moped Objavljeno September 7, 2002 Opozori Objavljeno September 7, 2002 Malo urejenega makedama se da z vsakim motorjem prevozit, za TDM pa sploh ni problem.
Yam Objavljeno September 10, 2002 Opozori Objavljeno September 10, 2002 hvala za pojasnilo. No, v mislih sem mel kaksno ala panoramska nad logarsko ali pa cesta na mangart. vrjetno prevelik zalogaj? :roll: lep pozdrav
Yam Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Zivjo! Glede TDM se eno vprasanje. Ali je pri letnikih od 99 naprej se vedno slisati klokanje pri menjanju ali ne? Pa je poraba olja pri novejsih modelih enaka? Lep pozdrav
hector Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Zivjo! Glede TDM se eno vprasanje. Ali je pri letnikih od 99 naprej se vedno slisati klokanje pri menjanju ali ne? Lep pozdrav Jaz imam 2001 letnik, pa še kr ropota pri prestavlanju. Baje bolezen Yamahe. Enako je z porabo olja. LP
mladen Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Moj menjalnik je delal kar dobro, boljše kot pri prejšnjih dveh motorjih. V soboto sem menjal verigo, v nedeljo sem šel na obalo. Takoj sem opazil da mi je zacel menjalnik zeloo klokat. Verjetno je vzrok vzvod pod plasticnim pokrovom ki povezuje menjalno ročičko z menjalnikom. Bom poskusil malo naštelat, potem bom javil.
Yam Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 to me pa res mal firbec mmuci, ce bos uspel to klokanje ustisat, tak da sporoci, ce ti bo uspelo. :shock:
elbarto Objavljeno September 22, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 22, 2002 Jebat ga, yamaha pač klonka...mene je tudi motlo, pa sem se navadil... Bolj kot klonkanje menjalnika me moti "zujanje" 3. prestave...tudi tipična bolezen TDMk, ene ne zujijo, večina pa jih. Že iz tovarne ven, oz po cca 100 km. Ampak nudi tolko, da na to pozabim. LP, El B. (is back in da house)
Barth Objavljeno September 23, 2002 Opozori Objavljeno September 23, 2002 Jebat ga, yamaha pač klonka...mene je tudi motlo, pa sem se navadil... Bolj kot klonkanje menjalnika me moti "zujanje" 3. prestave...tudi tipična bolezen TDMk, ene ne zujijo, večina pa jih. Že iz tovarne ven, oz po cca 100 km. Ampak nudi tolko, da na to pozabim. LP, El B. (is back in da house) kaj je to zujanje :?: :?: :?: kakšen vpliv ima na vožnjo :?: TNX
mimixtz Objavljeno September 23, 2002 Opozori Objavljeno September 23, 2002 Če prav razumem, je to ''zujanje'' v bistvu tuljenje, tipičen zvok, ki ga povzroča menjalnik/zobniki. Moja XTZ 750 ne zuji v nobeni prestavi, klonka pa klonka, sam sem se nauču tko šaltat, da mi skor ne več. Klonkanje je najbolj izrazito pri prestavljanju iz N v 1. na mestu in tudi naprej, če šeltam pri zelo nizkih vrtljajih (pod 3000 rpm) v višjo. Če šaltam pri višjih vrtljajih, je dosti dosti boljše. Aja, pa zadnjič sem mal pelu 535 : isti ku**c kar se menjalnika tiče, in filing in zvok.
hector Objavljeno September 23, 2002 Opozori Objavljeno September 23, 2002 Zdravo! Zadnjič sem med vožnjo pri cca 6000 obratih opazil, da je obratomer za trenutek skočil na 0 in potem nazaj. Najprej sem mislil, da malo bluzim, ker..., ampak zadeva se je ponovila še parkrat. Prejšni teden pa natočim gorivo, dam kontakt in hočem resetirat števec. Kljub temu, da je bil motor ugašen, je obratomer za cca 3 sek. skočil na 3000 obratov nato pa 2-3 krat iz 0 na 1000 obratov. V knjigi piše, da "diagnostic center" prečekira vso zadevo pred zagonom. Očitno ta center meni nekaj javlja. A je imel kdo že kaj podobnega oz. a zna kdo kaj iz napisanega razbrati? :idea: Aja, motor je še v garanciji. Hvala, Hector
FLAYO Objavljeno September 23, 2002 Opozori Objavljeno September 23, 2002 Zdravo! Zadnjič sem med vožnjo pri cca 6000 obratih opazil, da je obratomer za trenutek skočil na 0 in potem nazaj. Najprej sem mislil, da malo bluzim, ker..., ampak zadeva se je ponovila še parkrat. Prejšni teden pa natočim gorivo, dam kontakt in hočem resetirat števec. Kljub temu, da je bil motor ugašen, je obratomer za cca 3 sek. skočil na 3000 obratov nato pa 2-3 krat iz 0 na 1000 obratov. V knjigi piše, da "diagnostic center" prečekira vso zadevo pred zagonom. Očitno ta center meni nekaj javlja. A je imel kdo že kaj podobnega oz. a zna kdo kaj iz napisanega razbrati? :idea: Aja, motor je še v garanciji. Hvala, Hector Poglej v knjigo z navodili za uporabo...tam ziher pise kaj o tem... FLAYO
elbarto Objavljeno September 24, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 24, 2002 Še bolje pokliči v delta team in povprašaj kaj je na stvari... Lahko pa preveris se na http://www.carpe-tdm.net/tdm/forum/default.asp? Najdeš čuda gor...mogoče ti bodo pod garancijo mogli kako elektronsko stvar zamenjat...ECU al nekaj takega...
Šusi Objavljeno September 24, 2002 Opozori Objavljeno September 24, 2002 Zanima me približno pri kolikih prevoženih km se menjajo zobniki,veriga,oz. kateri deli bi se naj menjali pri 27000km oz. kaj sledi po teh prevoženih km(letnik motorja 2000)? lp, Šusi 8)
elbarto Objavljeno September 24, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 24, 2002 Jaz imam zdaj cca 28 kkm na cajgerju, pa bom kar komplet vse skup menjal. Verjetno bi sicer lahko samo ketno, ampak bi skoraj ziher razjebalo zobnike do amena, pa je škoda denar stran metat. 38 presernov pa je regina gold gor + nova zubala. Fertik LP, El B.
mladen Objavljeno September 25, 2002 Opozori Objavljeno September 25, 2002 Zanima me približno pri kolikih prevoženih km se menjajo zobniki,veriga,oz. kateri deli bi se naj menjali pri 27000km oz. kaj sledi po teh prevoženih km(letnik motorja 2000)? Jaz sem menjal verigo in zobnike pri 27000, vendar bi naredil še okoli 3000 km. Priporocam ti da kupis original verigo DID. V Italiji stane komplet DID z zobniki za TDM850 125 eurov. Pri teh km so mozne se menjave zavornih ploscic in gume, vendar je to odvisno od nacina voznje.
miki Objavljeno September 30, 2002 Opozori Objavljeno September 30, 2002 Zdravo! Zadnjič sem med vožnjo pri cca 6000 obratih opazil, da je obratomer za trenutek skočil na 0 in potem nazaj. Najprej sem mislil, da malo bluzim, ker..., ampak zadeva se je ponovila še parkrat. Prejšni teden pa natočim gorivo, dam kontakt in hočem resetirat števec. Kljub temu, da je bil motor ugašen, je obratomer za cca 3 sek. skočil na 3000 obratov nato pa 2-3 krat iz 0 na 1000 obratov. V knjigi piše, da "diagnostic center" prečekira vso zadevo pred zagonom. Očitno ta center meni nekaj javlja. A je imel kdo že kaj podobnega oz. a zna kdo kaj iz napisanega razbrati? :idea: Aja, motor je še v garanciji. Hvala, Hector a si mogoče rezervoar za gorivo kaj dol jemal? Imas navadno pipico za gorivo ali elektronsko tko kot velik Yamah?
hector Objavljeno September 30, 2002 Opozori Objavljeno September 30, 2002 a si mogoče rezervoar za gorivo kaj dol jemal? Imas navadno pipico za gorivo ali elektronsko tko kot velik Yamah? Sem ga jemal dol, ja. Pipica za benzo je navadna. Sem pa še enkrat našprejal vse kontakte pod rezervoarjem. Zaenkrat kaže dobro.
strom Objavljeno September 30, 2002 Opozori Objavljeno September 30, 2002 Zdravo! Zadnjič sem med vožnjo pri cca 6000 obratih opazil, da je obratomer za trenutek skočil na 0 in potem nazaj. Najprej sem mislil, da malo bluzim, ker..., ampak zadeva se je ponovila še parkrat. Prejšni teden pa natočim gorivo, dam kontakt in hočem resetirat števec. Kljub temu, da je bil motor ugašen, je obratomer za cca 3 sek. skočil na 3000 obratov nato pa 2-3 krat iz 0 na 1000 obratov. V knjigi piše, da "diagnostic center" prečekira vso zadevo pred zagonom. Očitno ta center meni nekaj javlja. A je imel kdo že kaj podobnega oz. a zna kdo kaj iz napisanega razbrati? :idea: Aja, motor je še v garanciji. Hvala, Hector Najbrž samo kontakti... preveri od alternatorja do števca pa uporabi kontaktsprej. WD40 ni tolk grozn fajn za te zadeve. Če bo še kej kakal, pel na servis, dokler ma še garancijo. LP
strom Objavljeno September 30, 2002 Opozori Objavljeno September 30, 2002 Zdravo! Zadnjič sem med vožnjo pri cca 6000 obratih opazil, da je obratomer za trenutek skočil na 0 in potem nazaj. Najprej sem mislil, da malo bluzim, ker..., ampak zadeva se je ponovila še parkrat. Prejšni teden pa natočim gorivo, dam kontakt in hočem resetirat števec. Kljub temu, da je bil motor ugašen, je obratomer za cca 3 sek. skočil na 3000 obratov nato pa 2-3 krat iz 0 na 1000 obratov. V knjigi piše, da "diagnostic center" prečekira vso zadevo pred zagonom. Očitno ta center meni nekaj javlja. A je imel kdo že kaj podobnega oz. a zna kdo kaj iz napisanega razbrati? :idea: Aja, motor je še v garanciji. Hvala, Hector Najbrž samo kontakti... preveri od alternatorja do števca pa uporabi kontaktsprej. WD40 ni tolk grozn fajn za te zadeve. Če bo še kej kakal, pel na servis, dokler ma še garancijo. LP
mladen Objavljeno Oktober 1, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2002 Nekaj strani nazaj sem spraševal če kdo ve če je mogoče na kakšen način izboljšati sprednje vilice. Sedaj sem zvedel za eno možnost in sicer pogovarjal sem se z mehanikom na servisu kjer stimajo amortizerje cross motorjem in so mi rekli da ni problema. Menjajo vzmeti (dajo progresivne), se neke drobnarije in drugo olje. Na vse to dajo garancijo. Kasno je vase mnenje glede tega?
hotschko Objavljeno Oktober 1, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2002 Nekaj strani nazaj sem spraševal če kdo ve če je mogoče na kakšen način izboljšati sprednje vilice. Sedaj sem zvedel za eno možnost in sicer pogovarjal sem se z mehanikom na servisu kjer stimajo amortizerje cross motorjem in so mi rekli da ni problema. Menjajo vzmeti (dajo progresivne), se neke drobnarije in drugo olje. Na vse to dajo garancijo. Kasno je vase mnenje glede tega? Če so to že počeli na tem motorju in se obnese, pa še garancijo dajo ... go for it.
Ice Objavljeno Oktober 1, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2002 Nekaj strani nazaj sem spraševal če kdo ve če je mogoče na kakšen način izboljšati sprednje vilice. Sedaj sem zvedel za eno možnost in sicer pogovarjal sem se z mehanikom na servisu kjer stimajo amortizerje cross motorjem in so mi rekli da ni problema. Menjajo vzmeti (dajo progresivne), se neke drobnarije in drugo olje. Na vse to dajo garancijo. Kasno je vase mnenje glede tega? samo pozitivno.sem na trehdosedanjih motorjih to naredil in izboljsave so bile obcutne.mirnejse delovanje vilic pogojuje mirnejsi tek motorja na cesti,pogojuje boljsi oprijem gum na asfaltu,pogojuje bolj "mirno" voznjo,pogojuje hitrejso mozno voznjo.priporocam,samo naj bodo fedre in olje za tvoj motor primerne.
Roman Objavljeno Oktober 1, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2002 Najbrž samo kontakti... preveri od alternatorja do števca pa uporabi kontaktsprej. WD40 ni tolk grozn fajn za te zadeve. Če bo še kej kakal, pel na servis, dokler ma še garancijo. LP Pri kontakt spreju bi priporočal previdnost. Sicer ne vem koliko vrst jih je, vem pa, da so pri mojem motorju na servisu zaradi problemov s trip masterjem našpricali vse konektorje in varovalke s kontakt sprejem. Po kakšnem mesecu mi je popolnoma mrknil štrom. Začel sem pri varovalkah, kjer sem opazil, da so vse pobledele in bile so tako krhke, da so se vse zdrobile, ko sem jih poskušal izvleči. Prišel sem pa do konektorja, ki je s spodnje strani oblikovan kot posodica - plastika zgornjega dela konektorja je bil popolnoma stopljena (ne od temperature). Očitno, da so (nekateri) kontakt spreji agresivni na (nekatere vrste) plastike.
transalp Objavljeno Oktober 1, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2002 Hmmm... Pri kontaktih je po mojih izkušnjah WD-40 še vedno najboljši, predvsem pri "šibkotočnih" kontaktih (elektronika). Nekaj previdnosti je morda potrebne le pri kontaktih za večji tok, da se reč ne začne smoditi (obrisati odvečno tekočino). Kontakt sprej je le začasna rešitev - kontakt očisti, ko pa izhlapi, je še slabše kot prej. Odtod tudi Romanova izkušnja - kontakt spreji so ponavadi le kombinacija močnih topil/čistil. WD-40 pa pusti tanko plast, ki preprečuje oksidiranje. Zaenkrat imam z WD-40 pri kontaktih samo dobre (raje odlične) izkušnje.
hector Objavljeno Oktober 2, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2002 Hmmm... Pri kontaktih je po mojih izkušnjah WD-40 še vedno najboljši, predvsem pri "šibkotočnih" kontaktih (elektronika). Nekaj previdnosti je morda potrebne le pri kontaktih za večji tok, da se reč ne začne smoditi (obrisati odvečno tekočino). Kontakt sprej je le začasna rešitev - kontakt očisti, ko pa izhlapi, je še slabše kot prej. Odtod tudi Romanova izkušnja - kontakt spreji so ponavadi le kombinacija močnih topil/čistil. WD-40 pa pusti tanko plast, ki preprečuje oksidiranje. Zaenkrat imam z WD-40 pri kontaktih samo dobre (raje odlične) izkušnje. No, pol sem pa zgleda naredil prav. Kontakte sem namreč našprical z WD-40 in zaenkrat dela obratomer kot se šika.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se