Guest Brumer Objavljeno Julij 14, 2006 Deli Objavljeno Julij 14, 2006 To ni rešitev. To je objestnost in pobalinstvo. Najlepše bi temu lahko rekel kvečjemu sproščanje maščevalnih čustev. Reši pa to nič. Kvečjemu oteži, zakomplicira ali celo zaostri situacijo. Pogovor in v primeru da ne zaleže prijava, to bi mogoče bila rešitev. Ne pa pobalinstvo! Razumem naval takih čustev. Nikakor pa ni razumeti odobravanje in javno objavljanje in navajanje k takim reakcijam. Pobalinsko pač! Klin se s klinom zbija ,pobalinu se pa po pobalinsko vrača.Pa še tole ,če si sam pomagaš ti tudi on zgoraj-sicer ti nihče.Tako početje pobalina izuči in nebo nikoli več zavil na lev pas ceste ,ko ga začne motorist prehitevat. Upam da se ti kaj takega nebo nikoli zgodilo,če pa se ti zgodi boš sigurno mnenje spremenil. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jose Objavljeno Julij 15, 2006 Deli Objavljeno Julij 15, 2006 ... v naših krajih se je pričela žetev in zaradi tega je po cestah raztrosene precej pšenice, ki pada s prikolic :BUA: in je kot taka zelo nevarna za dvokolesnike, saj se ti gume kar speljejo že ob minimalnem nagibu :o Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robert Objavljeno Julij 16, 2006 Deli Objavljeno Julij 16, 2006 Klin se s klinom zbija ,pobalinu se pa po pobalinsko vrača.Pa še tole ,če si sam pomagaš ti tudi on zgoraj-sicer ti nihče.Tako početje pobalina izuči in nebo nikoli več zavil na lev pas ceste ,ko ga začne motorist prehitevat. Upam da se ti kaj takega nebo nikoli zgodilo,če pa se ti zgodi boš sigurno mnenje spremenil. :OK: Se mi je že, ko sem se iz Nassfelda spuščal proti Pontebbi. Začel sem prehitevat pred menoj vozeče vozilo in ko sem bil že na četrt avtomobila je tudi on zavil na levi pas. Umaknil sem se skrajno levo in malo je manjkalo, da me ne bi zbil v jarek .) Jeza res neverjetna, jeb** sem mu vse po spisku, vendar o rešitvi, ki jo navajaš nisem niti pomislil. No, tip je pozneje še dvakrat kmalu naredil piz***jo nasproti vozečim vozilom. Opazil sem s kom imam opravka in zato raje vozil za njim do doline in ga šele pozneje prehitel .) V mojem primeru je bil tip res aroganten, prepotenten, sploh ni opazoval, kaj se v ozadju dogaja. Preden sem ga prehitel sem za njim vozil kar nekaj časa tako, da je za mojo prisotnost vedel in ko sem prehitevanje začel, sem mu moj namen nakazal tako z blendanjem, trobcem in žmigavcem ali tip je vseeno zavil direkt v mene. Mogoče je bil res vreden, da dobi dve vzgojni, vendar ....... še vedno se tudi meni to ne zdi rešitev. Raje sem se umiril in skoncentriral na vožnjo ter ga prehitel šele, ko sem ocenil, da lahko to varno naredim .) Pozdrav od Roberta Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Julij 16, 2006 Deli Objavljeno Julij 16, 2006 Mislim da sva midva pogovor zaključila ,bom tudi jaz razmislil kaj bom v dotični situaciji naredil. Namreč, če nekdo mogoče v vinjenem stanju to naredi, bi mu verjetno tudi sam odpustil,ko te pa nekdo nalašč prisili na bankino-mogoče celo dvakrat, :devil: pa po vsej verjetnosti nebom zdržal. :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HHV Objavljeno Julij 17, 2006 Deli Objavljeno Julij 17, 2006 Mislim da sva midva pogovor zaključila ,bom tudi jaz razmislil kaj bom v dotični situaciji naredil. Namreč, če nekdo mogoče v vinjenem stanju to naredi, bi mu verjetno tudi sam odpustil,ko te pa nekdo nalašč prisili na bankino-mogoče celo dvakrat, :devil: pa po vsej verjetnosti nebom zdržal. :OK: :OK: Zanimivo, kako znaš hitro besede drugih po svoje zmotoviliti. Robert ni nikjer napisal, da gre za vinjenega voznika! Sicer pa ti kar po pobalinsko če ti to paše. Itak spravljaš sebe v nevarnost. To, da bi nekdo, ki bi neumnost naredil ob lepi gesti ali umirjenem pogovoru naslednjič na motoriste pazil, te itak ne zanima. Raje koga še dodatno naščuvati in razpizditi, da bo še kakšnemu drugemu motoristu ob razburjenju neumnost naredil! Nič ni narobe z blendanjem in žuganjem. Bo marsikdo pomislil, zakaj je to prislužil. Kamenjanje je pa le malo "izven normale"! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
batzajla Objavljeno Julij 17, 2006 Deli Objavljeno Julij 17, 2006 če kdo v življenju še ni naredu napake,naj se prosim javi. aja? nikogar ni? šment :) in dokler bomo za vsako napako so-udeleženca v promet reagirali 's klinom',ne bo nč bolš. itak,obstajajo taki k si res ne zaslužjo naziva človk,ampak govorim o manjših napakah (ki pa ravno tako lahko stanejo življenja) :krneki: jap,zajebana stvar tale promet :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 Debata-Tukaj! v tej temi le nasveti... .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno Julij 21, 2006 Deli Objavljeno Julij 21, 2006 .......sma dohitela tovornjak, ki je vozil dokaj počasi. seveda sem s prehitevanjem čakal do za to primernega mesta. po dolgem levem ovinku se je pred nami odprla dolga ravnica, jaz vklopim smernik in z zmernim plinom začnem prehitevat tovornjaka. ko sem bil že na polovico mimo, pa on začne riniti v mene, saj je imel namen zaviti levo. ko sem videl sem še bolj pritisnil na plin, da bi se mu vseeno nekako izognil. vendar rešitve ni bilo. z desno stranjo sem trčil v tovornjakovo sprednje levo kolo. v bistvu me je samo oplazilo, motorje močno zanihal, jaz pa sem ga vseeno na levi bankini nekako ulovil in se čez kakih 30m varno ustavil. .....čeprav sem srečen, da vam sploh lahko to pišem in mislim, da mi je bila to dobra šola za naprej. Take napake so ponavadi usodne. Ko ugotoviš da se ne izide, spusti gas, zabremzaj in se umakni na varno. Naj bo to z motorjem, avtom ali kolesom. Ne pa tiščat in upat da bo šlo. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tom Objavljeno Julij 21, 2006 Deli Objavljeno Julij 21, 2006 Take napake so ponavadi usodne. Ko ugotoviš da se ne izide, spusti gas, zabremzaj in se umakni na varno. Naj bo to z motorjem, avtom ali kolesom. Ne pa tiščat in upat da bo šlo. vem, da je bolje spustit gas, zabremzat,... ampak v mojem primeru je bilo zato prepozno. ker sem bil že na več kot pol tovornjaka mimo, ko sem videl da rine v mene, on pa me itak ni videl, dokler ni počilo. tako da, tudi če bi jaz zaviral, bi on nadaljeval svoje zavijanje, jaz se ne bi ustavil in bi počil direktno v njega. tako pa sem ga v bistvu bolj oplazil po sprednjem kolesu, toliko da sem prejel udarec po desnem nartu in potem z nogo odlomil stopalko, punca pa je dobila udarec v koleno. vglavnem iz te situacije lahko izluščimo to...ne prehitevaj, dokler nisi 100% prepričan, da nobeden od prehitevanih ne bo zavijal levo. dobro prečekiraj žmigavce in tudi voznike, saj po kretnjah lahko vidiš ali ima namen zaviti ali ne. v določenih primerih pa ti pač nobena previdnost ne pomaga in nesreča je tu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno Julij 21, 2006 Deli Objavljeno Julij 21, 2006 Nočem polemizirat, ampak, bremze so na vsakem izpravnem vozilu bistveno močnejše kot agregat, zato se boš prej ustavil, kot pospešil. Jaz prakticiram bremzanje, še posebej če te voznik v sosednjem vozilu ne upošteva. Seveda obstajajo primeri, kjer ni priporočljivo nenadno zaviranje (mokra cesta,...). lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Julij 21, 2006 Deli Objavljeno Julij 21, 2006 Nočem polemizirat, ampak, bremze so na vsakem izpravnem vozilu bistveno močnejše kot agregat, zato se boš prej ustavil, kot pospešil. Jaz prakticiram bremzanje, še posebej če te voznik v sosednjem vozilu ne upošteva. Seveda obstajajo primeri, kjer ni priporočljivo nenadno zaviranje (mokra cesta,...). lp Nebi polemiziral,ampak tudi probal nebi ,namreč dober agregat pospeši od 0-100 Km/h v borih 2,8 sek nevem,če ga kdo ustavi v 2.8 sekundah???????? :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tom Objavljeno Julij 21, 2006 Deli Objavljeno Julij 21, 2006 Nočem polemizirat, ampak, bremze so na vsakem izpravnem vozilu bistveno močnejše kot agregat, zato se boš prej ustavil, kot pospešil. Jaz prakticiram bremzanje, še posebej če te voznik v sosednjem vozilu ne upošteva. Seveda obstajajo primeri, kjer ni priporočljivo nenadno zaviranje (mokra cesta,...). hm ne vem no, ko sem se pravzaprav zavedal, kaj se dogaja je bilo za zaviranje definitivno prepozno. tovornjak je bil že s polovico na drugem pasu, jaz pa vzporedno z njim, še bolj levo. in pri kakih 90 km/h bi bolj težko tako ustavil, da ne bi trčil. vglavnem mislim, da sem si s svojo reakcijo vseeno rešil glavo in odnesel z minimalnimi posledicami. kaj bi bilo, če bi zaviral in ne pospeševal pa ne vem kako bi bilo. glavno je to, da se je dobro izteklo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno Julij 22, 2006 Deli Objavljeno Julij 22, 2006 Na tem naslovu sem našel diplomsko nalogo Prometne nesreče motoristov:KLIKNI lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Julij 22, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 22, 2006 [attachmentid=76342] Takole pa pred nevarnostjo opozarjajo v Švici! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Julij 24, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 24, 2006 Mimogrede, mi je zopet nekaj šinilo v glavo... Ne vem pa, če se bodo z menoj strinjali tudi palicaji?... Meni deluje mnogo varnejše, kot monotona vožnja po sredini desne polovice... To pa je; Med vožnjo, venomer izbiram linijo glede na situacijo v prometu. Npr; - Če je nasproti vozeča kolona, peljem bolj po desni. Tako se lahko ob eventuelnem spregledanju "motorista" lažje izognem direktnemu trčenju. In če do tega pride, motorista v veliki meri reši "skok"!!!... Tu pa se pojavi tisoč ČE-jev!!! - V ogledalu venomer čekiram promet "okoli sebe - zadaj - z dovozov, čeprav so makadamski itd." in se na to tudi prilagajam. Ovinke jemljem (na svoji desni polovici) tako, da imam manevrirni prostor", s katerim lahko še koregiram, če je to potrebno, vse = pogojeno s hitrostjo! - Če se npr. z desne vozilo približije prednostni cesti po kateri peljem, se avtomatsko nekoliko izognem levo, ker mu "čisto ne verjamem" in za vsak slučaj odvzamem kanček plina. (Pa zato nisem med mazači!) - V mokrih spolzkih razmerah, se izogibam "sredine svoje desne polovice" zaradi mastnih madežev, (oljne kapljice, ki kapljajo od motorjev). Predvsem pred ovinki in conah zaviranja. (Smo že omenili, a nič ne škodi)! - Na dolgih nepreglednih cestah (predvsem, če so npr. ob cesti gozd, koruzna polja ipd.) vozim ob sredinski črti. Če koga srečam, se za spoznanje umaknem "v svojo polovico". Nato pa spet nazaj na "varno utečeni tir", predvsem zaradi nepredvidljive divjadi!!! (To so me naučila prostranstva "kengurujeve dežele... Nikjer nikogar, kar naenkrat, pa "pošast" na zadnjih nogah pred motorjem!!!) :yes: :devil: - PONOČI... V teh pogojih, "ne upam" voziti več kot 90 km/h. Strah mi je počasi zlezel v kosti... (že vem zakaj!!!) in se krepko obrestuje! Svaril pred nevarnostjo je še veliko, a naj bo to dovolj, da ne bom ponovno, izpadel zatežen... :P :P :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmwslo Objavljeno September 1, 2006 Deli Objavljeno September 1, 2006 Fičo kot vedno :worship: Sem pa včeraj prebral članek v nedeljcu, v katerem osebje iz urgentnega bloka KC Ljubljana poziva nas motoriste k strpnejši vožnji in striktni uporabi zaščitne opreme. Poleg 32 mrtvih motoristov , 6 sopotnikov in 4 vznikov mopedov, so imeli letos že 15 primerov hudih poškodb glave .... Ja res bi se morali malo zamislit. Vsak nad sabo in brez nepotrebnega moraliziranja. Nedvomno pa je vsake toliko časa potrebno malo spomniti na to, kaj se dogaja in kako se čimbolj zaščititi. "Pazite nase" bi rekel Andrej Karoli :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lego Objavljeno September 1, 2006 Deli Objavljeno September 1, 2006 Navezal bi na fičotov zadnji post: Po nepoznanih cestah (posebno po lokalnih) skozi ovinke vedno vozim po levi ali desni (izbiram na način kot je opisal fičo) kolesnici dvoslednih vozil, ker je ta del cestišče v primeru posutega peska običajno čist in zato bolj varn. Upam, da sem vsaj enemu povedal nekaj novega... .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
XDR Objavljeno September 21, 2006 Deli Objavljeno September 21, 2006 jaz pa mislim da moramo biti pazljivi že pri nakupu motorja saj si nekateri kupijo motor ki je za njihovo miselnost pač prehiter tukaj mislim predvsem mlajše od 30 let ..... Tukaj se strinjam s tabo... češrav je kar nekaj časa od tvojega komentarja že preteklo naj povem, da sam nevem če bi si ravno upal kupiti cestno mrcino.... Ljubim hitrost in vem če bi omel med nogami kakšno ZZR-ko je ne bi ravno šparal. Hvala bogu, da se pa po drugi strani neizmerni uživač in uživam v naravi, skozi katero se peljem lepo počasi. Tako svoje strasti mirim z umirjeno vožnjo s cruserjem. Ej pa prometne znake je treba upoštevat! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
XDR Objavljeno September 24, 2006 Deli Objavljeno September 24, 2006 Sem ponoči malo razmišlal kako povečati varnost na cesti. Predvsem ponoči, ko smo še toliko slabše vidni. Na misel mi je prišla majhna stroboskopska lučka spredaj (bela) in zadaj (rdeša). S tem bi dodatno pritegnili pozornost motoristov. Se da precej preprosto rešit z super svetlimi led diodami.... no pač ideja!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
janih Objavljeno September 25, 2006 Deli Objavljeno September 25, 2006 Tukaj se strinjam s tabo... češrav je kar nekaj časa od tvojega komentarja že preteklo naj povem, da sam nevem če bi si ravno upal kupiti cestno mrcino.... Ljubim hitrost in vem če bi omel med nogami kakšno ZZR-ko je ne bi ravno šparal. Hvala bogu, da se pa po drugi strani neizmerni uživač in uživam v naravi, skozi katero se peljem lepo počasi. Tako svoje strasti mirim z umirjeno vožnjo s cruserjem. Ej pa prometne znake je treba upoštevat! lepo, da se najde še kakšen isto misleč, moti me tudi to, ko nekateri tolk zagovarjate motoriste, ki ne upoštevajo CPP in se na žalost ubijajo, ravno danes ko sem bral spet o smtnih žrtvah, sem razmišljal o tem kolk je bilo smrtnih žrtev med skuteraši in ostalimi mopedi, ki nedosegajo visokih hitrosti in nimajo nemogočih pospeškov, ne-bi bilo slabo, da bi ob komentarjih nesreč policisti napisali približno če ne že točno hitrost motorista ali avtomobilista, kajti neprimerna hitrost je v naselju že nad 50km/h drugod pa 90km/h, AC 130 km/h, drugač pa mslim da do 70km/h, se da že dost dober zbremzati in izogniti oviri(norim voznikom osebnih vozil) sem imel pred kratkim, tako srečenje z žensko za volanom in mobitelom na ušesu, zato dejmo motoristi, vsaj čez vasi, naselja in v mestu bit previdni in se probat vozit po CPP-jih, verjamem da bo majn nesreč s smrtnim izidom, pa še velik varnih km janih Gabry18 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno September 27, 2006 Avtor Deli Objavljeno September 27, 2006 Še en (današnji) "hakelc"... ...ki mi v bistvu ni tuj, a me ni hudiča, spet presenetil! Peljal za avtom, ki je pravilno sredi dolge ravnine zavijalo levo ("nepomembna"stranska cesta - levo in desno. Ena celo makadamska). Dohiteval sem ga. Nasproti se nama je približevalo počasno osebno vozilo. Zame je bilo dovolj prostora, da ga obidem po desni, a mi je nekaj reklo, da ne! Vozilo, ki se je približevalo, "je menilo"; Če gre on levo, zakaj nebi "uskočil" še jaz. In če jaz nebi počakal, bi počila čelno!!! Kdo bi bil kriv? Jaz, ker sem obšel (vožnja mimo) skoraj stoječe vozilo? Ali On, ki je zaprl pot "neopaznemu" motoristu? Saj ni pomembno. - Počilo bi... :o :o :o :slap: V svarilo ostalim!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Oktober 14, 2006 Avtor Deli Objavljeno Oktober 14, 2006 (popravljeno) 14. oktober 2006 Samo svarilo, predvsem za MLADE neizkušene bikerje in motoriste! OPOZORILO ! CESTE SO V TEM OBDOBJU POSTAJE SPOLZKE ZARADI HLADNEJŠEGA ASFALTA. Na jih se predvsem v zakotnih delih ustvarja KONDENZ, ki je NEVARNO SPOLZEK! TEMNEJŠA CESTA pomeni VLAŽNOST NA ASFALTU !!! Tudi LISTJE povzroča ZAHRBTNO ZMEDO NA ASFALTU!!! Večina motoristov to že ve, a nič ne škodi v tem obdobju, to zahrbtnost ponoviti! Popravljeno Oktober 14, 2006. Popravil fičo urssa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Oktober 14, 2006 Deli Objavljeno Oktober 14, 2006 POZOR!!!! stara cesta Slov. Bistrica - MB je polna zemlje od traktorjev in traktorji za max hitrostjo 20 km/h so na cesti zato previdno! predvidevam da velja to tudi za 99% SLO stranskih cest! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andy77 Objavljeno November 6, 2006 Deli Objavljeno November 6, 2006 Nečesa pa ni mogoče predvideti. Da AVTOMOBILIST HOČE NAMERNO UBITI MOTORISTA IN V TAKI SITUACIJI VAS REŠI EDINO MOČAN MOTOR IN NJEGOVI IZREDNI POSPEŠKI V PRIMERI Z AVTOM To sem doživel 2X in obakrat sem jo odnesel za mišjo dlako samo zato, ker je šofer, ki se je namenil, da me zruši podcenil pospeške motorja. Enkrat je šlo tako za las, da so mi luknje na "feltni" prvega kolesa avtomobila, ki je namerno zavil vame pobruslie gumo na stopalki. Zgodilo se je ob speljevanju na križišču Tržaške in avto na voznem pasu desno od mene je nenadoma zavil vame z namenom zrušiti me pod kamion, ki je vozil po voznem pasu levo od mene. Spregledati me ni mogel, saj smo speljali istočasno in on je startal kak meter za mano, ko sem nenadoma začutil ropotanje lukenj v "fletni" na desni stopalki in instiktivno navil gas do koca ter mu pobegnil po zadnjem kolesu .. šele doma sem videl z zunanje strani pobrušeno gumo na stopalki in to na mestu, kjer je nikakor ne bi mogel obdrsati na asfaltu v ovinku. Drug primer je bil klasika. Križišče z neprednostno cesto. Moja hitrost na srečo nižja od omejitve v mestu. Avtomobilist ustavi, me pogleda v oči in ko misleč, da mi bo dal zapovedano prednost dodam gas - pizda spelje točno vame - hvala Bogu 106 konjev na motorju pomeni nekaj drugega kot pri avtu - ušel sem za nekaj cm. Zato trdim, da je za preživetje na motorju poleg reda v glavi, mirnega zapestja desne roke, ispravnega motorja, zelooo pomebna tudi moč motorja, ki naj nikakor ne bo pod 75PS/55,2kW (za motorje do 230kg suhe teže)! To je moja osebna ocena, ki se marsikomu ne bo zdela prava, zato ne zahtevajte linkov s podatki. :nono: Pa varno vožnjo. :OK: Pizda, ko tole berem, kar težko verjamem, da nekdo želi namerno nekoga ubiti...saj bo tudi sam čutil posledice. Jaz osebno bi si na tvojem mestu dobro zapomnil vozilo in ga tudi sledil (po možnosti tako, da te idiot ne opazi), potem bi pa seveda sledil nočni obisk na domu... :angry2: Poskus umora se kaznuje enako... morda ne ostane le pri poizkusu... :nono: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno November 6, 2006 Deli Objavljeno November 6, 2006 Lahko je govorit ,ampak ko sam doživiš,takrat šele verjameš, da se to dogaja. Meni je leta 1994 imel sem Viraga 750 in na ravnini dolgi ca 500m (pri Kaburjevem mlinu),to je če se pelješ iz Nm-Gotna vas proti Gorjancem z Lado karavan beš barve,ko sem dal levi žmigavec in začel prehitevati,je on zavil na levo stran ceste in me dobesedno potisnil na bankino ,nižjo za ca 5 cm,moral sem motor na bankini (po pesku)vstaviti in ko sem končno uspel priti nazaj na cesto je bil on že zelo daleč. Ko sem se popolnama zavedal,kaj se je zgodilo in bil vesel,da sem zvozil,šele takrat mi je prišlo,da sem pognal za njim ampak na žalost je prišel odcep za Stopiče po katerem se je verjetno on odpeljal jaz pa proti Gorjancem zanjim,za številko pogledat nibilo časa namreč, ko si enkrat na bankini imaš preveč opravka, da nepoškoduješ po nepotrebnem motorja in da ostane PELC nepoškodovan.Na Višnjegorskem klancu se mi je zgodilo isto,peljal sem Lj- Nm(tudi namerno)nato sem ga takoj prehitel po levi-ni "revež" imel časa niti reagirati ) zahvaliti se je 145KS-silam takrat sem bil z V-max-om,letos pa nenamirno (seje potem opravičeval )pač me je spregledal,peljal sem Nm- Grosuplje,spet Višnjegorski klanec-lahko pohvalik,da so integralne zavore delovale perfektno.!!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se