjčki so ok, sem se jih navadil, tako, da niti ne občutim razlike. Poraba je po meritvah še vedno ista, nekje okoli 4,5 do 4,8 litra.

Sem pa nekak poštudiral vožnjo, kot bi imel 2 prestavi. Mi kar dogaja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar kle vprašu:

-a paše od novega Runnerja (letnik 2006-) platišče in guma (140/60/13'') na starega (letnik 2005, 130/70/12'')

-pa je zavorna čeljust pri novem kaj drugačna al je sam disk večji

Hvala za odgovore,

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam eno prasanje:

za oceta izbiram med atlantic 200 in 500 (l.02-04) - kak nasvet kaj je bols? predvsm bo za voznjo po mestu, obcasno mogoce tud kak krajsi izlet...zanima me kok je dejansko razlike med voznjo, pospesevanje, itd..??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam eno prasanje:

za oceta izbiram med atlantic 200 in 500 (l.02-04) - kak nasvet kaj je bols? predvsm bo za voznjo po mestu, obcasno mogoce tud kak krajsi izlet...zanima me kok je dejansko razlike med voznjo, pospesevanje, itd..??

Če bo vzel s seboj tudi mami pa le naj vzame 500, ker je 250 malo premalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za oceta izbiram med atlantic 200 in 500 (l.02-04)

Za mestno vožnjo in krajše občasne izlete je 250ccm dovolj...

Sploh atlantic 250,verjetno posebej zate narejen :)

Če bo vzel s seboj tudi mami pa le naj vzame 500, ker je 250 malo premalo.

In zate :P

Kaj to je za vas posebebej narejen,da....

Drugače pa 200 nisem vozil.500 gre zelo solidno.Je pa baje dost problemov z oljnimi pumpami :unsure: Tako,da sam bi raje pogledal za kako drugo firmo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporočam 500, pa vzameš kakrkoli. Ko se zadeve navadiš je še to premalo. V mislim imam predvsem prehitevanje, ko lahko s 500 precej hitro mimo skočiš, 200 pa si adijo.

Pri nakupu, v vzdrevanju, zavarovanju pa ni bistvenih razlik. Pri 500 boš imel precej več motorjev na izbiro.

Z enakim motorjem sem prevozil 43 000 km, zadeve lavfajo, če redno servisiraš in kontroliraš. Edina okvara je bil regler.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj fantje!

Svet maxiscooterjev mi je še zaenkrat čista neznanka, zato se obračam na vas. Do zdej sem bil z motorji skos na pisti in v blatu, beri motocross, zdej pa bi nabavil tudi nekaj takšnega, da lahko ob nedeljah tudi punco zapeljem na kak izlet ali se ob poletnih dneh zapeljem v službo, faks, trgovino,.....

Katerega maxija mi kaj priporočate (250cc, 400cc, 500cc,...kaj drugega), kateri so najbolj vzdržljivi, majhna poraba, kateri bi šel po avtocesti 110km/h brez pretiranega turiranja,....itd. Se pravi kateri bi bil najprimernejši zame. Pa še tole žal imam budget omejen na do 1500€....raje malo manj, da bo še za dve čeladi ;).

PS: Če bo pa kateri potreboval pomoč pri motokrosu, pa me naj kar vpraša bom v zameno z veseljem pomagal :D

Lp, Peter

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tako malo denarja bi verjetno v poštev prišla kakšna Yamaha Majety 250 ccm, od letnika 1996 do 2003. Skuter ima nizko porabo in ni bilo kakšnih tehničnih težav z njim. Sicer je bolje imeti večjo kubaturo, ampak za 1.500 eur boš težko našel kaj solidnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtonetu je Suzuki Burgman 400 letnik 2001 za 1800 €.

Malo še zglihaš, pa je... :winkiss:

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je z Burgmani letnik 2000-2001. Sem že nekaj bral o njih in je treba bit zelo previden glede menjalnika???

PS: Na kolko km pa kej menjujete olje in filtre pri teh m otorjih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je z Burgmani letnik 2000-2001. Sem že nekaj bral o njih in je treba bit zelo previden glede menjalnika???

PS: Na kolko km pa kej menjujete olje in filtre pri teh motorjih?

Menjalnik je pri burgmanu 400 "klasičen" cvt, tako da ni kaj posebnega za preverit. Ne sme "cukatali" ali oddajati kakšnih čudnih zvokov. Pospeševanje mora biti "linearno". Preveri kdaj je bil menjan jermen in mogoče "valjčki".

Olje se pri večini maxijev menja na 5000-6000 km, filter pa na 10-12.000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vam za odgovore...če bo pa kdo vedel za kakšnega dobrega 400cc maxija pa mi naj prosim kar tukaj prilepi link do oglasa ali pa me kontaktira preko PM :)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole...pa sem tudi jaz ponosen lastnik maxija. Sicer mi ni uspelo dobiti 400cc Burgmena, pa me bo zato moral zadovoljiti kar 250-ka. Vozi se odlično, pa po dežju tudi...me je iz Ljubljane 2x opralo hehehe. Prava krstna vožnja :D

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še eno vprašanje,...kakšno čelado mi kej priporočate? Nekje do 120€??? Mislim, da bi bla bolša fulface čelada, hmmm???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kupil Nolan N43 air in sem prezadovoljen. Zelo je tiha, praktična pri sestavi in še možnost bluetooth ima . Plačal 229€ a velja vsak cent.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, uspelo. servis na 10 taužnt, naredu vse kar je bilo potrebno: ventili naštelani, olje, filtri, svečka, vse namazano kar mora bit, ploščice in diski dobri, voda, zrak.... sej ne bi bil nikakršen problem, če.

če ne bi blo tistih silnih plastik in pokrovov in okraskov in...

mogoče sem začel iz napačne strani, slaba filozofila al kej, ne vem ,ma...

za samo svečko menjat je dovolj ena črna plastika pod sedežem. če pa hočem pridet do šraufov pokrova ventilov (6 jih je, 4 več kot na yamahi), je potrebno sneti tisti črni pokrov nad rezervoarjem med nogami, če čem snet črn pokrov, moram odšraufat komplet plastiko pred nogami, če hočem snet to plastiko moram odšraufat... in tako vse od prednje luči, do zadnje, pa žmigavcev. celo nosilec kovčka je šel dol. jebemti to sranje od sesalcev. yamaha ima 2 šraufa od sedeža, 2 šraufa od rezervoarja ter elastiko in 2 šraufa pokrova ventilov..

no, vseeno, sesalc dela, noben šrauf ni ostal...

za naslednje štelanje ventilov bo šel agregat ses kolesom dol, mislim da bo lagje boooo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še eno vprašanje,...kakšno čelado mi kej priporočate? Nekje do 120€??? Mislim, da bi bla bolša fulface čelada, hmmm???

Predlagam Nolan N43 Air. Vem, da je konkretno čez tvoj proračun a če ne bi imel doma že tri čelade bi jo sigurno kupil. Zakaj? I, zato ker ti lahko nadomesti tri čelade. :) Je lahko integralna, jet in neke vrste preklopna tudi. Le Shark Evoline ima podobne lastnosti a je še dražja in mene nekako ne prepriča. (No pa Schuberth J1 tudi a je cena :headbang: )

Pa čestitam za nakup in ti želim veliko lepih ter varnih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja še to: na tisti znakec za servis, ključek se zbriše tako, da ugasneš sesalc, na ugašnjenem pritisneš tisti gumbek za reset števca, nastavljanje ure in menjavo prikaza, ga držiš in ga držiš tudi med tem ko daš kontakt. še držiš in znakec na šteucu čudežno izgine..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!