Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tako z Kymco xciting 500 prevozenih v enem mesecu 2500km.Zadeva deluje zaenkrat brezhibno in sem zelo zadovoljen.Pritisnil sem ga ze do konca po stevcu 170km/h.

post-344-1121642523_thumb.jpg

post-344-1121642559_thumb.jpg

Objavljeno

Evo mene nazaj v Ljubljani, čez vikend sem šel do Punta Križe na cresu in nazaj & je bilo prav fino. Relacija je bila Lj - AC do Postojne - Ilirska - Rijeka - Krk - Cres -Osor - Punta Križa & obratno. Ceste so razen nekaj odsekov na Cresu ok, pa tudi na cresu se da čist lepo peljat. Vožnje je (skupaj z ustavljanji in trajektom) za štiri ure in pol, kar je glih prav, da nisi preveč polomljen in zmatran. Na Reki je bila na obvoznici spet nora kolona, pa se je skoraj povsod dalo mimo, potem pa sem še srečal policaja, pa sem se umaknil nazaj v kolono, pa mi je nakazal: "ti pejt kar mimo, no problemo..." Ja fino, a ne.

Torbe so se obnesle, dol grede sem imel odprt še fršlus za razširjanje, pa se mi je zdelo, da je bil motor že malo preširok, nazaj grede pa sem prtljago malo stisnil in zožal vse skupaj za 2x 15 cm kar se zdi bolje.

Več o cesti pa bo sigurno napisal še Skuterist, ki se danes vrača iz Nerezin.

post-7101-1121673259_thumb.jpg

Objavljeno

msjr, kje pa je možno te torbe nabavit, ali pri nas ali čez mejo ? Se zna zgodit, da bi mi kdaj prišle še zelo prov. Pa kolk cekina je treba zanje odštet ? LP.

Objavljeno (popravljeno)

Tudi meni je uspelo priti brez vseh zapletov iz vikend izleta v Nerezinah. MSJR-ju se moram zahvalti za izčrpen Road-book, jaz sem za razliko šel od Reke preko "celine" (Reka - Brestova) ter naprej po Cresu. Ker še nisem navajen svoje Aprilie, ter zaradi načina vožnje (turistična), s samimi ovinki in cesto nisem imel problemov. Aprilia lepo sedi na cesti samo v primerjavi z prejšnijm skuterjem je trša. Ponekod je cesta res malo slabša vendar ni bilo problemov. Sama stara cesta med LJ in Ilirsko Bistrico pa omogoča lepo turistično vožnjo z okoli 90 km/h ponekod več drugod pa malo manji.

Za razliko od MJSR ja nisem imel gužve. Sedaj gre Aprilia na prvi servis nato pa lahko organiziramo kakšen skupni izlet.

P.S V petek 15.7 sem v Logatcu srečal sivega X9 je kdo s "foruma" ?

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno
msjr, kje pa je možno te torbe nabavit, ali pri nas ali čez mejo ? Se zna zgodit, da bi mi kdaj prišle še zelo prov. Pa kolk cekina je treba zanje odštet ? LP.

Torbe se lahko dobi pri Jap d.o.o., stanejo pa malo čez 28 jurjev. Čez mejo bi znale po moje cenejše, ampak če prišteješ jurja ali dva za vožnjo te pride v bistvu ista cena.

Objavljeno

od petka do nedelje sem bil v Dolomitih. vožnja gut. poraba ne boste verjeli pod 4 litre. Atlantic se je obnašal super. in še nekaj vam povem.bil sem v družbi enega shadowa 1100, triumpha 900, in guzzija a s komerkoli (od bikerjev) smo se pogovarjali so občudovali moj skuter. nočem se hvaliti a tako kot ste že zgoraj dejali maxiji imajo vse in to ljudje počasi spozavajo. v klanec sem normalno držal shadowa, ok triumph nas je malo nažgal a to sploh ni bistvo. pozdrav vsem

Objavljeno

lep pozdrav vsem !

po dolgem času se oglašam. :P Kot kaže imamo vsi pozitivna doživetja z našimi maksiji. Tudi jaz sem naredil kar nekaj kilometrov in te torbe bi prišle prav na vsakem dolgem potovanju. Prav kar sem se vrnil iz servisa po 8.500 km. Saj vem, da sem za 500 km zamudil interval, ampak tako je naneslo. Narobe ni nič, :OK: gume še bodo obe zdržale kakih 2.000 km, plačal pa sem 17.118 SIT.

a je kdo že tankal OMV 100 oktanski bencin ?

se obeta kak skupni izlet ? :kva2:

lp beverly

Objavljeno
Ampak niti po Kačjih ridah nisem imel občutka, da ga imam med nogami (je povsem mirno stal). :lol1:

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

za čisto naključje dober stavek

lp beverly

Objavljeno (popravljeno)
a je kdo že tankal OMV 100 oktanski bencin ?

Evo, jest sem nasedel temu 100 oktantskemu bencinu. Sem najprej prebral vse možne teme na tem forumu in se mi je zdelo, da bi bilo dobro v tankat stotko. Pa ni bilo nič dobrega iz tega. Edini efekt je bil, da mi je dvakrat prav grdo crknil, takoj po tem ko je vžgal in sem se hotel odpeljat, končna hitrost ista, pospeški isti.

Mogoče bi bil kakšen efekt, če bi preštimal predvžig ali kaj v tem smislu, ampak za take stvari sem pa popoln butelj, tako da tankam kar 95 (kar je tudi ceneje).

Kar se tiče izletov, grem jaz (če bo vreme držalo) čez vikend spet v Punta Križo na Cres.

Če bo kdo šel mimo LJ ali pa če je iz LJ, se lahko zmenimo tudi za kakšen maxiskuter drink kakšen popoldan med tednom.

Popravljeno . Popravil msjr
Objavljeno

msjr, hvala za odgovor. Daj mi povej še tole. Ali se sedež normalno zapira in nič ne poškoduje tistih jermenov od torb in ali se lahko dolžina tistih jermenov regulira. Še dobro, da sem dobil podatek, da 100 oktanski bencin za motor ni najboljša izbira. Sem ga že hotel natočit. LP.

Objavljeno

Klapa,danes sem pripeljal domov xaiting 500 :OK: Prvi vtisi zelo dobri :D

Objavljeno
Po moje jima je v vsem tistem ledru, ki sta ga imela na sebi kar pošteno zakuhalo, jaz in sopotnica pa lepo v T-majicah.

Poglej si tole... koža & asfalt ... slike povejo vse!

Danes popoldan sem se vrnil s podaljšanega vikenda ob Kolpi, nabralo se je nekaj hudih kilometrov. Z vsako turo bolj uživam v vožnji X9.

Objavljeno

Nič kaj lepo za pogledat, tole o koži in asfaltu. Ampak, če je zunaj 30 ali več, se bom še vedno vozil v T-majici. Zaradi povišane šipe mi itak nič ne piha, v uč mi tudi ne more priletet noben frčeči projektil, pa tudi vozim se zelo turistično in previdno. Tistim pa, ki se vozijo po črti in prehitevajo vse živo, pa tudi cela falanga ledrastih kombinezonov ne bo pomagala, sploh če bodo nabasali na človeka, ki je jezen na ves svet, še najbolj pa na motoriste, ker so pač malo hitrejši od njega. Folk, takih se je najbolj za bat, ker jim na podstrešju zares manjka kakšen kroglični ležaj. Ko bo takšen idiot v momentu, ko boš hotel mimo njega namenoma zapeljal do črte, boš treščil v njegov retrovizor, padel in če bo Murphy zares hotel pokazati vse svoje sposobnosti, bo ravno tisti trenutek nasproti prišel šlepar in v takem slučaju ti bo ledrasti kombinezon pomagal samo toliko, da bodo imeli reševalci pač malo manj dela, ker te bodo lahko pobrali v enem kosu, pa še to ni čisto zanesljivo. Zadnjič sem med Vrhniko in Logatcem na tistem ovinku, ki je dolg kot ponedeljek videl grozno nesrečo, ko je 51 letni motorist (je blo tut v cajtengih) treščil v šleparja, polno naloženega s hlodi, pa lahko povem samo to, da tip kljub ledru na sebi ni bil v enem kosu. Pa se človek pri teh letih verjetno ni frajerišil, ali kako drugače izzival usodo, to navajam samo kot primer, da ti v takšnih situacijah leder ne pomaga kaj dosti. Edini recept, da prelisičiš Murphya je v tem, da nič ne prehitevaš in se voziš skrajno previdno in "lepu pačas", saj z ledrom in raznoraznimi želvami ga ne moreš, ker on pač ni od včeraj, pa tudi po prižgani župi ni priplaval. Sicer pa, roko na srce, ali se bo svet podrl, če bomo na cilju par minut kasneje. O.K., če imaš hudo drisko in prideš na cilj malo kasneje, kot si načrtoval, zna biti zadeva precej kočljiva, samo to je že druga zgodba.

Objavljeno

se obeta kak skupni izlet ? :kva2:

lp beverly

Čez vikend imam kar precej časa! :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

Pa se splača. Ne za zgoraj navedene primere, ampak za zdrse, ki so prisotni pri vseh padcih z motorjem. Enkrat sva se s kolegom peljala domov (kjer sem bil udeležen kot sopotnik) in prehitevala stoječi Mercedes. Ko sva se mu približala, je tip očitno zagledal prosti parkirni prostor in zavil pred naju. Oplazila sva njegov prednji odbijač in še nakaj metrov rodlala po cestišču, nato pa padla pri ene 20-30km/h. Dobil sem zelo hude odrgnine po desni dlani, na katero sem se vlovil in komolcu. Še danes imam brazgotine in mi na misel na pride, da še kdaj ne bi oblekel rokavic ali ščitnikov. Ampak pri 80km/h je padec na cestišče podoben, kot da bi prijel za stružnico :xx: Kombinezon te ne ščiti pred trki v trde ovire, pač pa pri kontaktu s cestiščem. No pa sej, vsak se ima po svoje rad :lol1:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno
...Dobil sem zelo hude odrgnine po desni dlani, na katero sem se vlovil in komolcu... Ampak pri 80km/h je padec na cestišče podoben, kot da bi prijel za stružnico  :xx: Kombinezon te ne ščiti pred trki v trde ovire, pač pa pri kontaktu s cestiščem.

WORD :OK: :worship:

Objavljeno

MSRJ - ne razumem :? kako to da ti je agregat ugašal saj imava enake Master 460ccm...zanimivo.. <_< jaz slabih izkušenj nisem imel..pa končna hitrost je bila za cca 10 km večja...in celo se mi zdi da je bila poraba manjša...

nisem želel da bi imel slabo izkušnjo..... sorry...

lp beverly

Objavljeno (popravljeno)

@MSJR ima X9 EVO 250 in ne 500cc. .)

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

Gledam slike X9 250 oz. 500 in se mi zdi sopotnikov sedež zelo dvignjen nad voznikovega. Kako se to obnese če je sopotnik manjši le za kakšnih 5 cm. Ali sopotnik štrli zadaj v zrak in pobira sunke vetra? Kakšne so vaše izkušnje?

lp, Miha

Objavljeno

Lepa furca včerej popoldan in sicer:

Šentvid/Stični-Krka-Žužemberk-Dvor-Kočevje-Kočevska Reka-Gotenica-Ribnica-Sodražica-Podklanec-Nova vas (desno proti Turjaku)-Novaki-Raščica-Turjak (desno za Grosuplje)-Škocjan-Šentjurje-Ponova vas-Grosuplje-po AC do Ivančne-Šentvid. Skupaj 180 km. Cesta je OK, razen nekaj odsekov, kjer je flikana: Krka-Žužemberk, Štalcarji-Kočevska Reka, med Kočevsko reko in Gotenico je nov asfalt (poezija), flikana je med Gotenico in Priključkom na Kočevsko magistralko. Odsek od Novakov proti Turjaku je makedamski (OK). Tudi od Škocjana do Grosuplja je na odsekih flikana.

Sicer pa čudovita fura, cesta prazna, razen nekaj cestašev na cesti od Dvora do Kočevja. Čudovita narava v Kočevski Reki in na bloški planoti (priporočam, kljub makedamu). Sicer pa je iz Nove nasi do Novakov asfalt in potem tam krožno krožišče, tako, da se lahko obrne. Se izplača, res, sploh ob večernem soncu.

Še manj prijetna izkušnja. Od Krke do žužemberka sem vozil za šleparjem in prav pridno požiral peščen prah, ki je letel iz bankine. Od žužemberka sem ga le prehitel, samo zanimivo, kako težko me je spustu mimo. Sem moral peljati čisto pri bankini na levi strani. Noro!!! :BUA:

LP, Jože.

Objavljeno (popravljeno)
Gledam slike X9 250 oz. 500 in se mi zdi sopotnikov sedež zelo dvignjen nad voznikovega. Kako se to obnese če je sopotnik manjši le za kakšnih 5 cm. Ali sopotnik štrli zadaj v zrak in pobira sunke vetra? Kakšne so vaše izkušnje?

lp, Miha

Sem zdele povprašal mojo sopotnico kako je s tem. Rekla je, da ji kar močno piha v glavo in ramena od 100 km/h naprej. Torej dejansko pobira celotni zračni tok. Ji je pa vščeč, ker vidi čez mene direkt naprej in ji ni treba gledat od strani.

Ko sem se nazadnje peljal po avtocesti (Ivančna-LJ), sem tipal kako gre ob mojem telesu zračni tok. Dejansko voznik ni z nobenim delom telesa neposredno izpostavljen vetru. Vetrobran imam dvignjen na najvišjo točko (visok sem 176cm) in gre zračni tok ravno ob vrhu čelade, še najbolj se čuti veter ob ramah, ampak glavni piš vetra je kakih 5 cm stran. Nosilca in sami vrzvratni ogledali sta postavljeni zelo pametno, ker prestrežeta večino vetra.

Suma sumarum: Voznik je zelo dobro zaščiten pred pišem zračnega toka, vendar le-tega prestreže s svojo čelado in ramami sopotnik. Ima pa toliko boljši razgled.

LP .)

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno
Daj mi povej še tole. Ali se sedež normalno zapira in nič ne poškoduje tistih jermenov od torb in ali se lahko dolžina tistih jermenov regulira.

Dolžina jermenov se regulira čisto enostavno, jermeni imajo velcro in pač stisneš pri primerni širini. Sedež se normalno zapira, pri X9 moraš paziti samo na to, kje gredo notr plastične špičke in naštimat jermene tako da ne pridejo ravno tam (glej skico).

Sicer pa sem jest pred nakupom sprobal vse skupaj pred trgovino pa še prodajalec mi je pomagal :OK:

post-7101-1121939437.gif

Objavljeno

Buki,ti imaš xaiting 500,pa me zanima koliko kilomtrov narediš z enim rezervarjem(+ - )pa še to,ali se da sprednjo šipo dvignit in kako :hmm:

Objavljeno

CUKR, ti imaš "tavelikega" Atlantica, kako se kaj pelje? Jaz sem se zaradi mestne vožnje odločil za Sprint verzijo :yea1: . Bi se tvojega maxjia dalo videti?

Predvsem me zanima kako je mehek oziroma trd ko pelješ po slabši cesti.

LP

Objavljeno
Dolžina jermenov se regulira čisto enostavno, jermeni imajo velcro in pač stisneš pri primerni širini. Sedež se normalno zapira, pri X9 moraš paziti samo na to, kje gredo notr plastične špičke in naštimat jermene tako da ne pridejo ravno tam (glej skico).

Sicer pa sem jest pred nakupom sprobal vse skupaj pred trgovino pa še prodajalec mi je pomagal  :OK:

a kdo ve, če imajo te stranske torbe v Loisu v Gradzu ?

načrtujem turo na Dunaj -Budinpešta- blatno jezero-domov.... pa bi jih po poti kupil...

ful sem si jih zaželel...

lp beverly

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!