jetman Objavljeno Avgust 20, 2009 Deli Objavljeno Avgust 20, 2009 (popravljeno) @Drejči ali je tole res? V Ljubljani odvazajo motocikle, kje pa lahko potem brez skrbi "pustiš" moped. Sedaj nisem iskal parkirnih prostorov :krneki: . Tole sicer prvič slišim, ampak dokler ni povsod parkingov za motocikle, nimajo kaj odvažat in kaznovat dvokolesnikov. Morda gre pa le za kaznovanje ko npr. prakiraš v peš coni, kjer je promet za motorna vozila strogo prepovedan. Popravljeno Avgust 20, 2009. Popravil jetman Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Drejči Objavljeno Avgust 20, 2009 Deli Objavljeno Avgust 20, 2009 (popravljeno) Nebi vedel ali je res ali ne. Bi pa rekel, da če ga pustiš kulturno in ne ravno na vhodu, prehodu,... se ne bo nihče pritoževal. Problem je, kot vedno, s prepotentneži, ki mislijo, da je vse njihovo in se bi najraje pripeljali z mopedom ali pa avtomobilom kar direkt v trgovino, pisarno,... Popravljeno Avgust 20, 2009. Popravil Drejči Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno Avgust 23, 2009 Deli Objavljeno Avgust 23, 2009 Aha, fino. In občutki? Kako je z vzdrževanjem? Je to naravno usnje ali umetno? Kak je občutek v vožji? Boljši, slabši, kaj si imel pa prej? Sam imam neko umetno zadevo, tako gumijasto in se bojim, da ne bi potem na usnju drselo ali pa puščalo barve v eno ali drugo smer. To je umetno usnje, vsaj mislim. Verjetno isti šmorn, kot original. Samo prej je bil sive barve, v dveh niansah. Očutki so enaki, tudi sedi se enako, nisem opazil neke razlike. Tapeciral sem ga samo zaradi tega, ker je usnje na sedalnem delu počilo. Imam ga namreč že osmo leto - ker nimam garaže, je pač vreme naredilo svoje.... O vzdrževanju pa nimam pojma, se bom pa pozanimal pri avtotapetniku. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hudoba Objavljeno Avgust 27, 2009 Deli Objavljeno Avgust 27, 2009 Zdravo druščina, od včeraj dalje sem tudi jaz lastnik maxija, točneje Aprilie Atlantic 500. Se vidimo na cestah... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
debitel Objavljeno Avgust 27, 2009 Deli Objavljeno Avgust 27, 2009 Welcome! Tule se ravno dogovarjamo če bi kam pobegnili čez vikend, samo kot kaže nam vreme ne bo naklonjeno. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=16902&st=1725 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kikicar Objavljeno Avgust 28, 2009 Deli Objavljeno Avgust 28, 2009 Živjo! Zanima me če je možno skuter Piaggio beverly 500 omejit na 25kw. Vem da obstajajo blokade za motocikle, med tem ko za skuter nisem nikjer zasledil. Hvala za odgovor! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
debitel Objavljeno Avgust 28, 2009 Deli Objavljeno Avgust 28, 2009 Ti bi mu vzel 10 KM? Verjetno se da, prek elektronike. Vprašaj na avtoelektroniko v Črnučah, vprašanje pa koliko stane. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skuterist Objavljeno Avgust 28, 2009 Deli Objavljeno Avgust 28, 2009 Živjo! Zanima me če je možno skuter Piaggio beverly 500 omejit na 25kw. Vem da obstajajo blokade za motocikle, med tem ko za skuter nisem nikjer zasledil. Hvala za odgovor! A ni bolje kupiti Beverly Tourer 400, Majesty 400 ali pa Burgmana 400, ki imajo po tehničnih podatkih točno 25kW in odpade "predelava". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kikicar Objavljeno Avgust 28, 2009 Deli Objavljeno Avgust 28, 2009 omejil bi kilovate ker imam izpit samo do 25kw. je kdo že omejil oz. ima kakšno izkušnjo pri tem? drugače se bom pa pozanimal... Lp. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kikicar Objavljeno Avgust 28, 2009 Deli Objavljeno Avgust 28, 2009 A ni bolje kupiti Beverly Tourer 400, Majesty 400 ali pa Burgmana 400, ki imajo po tehničnih podatkih točno 25kW in odpade "predelava". Hvala za ta podatek. nisem bil niti pozoren na kilovate pri 400 ccm izvedbah. No bom pa potem raje razmišljal v tej smeri. Hvala za odgovore. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jetman Objavljeno Avgust 28, 2009 Deli Objavljeno Avgust 28, 2009 (popravljeno) Vsi 400cc skuterji imajo do 25 kW moči. (Piaggio, Yamaha, Suzuki) Popravljeno Avgust 28, 2009. Popravil jetman Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno Avgust 31, 2009 Deli Objavljeno Avgust 31, 2009 Dal sem vgraditi Malossijevo odmično gred. Občutki so zelo pozitivni, hehe! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
debitel Objavljeno Avgust 31, 2009 Deli Objavljeno Avgust 31, 2009 Dal sem vgraditi Malossijevo odmično gred. Občutki so zelo pozitivni, hehe! Uf, zdaj maš pa že kar nekaj malossija na svojem stroju. A si fedrčke tudi menjal, kako je pa kaj s porabo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Drejči Objavljeno Avgust 31, 2009 Deli Objavljeno Avgust 31, 2009 Tudi vzmeti ventilov? Kaj večja poraba? Kdo ti je zadevo vgradil in za koliko €? Sem tudi jaz že neki študiral pa pol odločitev preložil za nedoločen čas... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno Avgust 31, 2009 Deli Objavljeno Avgust 31, 2009 (popravljeno) Tudi vzmeti ventilov? Kaj večja poraba? Kdo ti je zadevo vgradil in za koliko €? Sem tudi jaz že neki študiral pa pol odločitev preložil za nedoločen čas... Seveda, tudi vzmeti za ventile sem menjal. Vse skupaj sem dal 550€, od tega je bil material okrog 350€. V delu je bilo zajeto tudi brušenje glave in ležišč ventilov. O porabi bom pa še poročal takoj ko jo izmerim... Zadevo mi je nabavil in vgradil Donacco iz Ljubljane: don.acco@yahoo.com. Popravljeno Avgust 31, 2009. Popravil Valentin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
debitel Objavljeno Avgust 31, 2009 Deli Objavljeno Avgust 31, 2009 Seveda, tudi vzmeti za ventile sem menjal. Vse skupaj sem dal 550€, od tega je bil material okrog 350€. V delu je bilo zajeto tudi brušenje glave in ležišč ventilov. O porabi bom pa še poročal takoj ko jo izmerim... Zadevo mi je nabavil in vgradil Donacco iz Ljubljane: don.acco@yahoo.com. Kako pa kej bol gre v primerjavi s prej? ČE bi ocenjeval pospešek z mesta, med vožnjo, končna? Se prav res čuti rukar ali morda nebi spreminjal glede na price/performanse če bi imel še eno šanso? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno Avgust 31, 2009 Deli Objavljeno Avgust 31, 2009 Kako pa kej bol gre v primerjavi s prej? ČE bi ocenjeval pospešek z mesta, med vožnjo, končna? Se prav res čuti rukar ali morda nebi spreminjal glede na price/performanse če bi imel še eno šanso? Sprememba je na pospeških, končna je enaka. Podobno je, kot takrat, ko sem zamenjal variomat ali pa celo bolje. Testirala sva tudi s prijateljem, ki ima X9 in enake predelave, razen odmične. Razlika je res velika. Ja, lahko bi res rekel, da se čuti 'rukar', hehe. Prav žal mi je, da nisem to naredil že prvo leto po izteku garancije. Res je sedaj užitek priviti ročico za plin, prehitevanja so eksplozivna. Izboljšane performanse se zelo poznajo tudi pri vožnji v dvoje. Imam občutek, da dodatna teža sopotnika sploh ne vpliva bistveno na zmogljivosti. Mi je pa zanimivo, da takoj po menjavi, pred dvema mesecema, niti nisem imel občutka, da je izboljšava tako velika. Kot da so stvari rabile en čas, da so se utekle. Naprimer ventili na pobrušena ležišča ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peroVXR Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 (popravljeno) Prejšnji teden sm mel motor na servisu pa mi je očistil vse filtre in fergazer. Motor vleče super, se pa nikakor noče zavrteti čez 110kmh (še od prej). Na servisu mi je reku, da je možno, da je kakšen valjček že znucan pa da bi ga blo treba zamenjat. Zdaj je pa vprašanje kakšne naj nabavim. Kolkr sm zastopu, če daš lažje valjčke je mal večja končna, s težjimi pa pridobiš na pospeških. Kaj svetujete? Pa ko že menjujem a se mi splača nabavit Malossi Multivar? EDIT: na kolk km pa ponavadi menjujete valjčke. Jz jih imam zdaj 13.000. lp:) Popravljeno September 1, 2009. Popravil peroVXR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
debitel Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 (popravljeno) Odvisno kakšne predelave vse misliš delat na skuterju. Če boš menjal samo valjčke, potem definitivno tudi variomat Malossi ali JCosta, res pa je, da je Malossi bolj prilagodljiv za nadaljno friziranje. Popravljeno September 1, 2009. Popravil debitel Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skuterist Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 Prejšnji teden sm mel motor na servisu pa mi je očistil vse filtre in fergazer. Motor vleče super, se pa nikakor noče zavrteti čez 110kmh (še od prej). Na servisu mi je reku, da je možno, da je kakšen valjček že znucan pa da bi ga blo treba zamenjat. Zdaj je pa vprašanje kakšne naj nabavim. Kolkr sm zastopu, če daš lažje valjčke je mal večja končna, s težjimi pa pridobiš na pospeških. Kaj svetujete? Pa ko že menjujem a se mi splača nabavit Malossi Multivar? EDIT: na kolk km pa ponavadi menjujete valjčke. Jz jih imam zdaj 13.000. lp:) Ravno obratno, lažji valjčki = boljši pospeški. S težjimi dvomim da bi pridobil na končni hitrosti (vprašanje če bi motor dosegel "max." obrate), pospeške pa bi izgubil. Kdaj jih je potrebno menjati poglej v "navodila" za tvoj skuter. Ob "normalni" vožnji se ne obrabijo kar tako. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peroVXR Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 Ravno obratno, lažji valjčki = boljši pospeški. S težjimi dvomim da bi pridobil na končni hitrosti (vprašanje če bi motor dosegel "max." obrate), pospeške pa bi izgubil. Kdaj jih je potrebno menjati poglej v "navodila" za tvoj skuter. Ob "normalni" vožnji se ne obrabijo kar tako. Aha, sm neki na hitro prebral na strani od malossija pa zgleda da sm narobe zastopu. Tuniral oz. karkoli predeloval ne bom! Mislil sm samo, če se že mora menjat, mi ni problem, dat mal več €€ pa da bodo kvalitetni deli. V navodilih piše naj bi se valjčke pregledalo vsakih 6000km, zamenjalo pa (po potrebi) vsakih 12.000km. Sicer je pa tko, tiščim ga, sam se ne izživljam, vozim večinoma relacije. Sm pa 2. lastnik od 3500km naprej, tko da ne morm vedet kako je prejšnji lastnik ravnal z njim. Vem da sm na prejšnjem Runnerju SP 125 2T naredu skor 14.000km, zdaj jih ima okol 20.000 pa se valjčkov ni menjalo, tko da mislim, da vozim v redu. Menjavo mi je predlagal serviser, bom pa vidu če se bom odloču, saj gre motor dobro, sam to se mi zdi čudno, ker ne gre čez 110kmh, prej je pa šel. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 Kolkr sm zastopu, če daš lažje valjčke je mal večja končna, s težjimi pa pridobiš na pospeških. Kaj svetujete? Pa ko že menjujem a se mi splača nabavit Malossi Multivar? Z lažjimi valjčki dobiš na pospeških, zmanjša pa se končna. Malossi Multivar bo zelo dobra izbira... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skuterist Objavljeno September 7, 2009 Deli Objavljeno September 7, 2009 Počasi bom moral tudi jaz zamenjati gume, da ne bom imel takega "racerskega" profila kot @Drejči. Kako se obnese Michelin Pilot Sport SC mi je@Drejči povedal, me pa zanima če je kdo poskusil Metzler FeelFree? Poleg Dunlopa GPR100 tretja možnost ki jo lahko dam gor, pa me zanima če jo kdo vozi? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
debitel Objavljeno September 7, 2009 Deli Objavljeno September 7, 2009 Predlagam, če že menjaš gume, da premisliš tudi o pirelli diablo. Sam imam mišelinke kot Drejči, pa sem kar zadovoljen, sicer me moti samo to, da guma dolgo drži in zdrsne, vmes ni nobenega opozorila, da je "malo" prveč... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno September 8, 2009 Deli Objavljeno September 8, 2009 Seveda, tudi vzmeti za ventile sem menjal. Vse skupaj sem dal 550€, od tega je bil material okrog 350€. V delu je bilo zajeto tudi brušenje glave in ležišč ventilov. O porabi bom pa še poročal takoj ko jo izmerim... Na daljše razdalje in z bolj umirjeno roko sem izmeril porabo 4,5 - 5l, pri običajni vožnji po mestu in lokalno pa skoraj liter več. Tako na prvi pogled, ene pol litra več, kot pred predelavo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se