greba Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Tega olja o katerem te on sprašuje ne dobiš na pooblaščenem BMW servisu,ker generalni uvoznik ne zagotavlja tovarniške garancije v primeru poškodb agregata......vsaj jaz sem dobil tak odgovor(uraden),drugače je pa olje veliko bolje opravlja svojo funkcijo,kot originalno(preverjeno na testih)!! Poglej si linke,ki sem jih prilimal Grebi. Lp A je že kdo testiral to olje, da bi vedel kaj več povedati o njem? greba 1
Kmet2 Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 A je že kdo testiral to olje, da bi vedel kaj več povedati o njem? Ne znam ti povedat,jaz ga nisem ker imam motor še v garanciji,ko preteče ga definitivno bom.....
MiNa Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Slišal sem, da obstaja specijalno olje za Bmw boxer motorje. Ali mi kdo ve povedati kaj več o tem? Testiranje olja je nekaj povsem drugega kot to, da olje neke določene znamke naliješ ob menjavi v "mašino" in potem hvališ, da motor deluje s tem oljem kot "nov". Testiranja opravijo v določenih pogojih, ki jih navadni uporabniki nimamo in se nam ne splačajo! Lahko pa se seveda zanašamo na hvalo nekoga, ki je nek izdelek ni nujno, da je olje "testiral". V vseh vozilih do sedaj sem uporabljal olja, ki jih predlaga proizvajalec. Pri boxerju (večih) tisto kar prodajajo na servisu. Sicer pa katero sploh je to skrivnostno olje? (Shell)? greba 1
greba Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Testiranje olja je nekaj povsem drugega kot to, da olje neke določene znamke naliješ ob menjavi v "mašino" in potem hvališ, da motor deluje s tem oljem kot "nov". Testiranja opravijo v določenih pogojih, ki jih navadni uporabniki nimamo in se nam ne splačajo! Lahko pa se seveda zanašamo na hvalo nekoga, ki je nek izdelek ni nujno, da je olje "testiral". V vseh vozilih do sedaj sem uporabljal olja, ki jih predlaga proizvajalec. Pri boxerju (večih) tisto kar prodajajo na servisu. Sicer pa katero sploh je to skrivnostno olje? (Shell)? Ne zdaj vidim, da je Motorex. Hvala za linke zgoraj. Sem si prebral in izgleda super. Zanima pa me ali je kdo pri nas to dejansko testiral in bi kaj več vedel povedati o tem. Boxerji so znani po tem, da je poraba olja kar velika tudi, če uporabljaš originalna BMW olja. Če ga je Schnitzer naredil oz testiral bo že nekaj na tem, ker so najbolj znan tuner za BMW-je na svetu. greba 1
Bremzer Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Za vsa motorna olja velja eno notri moraš dati olje predpisane specifikacije in gradacije(glej servisna navodila) neglede na ZNAMKO olja in če boš dal cenejše slabše olje (ne sintetiko) ti bo mašina olja manj žrla in še ceneje te pride.Je pa eno,dokler je motor nov je VEDNO priporočljivo uporabljati boljše olje, ki je seveda zaradi dodanih celo vrsto aditivov,ki olju zelo dvignejo ceno, tudi dražje, ko pa ima motor malo več kilometrov ali, če kupiš starejši motor uporabljaj slabše olje.Namreč,če daš v staro mašino naj naj olje bo dobro olje mašino izpralo gareža(še posebno izza batnih obročkov) in tako očiščen motor začne ŽRETI olje in potem vsak opisuje slabe izkušnje z ODLIČNIM oljem "nažalost" in zaradi nerazumevanja motoroznanstva se to dogaja in od 10 mehanikov vam to zna samo eden razložiti ! lasagna in Ruf 2
Kmet2 Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Za vsa motorna olja velja eno notri moraš dati olje predpisane specifikacije in gradacije(glej servisna navodila) neglede na ZNAMKO olja in če boš dal cenejše slabše olje (ne sintetiko) ti bo mašina olja manj žrla in še ceneje te pride.Je pa eno,dokler je motor nov je VEDNO priporočljivo uporabljati boljše olje, ki je seveda zaradi dodanih celo vrsto aditivov,ki olju zelo dvignejo ceno, tudi dražje, ko pa ima motor malo več kilometrov ali, če kupiš starejši motor uporabljaj slabše olje.Namreč,če daš v staro mašino naj naj olje bo dobro olje mašino izpralo gareža(še posebno izza batnih obročkov) in tako očiščen motor začne ŽRETI olje in potem vsak opisuje slabe izkušnje z ODLIČNIM oljem "nažalost" in zaradi nerazumevanja motoroznanstva se to dogaja in od 10 mehanikov vam to zna samo eden razložiti ! No a mi prosim lahko potem razložiš zakaj na pooblaščenem servisu vztrajajo na mineralcu,ki je dokazano slabše olje od sintetičnega Motorexa ?? Ob menjavi olja sem izrecno zahteval ,da mi odgovorijo zakaj mi v agregat ne nalijejo sintetiko ki jo je razvil Motorex za boxerje in ga priporoča tudi nemški proizvajalec BMW motociklov,kar je razvidno iz zgoraj navedenih linkov :? Dobil sem odgovor(pisno v elektronski obliki),da mi ga nalijejo samo na mojo odgovornost in ne priznavajo garancije pri morebitnih poškodbah agregata,čeprav je matična BMW tovarna izdala priporočilo za motorexovo olje........in to sem že nekajkrat povedal!!! A mi lahko to kontraindico pojasniš?? Odgovor mi ni dala matična BMW produkcija ampak naš glavni uvoznik BMW motorjev,kateri je odgovor dobil iz Nemčije,po drugi strani pa Nemci v Motorexovem članku in tudi AC-Schnitzer-jevem prispevku priporočajo sintetiko za boxerje.... :? Res mi ni jasno a so se tega domislili naši balkanci al je res to zahteva matične BMW tovarne,da vztraja na mineralcu...... :? Ruf 1
biker77 Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 se mi zdi da je bremzer malo razlagal zakaj v boxerja ki ima 100.000 km ne bi dal sintetike.. sicer pa bo nekdo to kmalu probal baje..v novega in v 100.000 km gs-a dal to olje in da se vidi razlika.. ali odtehta ceno ali ne.. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Ne zdaj vidim, da je Motorex. Hvala za linke zgoraj. Sem si prebral in izgleda super. Zanima pa me ali je kdo pri nas to dejansko testiral in bi kaj več vedel povedati o tem. Boxerji so znani po tem, da je poraba olja kar velika tudi, če uporabljaš originalna BMW olja. Če ga je Schnitzer naredil oz testiral bo že nekaj na tem, ker so najbolj znan tuner za BMW-je na svetu. Marsikdo tu na forumu nabija o porabi olja(boxer agregatov ali GS-ov če želite).......a imaš ti sploh boxer motor?? Ker meni se dozdeva,da ga nimaš!!! Naj ti razložim......novi BMW boxer agregati imajo malo večjo porabo olja dokler se popolnoma ne utečejo(2-3dcl...1000km) popolnoma so utečeni okrog 20.000 do 30.000km in če si z agregatom ravnal po navodilih in si ga pravilno utekal(sploh so najbolj pomembnih prvih 2000km) se potem poraba olja zmanjša na popolnoma sprejemljiv nivo in to je okrog 1L na 10.000km!!!! A se ti to zdi velika poraba za zračno-oljni boxer agregat??? Seveda maš pa boxer BMW motorje ,ki popijejo veliko več olja kot sem navedel,.....to so nepravilno utečeni agregati,pregreti,zgonjeni in nepravilno voženi ......navedem ti samo en primer: pri BMW boxer motorju voziš v hrib npr. Vršič ko prideš na vrh in se začneš spuščati v dolino moraš čim manj bremzati z agregatom,rajši daj v višjo prestavo in več obremenjuj bremze,ker tako pride do manjših temperaturnih razlik oz manjšega krčenja materijala,saj se agregat če v dolino bremzaš z njim prehitro ohladi in potem........ma ne bom ti tu nabijal o podrobnostih zakaj in kako.....mogoče ti lahko bremzer kot specialist za BMW-je bolj laično to razloži.....in še in še je takšnih napak,ki jih počnejo vozniki BMW boxer agregatov ter se potem pritožujejo,da jim agregat popije veliko olja...čudno a ne.. Ruf 1
biker77 Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Marsikdo tu na forumu nabija............... četrta prestava gor, četrta dol..
nejcgs Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 ......novi BMW boxer agregati imajo malo večjo porabo olja dokler se popolnoma ne utečejo(2-3dcl...1000km) popolnoma so utečeni okrog 20.000 do 30.000km in če si z agregatom ravnal po navodilih in si ga pravilno utekal(sploh so najbolj pomembnih prvih 2000km) se potem poraba olja zmanjša na popolnoma sprejemljiv nivo in to je okrog 1L na 10.000km!!!! A se ti to zdi velika poraba za zračno-oljni boxer agregat??? moj po 56k km popije 3-4dcl olja na 10k km. res pa je da se bolj poredko vrti nad 5500 obrati Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 moj po 56k km popije 3-4dcl olja na 10k km. res pa je da se bolj poredko vrti nad 5500 obrati Nejc to je zato,ker sva ti ga z Zivimnorcem naštelala v Mirni peči..... zdej si dolžen
Ruf Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Imam ze tretjega GS-ja, pa še z nobenim nisem imel problemov z porabo olja, vse je odvisno od prvih kilometrov in seveda načina vožnje nejcgs 1
Bremzer Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Marsikdo tu na forumu nabija o porabi olja(boxer agregatov ali GS-ov če želite).......a imaš ti sploh boxer motor?? Ker meni se dozdeva,da ga nimaš!!! Naj ti razložim......novi BMW boxer agregati imajo malo večjo porabo olja dokler se popolnoma ne utečejo(2-3dcl...1000km) popolnoma so utečeni okrog 20.000 do 30.000km in če si z agregatom ravnal po navodilih in si ga pravilno utekal(sploh so najbolj pomembnih prvih 2000km) se potem poraba olja zmanjša na popolnoma sprejemljiv nivo in to je okrog 1L na 10.000km!!!! A se ti to zdi velika poraba za zračno-oljni boxer agregat??? Seveda maš pa boxer BMW motorje ,ki popijejo veliko več olja kot sem navedel,.....to so nepravilno utečeni agregati,pregreti,zgonjeni in nepravilno voženi ......navedem ti samo en primer: pri BMW boxer motorju voziš v hrib npr. Vršič ko prideš na vrh in se začneš spuščati v dolino moraš čim manj bremzati z agregatom,rajši daj v višjo prestavo in več obremenjuj bremze,ker tako pride do manjših temperaturnih razlik oz manjšega krčenja materijala,saj se agregat če v dolino bremzaš z njim prehitro ohladi in potem........ma ne bom ti tu nabijal o podrobnostih zakaj in kako.....mogoče ti lahko bremzer kot specialist za BMW-je bolj laično to razloži.....in še in še je takšnih napak,ki jih počnejo vozniki BMW boxer agregatov ter se potem pritožujejo,da jim agregat popije veliko olja...čudno a ne.. Vse si točno napisal ugovarjam samo na to,da jaz nisem nikakršen specijalist za BMW -eje pač se na mehaniko SPLOšNO spoznam in moje področje so bolj avti kot motorji,včasih sem tudi dirkal (vozil Relye in gorskohitrostne dirke) šraufal parim dirkačem v švici kot npr.Saligaliju prvaku švice,preko kolega se družil z Suterjevimi mehaniki v Safenvilu,tudi z gokardi sem se ukvarjal v Volenu itd.itd.zdaj sem pristal na popravilu SAMO alternatorjev in zaganjačev za celo Dolenjsko, oba BMW-eja pa mi šraufa Valentinčič,še največ zaradi garancije in vse deleima na zalogi.So res enkratni,sprejemljiva cena,kot vse ostale vsluge npr.rezervni motor,menjava staro za novo itd.Zato kupim vsake toliko let nov motor,ker imam cel dan dovolj šraufanja v moji delavnici in NOČEM ves prosti čas porabit še za šraufanje, tamko mojih kot tudi drugih motorjev, rad pa dam tu na forumu kak koristen nasvet,če je le v moji moči. Ps: še tole zračno hlajen motor je potrebno pazit najbolj v hrib,da ga neprejreješ in to tako,da ga držiš vedno raje pod malo večjimi obrati se pravi v nižji prestavi tako se mašina NEMATRA in posledično MANJ greje v dolino pa kot si opisal čeprav STARO šofersko pravilo pravi s katero brzino v hrib s tisto tudi navzdol ! Pips 1
Kmet2 Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Imam ze tretjega GS-ja, pa še z nobenim nisem imel problemov z porabo olja, vse je odvisno od prvih kilometrov in seveda načina vožnje Men je čisto novi agregat ,še z utekovalnim oljem popil 2.5dcl na 1200km in to z pravilnim utekavanjem...po ps-u...z veliko naglimi pospeševanji do največ 4000 obratov,veliko pretikanja in zelo malo enakomerne statične vožnje.....če bi se vozil v 6 prestavi in držal obratomir na 4000-5000obratov bi bila ta poraba manjša....
Bremzer Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Nejc tole si se mal "zlagal", če bi vozil K-aja bi ti verjel, da rabi na 10K kil. ca 0,5- 0,7 l.olja za boxreja ti pa neverjamem vsak rabi najmanj 0,1l olja na 1K kil. se pravi na 10K kil.1 liter in to je idealna poraba ,ki jo celo mora imeti saj mašina se mora mazati ! Ps. ti meriš verjetno takole prevoziš 5 K kil. doliješ 1/2 l olja in več ne kontroliraš na 10K je olje na min. zamenjaš in potem trdiš,da imaš tako majhno porabo,probaj tako da res sproti nalivaš,da imaš vedno na max. in da ko boš menjal imaš olje na max. potem pa napiši realno porabo.Reskiraj enkrat še 1/2 l olja in boš ugotovil,da ti rabi na 10 K 1 l + Kmet2 1
Zivnorc Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Doma imam 4l olja CASTROL POWER 1 Racing 10W-50 ...mi ne pride prav, zato ga prodam ali menjam za SHELL VSX advance 10W-40. Vem, da je to podobno oglasu... pa vendar, če kdo rabi, javi se na ZS.. LP.
Zivnorc Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 ...sm ga že v kosilnico nalil.....
Bremzer Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Boš pa kosil z "racing" hitrostjo, 4l. ti bo zadostovalo za 10 menjav 10-let !
greba Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 MOTUL je olje, ki ti ga tudi pri Zorniku edinega ponudijo, kot nadomestilo za Shell za v DUCATIJA. Motor tece tišje in ne kuri olja. Shella zmanjkuje 1dcl na 1000km, Motula pa skoraj nic. Tudi drugi motoristi (Honda VTR, VFR, Ducati 996, ...)so mi ga priporocali in je res dobro olje. hotschko Edited by - gregs on 03/07/2001 04:59:01 Pri GAšperju za Ducatija priporočajo Shell Advance ultra 4 15W50, ki je edino primerno olje za Ducatije zaradi specifične formulacije, ki je bila narejena na roko Ducatija. Prosim ne klatite neumnosti. GAšper ima seveda to olje tudi na zalogi in ga lahko dobite pri njem.
greba Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 No a mi prosim lahko potem razložiš zakaj na pooblaščenem servisu vztrajajo na mineralcu,ki je dokazano slabše olje od sintetičnega Motorexa ?? Ob menjavi olja sem izrecno zahteval ,da mi odgovorijo zakaj mi v agregat ne nalijejo sintetiko ki jo je razvil Motorex za boxerje in ga priporoča tudi nemški proizvajalec BMW motociklov,kar je razvidno iz zgoraj navedenih linkov :? Dobil sem odgovor(pisno v elektronski obliki),da mi ga nalijejo samo na mojo odgovornost in ne priznavajo garancije pri morebitnih poškodbah agregata,čeprav je matična BMW tovarna izdala priporočilo za motorexovo olje........in to sem že nekajkrat povedal!!! A mi lahko to kontraindico pojasniš?? Odgovor mi ni dala matična BMW produkcija ampak naš glavni uvoznik BMW motorjev,kateri je odgovor dobil iz Nemčije,po drugi strani pa Nemci v Motorexovem članku in tudi AC-Schnitzer-jevem prispevku priporočajo sintetiko za boxerje.... :? Res mi ni jasno a so se tega domislili naši balkanci al je res to zahteva matične BMW tovarne,da vztraja na mineralcu...... :? To je res zanimivo, ker ga že lahko dobiš v Selmarju in Avtovalu, samo zahtevati ga je treba. greba 1
Kmet2 Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 To je res zanimivo, ker ga že lahko dobiš v Selmarju in Avtovalu, samo zahtevati ga je treba. Še enkrat......ni problem,da se olja ne bi dalo dobit pri pooblaščenem serviserju,problem je ,da ti ob morebitnih poškodbah agregata ne priznavajo tovarniške garancije pa če je potem kej olje krivo ali ni......zdaj razumeš?
nejcgs Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 Nejc tole si se mal "zlagal", če bi vozil K-aja bi ti verjel, da rabi na 10K kil. ca 0,5- 0,7 l.olja za boxreja ti pa neverjamem vsak rabi najmanj 0,1l olja na 1K kil. se pravi na 10K kil.1 liter in to je idealna poraba ,ki jo celo mora imeti saj mašina se mora mazati !...................... takole ti povem Bremzer; vem da je težko verjeti ampak do danes nisem dotočil niti 1dcl olja v motor. Ne bom trdil da motor ne porabi nič olja, pravim samo, da mi ga med servisnimi intervali ni potrebno dolivati. so pa možne sledeče variante: - varianta, da mi tla v garaži visijo tako postrani, da je vedno olje v kontrolnem okenčku. - varianta da mi na servisu natočijo v mašino toliko preveč olja, da ga je po 10k km še vedno dovolj kjub temu da naj bi (oz. da mora?) porabil 1dcl olja na 10.000km. - da se mašina ne podmazuje in zato ni porabe olja (in kar ga zmanjka gre samo na račun izhlapevanja olja iz motorja) - da me nosi luna in tankam sosedovo olje v motor (ker moja litrska flaška olja je še kar neodprta in je trenutno namenjena samo lovljenju prahu) - varianta da "lažem", ker se motor prodaja (samo glede na to da se ne prodaja ni razloga za to) - mogoče se pa vozim samo po hribu navzdol - v leru in z ugasnjenim motorjem (gor nazaj na hrib me pa pelje mami) - pa še zadnja varianta: motor dam na štender in na roko vrtim kolesa, da kilometer števec teče, mašina pa miruje - aha pa še ena opcija - čist možno da imam na kontrolnem okencu nalepko, kjer je narisana količina olja in me tako zavaja, ker ne vidim dejanskega nivoja sicer pa kakor koli, važno da se lahko vozim naokoli (daljša potovanja) brez (zaenkrat) kantice za olje. JONI 46, Dadi, Pips in 1 other 4
nejcgs Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 Nejc to je zato,ker sva ti ga z Zivimnorcem naštelala v Mirni peči..... zdej si dolžen dobro sta to naredila. A lahko še kaj postorita okoli porabe bencina. 5.6l/100km mi je mal preveč. Sicer eno rešitev poznam (npr. če bi se vozil npr. z BS, bi bila poraba 4.5), samo kaj ko bi se pa 3.5 še lepše slišalo BelaStrela, cikadina in Pips 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se