Skoči na vsebino

Predvidevanja, nasveti in osebna varnost


moto rider

Priporočene objave

....)..nadaljevanje: On the Road & Off Road; "Padci", 27. marec '05, 12:56

Kako smo že nekoč dejali?

"Bolje je noč, slabo preležati v seniku, kot večnost pod rušo"!

P.S.:

NE RAZOČARAJTE!

Pa kdaj se oglasite v Maxi delavnici v Šiški!

Najpametneje se je učiti na napakah drugih. Najcenejše so, neboleče in poučne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Danes ob cca 12.00 v nasem kraju, stirje, prvi XT660X ali R, dva super moto, ena malo lazja endurca. Nasproti moje hise,

desni nepregledni ovinek, pred njim pa se ena stavba ki zastira pogled, za njim cca 10m, pa ima privatnik "Blaj" svoje dvorisce iz katerega vozijo "SLEPERJI".

Tile korenjaki pa takole na oko ene 70-80km/h skozi ta ovinek :slap: (omejitev 40km/h).

Potem bi pa spet pisalo kje v casopisu "voznik tezkega tovornjaka izsilil prednost motoristu"

.... vsi stirje bi bili v tovornjaku ce bi prislo do tega :headbang:

Sicer je na drugi strani ceste ogledalo, vendar je bolj zato, ker mora biti zaradi predpisov.

Sem moral tole napisat, ce bo kdo od njih tole prebral :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tole ponovimo:

1) Upoštevaj omejitev hitrosti (v naselju!!!). - Vsaj tu, če ti že drugje "ne znese"!

2) Nikomur v prometu ne verjemi! - Zavijanje in vključevanje drugih udeležencev (avtov) v promet in odvzemanje prednosti motoristu (hitrost!)

3) "Nikoli nimaš prednosti", četudi si na prednostni cesti!

4) Za motorista, ni nikoli zelena luč na semaforju "res zelena"!

5) Hitrost ubija!

6) Nujno je potrebno ločevati odseke; Kje lahko (goniš) in kje ne smeš!!! (Ograje, stebrički, kandelabri, drevoredi itd)

Če se bomo držali vsaj teh osnovnih zakonitosti, bo polovico manj smrtnih žrtev, kot jih je. Garant!

IN SREČNO, "NA RULETI" V PROMETU!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevati?

Nujnost. Vsak motorist dobro ve, kako pomembno je predvidevati vnaprej, skoraj "videti v glavo" drugim, ki se premikajo po cestah in ob njih, ... vedno večja je koruza na poljih ob cestah, vidljivost je vedno slabša in predvsem je pomembno, kaj se skriva v koruzi in kaj lahko naenkrat plane na cesto.

A brez sreče ne gre ... danes sem jo imela tudi jaz, pa še kakšno! Pomemben delček sekunde.

Nekje od Arje vasi naprej, ko sem se vračala domov, hitrost okoli 100 km/h, je iz koruze ob cesti skočila srna - dobesedno vame!

Bližnje srečanje s srno se je končalo le z lahkimi posledicami. Hudo boleče koleno in bok, slabost zaradi bolečine ter šepajoča srna. Vse skupaj na srečo brez padca. Uffff.

In hvala motoristu s slovenjegraško registracijo, ki mi je pomagal ter počakal, da sem bila spet sposobna nadaljevati vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v petek zjutraj 200 m pred službo v križišču sta se mi naredili dve neprijtenosti,najprej eden odpre vrata(hallooo), potem pa preden zavijem po kolesarski stezi pridirka en z avtomatikom, na srečo se je vse srečno izteklo :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sva vozila relacijo Idrija -Šk. loka-->na ovinku, pri hitrosti okoli 70km/h, nama je zdrsnilo in bila sva že na tem, da bova padla. Zdrsnilo nama je na tistih zalivkah, ki je asfalt zapolnjen z neko kurčevo smolo al kaj je to. Jaz temu pravim "kača", ker tako zgleda. Torej...izogibajte se teh zalivk. Midva sva imela neverjetno srečo, ker če ne bi pristala v kamniti steni :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Savinjski se je začelo obiranje zelenega zlata (hmelja), zato je na cestah povečano število mehaniziranih traktorskih enot

bi kerful :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Videti in predvidevati - je osnovni pogoj.

Pogled na koledar pa tudi - le toliko, da človek ve v kaj se spusti, takole kakšen dan ali dva pred polno luno, ko se z motorjem na cesto zbaše.

Bi znalo biti nekaj na tem, da takrat krogle med divjadjo na cestah bolj na gosto užgejo.

Žival začuti, pa se potuhne. Malo bolj pokonci odpeljan ovinek in nežna desnica pa znata ob takih dneh tudi pomagat.

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videti in predvidevati - je osnovni pogoj.

Pogled na koledar pa tudi - le toliko, da človek ve v kaj se spusti, takole kakšen dan ali dva pred polno luno, ko se z motorjem na cesto zbaše.

Bi znalo biti nekaj na tem, da takrat krogle med divjadjo na cestah bolj na gosto užgejo.

Žival začuti, pa se potuhne. Malo bolj pokonci odpeljan ovinek in nežna desnica pa znata ob takih dneh tudi pomagat.

rrrr

Talking about full moon....jst mam ju3 nočno vožnjo :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: juhu, obeta se dež in polna luna (oz. lunin mrk). Upam da pridem domov. Cel.

Mimogrede, ko je ravno govora o varnosti in predvidevanju. Kaj je bolje; v ovinku zavirati in se "poizkusiti" izogniti oviri (npr. palica, kamen na cesti) ter tvegati zdrs ali gledati naprej in prevoziti oviro kot da je ne bi bilo in se šele za ovinkom ustavljati in preverjati škodo? Kaj je že kdo imel kakšen podoben primer. Kako ste ravnali?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Talking about full moon....jst mam ju3 nočno vožnjo :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: juhu, obeta se dež in polna luna (oz. lunin mrk). Upam da pridem domov. Cel.

Mimogrede, ko je ravno govora o varnosti in predvidevanju. Kaj je bolje; v ovinku zavirati in se "poizkusiti" izogniti oviri (npr. palica, kamen na cesti) ter tvegati zdrs ali gledati naprej in prevoziti oviro kot da je ne bi bilo in se šele za ovinkom ustavljati in preverjati škodo? Kaj je že kdo imel kakšen podoben primer. Kako ste ravnali?

Palico ali kamen v ovinku lahko povoziš, če ne gre za res maksimalen nagib in hitrost. Predlagam ti, da poskusiš na kakem parkirišču, kjer si nastavi palico in poskušaj peljati čez njo. To je tudi sestavni del treninga varne vožnje. Pri vožnji čez palico ti kolesi res malenkost zdrsneta a guma ob stiku z asfaltom takoj spet prime in načelno ni problema, samo ne smeš kakšnih čudnih manevrov počet (bremze :nono: ). Predlagam, da preiskusiš sam. Začni z manjšimi hitrostmi potem pa malo stopnjuj hitrost in nagib :rolleyes:

Pa da se ne najde kak pametnjakovič, govorimo o palici in kamnu, ne o strešni legi in skali :whistle:

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preživel polno luno :rolleyes:

Še ena stvar poleg cestnih ovir me moti (no verjetno več, sam trenutno mi je padla ta na glavo). Klasični položaj sedenja (predvsem enduro) je, da imaš nogi nagnjeni ca.45° pod pedal zadnje zavore in menjalnika. Sedaj me pa zanima koliko ljudi resnično uporablja bremzanje 60-40%, če pa rabiš kar precej časa, da zmotaš nogo na pedal in v vsej naglici še pravilno doziraš??!? :blush: :blink: :cry: Namreč, vedno ko je kritična situacija "pohodim" prednjo zavoro, medtem ko se na zadnjo spomnem šele čez kakšno minuto :slap: Pa če s koleni oklenem okvir niti nimam šans, da bi premikal nogo :?

(bi mogu jst enga letečega za kak pir nažicat, da bi me uzel u roke a :OK: O:-) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam tk noge gor da mam prste pokrčene, če veš kaj mislim :whistle: Pa pridem takoj do bremze, čeprav me to moti.. da morm celo nogo dvignat da lahka na zadnjo bremzam :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me pa zanima koliko ljudi resnično uporablja bremzanje 60-40%,

Pardon za tole, ampak od pametnih nobeden. Tisti uporabljamo normalno 100 % pa tja do 80-20 :whistle:

Letečih ti pa ni treba žicat. Sami organizirajo prikaze varne vožnje in kakšen trening vmes, če si to mislil, potem maš pa tu še MAKSI z njihovimi delavnicami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pardon za tole, ampak od pametnih nobeden. Tisti uporabljamo normalno 100 % pa tja do 80-20 :whistle:

Letečih ti pa ni treba žicat. Sami organizirajo prikaze varne vožnje in kakšen trening vmes, če si to mislil, potem maš pa tu še MAKSI z njihovimi delavnicami.

No sej zato sm pa prašal, ker k pametnim prideš šele s kilometrino. Moja je namreč še zeloo omejena :lol: :lol:

Ne vem zakaj pol po avto šolah učijo 60-40, če pa tega resnično nihče ne uporablja....oz. nihče se niti približa ne tem pogojem :huh:

No, whatever, važno da vem da sem na poti do pametnih :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Smo že lani (jeseni) omenili, pa dajmo še enkrat: :hmm: :hmm: :?

- Listje na cesti :o

- Hladen asfalt :o

- Kondenz v zakotnih ovinkih :hmm:

- Kmetje vozijo pridelke (BLATO) z njiv :slap:

- Nesegrete pnevmatike :o :yes:

- Tudi pnevmatike imamo več ali manj že vsi "v riti" itd... :hmm: :? :slap:

Pa še malo nazaj poglejte (v temi mislim...) :yes: :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Smo že lani (jeseni) omenili, pa dajmo še enkrat: :hmm: :hmm: :?

- Listje na cesti :o

- Hladen asfalt :o

- Kondenz v zakotnih ovinkih :hmm:

- Nesegrete pnevmatike :o :yes:

- Tudi pnevmatike imamo več ali manj že vsi "v riti" itd... :hmm: :? :slap:

Pa še malo nazaj poglejte (v temi mislim...)

:yes: :yes:

Očitno si bodo nekateri takele stvari morali nalepiti na rezervoar motorja, ker si jih ne morejo zapomniti :huh:

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zelo pomemben nasvet: :?

PREDVIDEVAJMO, kako bomo v letu 2008 preživeli v prometu. :hmm:

Da si to vcepimo v podzavest, imamo celo zimo časa. :yes:

Pa srečno, v motoristični sezoni 2008!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
No sej zato sm pa prašal, ker k pametnim prideš šele s kilometrino. Moja je namreč še zeloo omejena :lol: :lol:

Ne vem zakaj pol po avto šolah učijo 60-40, če pa tega resnično nihče ne uporablja....oz. nihče se niti približa ne tem pogojem :huh:

No, whatever, važno da vem da sem na poti do pametnih :grim :grim

Ko sem delal vaje za izpit na poligonu sem pri vaji ko se je blo treba pri 50km/h ustavit na par metrih vedno bremzal bolj ko ne 100-0. Ko me je inštruktor napizdil da moram uporablat še zadnjo zavoro, sem se je v naslednjem poskusu sam malo dotaknil pa je že blokirala. Če sem hotel res bremzat približno 60-40 sem moral veliko manj bremzat na sprednjo da je imela zadnja še vredu stik z podlago, da ni takoj blokirala. Pol je pa nastal drug problem. Nisem se mogu ustavit v predpisani razdalji :grrr A je mel kdo podobne izkušnje z tem 60-40? Verjetno, da sam jaz nisem znal pravilno zavirat (začetnik pač), ali je res bolje tam 100-0 ali pa 85-15? Naj pove kakšen bolj izkušen bajker ali pa kakšen inštruktor varne vožje, če spremlja ta forum?

Po moje je še najboljš da imaš tist dual cbs (pač une bremze ki jih ma varadero) da ko po prednji požlajfaš se avtomatsko zadnja bremza pritisne v določeni meri. Tak da zadnjo bremzo uporabljaš sam še za kakšna obračanja na mestu in podobno.

Aja pa še eno vprašanje imam. Pripelješ v ovinek po sredini voznega pasu. Kjer so kolesnice od avtomobilov je asfalt čist, po sredini se je pa nabralo peska od zime. Kaj je bolj varno, da izpelješ ovinek po pesku in reskiraš zdrs, al mal bol ostro zaviješ na čist del ceste in pri tem spet tvegaš zdrs, ker si bil že v pesku saj te je le ta presenetil? Mene sam zanima v katerem primeru bi me prej kipnalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene če tak odnese pa vidim da nebo šlo zvozt brez da bi šol na pesek, ponavadi naravnam motor za tisto sekundo da pridem spet na drugi čisti del, pa potem spet zavijem.. samo pri kakih višjih hitrostih to verjetno ne pride v poštev..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem delal vaje za izpit na poligonu sem pri vaji ko se je blo treba pri 50km/h ustavit na par metrih vedno bremzal bolj ko ne 100-0. Ko me je inštruktor napizdil da moram uporablat še zadnjo zavoro, sem se je v naslednjem poskusu sam malo dotaknil pa je že blokirala. Če sem hotel res bremzat približno 60-40 sem moral veliko manj bremzat na sprednjo da je imela zadnja še vredu stik z podlago, da ni takoj blokirala. Pol je pa nastal drug problem. Nisem se mogu ustavit v predpisani razdalji :grrr A je mel kdo podobne izkušnje z tem 60-40? Verjetno, da sam jaz nisem znal pravilno zavirat (začetnik pač), ali je res bolje tam 100-0 ali pa 85-15? Naj pove kakšen bolj izkušen bajker ali pa kakšen inštruktor varne vožje, če spremlja ta forum?

Po moje je še najboljš da imaš tist dual cbs (pač une bremze ki jih ma varadero) da ko po prednji požlajfaš se avtomatsko zadnja bremza pritisne v določeni meri. Tak da zadnjo bremzo uporabljaš sam še za kakšna obračanja na mestu in podobno.

Aja pa še eno vprašanje imam. Pripelješ v ovinek po sredini voznega pasu. Kjer so kolesnice od avtomobilov je asfalt čist, po sredini se je pa nabralo peska od zime. Kaj je bolj varno, da izpelješ ovinek po pesku in reskiraš zdrs, al mal bol ostro zaviješ na čist del ceste in pri tem spet tvegaš zdrs, ker si bil že v pesku saj te je le ta presenetil? Mene sam zanima v katerem primeru bi me prej kipnalo?

Pravilno bremzanje boš dobil s prakso. Sploh pa z zadnjo bremzo, ki jo je treba pritisniti malenkost prej kot sprednjo. Tako zadnje kolo motor "zategne" in ko stisneš sprednjo - počepne. Če prej stisneš sprednjo, se razbremeni zadnje kolo, ki prej zablokira. To velja za normalno bremzanje oz. zaustavljanje motorja. Pri polnih žlajfih pa moraš vedeti, da vsem dvigne zadnji del in kolo zablokira. Takrat ga pač loviš na sprednjem kolesu, zadnji pa opleta. Sprednjo bremzo pa zategneš brez popuščanja in ponovnega zategovanja, ker bo drugače zanihal na nos. Naj ti ne bo škoda skurit kakšen komplet pakn pri treniranju, ker so neprimerno cenejše od....

V ovinku imaš dvojne kolesnice in vmes pesek. Vedno zapelji s peska na zunanjo kolesnico. S tem povečaš radijus ovinka. Pri vožnji v ovinke pa ti priporočam, da pred desnim ovinkom z levo roko potegneš krmilo k sebi in tako motor nagneš. Pri izstopu iz ovinka dodaj gas in potegni z desno roko krmilo k sebi, da te zravna. V levem ovinku delaš obratno. Z desno roko potegneš krmilo k sebi in iz ovinka z levo spet k sebi. Motorja ne nagibaj s telesom in belance ne vriti kot volan, ker ....

Pa po pameti, ker ti nič ne pomaga, če na kamnu piše:"Tu počiva motorist Franček. Ovinke je rezal kot sir, na pokopališču našel svoj mir!" ali celo:"Tu počiva motorist Joža, ki je mel prednost!"

Velja pa nekaj. Dober motorist je v glavnem odličen šofer avtomobila, ker cesto gleda kot motorist in stalno pričakuje nepričakovano. S tem lažje rešuje situacije. Preverjeno na lastni koži, večkrat.

Pa srečno in se vidimo na cesti. Všeč mi je da vprašaš, ker to potrjuje, da se s pametjo in rešpektom vključuješ v promet. LP :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Sicer ne vem, če je to za to temo, ampak mislim, da ne more biti dosti narobe.

Včeraj, v soboto (23.2.) sem bil zaradi lepega vremena zunaj in ko sem gledal, kaj delate nekateri motoristi, mi je postalo dobesedno slabo. Ne vem, ali je bilo krivo dolgo zimsko spanje ali pomladne temperature, ampak ne bodite jezni, če vam rečem, da za nekatere res ne vem, kdo vam je dal šoferske izpite za motor.

Nekateri ste se vozili v oblekah, ki so - milo rečeno - neprimerne. Zgornji del trenirke in kavbojke v kombinaciji adidaskami mogoče lepo zgleda, za na športni motor s 1000 kubično prostornino motorja pa to ni ravno priporočljivo. Enako je pametno obleči kombinezon, ki ti je prav, ne pa prevelikega, da vse plapola v vetru. Že v Sloveniji dobite rabljene za 200, 300 evrov in verjemite mi, da je to boljše, kot pa ne vem kakšna znamka, pa ti je prevelik (ali premajhen). In čelada je za na glavo, ne za na desno roko. Ne zgledate nič bolj "frajersko", če nimate na glavi čelade, ampak sončna očala, čelado pa preko roke. Nekaj prav posebnega so bile pa rokavice. Videl si dobesedno vse. Od smučarskih, preko volnenih in zimskih usnjenih do pravih motorističnih. No, slednjih je bilo bolj malo.

Kot drugo se zavedajte, da ni slabo iti na cesto z izpravnim motorjem, kar vključuje tudi dovolj globok profil na gumah in dovolj dobre zavore, ne pa, da dobesedno vidiš, kako je motor po lanski sezoni zabrisal v garažo in ga zdaj po mesecih spet prvič vzel ven. Vsakemu priporočam, da motor najprej zapelje na servis in gre šele zatem z njim na cesto, pa če je še tako lepo vreme - varnost je resnično prva in še tako dober voznik na neizpravnem motorju ne more narediti veliko.

Ampak, kakorkoli že, te stvari so v bistvu vaša stvar, ker s tem ogrožate sebe in ne drugih, stari pa ste tudi dovolj. Problem je, ko se ogroža varnost drugih v prometu in včeraj je bilo za videti resnično marsikaj. Nekateri ne znate niti voziti. Zapomnite si, da se na smernem vozišču vedno vozi po desni strani pasu, ne po sredini, sploh pa ne po levi. In to ni slučajno tako, ampak je namenjeno temu, da vas lahko kdo tudi z avtom po levi prehiti na istem pasu. Zato je tudi nekoliko čudno, če potem, ko si takšnemu motoristu potrobil in mu z roko pokazal naj se umakne, da ga boš lahko prehitel, le-ta začne kazati sredinski prst, ker nenazadnje oba vesta, kdo je tukaj v resnici bedak. Zraven tega ne razumem, kako si lahko nekdo februarja privošči divjati po stranskih cestah s 150 km/h, še posebej, če vidi, da so ceste polne peska, sploh v ovinkih. Ne vem, kakšen užitek je to, če se z 200 km/h pripelješ do ovinka in potem bremzaš kot nor, in moraš zatem ostro sekati ovinek in trepetati, da te ne bo vrglo ven? V čem je čar tega? In dajte se navaditi, da se skozi naselja vozite 50 km/h, ali še manj, če je tako napisano na tabli, ker nekateri divjate kot zmešani. Pa kaj vam je? A hočete imeti koga na vesti, ali vam je to čisto vseeno? Tiste številke na okroglih tablah so tam zato, ker si je tisti del ceste že nekdo pred vami ogledal in si pri tem nekaj mislil. Niso slučajno tam. Če je omejitev 50, vozi 50, na odprti cesti izven naselja pa je omejitev 90 in ne delam si utvar, da se bo 90 km/h tudi vozilo, ampak divjati s skoraj 200 km/h in se voziti po zadnjem kolesu, pa meji že na blaznost. Mimogrede sem prepričan tudi v to, da tisti, ki izzivate z vožnjo "v škarjice" veste, kdo od vaju bo na koncu poteknil krajšo.

Pa srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R-ket,

z vecino stvari, ki si jih napisal se strinjam.

Vendar bodi preprican, da ta tvoja fora o prehitevanju po istem pasu ne zdrzi vode- vsaj ne na nasih ozkih cestah.

Sam sodim med zelo previdne voznike - lahko reces tudi pocasne- obicajno se peljem kakih 10 km cez omejitev, pac odvisno od okoliscin, v strnjenem naselju pa raje kar po omejitvah. Ce ni drugih prometnih udelezencev, pa si dovolim vec.

To tvoje prehitevanje sem pa na zacetku se poskusil omogociti, pa sem se dvakrat skoraj znasel na njivi, ker obstajajo tudi kreteni, ki te gredo prehitevat pri nasproti vozecem tovarnjaku na ozki cesti - in ti se sprasujes zakaj fakic ?

Na cesti Kranj- Brnik sem se peljal 100 v strnjeni koloni, nasproti tudi kolona, pa se mi je en cepec nalimal zadaj na en meter in potem zacel s prehitevanjem (sem se drzal bolj desno), ceprav je bilo jasno, da ne bo mogel spredaj nikogar vec prehiteti...Sem se ze videl v vlogi oralca njive...

Enemu me je uspelo prehitevat celo na prazni cesti po mojem pasu in to tako, da sem se spet moral umakniti cisto ob rob...

In to vse v prvih dveh mesecih mojega motoriranja, ko sem bil se cisto zelen... :naughty:

A mislis da danes se vedno vozim skrajno desno????

Se resno nagibam k nakupu kamere in to ne zato, da bom snemal svoje podvige ampak podvige avtomobilistov... :headbang: :D

(al pa pumpico z bremz oljem za tazaresne kretene)

Lp!

Flight

Popravljeno . Popravil flight69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Zapomnite si, da se na smernem vozišču vedno vozi po desni strani pasu, ne po sredini, sploh pa ne po levi.

Tu si pa tako mimo pihnil, da sploh ne veš kako.

Motorist je enakovreden udeleženec v prometu. Sicer je bila v prejšnjem (že kar starem zakonu) ta bedatrija res zapisana, hvalabogu so pa zakon modernizirali, tako da sedaj motorist po zakonu lahko/mora uporabljati prometni pas tako kot nas g. insturktor Legan uči.

In to ni slučajno tako, ampak je namenjeno temu, da vas lahko kdo tudi z avtom po levi prehiti na istem pasu.

Ja potem se pa zbudi.

Če prehitevaš prehitevaj tako kot vsako drugo vozilo, lepo po drugem pasu. Z žmigavcem in dovolj stranske varnostne razdalje.

Zato je tudi nekoliko čudno, če potem, ko si takšnemu motoristu potrobil in mu z roko pokazal naj se umakne, da ga boš lahko prehitel, le-ta začne kazati sredinski prst, ker nenazadnje oba vesta, kdo je tukaj v resnici bedak.

Očitno so bila mnenja deljena pol na pol :)

Mimogrede sem prepričan tudi v to, da tisti, ki izzivate z vožnjo "v škarjice" veste, kdo od vaju bo na koncu poteknil krajšo.

Glede na to kar si prej povedal, ali se ti ne zdi, da je prehitevanje po istem pasu kar enako kot vožnja v škarjice ?!?

Pa srečno vožnjo!

Tudi tebi pa seveda vsem udeležencem v prometu !

PS: Nebuloze okoli hitrosti sem pa raje kar ven spustil, ker so očitno platenje prazne slame. Kako le znaš preceniti hitrost 200km/h v ovinek ?

Če te motorist prehiti na hitro, te zato, ker ima neprimerno boljše pospeške, ne pa zato ker gre 200 km/h.

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R-ket, saj pametno razmišljaš, ampak tista o desnem robu vozišča pa je malo mimi. Poskušaj razumet zakaj? bo bolje zate.

Popravljeno . Popravil Sandko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!