footprint Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Dražje ni vedno boljše... ...in boljše ni vedno ustreznejše! :blink: V svoj bivši SUZUKI sem natakal MOTUL 300V pa mi je mehanik to odsvetoval in not natočil neko 3-krat cenejše olje! Motor je delal lepše, z manj tresljaji, izginile so težave s sklopko in lepše se je prestavljalo. :notworthy: In kater olje ti je predlagal oz. natočil in v kater SUZUKI? :huh:
Ice Objavljeno Februar 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 ?? Aja?? Od kje ti pa to da je "čist drugačen" od običajnega olja. Kolikor vem tankajo v nove motorje delnosintetiko; baje boljše zaradi utekavanja. BMW, honda in suzuki vem da imajo serijsko "utekovalno" olje na prvih 1000 km v masini. to olje je bolj "grobo" s tem razlogom, da se batni obrocki in stene cilindra prej in bolje utecejo. predvsem BMW je imel pred leti veliko problemov z batnimi obrocki ravno ker so natakali predobro/prefino olje v masine. batni obrocki se niti do 18.000 km niso utekli z stenami cilindrov.
motorist Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Tud pri ostalih znamkah je podobno - skor ne poznam motorja k ne bi mel po prvih 1000km menjave olja (sej možno da obstaja, sam vseen) .)
Ice Objavljeno Februar 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Tud pri ostalih znamkah je podobno - skor ne poznam motorja k ne bi mel po prvih 1000km menjave olja (sej možno da obstaja, sam vseen) .) to ni bistvo. sedaj govorimo o "posebnem utekovalnem olju", katero je bolj grobo od "navadnega" nalitega v masino pri recimo 12.000 km. konkretno je BMW nehal natakati sinteticno olje pri 0 km v masine, ker se batni obrocki enostavno niso nalegli na stene cilindrov. prvo olje (0-1000 km, so primeri kjer tudi do 10.000 km) je bilo mineralno, grobo. potem na prvem ali drugem servisu so menjalil na polsintetiko ali sintetiko.
motorist Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Ja, ja sej drugje tut tankajo ta mineralna, groba olja, ki pobirajo razne odpilke in to po mašini, sam da po 1000km niso več primerna, ker pol lahka motor "teramo", ta olja pa ne prenašajo takih obremenitev kot sintetična.
Saint Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Mal :topic: , ma pa veze z oljem. Pri FZ6 Fazerju, bom moral pol najbrž pazit in počasneje vozit? Sem mal bral vašo debato, pa ni bilo nikjer nič rečenega o temu, kako olje ima Yamaha na začetku notri, a se komu kaj sanja, kako sploh zgleda prvo"utekanje"? Pri mojem novem dizlu (avto), tega ni bilo treba - tud po navodilih ne, motorje sem pa tko al tko sam stare kupoval. lp Rudi
andrej Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 to ni bistvo. sedaj govorimo o "posebnem utekovalnem olju", katero je bolj grobo od "navadnega" nalitega v masino pri recimo 12.000 km. konkretno je BMW nehal natakati sinteticno olje pri 0 km v masine, ker se batni obrocki enostavno niso nalegli na stene cilindrov. prvo olje (0-1000 km, so primeri kjer tudi do 10.000 km) je bilo mineralno, grobo. potem na prvem ali drugem servisu so menjalil na polsintetiko ali sintetiko. Zanimivo. Sam sem velikokrat bral na raznih forumih o tem in precej razširjeno je mnenje da za v nov motor sintetika ni. No, Mobil 1 na svojih straneh pravi drugače: (myths about synthetics) Myth: You should break in your engine with conventional oil, then switch to Mobil 1. Reality: You can start using Mobil 1 with SuperSyn™ in new vehicles at any time, even in brand-new vehicles. In fact, Mobil 1 with SuperSyn™ is original equipment (it is installed at the factory) in: Chevrolet Corvette All Porsche vehicles Mercedes-Benz AMG vehicles Dodge Viper Ford Mustang Cobra R All Aston Martin cars One of the myths that persists about Mobil 1 is that new engines require a break-in period with conventional oil. Current engine manufacturing technology does not require this break-in period. As indicated by the decisions of the engineers who design these high-performance cars, Mobil 1 with SuperSyn™ can be used in an engine from the day you drive the car off the showroom floor.
simonsi Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Tole se mi zdi bolj reklama za mobil, kot kaj druzga. Avto ni motor. Čeprov recimo pri kakih dragih, ko uničjo mašino, naredijo generalko pa gas naprej. Nekateri motorji so verjetno res narejeni tak, da ne rabijo utekanja, al pa so že utečeni iz tovarne :hmm:
RoadKill Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Po moje tista objava Mobila kar drži. Izdelave motorjev (mašin) so danes tako dovršene, da ne potrebujejo nobenega utekanja. Seveda razumno. Malo se ga že ogreje, ne goni se ga v gornjo tretino obratov, kaj več je po moje že pretiravanje. Kar se pa olj tiče, redna menjava, solidna kakovost in to je to. In upoštevanje optimalne delovne temperature (80°C). lp, rk
motorist Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Pri FZ6 Fazerju, bom moral pol najbrž pazit in počasneje vozit? Tut fazer ima na začetku mineralno olje in ga ni zdravo terat. Prvih 1000km do največ 7000 obratov-sicer ti bi pa mogu to prodajalec povedat.
motorist Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Avtov pa motorjev pa ne morte primerjat no... :BUA:
andrej Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Avtov pa motorjev pa ne morte primerjat no... :BUA: Zakaj pa ne? Prosim povej mi kaj je v mašini motocikla _TOLIKO_ drugačno, da potrebuje drugačno utekanje, olje itd. kot en športen avto (npr. kot tisti iz spiska mobila). V znanje: moto-olja se od avtomobilskih sintetičnih razlikujejo le v dodatkih za mokro sklopko (za motocikle niso primerna "energy conserving" olja, prav zaradi tega).
Ice Objavljeno Februar 12, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Mal :topic: , ma pa veze z oljem. Pri FZ6 Fazerju, bom moral pol najbrž pazit in počasneje vozit? Sem mal bral vašo debato, pa ni bilo nikjer nič rečenega o temu, kako olje ima Yamaha na začetku notri, a se komu kaj sanja, kako sploh zgleda prvo"utekanje"? Pri mojem novem dizlu (avto), tega ni bilo treba - tud po navodilih ne, motorje sem pa tko al tko sam stare kupoval. lp Rudi yep je :topic: . utekavanje
ceco Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Oljni doktor andrej, pozabil še menjalnik. Potem bo pa še malo bolj drugače oz. preveč, da ne bi moral razlikovati med avto in moto olji.
HOMAR Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Sintetična olja so pri različnih proizvajalcih v teh tehnologiji izdelave zelo podobna. Tako se ne moremo veliko zmotit, če zamenjamo proizvajalca. Vse te napake pri menjavi olja pa se pojavijo šele proti koncu življenske dobe motorja - čas generalke na mašini se lahko premakne.
Ice Objavljeno Februar 12, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 andrej, ravno ker BMW dela masine z kar majhnimi tolerancami in visokokakovostnimi komponentami so imeli probleme z sinteticnim oljem pri utekavanju, ker je olje prevec mazalo in se batni obrocki niso nalegli na stene cilindra in je olje lepo mimo batnih obrockov dotekavalo v izgorevalno komoro. da se to ne dogaja je naloga batnih obrockov; ce ti ne nalegajo na steno cilindra masina "rabi/kuri" olje. ergo "grobo", mineralno olje na prvih 1000 km. ni poanta v tem, da ze od vsega zacetka vse super drsi eno mimo drugega (glej BMW primer, ko je prevec drselo). za dobro uteceno masino je pomembno tudi sodelovanje komponent v njej. in to pomeni, da se morajo novi deli vedno "navaditi" drug drugega. ko je ta faza koncana pa lahko natocis najboljse olje katero dobis. koliko dolgo traja faza utekavanja pa pise pri vsakem modelu v user´s manual ali alternativno ze znani link.
Brdaus Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 andrej, ravno ker BMW dela masine z kar majhnimi tolerancami in visokokakovostnimi komponentami so imeli probleme z sinteticnim oljem pri utekavanju, ker je olje prevec mazalo in se batni obrocki niso nalegli na stene cilindra in je olje lepo mimo batnih obrockov dotekavalo v izgorevalno komoro. da se to ne dogaja je naloga batnih obrockov; ce ti ne nalegajo na steno cilindra masina "rabi/kuri" olje. ergo "grobo", mineralno olje na prvih 1000 km. ni poanta v tem, da ze od vsega zacetka vse super drsi eno mimo drugega (glej BMW primer, ko je prevec drselo). za dobro uteceno masino je pomembno tudi sodelovanje komponent v njej. in to pomeni, da se morajo novi deli vedno "navaditi" drug drugega. ko je ta faza koncana pa lahko natocis najboljse olje katero dobis. koliko dolgo traja faza utekavanja pa pise pri vsakem modelu v user´s manual ali alternativno ze znani link. Da je dobro najboljše olje? Ne, ne, ne bo šlo. Najboljše olje je tisto, katerega ti priporoča proizvajalec motorja, pa ne bo polsintetično, sintetično, mineralno, kislo, bazično,........
Brdaus Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Tako ali tako pa oljarji radi molčijo <_<
Ice Objavljeno Februar 12, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 brdaus lepo te prosim. preberi celo temo. nisem rekel da je najboljse olje tudi najboljse. ta izjava se nanasa na andrejeve prejsnje poste, v katerih zagovarja svoje stalisce. hvala.
andrej Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Oljni doktor andrej, pozabil še menjalnik. Potem bo pa še malo bolj drugače oz. preveč, da ne bi moral razlikovati med avto in moto olji. Lepo bi bilo videti kake številke o aditivih za menjalnik v teh moto-oljih; mislim da sem ravno v tej temi nekaj strani nazaj objavil link do članka, ki opisuje zakaj so "moto olja" povečini le marketinški trik: dejansko v sestavi ni velike razlike; poleg tega nekatera avto olja vsebujejo celo več zaščitnih snovi. V ZDA večina SS motorjev lastnikov, ki dajo nekaj na mašino, teče na (avtomobilskem!) Mobil 1.
motorist Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Drugače pa andrej imaš v motosi katalogu zanimiv članek o oljih in si ga lahko prebereš...
ceco Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 ... in vem še manj kot prej. Pardon, vem samo to da top guni vlivajo olje konkurence.
andrej Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Tisti članek v motosi je neuporaben in to bi ti, motorist, vedel, če bi ga prebral.
motorist Objavljeno Februar 15, 2004 Opozori Objavljeno Februar 15, 2004 Tisti članek v motosi je neuporaben in to bi ti, motorist, vedel, če bi ga prebral. :lol1: Neuporaben-kakor za koga... :hmm:
bLuZoNdEr Objavljeno Februar 15, 2004 Opozori Objavljeno Februar 15, 2004 za tistega ki je hotel izvedeti konkretno katero olje se bolj splaca (blagovna znamka) glede na kakovost/cena je neuporaben, ce si pa samo tako na splosno zelel kaj zvedeti ... no ja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se