marcc Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 (popravljeno) Pozdravljeni! Po današnjih 300 in nekaj km sem imel en problem. Pri 95km/h se je pojavil zelo močan zvok, kot da bi se vključil ventilator na hladilniku za hlajenje hladilne tekočine. Zvok je bil takšen kot da bi se v max obrate zavrtel. Glasen zvok. Zavore niso ker se ni nič občutlo in tudi ni vplivalo na hitrost. Prihaja iz predela kjer je hladilnik hladilne tekočine. Sem se hotel ustaviti da bi videl vzrok, ampak je pri 80km/h izginil zvok. Zanima me če ste vi imeli kakšno podobno situacijo ali mogoče ve kdo vzrok. Drugače pa motor OK, za mojo višino je idealen. Za najin (jaz in boljša polovica) stil vožnje dosti moči. Me je pa po 170km brez pavze začela malo zadnjica boleti. Moja je tudi po koncu vožje malo pojamrala... Bo treba sedež podreti in vstaviti gel in ga malo polepšati. Moti me pomankanje moči med 2.000 in 2.500 obrati. Mogoče so membrane slabe, smeti,..... motor je stal 1.5 leta tako da je treba kak 1K ali 2 odpeljat da se vidi kako in kaj. Me še pa nekaj zanima pri 100km/h se ćutijo male vibracije po celem motorju in trajajo do 120-130km/h, več še nisem šel. Ali je to normalno? Za menjalnik je normalno da je bol grob? Hvala, LP Popravljeno Marec 15, 2014. Popravil marcc
FLY Objavljeno Marec 16, 2014 Opozori Objavljeno Marec 16, 2014 Upoštevaj da imajo XTZ 750 za sabo 20-25 let in da niso cestni turerji. Bolečine po 170 km?Po 1000km na sedežu enobatne endure sem zelo pogrešal sedež superce.Res pa te utrudi sopotnica ki ti po sedežu zleze na hrbet. Gel sedež in grbina kot pri Vari reši problem. Pomanjkanje moči?Relativen pojem.Zame je avion napram hard endurci,vendar če pogosto voziš sopotnico obstaja veliko boljših mopedov. Bolj kot pomankanje moči so mogoče res prisotne vibracije med 4-5? tisoč obrati (100km/h?).je pa spet res kaj si prej vozil.Če si presedlal s kake hard endurce je prava milina,hudič mora biti če si imel prej zlato krilo. Grob menjalnik?Pa to ni Honda,to je Yamaha (vsaj ni BMW...) Rahlo skrb vzbujajoč je samo tisti močan zvok.Dvomim da ti je deloval ventilator pri tisti hitrosti. LP
marcc Objavljeno Marec 16, 2014 Opozori Objavljeno Marec 16, 2014 (popravljeno) Fly, hvala Vibracije so med 4.000 in 5.000 obrati, torej ni panike. Torej moram ugotoviti samo tisti zvok Vrjetno ni bil ventilator ampak takšen zvok je bil. Kazalo za temparaturo je bil na nuli. bom malo preveril. Drugače je zakon motor, si nisem mislil da tako lepo pelje. Navora dosti. Hvala. LP Popravljeno Marec 16, 2014. Popravil marcc
FLY Objavljeno Marec 16, 2014 Opozori Objavljeno Marec 16, 2014 marcc še ena finta je pri teh moto starinah.Praviloma lepše tečejo na (kvalitetno)polsintetiko kot pa na čisto sintetiko.Ko sem zamenjal sintetiko za polsintetiko je leše začel teči motor in šaltat menjalnik.Pri zračno hlajeni TTjki je razlika še bolj občutna. Zgleda da jima Motul 5100 kar prija.
marcc Objavljeno Marec 17, 2014 Opozori Objavljeno Marec 17, 2014 (popravljeno) Jaz sem nalil Motul 5100 15W50. Imam en problem glede homologacije. Delta mi jo ne more izdati, ker je motor 91l. Takrat še ni bilo homologacij. Kaj naj naredim če dam Akrapota gor? Ali je že kdo imel podoben problem? LP Da se malo nasmejite Popravljeno Marec 17, 2014. Popravil marcc
Ozzie Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 (popravljeno) Ozzie, jaz tudi. Bi te pa prosil, če mi lahko odgovoriš na dva kratka uprašanja. Ker motor nima indikatorja za količino bencina v rezervarju, kdaj greš tankat. Gledaš na kilometrino ali da ti crkne in daš na rezervo? Vrjetno gledaš na kilometrino, torej na okol 250-300km greš tankat? Ker je to moj prvi motor, ki ima suhi karter (zunanji rezervar olja) me skrbi glede ujetega zraka v sistemu ko bom nalil sveže olje. Ali je tisti vijak z križnim nastavkom in okoli njega matica za zrak spuščat? Nahaja se na strani kjer je tačka, seveda pod mašino in je pod kotom? Grem prebrat teh 30. strani, sigurno kje piše LP ... prej ali slej ti zrak porine ven.... je pa tam nekje tisti šrauf, če se prav spomnim... tankam ko preklopim na rezervo + 50 do 80 km. Preklopim pa ponavadi med 340 in 370 km.... ker mi km števec ne šteje, moram si malce seštevat gps kilometre... ampak gre. Popravljeno Marec 18, 2014. Popravil Ozzie
Ozzie Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 marcc, ugotovi, kaj ti piska... glede olja tudi jaz vozim m5100, sem si pa pred leti menjal membrane, igle in luknje in spotoma spustil igle za 1 utor. ima več navora pri nižjih obratih, pa še v hribih bolje laufa, ker ima drugače premočno mešanico. Meni se je to obneslo, ima pa verjetn mal manj moči pri visokih rpm... lp p
marcc Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 Sem že gledal in nč našel. Sem se pelal eno furco podobno kot takrat....vse OK. Prijatelj mi je predlagal da pogledam, če nimam zrak v hladilnem sistemu. Bom še to preventivno preveril. Pojma nimam kaj bi lahko bilo. Ozzie, kje si kupil membrane? Drugače pa zakon mašinca trebor 1
ELO Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 zrak najbrž v ekspanziji (najbrž da jo ima) mora biti, preveri pa stanje pokrovčkov. lahko da tam kaj spušča in se posledično pojavi kak piskajoč zvok.
marcc Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 Elo, to misliš v raztezni posodi in pokrovček raztezne posode? Oprosti moji ne vednosti
Hop Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 (popravljeno) Zadaj pod pokrovom kjer je akumulator je posodica za hladilno tekočino. Membrane pa dobiš na Kedo.de rabiš 2Kom. cena kosa je 22,50€ +ptt .Ko že enkrat naročaš preglej še igle in puše pa še to naročiš in imaš mir. Popravljeno Marec 18, 2014. Popravil Hop marcc 1
marcc Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 Hladilne tekočine je do črtice v raztezni posodi, pokrovček je tudi tesno gor. Hop, hvala za info. Mogoče veš kje se da dobiti centralno stojalo? Na ebay ga ni......
Hop Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 NP.Centralno stojalo ti bo lahko mogoče Ravni pomagal jaz sem svojega našel na ebay par let nazaj .
marcc Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Pravkar testiral. Motor še vedno piska. Ni važna hitrost ampak obrati. Pri 4.700 začne piskati in neha pri 3.000 obrati na minuto. Sprobal sem tudi v vseh prestavah in je enako. jutr še sprobam v leru če je tudi..... Če ima kdo kakšno idejo naj prosim pove. LP
hajoktejn Objavljeno Marec 20, 2014 Opozori Objavljeno Marec 20, 2014 Airbox pocen? Mansete s frgazerja na cilindra pocene? Ksna vakum cev sneta?
marcc Objavljeno Marec 20, 2014 Opozori Objavljeno Marec 20, 2014 Bom dal kesl dol in preveril. Se mi zdi da je bol mehanski zvok.... LP
marcc Objavljeno Marec 20, 2014 Opozori Objavljeno Marec 20, 2014 Sem odstranil rezervar. Na boxu vse OK, gumice tudi. Nato sem ga dal na stojalo in ga vrtel v prestavi na 4.700-7.000, nič. Okol 30 minut nato se mi je že motor smilil.
FLY Objavljeno Marec 20, 2014 Opozori Objavljeno Marec 20, 2014 Včasih je nič zelo dober rezultat.Sicer sem upal da spodaj ropota kak dober moment ključ.. marcc 1
Ozzie Objavljeno Marec 20, 2014 Opozori Objavljeno Marec 20, 2014 no, če ti ne cvili več, potem je ok?... mogoče je pa vse sorte. stator, kakšen ležaj, ... pojma nimam tkole na pamet... manšete sem kupil kar skupaj s fergazerjem - je na ebayu cel kup takih ali podobnih fergazarjev in je najceneje... pri meni se je ful splačalo... "moja rezervna fergazarja" sta od ducatija...
trojan69 Objavljeno Marec 20, 2014 Opozori Objavljeno Marec 20, 2014 Sem odstranil rezervar. Na boxu vse OK, gumice tudi. Nato sem ga dal na stojalo in ga vrtel v prestavi na 4.700-7.000, nič. Okol 30 minut nato se mi je že motor smilil. Možno da se je rezervoar kam drgnil. Poskusi za foro mičkeno namazat gumice kamor je naslonjen tank marcc 1
marcc Objavljeno Marec 23, 2014 Opozori Objavljeno Marec 23, 2014 Po včerajšnji vožnji 500+ kilometrov se je pokazalo kaj bo treba vse preverit. Rele za "žmigovce" bo treba menjat, kr se zaganja preden začne delovati. Preveriti vse konektorje v maski, ker po dežju je enmalo šklocalo Dve 12V5W lučke menjat za v števec. Vzadaj kjer je Guma v felki, ki blaži prenos pogona na felgo je poleg gume še lagr crknu. Bom kar vse štiri lagre menjal da bo mir. A mogoče ve kdo koliko stanejo za zadnjo felgo komplet lagri in tesnila? Zamenjati bo treba "šlavfa" v gumi, ker počasi spuščata in še par malenkosti. Ne bo dolg cajt. LP
hajoktejn Objavljeno Marec 23, 2014 Opozori Objavljeno Marec 23, 2014 (popravljeno) Lezaje in tesnila poberi ven, zmeri, pa poklici trgovino z lezaji. Po moje bo tko najcenejs. Obstajajo pa kompleti od npr. All balls, ki so tud cenovno okej. Za kvaliteto pa ne vem. Se ... Zracnice sm pa ugodno kupil v Bomag d.o.o. Popravljeno Marec 23, 2014. Popravil hajoktejn marcc 1
MiNa Objavljeno Marec 23, 2014 Opozori Objavljeno Marec 23, 2014 Ležaji so standard, kot ti je svetoval @hajoktejn kljunasto merilo, service manual ali pa napise na ležajih in potem v prvo dobro založeno trgovino z ležaji. V Celju na primer Gita. marcc 1
FLY Objavljeno Marec 23, 2014 Opozori Objavljeno Marec 23, 2014 Sprednje kolo:17/40/12 2kom Zadnje kolo: 15/42/13 2kom 17/47/14 1kom V kitih radi pozabijo še na četrti ležaj zadaj (22/56/16),ki je seveda najdražji.Če ti zadnji zobnik precej diha levo/desno bo treba še tega nabavit. Semeringe po potrebi. Pri montaži spredaj previdno na strani zajle,da ne počiš pesto. Pomaga če ga pogreješ . Vse ležaje prej zamrzneš. basbas, hajoktejn in marcc 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se