Ice Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 yep, tadej spet imas res. :grim ..............pri dovolj visoki hitrosti; katera je BTW znatno nizja kot pri vozilu z sprednjim pogonom. n´est paz, mon general? :)
gebre Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Tadej, koliko pa ti avtomobili povprečno pijejo?
.T. Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 yep, tadej spet imas res. :grim ..............pri dovolj visoki hitrosti; katera je BTW znatno nizja kot pri vozilu z sprednjim pogonom. n´est paz, mon general? :) Poglej DTM. Primer Audi TT. Serijsko ima prvi pogon, za ta močno različico za DTM dirke so mu ga pa "naštimali" zadaj. Drugač se je pa brez veze o tem prerekat na forumu, itak tema RWD VS FWD že obstaja. Enkrat, ko boš v LJ, se lahko dobiva npr. pri Leclercu in dokazujeva najini različni teoriji v praksi. Tadej Tadej, koliko pa ti avtomobili povprečno pijejo? Te dva iz oglasa, ki sta 316 pijeta pri kombinaciji od 9 do 12. Odvisno od vzdrževanosti mašine. Je pač še klasična mašina na "frgazer". 316 i mašina pa od okol 8. 318 i pa po mestu 10,5 na relaciji pa 8. Primer iz avtoceste: Trst - Sicilija konstantno 120 km/h in poraba je bila 7,4. Tadej
Ice Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 jao tadej, ce ze mesas DTM zraven bi lahko vsaj vedel, da je pravilnik tak, da imajo vsi avtomobili enako zasnovo (podvozje, pogon, masina itd.) v okviru cesar lahko proizvajalec izdela bolid. ca. formula je V8 masina do 4.000 ccm z zadnjim pogonom in brez elektronskih pomagal. DTM kar se tice "kreganja".......... saj se ne, povem ti samo opazanja s ceste: sprednji pogon na vlazni/mokri cesti ima vec rezerve in prednosti kot zadnji. to govorim cisto in samo iz prakticnega aspekta. da je RWD bolj "fun" je jasno. in prosim ne mesaj zraven nekih dirkaskih serij, ker te imajo z cestnimi avtomobili samo stevilo koles skupnega.
Brdaus Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 In prosim ne mesaj zraven nekih dirkaskih serij, ker te imajo z cestnimi avtomobili samo stevilo koles skupnega. Pa še to ne drži čist. :grrr 4/5
danci1973 Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 (popravljeno) Poglej DTM. Primer Audi TT. Serijsko ima prvi pogon, za ta močno različico za DTM dirke so mu ga pa "naštimali" zadaj. Kar je dobro za dirkanje, mora bit dobro tudi za začetnika... :lol1: In vsi ti avti so na malce vlažni cesti postali nevozni in so delali piruetke in sploh in oh so bili grozni. Čist nevozni. Najboljš, da kar zaprejo vse ttovarne, ki delajo te nevozne avtomobile... Namesto razvoja brezštevilnih elektronskih sistemov (ASR, ESP, ... ), s katerimi so ti avti za silo vozni, bi lahko uporabili boljšo varianto pogona... D. Popravljeno Januar 18, 2006. Popravil danci1973
SiR Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Namesto razvoja brezštevilnih elektronskih sistemov (ASR, ESP, ... ), s katerimi so ti avti za silo vozni, bi lahko uporabili boljšo varianto pogona... Križni - spredaj levo+zadaj desno ali obratno za angleški trg :) Al pa na vse štiri. :D
Grilzz Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Namesto razvoja brezštevilnih elektronskih sistemov (ASR, ESP, ... ), s katerimi so ti avti za silo vozni, bi lahko uporabili boljšo varianto pogona... Ah daj no, edino zasnežena parkirišča znajo biti problem vse ostalo je z RWD majka.
stuhec Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Če ze 155 potem mora biti Q4! to mi delaj :OK:
Jur3 Objavljeno Januar 18, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 (popravljeno) Tadej: Use lepo in prou sam mal str je ;) tok dnarja bi še lah skp nametu da bi kej novejšga dubu, vsaj od `90 naprej :) aja pa še to od BMWja bi meu sam 520i E39 :worship: sam to..mau kasnej k mi ga je škoda prec... :P :D drgač pa tnx za info ;) Še nubedn ni nč o Roverjih reku 214 - 216 l. 1996+ :hmm: dost luškan avto pa pocen..sam kok to kej vzdržjiv... :doze: Popravljeno Januar 18, 2006. Popravil INTERjEv_PoBa
Pervy Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Še nubedn ni nč o Roverjih reku 214 - 216 l. 1996+ :hmm: dost luškan avto pa pocen..sam kok to kej vzdržjiv... :doze: beži stran!!!!!!!!!!!! mega crkujejo in deli so dragi
Ni3ous Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Men sta tut že 2 mehanika odsvetovala roverja
Grilzz Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Sej sem ze jaz zelel to napisat, samo bi potem folk pisu, kaj mu potem alfo turim.
Vojč Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Tale avto ti bo služil bolje kot vsi... http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/osebna/oglas.asp?id=591060# Pa še od prvega lastnika je, drugače bi bila cena 2/3 nižja, avto pa šrot. Tadej če bi poznal lastnika oz. zgodovino avtomobila :hmm: bi ga še mogoče vzel :yes:
bna Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/osebna/oglas.asp?ID=607405 zelo vzdržljiv in poceni za vzdrževanje smo imeli dva pri hiši ne crkne sploh primeren ta začetnika res
Vojč Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/osebna/oglas.asp?ID=607405 zelo vzdržljiv in poceni za vzdrževanje smo imeli dva pri hiši ne crkne sploh primeren ta začetnika res japonc :naughty: eden boljših predlogov B) :yes:
Thundercat Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Avto za začetnika...BMW... :grrr Škoda avta, naj ga raje ponuca kak ljubitelj ne pa nekdo, ki bo prvič sedel v avto in se v njem prvič podal v avtomobilsko đunglo.....
Vikking Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Tadej, začetniku ponujaš 20let staro garo, ki je že zdavnaj odpela svoje, za takšen dnar dobi 10 let mlajšega cliota, ki pije veliko manj. Sploh pa pozimi je rwd za začetnika "da best". Če si pa drift manijak, pa se rad pokažeš kaj znaš na rondjih v btc-ju... verjetno da že malo gume škripajo pa si že čist slinast, pa misliš kakšen đek si. Dej no... ko pa pridejo takšni na tekmovanja v driftingu, pa z dolgo surlo okol hodijo, ko še enga ovinka ne znajo lepo predriftati. Primerjava: kot čapci (mislim da jih nekdo poimenuje brazilci) ki se po centrih po zadnjem vozijo in si mislijo da so đeki od đekov. mal sm šou offtopic no mogoče precej, ampak te pogreje... ko nekdo ne more prehvalit zadnjega pogona. Sploh pa bmw-ji 20 let stari :BUA: . Študentski avto je golf2 diesel ki je res poceni za vzdrževanje mašina malodane neuničljiva. Če pa res hočeš pocen vzdrževanje, potem maš pa katrco pa jugeca.
simonsi Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 Kupi R5 Turbo. Avto s katerim se garantirano razsuješ :OK: če ti tastari za bencin dajejo, pol kup kar hočeš, priporočam pa kaj manjšega, pa še to bo vse obutano pri obračanju in parkiranju :naughty: Pa do 130kkm.
krava Objavljeno Januar 19, 2006 Opozori Objavljeno Januar 19, 2006 Kupi bmw 325 e36. Poceni avto, poceni vzdrževanje. :OK: Preverjeno. Lep in hiter ko hudič. :OK:
Virko Objavljeno Januar 19, 2006 Opozori Objavljeno Januar 19, 2006 (popravljeno) Mah ne komplicirat kateri avto bi kupil. Pač tistega s katerim imaš manj stroškov (računaj tudi na porabo goriva, zavarovanje, itd..). Kakšne Alfe itak odpadejo takoj s spiska, tako da vzami Cliota pa bo. Popravljeno Januar 19, 2006. Popravil Virko
Fazer03 Objavljeno Januar 19, 2006 Opozori Objavljeno Januar 19, 2006 Še nubedn ni nč o Roverjih reku 214 - 216 l. 1996+ :hmm: dost luškan avto pa pocen..sam kok to kej vzdržjiv... :doze: No, če te že zanima (izkušnje iz 1. roke): kupil novega (l.1996) 214 Si in ga po 4,5 leta prodal (mislim da cca 85.ooo km); v tem času sem moral menjati tesnilo glave motorja (po 1,5 leta - garancije je bilo tiste čase samo 1 leto :devil: ), pa bencinsko črpalko, pa vodno črpalko, pa zadnji izpušni lonec, pa ... tako da ti ga žal ne morem pri najboljši volji priporočiti kot dober nakup rabljenega avtomobila.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se