yankee Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Da vas razsvetlim......... VSE Yamahe (in samo Yamahe 8) ) od letnika 2001 naprej in prostornino nad 250ccm imajo servisne intervale na 10.000km. Punkt. Pa še to......kolega je našparal okoli 700ksit in v oko mu je padel TDM. Kaj lahko za ta denar pričakuje?? Trenutno ve samo za enga l.93 z 44kkm za 700ksit. Prosim mnenja. NI RES ! Mam YAMAHO LETNIK 2002 in jo moram vozit na servis prvi dve leti VSAKIH 6000 KM. In ce se vedno kdo ne verjame mu posljem kopijo servisne knjizice.... Bi blo pa zelo lepo....namesto petih servisov do sedaj bi jih placal samo tri... :?
Brrrm Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Možno, da imajo Yamahe interval 10000 km od leta 2001 dalje, BMWji ga imajo že od prej.
hotschko Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 Možno, da imajo Yamahe interval 10000 km od leta 2001 dalje, BMWji ga imajo že od prej. Ducati tudi :wink: :) ... tile 6000km intervali mi res niso jasni ... a se tko bojijo slabo narejenih mašin, al v čem je problem ??
Ice Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 na razlicnih motorjih ze leta (tocno,nekaj cez 6) delam servisne intervale (menjam olje in filter) na 10k km - in se se nobena masina ni nikoli pritozila.ostalo po potrebi.ni mi cisto jasno kaj ga serjete ali ima motor servisni interval na 6000 ali 10.000 km - dokler ni racing zadeva ne bi smelo biti problem. ali sedaj menjas olje vsakih 6k in filter & olje vsakih 12k km ali pa oboje na 10k je cisto vseeno.danasnja tehnika in materiali dopuscajo taka odstopanja od "norme"; pod pogojem,da se normalno vozis.
Ice Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 Garancija Ice, garancija! :? garancija ti velja tudi ce ne hodis na pooblasceni servis,pod pogojem,da imas v servisni knjizici vpisan prvi servis (1000 km-servis).vsaj v Aut je tako (bilo?).
YZFgeorge Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 INTERVALLE BEI YAMAHA RICHTIGSTELLUNG: Als einziger japanisher Hersteller sieht Yamaha seit dem Modelljahr 2001 für alle Maschinen ab 250 ccm nur alle 10000 Kilometer Werkstat-Inspektionen vor - nicht wie beim Test der neuen Yamaha R6 im letzten Heft versehentlich genannt, alle 6000 Kilometer. Vir:MO Motorrad Magazin, nr.4, April 2003, stran 9. Če pa vam v knjižicah piše vsakih 6000km, malo povprašajte v Krško......morda jim primanjkujedela in si ga kar sami zagotovijo.
BINCA Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 Še zadnič vam razložim. Servis na 10.000km imajo vsi novi modeli Yamaha seit dem Modelljahr 2001 :!: :!: :!: :!: :!:
yankee Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 Še zadnič vam razložim. Servis na 10.000km imajo vsi novi modeli Yamaha seit dem Modelljahr 2001 :!: :!: :!: :!: :!: Kaj to pol pomeni da je TDM900 star model :?: :?: :?:
Ice Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 yankee,imas original servisno knjizico ali slovensko "kopijo"?!
Yam Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 Zivjo! Glede ugank pri servisih intervalih. Ce prihaja do razlik pri teh intervalih med navodili v tujini in slo. Je mogoce, da motorji pac niso za vsak trg enaki? Mislim predvsem na razne tolerance pri obdelavah. Npr. V avtomobilsi industriji ima MB reseno tako, da razvrstijo obdelane motorje, glede na tolerancna obmocja v tri razrede. Samo razmisljam, da me ne bo kaksen zastopnik prevec napadel. LP :roll: :roll:
hector Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 Zivjo! Glede ugank pri servisih intervalih. Ce prihaja do razlik pri teh intervalih med navodili v tujini in slo. Je mogoce, da motorji pac niso za vsak trg enaki? Mislim predvsem na razne tolerance pri obdelavah. LP :roll: :roll: Se že od marsikoga slišal, da so v Krškem glede navodil fejst površni. Močno dvomim, da je napaka v original navodilih.
yankee Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 yankee,imas original servisno knjizico ali slovensko "kopijo"?! V slovenski "kopiji" mi pise na 6k,da imam servisne intervale,medtem kot v angleskih navodilih so postavljeni na 10k.Vsekakor se bom ravnal po angleskih,toda sele ko mi potece garancija....do takrat pa bodo veselo sluzili na servisu... :? :?
mladen Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 Sem dobil enega tipa iz Italije ki je menjal ze 4 TDMke. Tip jih full obvlada. Na netu ima predstavljene razne predelave; doma povisan vizir, zboljsane sprednje zavore, menjan zadnji amortizer......... Pravi da se precej pozna na porabi ce montiras zadnji zobnik z enim zobom vec, tako ima pri 120km/h namesto 4500 obratov 4150. Baje naredi nalozen v dveh 23km/l (cca4,3l/100km).
lightning Objavljeno Maj 2, 2003 Opozori Objavljeno Maj 2, 2003 Pravi da se precej pozna na porabi ce montiras zadnji zobnik z enim zobom vec, tako ima pri 120km/h namesto 4500 obratov 4150. Baje naredi nalozen v dveh 23km/l (cca4,3l/100km). A ni to mal skregano z logiko??Obrati se zmanjšajo,če daš zadaj manjši zobnik ali spredaj večjega! Lp
Zoki5 Objavljeno Maj 10, 2003 Opozori Objavljeno Maj 10, 2003 Že dolgo časa so mi všeč TDM-ke in če bi me še kdo včeraj vprašal, kateri bo moj naslednji motor, bi mu brez pomisleka odgovoril, jasno, TDM. Danes pa sem se iz čiste radovednosti odpeljal v Delta Team Krško, da preizkusim, kako se sedi na omenjen motorju. Kako mešani občutki. :unsure: Zdel se mi je nekako stišan. Kje je tisti turni motor? Tukaj ne želim pljuvati po motorju, ampak dobil sem občutek, da ko bi se z njim pripeljal na morje, bi me bolel hrbet in verjetno še kaj drugega. Zanima me, kakšne motorje ste vozili pred TDM-i, enduro, cestake, choper? LP Zoki PS Mogoče pa bi jo moral peljati in bi mi potem prirasla k srcu? Ali pa bi se moral pripeljati s TDM in se usesti na Tenere, pa bi potem verjetno govoril, kakšna štala je Tenere.
AREA Objavljeno Maj 10, 2003 Opozori Objavljeno Maj 10, 2003 (popravljeno) Mesani obcutki res, sploh ce takega motora se nisi vozo in ne ves kaj lahko od njega pricakujes...sportnost, udobje, brutalnost, neznost...verjetno vsega po malem. Ampak res ne vem o kaki stisnjenosti govoris? :o Visok sem 194 pa mam roke stegnjene kar lepo naprej, pa se s telesom sem naprej nagnjen...mogoce te moti ozka balanca? Zamenjaj z sirso, problem resen. Tud moj naslednji je TDM! ;) P.S.: http://www.moto.it/provemoto/4494/movie01.jpg Popravljeno Maj 10, 2003. Popravil AREA
elbarto Objavljeno Maj 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2003 Nove 900tke se tudi meni, ki vozim 850 zdijo bolj našpičene. Nekam ožje se sedi, pa motor je tudi bolj suličast. Glede bilance: Area ti je lepo napisal, sam sem originalno zamenjal z enduro lenkerco, pa šele zdaj ugotavljam, da je original ko na starem ženskam poniju, ko ima roge nazaj zavite.. Glede tur: 400 km na dan, kolikor sem največ doslej v enem dnevu naredil, je bilo čisto komot, s tem da sem še ženo vozu na zadnjem zicu. Ice, a boš prestavu??? LP, El B.
Zoki5 Objavljeno Maj 11, 2003 Opozori Objavljeno Maj 11, 2003 Ja, v mislih sem imel belanco. Tudi sam sem visok 190, pa se mi je tudi drža zdela nekako dosti naprej in pa noge nekje visoko gor (nekako bolj športno). Verjetno bi jo moral peljati. :) Mal sem se še pogovarjal z nekim gospodom v Delta Teamu in pravi, da bo Yamaha začela izdelovati tudi neko naslednico Tenereja. Škoda, da so opustili ta segment. Upam, da bo tudi Yamaha kdaj imela dan predstavitve in testnih voženj svojih modelov, kot ga je imel BMW v Libojah (žal nisem šel, ker sem bil v Krškem) :( . LP Zoki
mladen Objavljeno Maj 11, 2003 Opozori Objavljeno Maj 11, 2003 Jaz sem pred TDM-ko vozil KLR-ja in Tenerejko 660. Kot turing motor je TDM veliko boljsa. Ko sem jo pripeljal domov sem imel Tenerejko se doma ker jo nisem utegnil prodati. Dobro se spomnim da sem se prvih nekaj km pocutil malo nelagodno na TDM ker ima malo drugacno drzo. V bistvu sedis kot na enduro motorju sam balanca je malo bolj oddaljena in ozja. Ko sem cez nekaj dni naredil 200km na TDM, sem peljal Tenerejko na ogrevanje pred prihodom morebitnega kupca. Kaksno razocaranje. Imel sem obcutek da sem presedlal iz motorja na motokultivator. Dam gas nekaj se strese in ne gre nikamor. Hocem bremzat, stisnem rocico nic, nato stisnem bolj pa se koncno zacne nekaj dogajat. Obcutek na cesti, v ovinkih itd., neprimerljiv. Nove TDM nisem se vozil, sam sem bral v testih da je drza bolj sportna kot pri stari. Kar se tice touringa, jaz sem s sopotnico naredil 1500km v enem dnevu. Za prvomajske sem v Zadru napolnil tank (20l) ko sem prisel domov sem naredil 340km in lucka od rezerve se ni se prizgala. To pomeni porabo pod 5l, kar je za touring dobro. Mal sem se še pogovarjal z nekim gospodom v Delta Teamu in pravi, da bo Yamaha začela izdelovati tudi neko naslednico Tenereja. A bo to naslednica Super Tenere ali XTZ660? Area ti je lepo napisal, sam sem originalno zamenjal z enduro lenkerco, pa šele zdaj ugotavljam, da je original ko na starem ženskam poniju, ko ima roge nazaj zavite.. Tudi mene je osinila misel da bi menjal balanco. Kaj pa po sirini je sirsa? Kako se obnese pri visji hitrosti?
Zoki5 Objavljeno Maj 12, 2003 Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 Mislim, da naj bi bila naslednica Super Tenere se pravi, dva valja. Ampak, to je vse neuradno. LP Zoki
elbarto Objavljeno Maj 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 Area ti je lepo napisal, sam sem originalno zamenjal z enduro lenkerco, pa šele zdaj ugotavljam, da je original ko na starem ženskam poniju, ko ima roge nazaj zavite.. Tudi mene je osinila misel da bi menjal balanco. Kaj pa po sirini je sirsa? Kako se obnese pri visji hitrosti? Ko se zapeljem na dvorišče samo skozi vrata za osebe (ne odprem poleg še dela za avto) se mi zdi, da je mogoče za 2-3 cm širša. Kar je pa bistvenega je pa to, da imaš položaj rok bolj ravno (ko da bi držal ravno cev). primerjava - BMX lekerca proti ženskemu poniju - skoraj ravna proti zaviti na robovih. Pri višjih hitrostih pa imam dosti boljši občutek, ker lahko motor vodim z več moči, vsaj zdi se mi tako..sicer pa, stane 14€, ni nevem kak denar, probaj. Jaz sem tudi kao samo za finto si bilanco sposodil, da vidim kak je, pol sem pa lastniku denar dal, da si kupi nov :rolleyes: :rolleyes: LP, El B.
Doc Objavljeno Maj 15, 2003 Opozori Objavljeno Maj 15, 2003 A mi loh kdu povej od katerga proizvajalca je najbolša povišana šipca... kakšne so kej izkušnje? Tnx
mladen Objavljeno Maj 16, 2003 Opozori Objavljeno Maj 16, 2003 Jaz imam givi, nisem zadovoljen, se posebej pa ni zadovoljna sopotnica. Od 120km/h naprej proizvaja turbolence, tako da pri eni doloceni hitrosti, med 130-140km/h mi tako trese glavo da ne vidim ceste. Nad 140km/h se mi zdi pa precej boljse. Je pa tudi odvisno koliko si velik. Jaz jih imam 186, ce stisnem glavo med ramena je veliko boljse. Prijatelj ima originalno yamahino povisano sipco. Moram poskusit, on jo hvali. Mislim pa da je najboljsi nakup MRA, sam je tudi najdrazja. Se pa da stvar resit tako, da na Givijevo sipco namontiras se eno malo visjo in pustis zracni kanal med njima. Poskusil sem s kosom kartona in je delovalo OK. Sedaj si rihtam kos plexi stekla da si namontiram, potem bom javil kako deluje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se