Skoči na vsebino

MAXIMALNA HITROST


AREA

Priporočene objave

Ja, Ford Mondeo 1.8 (115KM). Na začetku je letel 195km/h, po parih mescih pa tolko :P :D Drugače pa mi z njim ni uspelo prit nikol do rdečega polja. Enkrat sem se peljal po bregu navzdol (pri Sl. Bistrici) 240km/h po cajgeru pa še vedno ni bil v rdečem polju. Taka, dokaj turažna mašina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako končna če ima še 1000 obratov do rdečega, a ne gre do konca????????

Največjo moč doseže pri 5.500 obratih. Tudi v revijah tak piše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dost podobno koncno mam tut jest z mondeom karavan 1.8..sam kok ma obratov pa res ne gledam

z visnjegorske proti lj, ali pa na ac proti morju pridem pa tut bliz 230.sam klanc ne steje.

Popravljeno . Popravil softi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AUDI A8 4.2 (335KM)-Sopotnik 250km/h (elektronska blokada).

AC-Lj.-primorska :SS :SS :SS :SS :SS :SS

kje je policija za take bandite....pol bom pa jst kazen plaču ko bom šu 60 čez naselje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AUDI A8 4.2 (335KM)-Sopotnik 250km/h (elektronska blokada).

He let you sit (in the car) and you let him steer? :devil:

A blokade pa še niste vn fuknal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AUDI A8 4.2 (335KM)-Sopotnik 250km/h (elektronska blokada).

AC-Lj.-primorska

A to nova A8.

A mu števc nč ne laže? Mojmu fotru je na bavarcu 745Li kazal 265km/h sam to je v resnici 250.

Ker blokada je delana po št obratov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glih to me čud vsi pravjo kako jim gre prek 250km/h pa majo blokade notr. Ko je fotr furu ni šlo čez 250 pa da si bog. Še bordcomputer je pokazu, da je avto na elektronski blokadi in niso šli ne obrati gor ne km/h. Sam cagr za benz se je nižu. :rolleyes:

Fotr neki razmišla, da bi dav blokade vn sam mu je kolega na audiju neki razlagu, da to ful stane pa da ni dobr za mašino itd. :SS :SS :SS

Popravljeno . Popravil master7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glih to me čud vsi pravjo kako jim gre prek 250km/h pa majo blokade notr. Ko je fotr furu ni šlo čez 250 pa da si bog. Še bordcomputer je pokazu, da je avto na elektronski blokadi in niso šli ne obrati gor ne km/h. Sam cagr za benz se je nižu. :rolleyes:

Fotr neki razmišla, da bi dav blokade vn sam mu je kolega na audiju neki razlagu, da to ful stane pa da ni dobr za mašino itd. :SS :SS :SS

wetterauer chip-tuning npr., malce moci in navora vec, blokade letijo "v smeti", cena cca. € 500.- (odvisno od modela).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glih to me čud vsi pravjo kako jim gre prek 250km/h pa majo blokade notr. Ko je fotr furu ni šlo čez 250 pa da si bog. Še bordcomputer je pokazu, da je avto na elektronski blokadi in niso šli ne obrati gor ne km/h. Sam cagr za benz se je nižu. :rolleyes:

Fotr neki razmišla, da bi dav blokade vn sam mu je kolega na audiju neki razlagu, da to ful stane pa da ni dobr za mašino itd. :SS :SS :SS

Eh, to do 250km/h je nemška finta. Nič ne škoduje, če jo odstraniš. Verjetno pa stane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi nemci majo dogovor, da ne leti vec ko 250. tud pr motorjih so mel kao do 100 konjev, pol se je pa BMW pojavu s 130imi. japonci majo recimo dogovor 280 konjev. slovenci (z izjemo klemencica) pa nekje okrog 2,4 (tomos). :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa nekje okrog 2,4 (tomos). :lol1: :lol1: :lol1:

ne vidim vzroku tvojemu smehu....pred leti si bil ziher vesel ko si z avtomatika presedlal na apn-ja/atxa.....zdej si pa pozabil na te stvari in mašina pod 180 konji ni nič....

motor ima lahko veliko konjev pa tudi kakega osla zraven.... :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je šu fotr na Porsche Verovškova je vprašu kok bi blo treba dat financ za blokade nam je poba tkole razložu. 3500€ za blokade + podpis listine, da smo to naredil na lastno odgovornost. :lol1: :lol1: :lol1: Ajd za un podpis ni problema sam, da bi pa dal 3500€ za ene blokade pa raj ostanemo na 250 km/h. :naughty:

Popravljeno . Popravil master7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je šu fotr na Porsche Verovškova je vprašu kok bi blo treba dat financ za blokade nam je poba tkole razložu. 3500€ za blokade + podpis listine, da smo to naredil na lastno odgovornost. :lol1: :lol1: :lol1: Ajd za un podpis ni problema sam, da bi pa dal 3500€ za ene blokade pa raj ostanemo na 250 km/h. :naughty:

racionalna poteza...glede na to kolikokrat se pelješ s tako hitrostjo :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

racionalna poteza...glede na to kolikokrat se pelješ s tako hitrostjo :hmm:

Po mojem je res. Ne več, če je realno, da za tok denarja avto sam preklopjo na računalnik, pritisnejo parkrat na gumbe in blokada je vn oni pa 3500€ v žep :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se opravičujem za slikico v prejšnjem postu.

no, zdaj pa je :grim

malo hitreje, kot peš že prideš s takšno brzino :lol:

post-1-1066784753.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pohvalno......... da tega ni pocel na cesti. :P

Misliš - vozil 310 km/h in z obema rokama fotografiral armaturko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(Clio 1.5 dci, Avto šola)

un clio k sn js vozu z njim (1.2, 8V) je bil tak zaspan da sploh ni sou vec ko 130 - sn poskusu, pa ni slo!!! :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
un clio k sn js vozu z njim (1.2, 8V) je bil tak zaspan da sploh ni sou vec ko 130 - sn poskusu, pa ni slo!!! :lol1: :lol1: :lol1:

viš, ko ne znaš.

meni je tak Clio (prejšnje generacije) zlahta šibal 160 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!