Leteči Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 hvala vsem ki so mi svetovali, LETEČI pa je itak vseved, kaj mu ni škoda zapravljat čas in j..... ljudi. Lahko je nekoga tišat v drek, če mu ne znaš ali ne moreš pomagati se vsaj vzdrži neumesnih komentarjev, žal se nismo vsi rodili VSEVEDI. l.p. :rolleyes: :lol1: ????????? In čemu ta izpad :? :? :? Napisal sem ti da tema o vzmetenju že obstaja zato ker bi lahko najdu kaj uporabnega not ker mislim da je kar obsežna. Drugič pa se prosim malo kontroliraj, predno se nekaj kurčiš za brezveze. Pizda kaj so eni smotani. LP Leteči
IKE Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 Nisem šel brat teme o vzmetenju, pa vendar kratek komentar. Podatki o količini olja v vilicah izginjajo - se vedno manj uporabljajo, vedno več se uporablja takoimenovani podatek o zračni komori - prostoru, oziroma do koliko mm pod robom maksimalno raztegnjene vilice se nalije olje. Kar se pa " tršanja " z gostoto olja tiče, je pa rezultat počasnejše delovanje v obe smeri, ne pa trše vilice. Trdoto lahko spremeniš le z menjavo vzmeti ali z podlaganjem vzmeti, pri čemer se ti za širino podložene ploščice zmanjša hod vilice.
simonsi Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 Mogoče tole kaj pomaga :rolleyes:
IKE Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Mogoče tole kaj pomaga :rolleyes: To bo to ... samo podatek " A " je treba pridobiti.
simonsi Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Pa piše, da se nivo meri pri polno stisnjeni vilici, brez vzmeti. Se mi zdi, da ima vsak motor drugačen način merjenja.
IKE Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Aja, podatek A meri 130mm. Sorry ... sem mislil da si prilepil vzorčno sliko.
Skiny Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Če kdo rabi service manual (sicer v nemščini) se ga da v pdf obliki dobiti na tem naslovu: Manual Le datotekam je po downloadanju potrebno odstraniti končnico .jpg. Sicer pa: kakšne so kaj vaše izkušnje s stranskimi kovčki na ST? Malo sem skeptičen zaradi izpuha, ki zadevo v širino verjetno precej razširi. Obstaja kakšna rešitev z nižjim izpuhom? LP, Skiny
simonsi Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Jaz sem na tejle strani dobil service manual za superco v angleščini, pa so zgleda neki šaril po strani, tak da se ne da več dol vlečt. Mogoče lahko probate kak mail poslat za dovoljenje za dolpoteg.
Insallah Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 (popravljeno) Evo. Sem srečni noovi lastnik supertenerejke. Mi lahko kdo od vas starih mačkov pomaga z nasvetom pri menjavi olja. Kje naj kupim filter (katerega) in kje tesnilo za vijak in kako sploh izgleda postopek menjave olja na superci. Hvaležna vam bova jaz in moja yama :D PS sem iz Lj Popravljeno Oktober 10, 2004. Popravil Polž
simonsi Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Čestitam pri nakupu :OK: Filter lahko kupiš na yamaha servisu, jaz sem dal v Elisi okol 2 jurja za originalnega. Olje se spusti na dveh mestih, lahko tudi samo na enmu. .) Treba je pa vzet un aluminijast ščitnik dol, pol pa vidiš zraven bremz tačke ohišje filtra, ki je prišraufano s tremi vijaki, pa še en tak bolj debel je tut not prišraufan, a ga ni obvezno odšraufat. Olje pa spustiš skozi skozi M12 a kolk je šrauf, okol 22 ključ, je pa spodaj na karterju, težko dostopen, na uni strani, ko je šalthebel, pa vodoravno leži. Gre pa okol 4.3l olja noter, pa filter glej da boš prav obrnu. Upam, da veš, zakaj se gre, če ne pa kar vprašaj ;)
Insallah Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 (popravljeno) Čestitam pri nakupu :OK: Filter lahko kupiš na yamaha servisu, jaz sem dal v Elisi okol 2 jurja za originalnega. Olje se spusti na dveh mestih, lahko tudi samo na enmu. .) Treba je pa vzet un aluminijast ščitnik dol, pol pa vidiš zraven bremz tačke ohišje filtra, ki je prišraufano s tremi vijaki, pa še en tak bolj debel je tut not prišraufan, a ga ni obvezno odšraufat. Olje pa spustiš skozi skozi M12 a kolk je šrauf, okol 22 ključ, je pa spodaj na karterju, težko dostopen, na uni strani, ko je šalthebel, pa vodoravno leži. Gre pa okol 4.3l olja noter, pa filter glej da boš prav obrnu. Upam, da veš, zakaj se gre, če ne pa kar vprašaj ;) ← Hvala :) Na katerem mestu (od dveh) je torej lažje spustit olje? Olje pa torej potem nalivam v uno kantico, ki je na desni strani malo pod sedežem, kjer se vidi nivo olja ali kako? Kako pa je s tesnilom na šraufu? Če bom kaj zaje3al, ga bom pa potiskal do mehanika :kva2: Popravljeno Oktober 10, 2004. Popravil Polž
simonsi Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Na unmu tavelkmu, pri šaltheblu. Una črna kantica je rezervoar za olje :) . Glede tesnila se pa nerabiš sekirat, ker je bakren pa se ne znuca tolk hitr. PS: nimaš kej velik zajebat. Samo ne se ustrašit, ko ga boš zalaufal, pa bo rezervoar prazen. Nekaj časa ga laufej, pa po malem dolivaj olje, tolk da ga bo dost, sam ne pa preveč :)
stenere Objavljeno Oktober 12, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2004 Mogoče bom kako bedarijo bleknil, v štirih letih sem že malo pozabil. Men se zdi, da ko odšraufaš šrauf na karterju, steče ven samo olje iz karterja, ne pa tudi iz rezervoarja. Ostalo olje pa se ti ulije ven, ko odšraufaš filter(oziroma tisti dolg šrauf zraven filtra, ne spomnim se točno). Samo tolk v info, da ne bo poplave olja. Polž: slučajno 93 letnik, črne barve s sivo-zeleno-vijolčnimi nalepkami, po levi strani malo pokrempljena? Me zanima, če je moja bivša ljubica spet menjala lastnika. :)
Insallah Objavljeno Oktober 12, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2004 (popravljeno) Mogoče bom kako bedarijo bleknil, v štirih letih sem že malo pozabil. Men se zdi, da ko odšraufaš šrauf na karterju, steče ven samo olje iz karterja, ne pa tudi iz rezervoarja. Ostalo olje pa se ti ulije ven, ko odšraufaš filter(oziroma tisti dolg šrauf zraven filtra, ne spomnim se točno). Samo tolk v info, da ne bo poplave olja. Polž: slučajno 93 letnik, črne barve s sivo-zeleno-vijolčnimi nalepkami, po levi strani malo pokrempljena? Me zanima, če je moja bivša ljubica spet menjala lastnika. :) ← Ne, tvoja ljubica te ne vara z menoj. Ne vem, s kom spi. :naughty: Moja je letnik '95, skoraj nedotaknjena, če gre zaupati prvim vtisom. Sicer pa sem jo kupil od zekota iz tega foruma. Fejst možakar. Respect Popravljeno Oktober 12, 2004. Popravil Polž
Denny Objavljeno Oktober 12, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2004 Čestitam pri nakupu :OK: Filter lahko kupiš na yamaha servisu, jaz sem dal v Elisi okol 2 jurja za originalnega. Olje se spusti na dveh mestih, lahko tudi samo na enmu. .) Treba je pa vzet un aluminijast ščitnik dol, pol pa vidiš zraven bremz tačke ohišje filtra, ki je prišraufano s tremi vijaki, pa še en tak bolj debel je tut not prišraufan, a ga ni obvezno odšraufat. Olje pa spustiš skozi skozi M12 a kolk je šrauf, okol 22 ključ, je pa spodaj na karterju, težko dostopen, na uni strani, ko je šalthebel, pa vodoravno leži. Gre pa okol 4.3l olja noter, pa filter glej da boš prav obrnu. Upam, da veš, zakaj se gre, če ne pa kar vprašaj ;) ← no jaz imam 660... olje moram spustit na obeh mestih!!! eno je karter (spodnji debel vijak) , drugo je rezervoar olja v štelu (dolgi manjši vijak pod hladilnikom). Če ga spustim samo spodaj, ne gre vso olje ven, zato se moram lotit še drugega. Za filter dam 4 eur od firme Champion. ki je prišraufano s tremi vijaki, pa še en tak bolj debel je tut not prišraufan, a ga ni obvezno odšraufat. ta je za kontrolo pritiska. Po menjavi preveris pritsk z odprtjem le tega. Če ne začne tečt olje ven, hitro ugasni motor in preveri kaj je narobe. @Polž: daj raje si potegni dol z neta navodila (service manuals) za ta motor, da bos ziher, kaj delas.
Insallah Objavljeno Oktober 12, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2004 Mah, verjetno bo najbolje, da zadevo za prvič peljem k mehaniku in "glej in se uči".
Ozzie Objavljeno Oktober 12, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2004 Do zdaj sem še najboljš ceno za olje in filter dobil v Logatcu (pri Avtobusni postaji)... Kar se pa tiče menjave ni nobenga problema, samo mami/ženi/tašči :angry: moraš vzet en pladenj za piškote pečt pa da ti šprica po njem.... :D Samo ne pol piškotov al pa potice pečt. Kot vem maš štiri šraufe M6 (ključ 10 al 11) okoli filtra (se dost dobro vidi "odlitek" za filter). Odšraufaš šraufe in če ne teče olje ven, potem zašraufaj nazaj! Pa poskus druge štiri... Po mojem ne moreš falit! LP
goldrake Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Lep pozdrav vsem lastnikom YAMAHA super tenere! Zdaj je še en motorist ki ima super tenere in je na forumu. Kupil sem ga lani, je letnik 91 sem ga komplet poštimal in prebarval, full je dober.Bom poskušal objavit fotko ko bo mogoče.Edino kar me zafrkava je to da mi ga rado zalije,ko je mrzel ga morem užigat brez gasa in zraka potem nekako vžge.Ima kdo kakšno izkušnjo s tem problemom?
simonsi Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 (popravljeno) Fajn motorček, a?:OK: Čeprav ne razumem čisto tvojega problema, ga pa jaz vžgiam tako, da samo zaug do konca potegnem pa vžgem. Brez gasa pa to, ker takoj crkne. Popravljeno April 3, 2005. Popravil simonsi
goldrake Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Če potegnem zrak mi sploh ne vžge ga morem vžigat brez nič in ko se začne zaganjat potegnem zrak potem vžge.Kakšne svečke grejo za tenerejko sedaj imam toplotno vrednost 9 :grrr
goldrake Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Če potegnem zrak mi sploh ne vžge ga morem vžigat brez nič in ko se začne zaganjat potegnem zrak potem vžge.Kakšne svečke grejo za tenerejko sedaj imam toplotno vrednost 9 :grrr
simonsi Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Tist knof ki ga potegneš, je za dodatni bencin, ne zrak. Po manualu pa piše da mora bit svečka NGK DPR8EA-9.
vegi Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Lep pozdrav vsem lastnikom YAMAHA super tenere! Zdaj je še en motorist ki ima super tenere in je na forumu. Kupil sem ga lani, je letnik 91 sem ga komplet poštimal in prebarval, full je dober.Bom poskušal objavit fotko ko bo mogoče.Edino kar me zafrkava je to da mi ga rado zalije,ko je mrzel ga morem užigat brez gasa in zraka potem nekako vžge.Ima kdo kakšno izkušnjo s tem problemom? ← Spus iglo na vplinjaču. Ko užigaš mrzel motor potegni zaug do polovice in parkrat obrni točko a gas in nato vžgi motor brez gasa.
goldrake Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Jaz sem pred kratkim zamenjal verigo in zobnike pri moji tenerejki ker so že obupno ropotale prejšnji lastnik jih očitno ni vdrževal dobro ker je rekel da jih je menjal pri 10 tisoč km. Dal sem verigo D.I.D. (28.500 sit) meni seje zdela dobra cena in v škatli poleg verige dobiš še sprey in merilo s katerim zmeriš koliko seje veriga raztegnila.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se