Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


TRANS

Priporočene objave

Hvala vsem za podatke, FLY tebi še posebi k si povedal dimenzije :), dobiš za rundo ko se vidimo.

 

Da jih zmrzneš vem, se skrčijo. Ali jih lahko zagrejem z prenerjem, druga nimam, saj to misliš ko jih bom ven jemal za spredjo felgo?

 

Imam še eno vprašanje. Zmontiral sem rollbare na tenerejko. na desni strani imam veliko več prostora med plastiko in cevjo kot na levi. Vse sem 10X preveril. Ali je to normalno?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse ležaje z malo občutka lepo izbiješ BP.

Le pri montaži segreješ pesta in ohladiš nove ležaje. Predlagam pištolo na topli zrak .S kakim plamenom ne pretiravat.Verjetno veš kako potiskat nove ležaje da jih ne uničiš!

Za rolbare ne vem ,ker jih še nimam (se vidi na plastiki...)Bojo drugi teneraši kaj rekli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FLY,

glede na to da si jih že menjal mi še samo nekaj povej. Ležaji so suhi, niso tisti ki imajo tesnilo in mast v sebi. Torej morm še kupiti mast, če se ne motim. Glede na to da da je tesnilo posebaj. Aja katera vrsta ležaj je kroglični, valjasti,.... Sori, kr težim

Hvala.

LP

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že našel. So zatesnjeni. Semering služi zaščiti ležaju pred umazanijo :)

Zanima me samo ali so valjasti ali kroglični?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je,vsi original ležaji so bili odprti.Jaz sem montiral zaprte,ker je vsaj nekatere nemogoče naknadno mazat .Pozanimaj se pri kompetentnem prodajalcu kaj ti predlaga.Če je vse očiščeno,namazano in z dobrimi semeringi boš zagotovo imel dolgo časa mir.

Mislim da so vsi kroglični.

Popravljeno . Popravil FLY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo zanimivo, gledam sestavo te peste (felge). Na sprednji felgi sem našel en semering. V kitu dobiš 5 semeringov.

Bom raje tepru razdrl in pogledal kaj in kako....

 

LP

 

untitled.jpg

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lagri so še testari bili (odprti). Na sprednji pesti je en bil čist fuč-veliko lufta. Vadaj pa brez masti in so bili malo zarjaveli oziroma suhi. Najslabši je bil tisti tevelik na zanjem koncu. Pesta so umita in pripravljena. Zdaj čakam samo še kaki dve urci da se lagri enmalo skrčijo. Potem pa skup nabit.

 

Sem bil presenečen nad ceno šlavfov. Za sprednjo 21 col je bil zelo drag. Koliko kaj zdržijo šlavfi preden jih preriba?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lagri sveži, opazna razlika pri vožnji. "šlavfi" novi, testar v zadnji gumi je bil prevelik in je bil preložen :eek:  . Gume sploh niso bile scentrirane....

Zdaj ne trese več in se pelje kot mora. Tisti zvok je bil vrjetno ležaj kriv. Na AC sem ga prtisnil do 185, šel bi še več ampak ga je začelo malo zanašati in sem spustil ročico.

Zdaj prede :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lagri sveži, opazna razlika pri vožnji. "šlavfi" novi, testar v zadnji gumi je bil prevelik in je bil preložen :eek:  . Gume sploh niso bile scentrirane....

Zdaj ne trese več in se pelje kot mora. Tisti zvok je bil vrjetno ležaj kriv. Na AC sem ga prtisnil do 185, šel bi še več ampak ga je začelo malo zanašati in sem spustil ročico.

Zdaj prede :OK:

 

Smo tudi tukaj http://www.motosvet.com/tabla/topic/14865-super-tenere-klub/page-128#

Super Tenere klub
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno ugotovil kaj je narobe od 4.000 obratov naprej da se tako dere. Problem je v števcu ali v zajli. Trenutno sem podmazal zajlo in je bolje.

Zdaj veste ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Končno ugotovil kaj je narobe od 4.000 obratov naprej da se tako dere. Problem je v števcu ali v zajli. Trenutno sem podmazal zajlo in je bolje.

Zdaj veste ;)

No, evo, zanimivo, kajne, kaj vse lahko ropota pri teh starih kravah. Ampak crknejo pa ne kar tako.. :) se ne dajo!

Marcc, sem pa videl ,da si kupil mt-07. Tudi sam gledam ta bike, mi je všeč, samo al letos al pa nasl. leto... Letos sem vinjeto že na xtz nalimal ...khm..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Se matram z iskanjem in nikjer ne najdem. Zanima me kako je z sinhronizacijo uplinjačev oziroma vžiga pri XTZ 750. Kdo bi mi to lahko naredil in za koliko denarja? Baje, da za sinhronizacijo obstaja naprava.

Popravljeno . Popravil Pechovski
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Se matram z iskanjem in nikjer ne najdem. Zanima me kako je z sinhronizacijo uplinjačev oziroma vžiga pri XTZ 750. Kdo bi mi to lahko naredil in za koliko denarja? Baje, da za sinhronizacijo obstaja naprava.

Kontaktiraj Hop-a

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

En lep pozdrav lastnikom in poznavalcem "ta starih"super tenerejk xtz 750.

V bistvu se zanimam,resno zanimam za nakup tega motorja.

Na muhi imam enega,ki je letnik 1990,ima 75.000 prevoženih kilometrov.

Pa me zanima,če kdo od vas ve,kaj vse je potrebno menjat in servisirat pri teh kilometrih,če prejšnji lastnik tega še ni naredil.

Cena motorja je 1.500€,mogoče bi lahko ceno še malček zbil,vendar ne veliko,ker je ta motor postal prava redkost.

Bojim pa se,da bi moral ob nakupu,kasneje vložit še kar nekaj evrov,da bo motor brezhiben.

Torej,zelo bi bil hvaležen za kakršne koli uporabne informacije in nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

En lep pozdrav lastnikom in poznavalcem "ta starih"super tenerejk xtz 750.

V bistvu se zanimam,resno zanimam za nakup tega motorja.

Na muhi imam enega,ki je letnik 1990,ima 75.000 prevoženih kilometrov.

Pa me zanima,če kdo od vas ve,kaj vse je potrebno menjat in servisirat pri teh kilometrih,če prejšnji lastnik tega še ni naredil.

Cena motorja je 1.500€,mogoče bi lahko ceno še malček zbil,vendar ne veliko,ker je ta motor postal prava redkost.

Bojim pa se,da bi moral ob nakupu,kasneje vložit še kar nekaj evrov,da bo motor brezhiben.

Torej,zelo bi bil hvaležen za kakršne koli uporabne informacije in nasvete.

Odvisno v kakšnem stanju jo dobiš. Jaz sem na moji menjal vse tole: kolesne ležaje in semeringe, zajlo sklopke, zajlo za števec, zavorne ploščice, drsnik pogonske verige, svečke, olje v sprednjih vilicah, ležaje v balanci, kompleten zadnji del sem ličarsko obnovil (zadnja nihajka je železna), speskal in pobarval, ker je bil motor že malce zarustan in zanemarjen. Vse zarjavele vijake, federce, ploščice, osi od stopalk... sem dal pocinkati, montiral spojler na vetrobran, montiral novo širšo balanco, nove ščitnike rok sw motech, naredil novo alu plato za top case. Kaj sem sigurno pozabil. Na motorju pa je že bil nov akumulator, sprednji večji diski od Brakinga, novi sprednji žarometi prevezani tako, da gorijo dve kratki in dve dolgi luči, jeklene zavorne cevi. Aja, zmontiral sem tudi centralno stojalo in stranske cevne zaščite, v fergazerjih sem zamenjal igle, vodila igel, membrane, posledično je poraba padla iz dobrih sedem litrov na dobrih pet litrov.

Skratka, vse je odvisno od tega kaj hočeš. Če kupiš xtz750, kupiš legendo oziroma motor s katerim lahko greš povsod (pustmo off road). Je pa to motor, ki ti mora biti všeč, moraš se ga navaditi in je čist ok. Ni pa bmw. 

Jaz nameravam svojo še precej obnavljat. Izpuh Arrow, spredaj progresivne vzmeti, zadaj nov amortizer wilbers, nove špice na kolesih, obroče zlato eloksirat, pa še kej (razmišljam še ličarsko) . Tako, da bo legenda kot iz škatlice.  Aja, moja ima 58000 prevoženih.

Vso srečo ti želim. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Živjo, rihtam tenere 750 za eno daljšo furo pa rabim ene pametne gume zanjo, sem prvič v telih enduro potovalnih vodah. Všeč so mi sicer gume cross izgleda, ampak vem da to ni merilo za nakup. Slišal sem dobre stvari o Haidenau gumah? kakšne maste kaj iskušnje s "štoflci" po asvaltu peglat? Imam pa cca 60% navadne ceste, 25 avtoceste ostalopap po makadamu? Kaj pravite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te gume bi bile verjetno tudi za kako Africo Twin primerne ne? kako se pa to obnasa po cesti/avtocesti? se prime na mokrem asfaltu, je dosti glasnejsa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem letos namontiral Continental TKC70 in z njimi prevozil Albanijo (http://www.motosvet.com/tabla/topic/1646-albanija-grcija/page-96#entry2183151) in Bosno ( http://www.motosvet.com/tabla/topic/12095-potovanja-bosna/page-66#entry2191358 ) s kar nekaj makadama in so se pokazale kar vredu. Po suhem asvaltu grejo do tačk in mokrem dajejo odličen občutek čeprav nisem pretiraval, pralo pa nas je kar dosti.Glede vzdržljivosti sem sedaj na 8000km in računam na še vsaj 3000. Vse prevoženo z BMW R1150GS z dvema osebama in prtljago.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da Neda in Gene uporabljata podobne gume kot E-07 po profilu, vendar proizvajalca Heidenau K-60.

 

DSC_0444-L.jpg

 

So pa vse te gume res kar precej glasne na gladkem asfaltu. Tole bo menda kmalu tudi za "velike endure".

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!