Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Priporočene objave

Mislim da je maxiskuter res najbolj uporabna zadeva za vsakodnevno uporabo. Hayabuso sem prodal ker je bila premalo izkoriščena, ne maram pa biti nedeljski voznik. Z X9 se vozim od aprila do konca novembra. Ni posebne potrebe po resni motoristični opravi, kjer že samo oblačenje vzame nekaj časa. Precej se vozim po gorskih cestah polnih ovinkov in param živce "pravim motoristom", ker me le zelo redkokdo lahko prehiti. Me je pa začela jeziti nestabilnost v hitrovoženih desnih ovinkih. Pred spomladjo bom poskusil najti vzrok za to. Zadnji amortizerji so novi, zato sumim silent bloke. Lani jeseni sem mislil kupiti kakšnega t-maxa ker ima boljši okvir, pa mi ni všeč položaj na njem - bolj spominja kot bi sedel na choperju, kjer ne moreš z nogami amortizirati lukenj na cesti. Sicer pa je pri vseh japoncih, ki sem jih poizkusil podobno. Zato bo Piaggio še kar nekaj časa moj. T-max kljub 15. konjem več (55) nima nič večje končne hitrosti, je pa mirnejši v hitrih dolgih ovinkih. Letos bom še prvič probal zadnjo gumo Michelin Pilot Sport SC (ima kdo kakšne izkušnje z njo?). Sedanja Mischelin goldstandard mi ne vliva več občutka varnosti, čeprav ima še nekaj profila, savske športnice pa nimajo za ta skuter. Lani sem zgubil stekelca na obeh zadnjih žmigavcih, ki sta opadla kar sama od sebe in seveda med vožnjo, zato priporočam, če ima kdo še tak skuter, naj preventivno malo pokaplja z hitrim lepilom stike. Za silo sem si potem pomagal z plastiko od nagrobne sveče, pa grelcem, ki je podoben fenu za lase, da je dobil smernik skoraj nov videz. Malo sem razočaran nad založenostjo PVG trgovin, kjer morajo vse naročiti, rok pa je od 14-30 dni. Res da ni Italija daleč, vendar ne poznam še trgovin v Trstu ali Gorici. 

Ko me pa zagrabi, da bi šel malo preizkušati meje polaganja v ovinkih, pa rečem hčerki, da mi posodi Suzuki SV. Saj gre tudi z X9 vendar je centralno stojalo že precej podrsano ter na kakšni izboklini na cesti tudi dobro zaropota. Ne vem ali imam samo občutek, vendar je letos v Louisu precej dražje kot lani. Kolikor toliko dobre hlače ne dobiš izpod sto evrov, lani pa že za 65. Kupiti imam namen še novo skutersko čelado (predlog?), ki bo lažja od sedanje.

Letos imam v načrtu nekaj dni v Dolimitih, vikend Grossglockner na dopust pa v Črno goro (pa rezervni jermen s sebi za vsak slučaj).

Sicer pa upam, da se bo konec marca letos že dalo vozit.  :rolleyes:  :rolleyes:

Pozdravljen!

Debato o čeladah boš našel tule  Čelade od A do Ž (v zadnjem delu, če te zanima kaj več o N90). S podobnim vprašanjem sem tudi jaz (predčasom) brskal naokoli, odločitev je padla za preklopno. Nolan sedaj najavlja zelo lahko preklopno čelado N90, temu primerno pa so tudi cene obstoječih N103 kar fajn padle. Glede oblačil, ja tudi jaz sem svojo prvotno opremo kupil v Louisu, a sem glede na cene pri nas (letos sem ujel cca. 20% popust v TC-Motoshopu :OK: ), pa tudi včeraj sem bil v Laba shopu in se da stare modele oblačil dobiti za kar ugodno ceno. Sicer pa so cene nasplošno (ko sem primerjal!) pri nas nižje kot v Louisu, pa tudi kvaliteta je boljša... :whistle:

Glede X9 nimam nekih svojih izkušenj, mi pa je frend razlagal, da mu je pred leti njegov (komaj 2 leti star) X9 zaribal, ko se je spuščal (mislim da dol z Vršiča). Gor sta bila dva bolj težka... Ja, pa tudi @x_rider je omenjal kar nekaj težav z X9... Sicer pa je bil tudi meni zelo všečen X9, ko sem kupoval... a so ga že nehali izdelovat, starega pa nisem hotel kupit...  :wacko:

Lep maxi pozdrav, Pelikan

p.s. Ja, lani konec marca sem tudi jaz že imel otvoritveno vožnjo, ko smo se s frendi zapeljali do Louisa...:kva2: Glede na napovedi (da bo letošnje poletje vsaj tako toplo, kot lansko oz. še bolj vroče  :? ) upam, da bo takšna tudi pomlad, pa da se po tako doooooolgem času malo zapeljem naokoli...  :D  Ta zima se pa res že vleeeeeeče...  :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Sicer pa je bil tudi meni zelo všečen X9,

jst pa moram priznat, pa tega ne smete jemati osebno, ampak meni je pa x9 tako zelo grd maxi, da kr ne morem verjet, pa mi je večina prav luštnih ampak tega pa ne morem videt...pa vem, da je dober maxi pa vse...ampak je GRD do amena :P

v bistvu mi je grda "balanca"...iuu :P

, ostalo je še kr ok, samo krmilo je pa obupno, kako grdo štrli iz skuteja :(

piaggio004.jpg

zato pa so okusi različni in je x9 eden najbolj prodajanih maxijev :D

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato pa so okusi različni in je x9 eden najbolj prodajanih maxijev :D

lp

ž

Ja, okusi so različni... morebiti tudi odvisni ...iz katerega zornega kota gledaš... :DKo kupuješ scooter, dosti opcij premleješ... nikakor pa ne moreš mimo italjanskega najbolj prodajanega (kot praviš), ki deluje kar simpatično udobno... Takih podrobnosti, kot je belanca (če si bolj manjše rasti) niti ne razmišljaš, da bi morebiti komu ne bile všeč... V kolikor pa te zanimajo še vozne lastnosti in morebiti dovolj moči, da v dvoje z lahkoto švigneš mimo šleperja... potem pa itak iščeš dalje...   

Jaz sem itak Honda fan... in izbira (+nakup) pri meni.... je že od začetka kazal v znano smer...  :OK:  

Lep maxi pozdrav

p.s. So mi pa všečni tudi chooperji...  :)

post-22093-1265308291_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Debato o čeladah boš našel tule  Čelade od A do Ž (v zadnjem delu, če te zanima kaj več o N90). S podobnim vprašanjem sem tudi jaz (predčasom) brskal naokoli, odločitev je padla za preklopno. Nolan sedaj najavlja zelo lahko preklopno čelado N90, temu primerno pa so tudi cene obstoječih N103 kar fajn padle. ............................

Si bil v Velenju? Trenutno imajo znižan tudi model x-1002 za 229 EUR, po moje tudi zelo dobra preklopna čelada. Znižanje Copaco; samo številke je treba preveriti, ker vseh ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..................Zato bo Piaggio še kar nekaj časa moj. T-max kljub 15. konjem več (55) nima nič večje končne hitrosti, je pa mirnejši v hitrih dolgih ovinkih. ..................

Tmax ima "celih" 43,5KS(model 2008) oziroma 44KS (model 2005-2008) se pravi mogoče 4KS več kot tvoj. Silver wing 600 ima 50KS, Burgman 650 ima 56KS, GP800 pa po nekaterih podatkih 69KS oziroma 76KS. Šele pri teh modelih bi v primerjavi s tvojim opazil občutnejšo "razliko" v pospeševanju, končne hitrosti so tu nekje z izjemo GP800.

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si bil v Velenju? Trenutno imajo znižan tudi model x-1002 za 229 EUR, po moje tudi zelo dobra preklopna čelada. Znižanje Copaco; samo številke je treba preveriti, ker vseh ni.

Ja, sem kupil  :whistle:  Za zelo, zelo dobro ceno (cca. -25%) sem dobil C3.  :OK:  Zadeva je (sicer!) rešena, bom pa šel (ob priliki) vseeno probat še N90, da preverim, kako je s sončnim ščitnikom v kombinaciji z očali...  :hmm:  

Vseeno hvala za info. :)

p.s. Si že kaj nestrpen glede vremena in morebitnega začetka moto sezone?  :? Kot je v enem od zgornjih postov napisal @maxiscooter, da bo na obali vreme ta vikend že takšno... za en krog po okolici (tega sicer nisem zasledil v napovedi, ampak vseeno)... me je kuj zamikalo... da sedem v avto, motor na prikolico... in na obisk na obalo... :DB):D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s. Si že kaj nestrpen glede vremena in morebitnega začetka moto sezone? :? Kot je v enem od zgornjih postov napisal @maxiscooter, da bo na obali vreme ta vikend že takšno... za en krog po okolici (tega sicer nisem zasledil v napovedi, ampak vseeno)... me je kuj zamikalo... da sedem v avto, motor na prikolico... in na obisk na obalo... :DB):D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napoved za nedeljo 07.02.2009 je kar o.k., pa tudi temperatura bi bila o.k

Prilagam sliki. Vsi tisti ,ki nameravate priti na obalo in da se mi slučajno ne javite ..... jaoooo. :naughty::naughty:

V kolikor pa ne bo tako vreme nisem kriv .... se ve kdo nas je nategnu.

post-23577-126531681796_thumb.jpg

post-23577-126531683664_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drži X9 ima dokaj občutljv motor.  Vendar mislim, da je glavni krivec za okvare slabo vzdrževanje. Že merilna palčka  za merjenje nivoja olja je na tako nerodnem mestu, da že to marsikoga odvrne, da bi kontroliral količino olja, tega pa ta motor ne odpušča. Sam sem do sedaj vse motorje vzdrževal sam, ker le tako vem, kaj je bilo narejeno.  Poznam namreč kar nekaj motomehanikov, ki se do svojih strank obnašajo arogantno in nepošteno. V stilu "očka jim je kupil motor - sedaj bodo pa meni pamet solili",.

Glede čelade pa bom kupil jet model. Preklopno imam rezervirano za športne motorje (čeprav ni najbolj pametno), ker ima X9 zelo dobro vetrno zaščito in lahko mirno vozim tudi z odprtim vizirjem. Glede varnosti, pa sem že v letih, ko mi vsak resen padec nad 100 km/h resno ogrozi predvsem kosti.  Mi nič ne pomaga če bi čelada za 300€+ ostala nepoškodovana - jaz ne bi. Eden od razlogov zakaj sem prodal Hayabuso je tudi ta, da "sem še preneumen" kljub svojim 56. letom.  Preveč zlahka sem se pustil izzvati mladeničem na športnih tisočakih, potem sem na leta kar pozabil. Oni si mogoče kakšen padec lahko še privoščijo, zame to ni priporočljivo. Zanimivo pa je, da se je žena raje vozila z mano na Hayabusi, kot na X9. Razlog je v tem, da se je v prvem primeru skrila za menoj, medtem ko na skuterju sedi višje od mene, tako da pokasira ves veter, ki ga zame reže vetrobran.

Sicer pa me mika, da bi za motoriste - maxiskuteriste organiziral kakšen tečaj varne vožnje. Opažam namreč, da se po cestah vozi veliko  motoristov, ki se bojijo mokre ceste, nepravilno zavirajo, se ne upajo nagniti v ovinkih, niso sposobni hitre spremembe smeri ..... Tudi prostor mislim, da bi bilo lažje najti, kot je to slučaj za avtomobiliste. Malo se bom pozanimal, če slučajno zakonodaja ne predvideva kakšnih prehudih ovir. Žalosti me dejstvo, da je precej smrtnih nesreč (predvsem nedeljskih voznikov in sopotnic) takih, ki bi jih z bojšim znanjem vožnje lahko preprečili - ali vsah omilili. Če mi bo uspelo, da bom izvedel kakšen tečaj po pametni ceni (Vransko za avtomobiliste je odločno predrago) bom to na sporočil na tem forumu.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem za definitivno srečanje, tečaje, diskusije varne vožnje spomladi ko bo vreme. Vsi imamo svoje izkušnje in lahko doprinesemo, tudi sam sem več kot 15 let težko kategornik, zadnji dve leti maksi skuterist.

Sem za!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa me mika, da bi za motoriste - maxiskuteriste organiziral kakšen tečaj varne vožnje. Opažam namreč, da se po cestah vozi veliko motoristov, ki se bojijo mokre ceste, nepravilno zavirajo, se ne upajo nagniti v ovinkih, niso sposobni hitre spremembe smeri ..... Tudi prostor mislim, da bi bilo lažje najti, kot je to slučaj za avtomobiliste. Malo se bom pozanimal, če slučajno zakonodaja ne predvideva kakšnih prehudih ovir. Žalosti me dejstvo, da je precej smrtnih nesreč (predvsem nedeljskih voznikov in sopotnic) takih, ki bi jih z bojšim znanjem vožnje lahko preprečili - ali vsah omilili. Če mi bo uspelo, da bom izvedel kakšen tečaj po pametni ceni (Vransko za avtomobiliste je odločno predrago) bom to na sporočil na tem forumu.

Jaz sem takoj za. Znanja ni nikoli prevec se posebej zato, ker so nam, motoristom najvecji sovraznik podzavestne reakcije (sunkovito spuscanje gasa in zaviranje, target fixation, ipd) in ce tega ne treniras bo prej al slej storil napako.

Opazil sem ze, da v Ljubljani obstaja tecaj varne voznje ki ga izvaja instruktor varne voznje na policijski akademiji Samo Rep (KLIK), a je kdo zainteresiran, morda se da kaksen skupinski popust dobit :).

Popravljeno . Popravil Dant3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar se tiče povečanja varnosti... je dobrodošlo in koristno :OK: . @Hayabusa300... to je dobra ideja! Jaz se ti (kot novinec v svetu maxiskuterjev) z veseljem pridružim... pa tudi tebi @Dant3, če lahko urediš.... popust  :?. Sicer pa, če se zmenimo... bomo itak kot skupina povsod lahko dobili "dobro" ceno :hmm:ali pa se zmenimo, da svoje izkušnje na nas prenesete vsi vi dolgoletni motoristi... :?   

Lep maxi pozdrav  :D

p.s.@Hayabusa300.... individualno poučevanje bi bilo tudi zanimivo, sem že eden izmed kandidatov...  B) Sicer sem preteklo sezono dosti tega naučil sam, a gre bolj za tiste situacije, ko so dejanja hitrejša od pameti...  :blush: kar se dejansko dogaja, ko naletiš na problem...  :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tečaj varne vožnje sem si zamislil pripraviti na vrhunski ravni (drugače raje ne), kar pa zahteva kar precej pripomočkov. Verjetno nihče ne bi rad zapustil tečaja s podrsanim ali kako drugače poškodovanim motorjem. Zato sem predvidel posebne ščitnike, ki bi obvarovali motor. Danes marsikdo (verjetno večina še nikoli ni padla) ne ve kakšne naklone omogočajo sedanji motorji in pnevmatike. Da pa mejo spoznaš moraš iti čez rob. To boš veliko bolj sproščeno storil, če boš prepričan, da to lahko storiš varno. Univerzalnih pripomočkov na trgu ni, tako da jih bom izdelal, kar pa vzame svoj čas. Poučno je tudi kako po maksimalnem zaviranju preskočiš (preletiš) avtomobil. Tudi tu so pripomočki potrebni (imitacija motorja na vodilih, avto iz penaste gume, zračne blazine na mestu pristanka ...). Ko bi se ta del spoznal, pa bi šli trenirat spretnostno vožnjo na suhi in mokri podlagi. Poučno je tudi, da inštruktor meče pripomočke pred kolesa, tako se naućimo pravilnega reagiranja ob nepredvideni oviri. ..............

Za zaključek pa seveda tekmovanje, kjer se meri čas na progi.

L.p.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tečaj varne vožnje sem si zamislil pripraviti na vrhunski ravni (drugače raje ne), kar pa zahteva kar precej pripomočkov. Verjetno nihče ne bi rad zapustil tečaja s podrsanim ali kako drugače poškodovanim motorjem. Zato sem predvidel posebne ščitnike, ki bi obvarovali motor. Danes marsikdo (verjetno večina še nikoli ni padla) ne ve kakšne naklone omogočajo sedanji motorji in pnevmatike. Da pa mejo spoznaš moraš iti čez rob. To boš veliko bolj sproščeno storil, če boš prepričan, da to lahko storiš varno. Univerzalnih pripomočkov na trgu ni, tako da jih bom izdelal, kar pa vzame svoj čas. Poučno je tudi kako po maksimalnem zaviranju preskočiš (preletiš) avtomobil. Tudi tu so pripomočki potrebni (imitacija motorja na vodilih, avto iz penaste gume, zračne blazine na mestu pristanka ...). Ko bi se ta del spoznal, pa bi šli trenirat spretnostno vožnjo na suhi in mokri podlagi. Poučno je tudi, da inštruktor meče pripomočke pred kolesa, tako se naućimo pravilnega reagiranja ob nepredvideni oviri. ..............

Za zaključek pa seveda tekmovanje, kjer se meri čas na progi.

Super ideja. Upam, da ti rata, pa da bo cena zmerna, da si bo lahko večina privoščila.

Scarabeo

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tečaj varne vožnje sem si zamislil pripraviti na vrhunski ravni (drugače raje ne), kar pa zahteva kar precej pripomočkov. Verjetno nihče ne bi rad zapustil tečaja s podrsanim ali kako drugače poškodovanim motorjem. Zato sem predvidel posebne ščitnike, ki bi obvarovali motor. Danes marsikdo (verjetno večina še nikoli ni padla) ne ve kakšne naklone omogočajo sedanji motorji in pnevmatike. Da pa mejo spoznaš moraš iti čez rob. To boš veliko bolj sproščeno storil, če boš prepričan, da to lahko storiš varno. Univerzalnih pripomočkov na trgu ni, tako da jih bom izdelal, kar pa vzame svoj čas. Poučno je tudi kako po maksimalnem zaviranju preskočiš (preletiš) avtomobil. Tudi tu so pripomočki potrebni (imitacija motorja na vodilih, avto iz penaste gume, zračne blazine na mestu pristanka ...). Ko bi se ta del spoznal, pa bi šli trenirat spretnostno vožnjo na suhi in mokri podlagi. Poučno je tudi, da inštruktor meče pripomočke pred kolesa, tako se naućimo pravilnega reagiranja ob nepredvideni oviri. ..............

Za zaključek pa seveda tekmovanje, kjer se meri čas na progi.

L.p.

Super ideja in zelo zanimivo.:worship:

P.s.Da pa mejo spoznaš moraš iti čez rob:glare:.Danes marsikdo (verjetno večina še nikoli ni padla) ne ve kakšne naklone omogočajo sedanji motorji in pnevmatike - Popolnoma se strinjam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tečaj varne vožnje sem si zamislil pripraviti na vrhunski ravni (drugače raje ne), kar pa zahteva kar precej pripomočkov. Verjetno nihče ne bi rad zapustil tečaja s podrsanim ali kako drugače poškodovanim motorjem. Zato sem predvidel posebne ščitnike, ki bi obvarovali motor. Danes marsikdo (verjetno večina še nikoli ni padla) ne ve kakšne naklone omogočajo sedanji motorji in pnevmatike. Da pa mejo spoznaš moraš iti čez rob. To boš veliko bolj sproščeno storil, če boš prepričan, da to lahko storiš varno. Univerzalnih pripomočkov na trgu ni, tako da jih bom izdelal, kar pa vzame svoj čas. Poučno je tudi kako po maksimalnem zaviranju preskočiš (preletiš) avtomobil. Tudi tu so pripomočki potrebni (imitacija motorja na vodilih, avto iz penaste gume, zračne blazine na mestu pristanka ...). Ko bi se ta del spoznal, pa bi šli trenirat spretnostno vožnjo na suhi in mokri podlagi. Poučno je tudi, da inštruktor meče pripomočke pred kolesa, tako se naućimo pravilnega reagiranja ob nepredvideni oviri. ..............

Za zaključek pa seveda tekmovanje, kjer se meri čas na progi.

L.p.

Ja, to bi bilo enkratno.

Sem gledal motorna kolesa, ki jih za ucenje takih zadev v svoji superbike soli uporablja Keith Code in tako lahko res ogromno odneses od ucenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tečaj varne vožnje sem si zamislil pripraviti na vrhunski ravni (drugače raje ne), kar pa zahteva kar precej pripomočkov. Verjetno nihče ne bi rad zapustil tečaja s podrsanim ali kako drugače poškodovanim motorjem. Zato sem predvidel posebne ščitnike, ki bi obvarovali motor. Danes marsikdo (verjetno večina še nikoli ni padla) ne ve kakšne naklone omogočajo sedanji motorji in pnevmatike. Da pa mejo spoznaš moraš iti čez rob. To boš veliko bolj sproščeno storil, če boš prepričan, da to lahko storiš varno. Univerzalnih pripomočkov na trgu ni, tako da jih bom izdelal, kar pa vzame svoj čas. Poučno je tudi kako po maksimalnem zaviranju preskočiš (preletiš) avtomobil. Tudi tu so pripomočki potrebni (imitacija motorja na vodilih, avto iz penaste gume, zračne blazine na mestu pristanka ...). Ko bi se ta del spoznal, pa bi šli trenirat spretnostno vožnjo na suhi in mokri podlagi. Poučno je tudi, da inštruktor meče pripomočke pred kolesa, tako se naućimo pravilnega reagiranja ob nepredvideni oviri. ..............

Za zaključek pa seveda tekmovanje, kjer se meri čas na progi.

L.p.

Ja, napravo (ni potrebno na novo izumljati, ker so jo že naredili) in omogoča skrajne lege ("polaganje") motorja na suhi, mokri ali na oljnatem fleku   :xx:  ...je dobro predstavljena v filmu Keitha Code-a, "A Twist of the Wrist II" ("Step by step instructions...").   :eek: Pa tudi sicer je (meni kot začetniku) film kar poučen in si ga znova in znova "zavrtim"...   :OK:

Glede "padanja"/"preskakovanja" sem pa kar malo skeptičen, ker to za sabo potegne možnost poškodb,..itd..   :?    Po moje je že zgornja varianta dovolj "stresna" (s pomožnimi kolicami), ko ti spodnese "rit"...  :xx:  

Lp

p.s.  Me je že @Dant prehitel glede kolic... pa vseeno dodajam tudi jaz...  ;)

post-22093-126538797674_thumb.jpg

post-22093-126538799371_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil pelikan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Hayabusa3000: Imas ti kaksno "strokovno" izobrazbo na podrocju varne voznje, oziroma od kod ti znanje, ki ga bos pripravljen deliti z nami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej nekaj o pripomočkih. Kot sem rekel jih ni na trgu, da bi šel v trgovino in jih kupil. Nisem mislil samo enega motorja opremiti, temveč toliko kot je tečajnikov. Opremili bi se motorji tečajnikov, ki pa imajo zelo različne točke možnega vpetja. Prednost je, da spoznaš SVOJ motor. 

Kar pa se tiče nevarnosti pri preskakovanju, pa bi bil pripomoček (Nekaj podobnega imajo policaji za prikaz varnostnih pasov "zaletavček") iz mehkih materjalov, doskočišče pa z zračnih blazin. Realnih možnosti za poškodbe skoraj ni, je pa verjetno prisoten strah. 

Ne sme nas biti strah refleksnih reakcij (te nam večinoma rešijo živkjenje - ali nas pokopljejo). Moramo pa se toliko natrenirati, da so refleksi pravilni.  Še vedno namreč velja da vaja dela mojstra (lahko tudi obratno).

Pri nas imamo kar nekaj odličnih inštruktorjev varne vožnje za motoriste, enega tudi osebno poznam, vendar dokler od njih ne dobim potrditve, imen ne bom navajal. Ideja o tečaju pa je padla, ko je lani hči naredila vozniški izpit za motor. Počasi sem jo poskušal pripraviti, da dela določene vaje na cesti, kjer je to varno in nikogar ne ovira. Osnovna je zaviranje in ustavljanje do določene točke pri različnih hitrostih, nato izogibanje namišljeni oviri na ravnem in v ovinkih. Kupil sem ji knjigo Magisterij vožnje motocikla, pa tudi film Twist of the wrist sem ji pokazal. Sam sem si vzel kar nekaj časa in skupnih voženj, da bi jo varno pripeljal med izkušene motoriste, ne da bi morala vse napake čutiti na svoji koži. Obstaja pa dejstvo, da večini novopečenih pa tudi malo starejših motoristov v krogu družine nima kdo pomagati. Zato ta ideja.

Pa še o skupinah. Teoretičen del bi bi bil za vsaj 20 udeležencev, praktičen pa z čim manjšim številom. To je še stvar dogovora z potencialnim inštruktorjem. Izkušnje (ne moje) kažejo, da večina neče javno kazati svojega neznanja - rajši ne pridejo, ali pa predčasno odidejo. Zraven tega v prevelikih skupinah prihaja do glasnih komentarjev nad nesrečo tistega, ki trenutno vadi, kar pa seveda ni zaželeno. Želim si da bi bili sproščeni in brez bi brez strahu pred norčevanjem trenirali zahtevne vaje - čeprav na začetku bolj okorno.

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagam da se za varno vožnjo maxi(skuteristov) odpre ločeno temo. Je pa zadeva zanimiva za slišat, se mi pa zdi za začetek mogoče malo previsoko zastavljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen, @Hayabusa300!

Vse kar si napisal se sliši zelo dobro in "privlačno"...  :rolleyes:  dejansko kaže na neko novo nišo (ki je pri nas še ni, pa mogoče tudi širše v EU ne)... Kaže na poslovno priložnost, ki jo je mogoče tudi realizirat. Kar pomeni razdelat v potankosti (razvoj prototipov /tudi patentov!!!/, dodelava, testiranje, na koncu še pridobitev različnih morebitnih certikatov ustreznosti/varnosti)...  :doze: Ko boš imel vse to, potrebuješ najverjetneje še nek vadbeni prostor (kar pomeni +najemnina), potem so tukaj še "zaposlitev" nekaj dodatnih strokovnajkov, ker vsega ne moreš delat sam...  Ob vsem tem je potrebno vse še skupaj zložiti v neko finančno konstrukcijo in potegniti pod njo črto, da sploh (z)veš koliko bo to stalo, ker moraš daleč na koncu določiti še ekonomsko "dosegljivo" ceno takšnih tečajev. Po mojem skromnem mnenju (naštel sem le nekaj postavk) je pa potreben za vse to kar konkreten zagonski kapital (če mu nisi kos, rabiš družabnike z denarjem, morebiti ujameš kakšna EU nepovratna sredstva)... :? in na koncu, te to stane še veliko živcev in odrekanja... predvsem v času moto sezone, ko je "zaželjeno", da v glavi nimaš "1000 problemov".... ko greš na motor...   B)   

Če se boš odločil... in morebiti videl svojo poslovno priložnost nekje v prihodnosti... in jo seveda tudi uresničil (!) ...nas je dosti, ki bomo z veseljem prišli k tebi na vsakoletni "test" pred začetkom moto sezone...   :D  

Lep maxXxi pozdrav, Pelikan

p.s. S "poslovnimi priložnostmi/idejami" je običajno tako, da jih je najbolje držati čim dlje v "tajnosti"...  :? ...da te kdo ne prehiti, ker bo največ služil le tisti, ki jo bo prvi realiziral...   :? Do teh spoznanj sem prišel tudi sam, ko sem se pred časom ukvarjal z idejo o uresničitvi poslovne priložnosti oz. predvsem o zaščiti patenta. Zaenkrat sem jo dal na "čakanje" (zaradi zgoraj naštetih vzrokov!) ... čas in denar pa sem raje namenil uživanju (beri...  spoznavanje novih krajev, v lepem toplem  vremenu ...in seveda v dobri maxXxi družbi,...  :OK: 

Popravljeno . Popravil pelikan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelikan, če rabiš kakšen nasvet pri zaščiti patenta ti lahko pomagam, sam imam štiri. 

Včasih ni dobro preveč računati, samo začeti je treba, ovire pa tako pridejo same od sebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!