Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Potovalne hitrosti na večjih razdaljah so pri 500 cc skuterjih in motociklih lahko primerljive. Ampak pri maksijih ni zaloge navora in moči pri prehitevanju ali pri kakšnih hitrejših drncih. Naloži na T-maxa sopotnico in 50 kg prtljage, potem boš ugotovil koliko navora in moči ti še manjka. Je pa res, vsak naj pretehta svoje potrebe in zmožnosti ter si izbere tisto najboljše.

Priznam, da sta mi T-Max in Nexus še vedno zelo všeč, še posebej ob Drejčija, ampak mi noben ne zadovoljuje potreb, ki jih imam trenutno.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potovalne hitrosti na večjih razdaljah so pri 500 cc skuterjih in motociklih lahko primerljive. Ampak pri maksijih ni zaloge navora in moči pri prehitevanju ali pri kakšnih hitrejših drncih. Naloži na T-maxa sopotnico in 50 kg prtljage, potem boš ugotovil koliko navora in moči ti še manjka. Je pa res, vsak naj pretehta svoje potrebe in zmožnosti ter si izbere tisto najboljše.

Priznam, da sta mi T-Max in Nexus še vedno zelo všeč, še posebej ob Drejčija, ampak mi noben ne zadovoljuje potreb, ki jih imam trenutno.

Jaz sem se pa rezerviral za tole:

uYdkuIzq9NFfFfHA.jpg

Akrapo, 2 bicikla, 800 ccm, upam, da bo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bojim da boš razočaran :) Vsaj če je po tem slabem fotošopu soditi, ki je neka mešanica Gilere Fouco in razne kolekcije dodatkov.

gilera_fuoco_500_ie.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom še tu vprašal, ker ne verjamem da kdo bere tisto temo. mogoč pa kdo od vas ve :)

a je kaka razlika med bremzami gilere runner 50 in 125 (dvotaktne in štertaktne)? a so vse iste - al so pr 125 diski kej večji ipd.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom še tu vprašal, ker ne verjamem da kdo bere tisto temo. mogoč pa kdo od vas ve :)

a je kaka razlika med bremzami gilere runner 50 in 125 (dvotaktne in štertaktne)? a so vse iste - al so pr 125 diski kej večji ipd.?

Na netu najdeš navodila za uporabo, morda je na koncu kakšen tehnični podatek o velikosti diskov. Predvidevam pa da ni razlike med 50 in 125. LAhko pa vedno daš not karbonske ploščice namesto navadnih, ali pa malossi diske in ploščice, itd....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blush:

.... Je pa res da sem se dogovoril za test XJ6. .......

Sem včeraj odpeljal par km. Zadeva mi je bila na koncu celo "všeč" :blush: , razen noge imam preveč pokrčene (mogoče je to samo občutek) in od motorja prihaja kar topel zrak, kar je v vročini moteče. Drugače se lepo pelje, najbolj pa mi je bilo všeč to da s "plinom" ni treba biti preveč previden, je umirjena zadeva.

Popolnoma po mojem okusu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bojim da boš razočaran :) Vsaj če je po tem slabem fotošopu soditi, ki je neka mešanica Gilere Fouco in razne kolekcije dodatkov.

gilera_fuoco_500_ie.jpg

Značka BMW mw jw prslepila, hehe :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je velika in takoj opazna. Težko je tako v besedah opisati kako bolje gre skuter po menjavi variomata, ........

No, saj če je kdo iz Ljubljane ali pa bi se oglasil tu, se lahko dogovorimo in se proba. :)

No danes sem pa "probal" :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In? kometar...

Hmm.. Kaj naj rečem? Saj nisva "dirkala" in preverjala kdo je hitrejši :krneki: (pa samo od Domžal do BTC-ja sva zamenjala :blush: ) . Na kratko pa tole, na Nexusu se sedi bolj na "skuterju" v primerjavi s mojim. Obrate res hitro "nabere", po ravnem pa se mi je zdel bolj "nemiren", se pravi je hotel kar sam v levo ali desno. Predvidevam da je to posledica @Drejčijevih novih gum, ki še niso "ravne" po sredini v primerjavi s mojimi, če pa je zmeraj tako potem vem zakaj @Drejči zaprte zavoje tako odpelje B) . Vetra pa je zaradi kratke šipe v telo precej več. Kakšne druge večje razlike pa na tej kratki relaciji nisem opazil :hmm: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja... moje "nove" gume imajo že slabih 5000 kilometrov za sabo. ;)

Kar pa se T-Maxa tiče pa takole. V tistih nekaj kilometrih in točno petih zavojih sem ugotovil, da je vsaj položaj za krmilom podoben tistemu na GP 800. Vožnja je bistveno udobnejša, skuter tudi v rokah deluje večji in bolj uglajen, odrasel. Vetrna zaščita je boljša. Kako gre skozi zavoje bi težko ocenil, bi ga moral voziti dlje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, eno resno vprašanje: zavorna tekočina - na koliko časa jo menjavate, če jo sploh menjavate? Moj sesalec je star okoli 5 let in se nagibam k temu, da bi mu letos pozimi menjal zavorno tekočino. Vaše mnenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, eno resno vprašanje: zavorna tekočina - na koliko časa jo menjavate, če jo sploh menjavate? Moj sesalec je star okoli 5 let in se nagibam k temu, da bi mu letos pozimi menjal zavorno tekočino. Vaše mnenje?

Vsaki 2 leti naj bi se zamenjala. Z zavorami se ni za igrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še jz mam eno vprašanje. Svojega runnerja 125 VX sm po kakšnem klancu navzdol pa tudi po avtocesti spravil dostkrat do 125kmh. Zdaj me pa zanima do koliko se sploh sme zavrteti, ker ga ne bi rad po nepotrebnem spravljal do blokade.

Enkrat sm že spraševal za tole pa ni noben odgovoril. :unsure:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še jz mam eno vprašanje. Svojega runnerja 125 VX sm po kakšnem klancu navzdol pa tudi po avtocesti spravil dostkrat do 125kmh. Zdaj me pa zanima do koliko se sploh sme zavrteti, ker ga ne bi rad po nepotrebnem spravljal do blokade.

Enkrat sm že spraševal za tole pa ni noben odgovoril. :unsure:

lp

Če imaš števec obratov glej da ne pride čez "rdeče" polje (čeprav tudi max. obrati na dolgi rok niso "najbolj" zdravi) in bo O.K. Nekje sem zasledil da je najbolje voziti na 75% zmogljivosti (na "dolgi" rok), pustimo prehitevanja, pospeševanje in kratkotrajne "višje" hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, eno resno vprašanje: zavorna tekočina - na koliko časa jo menjavate, če jo sploh menjavate? Moj sesalec je star okoli 5 let in se nagibam k temu, da bi mu letos pozimi menjal zavorno tekočino. Vaše mnenje?

Hja, menjala naj bi se na dve leti ali nekaj tisoč kilometrov (mogoče 20kkm). Moja mislim, da še ni bila menjana in imam tudi pet let star maxi. Bom pa sigurno v kratkem.

Edino kar ne vem še je ali se lotim zadeve sam ali pa spet težim @x-raiderju. ;)

P.S.: Ploščice sem pred kratkim menjal, sem dal gor tiste Malossi MHR, ki sem jih zadnjič kupil. Ma ne vem če je kaj razlike. Mogoče malenkost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš števec obratov glej da ne pride čez "rdeče" polje (čeprav tudi max. obrati na dolgi rok niso "najbolj" zdravi) in bo O.K. Nekje sem zasledil da je najbolje voziti na 75% zmogljivosti (na "dolgi" rok), pustimo prehitevanja, pospeševanje in kratkotrajne "višje" hitrosti.

Do 2006 letnika runnerji niso imeli obratomera tko da si s tem ne morem pomagat.

http://www.youtube.com/watch?v=BRIxbMWICVc

Pri tanovih, ki imajo obratomer pa rdečega polja ni, sam kolkr sm gledal filmčke na youtubu, so obrati pri 120kmh skoraj na 10000, najvišjo moč pa ima pri 9750.

http://www.youtube.com/watch?v=V7rsbe7i0u0...feature=related (1:00)

Je pa res, da tako hitrost le redko kdaj dosežem, večino časa se peljem 105-110.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej, poglej koga sem še našel na motori.hr

20090801-fa89csx5c8nkqcu3wcujkrxpuh.jpg

Torej Valentin... kje si tapeciral, koliko časa je trajalo in ali si materijal prinesel s seboj. Ceno pa sedaj poznam .)

Evo me z dopusta.

Tapeciral sem pri avtotapetniku v Šenčurju, material je njegov, celo svetoval mi je tole kombinacijo.

Trajalo je pa en dan...

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo me z dopusta.

Tapeciral sem pri avtotapetniku v Šenčurju, material je njegov, celo svetoval mi je tole kombinacijo.

Trajalo je pa en dan...

No, tukaj se malo bolje vidi... :)

post-1797-1250231237_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, fino. In občutki? Kako je z vzdrževanjem? Je to naravno usnje ali umetno? Kak je občutek v vožji? Boljši, slabši, kaj si imel pa prej?

Sam imam neko umetno zadevo, tako gumijasto in se bojim, da ne bi potem na usnju drselo ali pa puščalo barve v eno ali drugo smer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je akumolator starejši od dveh let in je preživel že šok kot si ga opisal ti svetujem da ga samo odstraniš in kupiš novega saj niso več tako dragi,malo pobrskaj po netu in če se le da kupi suh(gelast) akumolator ker je dosti bolši od tekočinskega. V nasprotnem primeru te lahko ta akumolator stane veliko več ker je na udaru strator zaradi pomankanja rezervne energije napetosti in menjava tega ni poceni šport, to ti pa lahko povem iz lastnih izkušenj ker sem lani zamenjal tri stratorje na različnih motorjih samo zaradi preizčrpanih akumolatorjev,posebej če delaš daljše ture je 100% da ti odpove strator ter regulator napetosti. LP.

OK, zdaj pa je konec heca. Če imam dolge luči vključene od začetka vožnje, se mi kazalec za temperaturo motorja sploh ne dvigne, dokler za minutko ali dve ne vključim kratkih. Potem se kazalec pridno dvigne in kaže temperaturo. Nekaj mi pravi, da je zadnji hip za menjavo akumulatorja. Tudi po štartu po dveh dneh neuporabe motorja sodeč.

Na netu sem našel tega. Ampak ni gel. A je kdo od vas bolj "spreten" in mi izvoha gel-akumulator z naslednjimi podatki:

D=152 mm

Š= 88 mm

V= 147 mm

12V/12A

Levi pol +

Če ne bo sreče z gel-akujem, pa me zanima, če ima kdo od vas izkušnje z akuji MIGM, kot sem prilepil bližnjico.

Hvala za pomoč!

LP,

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa mora biti prav gelni aku? Saj če nimaš akumulatorja montiranega pod kakim čudnim kotom bo tudi navadni kislinski čist ok. Da o ceni sploh nebi.

Menjaj ga pa le, da ne bo kaj odletelo zaradi slabega akumulatorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, zdaj pa je konec heca. Če imam dolge luči vključene od začetka vožnje, se mi kazalec za temperaturo motorja sploh ne dvigne, dokler za minutko ali dve ne vključim kratkih. Potem se kazalec pridno dvigne in kaže temperaturo. Nekaj mi pravi, da je zadnji hip za menjavo akumulatorja. Tudi po štartu po dveh dneh neuporabe motorja sodeč.

Evo, rešeno. Sem kar tisti MIGM vzel in bomo videli kako se bo obnesel. Bom pazil čez zimo, da ga vzamem iz mopeda in vsak mesec nafilam.

Kazalec po novem dela, pa tudi luči so naenkrat precej bolj močne in svetle :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!