Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ga je mel sosolc fajn stroj :> pospeski so dobri koncna ni prevelka...fajn je...

jest sm drgac furou opla corso 1.2 pa se tut fino pelje, pa tut poraba ni velka....res pa je da je nov. (ga se zdj furam u lj na fax k ga lahko kamorkol parkiram :> )

Objavljeno

prodam alfo 155 Q4, če maš kaj viška denarja za bencin :kva2:

Objavljeno

ga je mel sosolc fajn stroj :> pospeski so dobri koncna ni prevelka...fajn je...

Zelo dvomljiva hvala. :?

Začetniku končna hitrost in pospeški ne bi smela biti pomembno vodilo. Menim, da je najbolj pomembna ohranjenost vitalnih delov, servisna mreža, cena rezervnih delov in zavarovanja, možnost nadaljne prodaje...

Objavljeno

1.8 mašine delajo prek 250k km bp.

Objavljeno (popravljeno)

Hrošč....najmanj 25 let star...bolj malo vzdrževan

nikamor ne gre in zato postane vsak manever premišljeno dejanje in nima usodnih posledic...zadnji pogon za nabiranje iskušenj v snegu...utrdi vaše zdravje saj je gretje v ,,ku**,,. iznajdlivost pri odmrzovanju šip....zoperen za parkirat in izostri vam očutek za širino, dolžino....vse je čista osnovna mehanika.... zadeve se popravlja kar na cesti oz. se improvizira do doma...tako, da se naučite vse o delovanja motorja in kaj je vzrok čudnih zvokov/dogajanj.... nikoli ne crkne da se ga ne bi dalo za silo poštimat...je dost trd le blatniki zanjo malo kaziti izgled... bremzanje, ko vsaka bremza po svoje prime in lovljenje avta je tudi izkušnja za naprej....že menjava kolesa terja fizično moč, ker feltna nikamor ne sede in tako z eno roko loviš luknje od vijakov, z drugo pa celo kolo držiš v zraku.....res fajn avto za začetnike, ki bodo sicer malo osiveli pa vseeno bodo od njega veliko odnesli.....spozanli boste vse okoliške mehankarje, poceni trgovine -tudi v avstriji...zvedeli boste, da v JAR delajo marsikaj za hrošče, ličarje, drejarje,...ni da ni

Ko parkirate vsi vzdihujejo ob spominih, ko so ga imeli oni in kok fajn je blo.

Super avto vam povem. :)

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno

Pa ne mi rećt Lina, da ti to še maš :eek: ? Pa to je ja legenda. :OK:

Pa še vse je res kar si napisala.

Objavljeno (popravljeno)

Nič več je pa bil moj prvi avto...letnik 73 zadnji nemški...tako, da sem ga vikala....preklinjati sem se naučila z njim, skorajda ločim okus 95 oktanskega bencina od 98 :D , in piham skozi dize kot profi (rjav tank in pogosto na nuli) in ko sem se usedla v moj drugi avto...Petka-čist novo iz fabrke se mi je zdel kot da sedim v concordu....

Eh sej je bilo zabavno (takrat se mi ni zdelo :closedeyes: ).... še danes vem katera šmer žajfa je najboljša :blush:

Res, če bom imela kdaj otroke...jim bom kupila to....pa še za pijačo in čike jim ne bo dosti ostalo saj bodo vse za benz dali :devil:

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno

ce nas ljubi INTER se zdaj hodi pes, mislim da se naprej hodil pes .)

Objavljeno (popravljeno)

ce nas ljubi INTER se zdaj hodi pes, mislim da se naprej hodil pes .)

Haha vaš "ljubi" :P INTER se zdaj veselo, !!TOPLO!! :D, naj bi bilo varno :glare: PELJE z metal-plavim Fiat Unotom 1.0 :OK: ah ja.. prou sede :naughty:

Popravljeno . Popravil INTERjEv_PoBa
Objavljeno

Haha vaš "ljubi" :P INTER se zdaj veselo, !!TOPLO!! :D, naj bi bilo varno :glare: PELJE z metal-plavim Fiat Unotom 1.0 :OK: ah ja.. prou sede :naughty:

in zadovoljen z njim ?

Objavljeno

Ja zlo!! :OK: sam upam da nau hmau kej crknl :P hehe drgač mi pa najbl ušeč poraba :P 5-6l :kva2:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

No imam eno izjavo od mojga sosolca, ki me je dokaj presenetla, kr on se drugače kr spozna na avte:

''zadnje-kolesni pogon je za začetnike, pa tudi počasen je, bolsi je sprednji''... :o

Hotu sm mu dopovedat, da, če pri zadnjekolesnim pogonom preveč nabiješ po gasu te vrže počes, če nimaš iskušenj pa tudi refleksov ne pa tudi izvn ceste. Če pa pri sprednjekolesnem pogonu preveč nabiješ po gasu samo zgubiš linijo kr ti podrsavajo sprednja kolesa.

Kar se tiče počasnosti pa...

zadnjekolesni:

-bolši pospešek, ker ko pospešuješ se avto nasloni na zadnja kolesa in se jim oprijem zveča

-bolši ovinki, ker ko na ovinku pospešuješ (če delaš pravilno) zadnja rahlo podrsavajo in avto je v liniji ovinka

-več zabave (driftanje) :OK:

sprednjekolesni:

-slabši posp. ker ko pospešuješ sprednja kolesa zgubljajo oprijem iz zgoraj naveenega razloga, torej slabši pospešek

-slabši ovinki kr na ovinku je večja sila na sprednji gumi (vsaj se mi zdi) ampak kakorkoli že nemoreš tolko pospeševat, kr če ti podrsavajo sprednje gume zgubljaš linijo

-nemoreš driftat lahko samo rajsaš malo počez z ročno

Kr sm samo nek 15 letnik mu ne morm dopovedat tko da mi potrite vi to kar sm napisal oz. popravte me in povejte kaj je res.

Objavljeno

Lohk ti povem na primeru mojga escorta. Vsak ovinek (zdj ko je sneg), ki ga hočem speljat na počez brez uporabe ročne, mi lepo sprednji konec ven iz ovinka rine :angry: , to je pa zaradi k...eve razporeditve teže.

Pa to še zdaleč ne samo pozimi. Tak da ni pomembno samo to, če imaš pogon spredaj/zadaj.

Objavljeno

Hja, dejansko niti nisi tako napačno razmišljal. Zadnji pogon pa definitivno ni za začetnike. Še posebno zato, ker ga imajo navadno malo bolj naviti avtomobili, ki presegajo 100KM. Predji pogon vbistvu ni slab. To, da na ta račun trpi športnost, niti ne drži, je pa res, da avto sili z nosom iz ovinka. Vsaj kolikor imam jaz izkušnje, se mi zdi bolj predvidljiv v slabih razmerah (sneg, led, dež). Driftanje je, kot je nekdo enkrat rekel, balet na kolesih. Ampak to ni za neizkušene voznike in ni za tiste s plitko denarnico, saj zadnje gume precej trpijo. Če imaš prednji pogon lahko za neko alternativo driftanju koristiš ročno (ki zaklene samo zadnji par), ampak spet bolje po snegu, kot po suhem. Se pa da po snegu izvajat kar nekaj zanimivih manevrov. No, za začetnika vsekakor priporočam prednji pogon in eno umirjeno mašino.

Objavljeno

Zadnji pogon je za kogarkoli, samo malo bolj z glavo razmišljaš in ne goniš po cestah kot kura brez glave, sploh če so mokre in spolzke.

Objavljeno

Zadnji pogon je za kogarkoli, samo malo bolj z glavo razmišljaš in ne goniš po cestah kot kura brez glave, sploh če so mokre in spolzke.

Za voznika začetnika je to kar težka naloga. Sej vsi vemo, kako je bilo, ko smo dobili od ateja avto v roke :blush:

Objavljeno

Za voznika začetnika je to kar težka naloga. Sej vsi vemo, kako je bilo, ko smo dobili od ateja avto v roke :blush:

Vemo, ko sem prvič dobil avto od ateja (BMW) sem sam gledu da ne bom kej naredu, kaj šele da bi pomislil na kšno driftanje itd. .)

Objavljeno

Vemo, ko sem prvič dobil avto od ateja (BMW) sem sam gledu da ne bom kej naredu, kaj šele da bi pomislil na kšno driftanje itd. .)

No, prvič ni bilo mišljeno prvič, ampak prvi meseci vožnje. Vsaj kolikor jih jaz poznam, s(m)o že po nekaj vožnjah vedeli, koliko stvar leti. Mislim, da sem našega Mondea že v prvem tednu "testiral" po avtocesti. Zanimivo je, da sem ga po nekaj mesecih tako "zluftal", da je šel za 20km/h več (po števcu seveda), kot pred tem. In ta pustolovski duh se lahko dostikrat hitro konča. Zato priporočam vsem mladim voznikom čim več prevoženih kilometrov, seveda ne pretiravat (sploh v slabih razmerah), ne odsvetujem pa tudi šole varne vožnje. Sam sem pred leti imel eno prometno nesrečo na zaledeneli cesti in sem se iz tega precej naučil.

Objavljeno

Že že, vem kaj si mislu samo jst se še zdej ne upam s tem avtom preseravat. Pamet v roke :grim

Objavljeno

Že že, vem kaj si mislu samo jst se še zdej ne upam s tem avtom preseravat. Pamet v roke :grim

ce si tip bolj divje narave, ti to pride samo od sebe da si vrdno hitrejsi, sam to ne vidis, sam glede drugih lahk ves

Objavljeno

ce si tip bolj divje narave, ti to pride samo od sebe da si vrdno hitrejsi, sam to ne vidis, sam glede drugih lahk ves

Jah ta divja narava je res problem. Js sm takšne divje narave...najprej sem vozil umirjeno in počasi pol pa so me že začeli srbeti prsti na nogah pa sm začel dajat po gasu. Problem pri nas tamladih je da mislimo da znamo nevemkolko dobro vozit kr dajamo po gasu in hitro vozimo ovinke ampak ko pride neka nepredvidena situacija pa nastane sranje (ne pravim da imam tako izkušnjo). No ja ce se pa fura neke stare avte pa mormo bt prpravljeni na popravila. Jaz sem na očetovi petki zlizal ročno in zvil glavo motorja pa še gume malo ''pokrajšal'' pa še to je bilo narjeno v samo 1 uri (divje) vožnje po parkirišču.

Objavljeno

Zato je pač boljše večji avto in večji motor.

Ena mala jajca bo vsak tišu skoz v poden, če bi ti pa avto pil kakih 15l/100km bi pa raje dvakrat premislil preden bi ga zahodil.

Objavljeno

Jah ta divja narava je res problem. Js sm takšne divje narave...najprej sem vozil umirjeno in počasi pol pa so me že začeli srbeti prsti na nogah pa sm začel dajat po gasu. Problem pri nas tamladih je da mislimo da znamo nevemkolko dobro vozit kr dajamo po gasu in hitro vozimo ovinke ampak ko pride neka nepredvidena situacija pa nastane sranje (ne pravim da imam tako izkušnjo). No ja ce se pa fura neke stare avte pa mormo bt prpravljeni na popravila. Jaz sem na očetovi petki zlizal ročno in zvil glavo motorja pa še gume malo ''pokrajšal'' pa še to je bilo narjeno v samo 1 uri (divje) vožnje po parkirišču.

zvil glavo motorja :?

Objavljeno

zvil glavo motorja :?

Ja sej tudi js sm čudno pogledal ampak je bila zvita...deformirana!!

Objavljeno (popravljeno)

zato pa bmw 325 al pa calibra 2.0 i :OK: :D :OK: :ninja: :ninja: tiu še na misu ne pride da bi bmw tišu ko pije 18 litrov da si že stari znanec bencinske pumpe :eek:

Popravljeno . Popravil DIESEL

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!