Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Pa je možno, da bi bla poraba olja večja pri 15W50?

Zanima me namreč, ker je bratu v slabih 3K km Zephyr požrl dobre 3dl olja.

Nekako normalno je, da ti spije več 10W40, kot pa 15W50, ker je 10-tka redkejša. Sta pa ti dve viskoznosti navadno obe polsintetiki ali sintetiki, redkeje jih zasledimo kot mineralni. Mineralna 10W40 so le tista katera so narejena po postopku hydrocracking, čeprav jih nekateri spretni trgovci kaj hitro preimenujejo v polsintetična. Malce se poigraj s specifikacijami na embalaži, pa kaj kmalu ugotoviš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče porabe olja je ta različna od motorja do motorja ... pravzaprav od toleranc - odstopanj vrtečih se delov v motorju in poraba 1 dcl / 1.000 km je popolnoma normalna s tvar.

Splošno bi pa sintetičnega olja moralo porabit manj kakor mineralnega, saj je polsintetika kakor tudi sintetika bolj vzdržljiva in prenese večje obremenitve, medtem ko je mineralno olje boljše za utekanje motorja.

Pravzaprav ... :hmm: ... dokler ni luže pod motorjem je vse ... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fora je v viskoznosti, kvaliteti; 10W-40 je skoraj sigurno mineralno olje, medtem ko je 15W-50 pol- ali cisto sinteticno.

Suzie Q npr. pije manj z polsintetiko 15W-50 kot prej z mineralnim 10W-40.

tu ni primerjave, je le odvisno, kakšen temp razpon je izbral proizvajalec za olje, tako da lahko pokriva različne potrebe glede na vremenske razmere v državi potrošnici, tako da obstaja več razponov za sint in delno sint olje pod isto prodajno oznako

pri porabi olja gre ponavadi za spreminjajoč stil vožnje in pa za dejansko razliko v viskoznosti med po standardu enako ocenjenimi olji posameznih proizvajalcev, pomembna pa je tudi uporaba olja, ki dosega od proizvajalca motocikla predpisan standard, API ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima mogoče kdo izkušnje z motornimi olji Delo, ki jih prodajajo v Louisu?

Jaz sem že drugič uporabil motorno olje Delo 10W40.Jaz sem z njim zadovoljen.Je pa res da ob celodnevnem teranju (Dolomiti) visokovrtljajnega motorja postane menjavanje malo trše, je pa cena zelo ugodna,4Litre 10 EUR. :OK:

Pri potovanju in teranju po ravninah tega pojava ni!.Zoran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šparanja na olju ne bom nikoli razumel in vedno ga primerjam, kot bi človek sam sebe slabo prehranjeval.

Ste si kdaj preračunali koliko stane registracija, gume, servis, bencin in pijačka ki jo spijete ob motorju v prijetni družbi somotoristov ... :hmm: :?

Kratek izračun na servisni interval cca 6.000 km ... :( ... kaj več pa mi na sezono tudi ne uspe prevozit ... računal sem zase :

- poraba bencina 7 l na 10 km ... 420 l ... 84.126,- sit

- komplet športnih pnevmatik SC ali RS ... 90.000,- sit

- registracija z zavarovanjem ( 50% popusta ) ... 59.600,- sit

=> skupni stroški brez napitkov in sladoledov ... 233.726,- sit ... :hmm: ... kar znese 38,95 sit / km

- olje DELO 10W40 ... 4 litre ... 2.400,- sit oziroma 0,4 sit / km

- olje MOTUL 300 W 15W50 ... 4 litre ... 15.200,- sit oziroma 2,53 sit / km

Kar končno pomeni :

- strošek 38,95 sit + 0,40 sit = 39,35 sit / km ( + 1,02 % )

- strošek 38,95 sit + 2,53 sit = 41,48 sit / km ( + 6,49 % )

Se oproščam ker morim z matematiko ... vzel sem " najcenejše " in " najdražje " olje, obstajajo pa tudi vmesne možnosti, kar na koncu prinese 2 - 3 % razliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(.....Kar končno pomeni :

- strošek 38,95 sit + 0,40 sit = 39,35 sit / km ( + 1,02 % )

- strošek 38,95 sit + 2,53 sit = 41,48 sit / km ( + 6,49 % ).....)

Pri meni letno cca 15.000km

15.000 km X 0,40 sit/km = 6000-SIT

15.000 km X 2,53 sit/km = 37950-SIT

razlika = 31950-SIT?????

Ali se potemtakem račun ne izide?Ali pač?

Zoran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zarad mene lahko noter sipaš jedilno olje, sam ga moraš temu primerno pogosto menjavat. Na ene 5kkm, bi še šlo :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se tiče šparanja pri olju, je to edina stvar, pri kateri se da prišparat, vsi ostali stroški so večalmanj fixni, nekonkurenčno določeni (cene goriva, priboljškov, zavarovanja..)

vprašanje naj se raje glasi, zakaj predsodek pred cenejšimi olji?

če so narejena iz že rabljenih olj, potem hitro izgubijo viskoznost, ki jo razkazujejo na embalaži

če pa so frišna in če ustrezajo standardom, ki jih proizvajalci vozil predpisujejo, pa ne vidim zadržka, ki bi preprečeval njegovo uporabo, vsaj pri motoristih, ki uživajo v normalni vožnji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se tiče šparanja pri olju, je to edina stvar, pri kateri se da prišparat...

Da bi šparal pri olju :? :hmm: ? To pa ne :unsure:

Svojemu jeklenemu konjičku privoščim najboljše oziroma najbolj primerno :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni letno cca 15.000km

15.000 km X 0,40 sit/km =  6000-SIT

15.000 km X 2,53 sit/km = 37950-SIT

razlika                          = 31950-SIT?????

Te popolnoma razumem kaj si hotel povedati, izgleda pa da ti nisi razumel mene ... zakaj ?

Razlike nisem hotel pokazati nominalno v sit, temveč procentualno.

Pri tvoji kilometrini boš na tvojem fazerju moral v tem času narediti še kakšen servis, mogoče zamenjati še zadnjo gumo, ali celo obe, na koncu koncev boš porabil cca 1.050 litrov goriva ... :hmm: ... 210.000,- sit ... :unsure:

Pa si izračunaj vse to in boš videl, da v % je to kar sem napisal realnost.

Normalno, da s kilometrino rastejo vsi spremljajoči stroški in se vsak tolar gleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... vprašanje naj se raje glasi, zakaj predsodek pred cenejšimi olji?

... ki bi preprečeval njegovo uporabo, vsaj pri motoristih, ki uživajo v normalni vožnji

Ne gre se za predsodek, govorim v smislu, če je za motor predpisano sintetično olje, uporabiš pa mineralno in še to manjše voskoznosti.

Če v navodil piše da lahko motor deluje z mineralnim oljem 10W40, ga bom tudi uporabljal, če pa piše da mora biti sintetika 15W50 pa mineralnega 100 % ne bom uporabljal, da bom prihranil 12.000 sit, ker so lahko posledice dosti hujše.

Ni mi pa jasno, kaj si mislil z motoristi in normalni vožnji ... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa glede cene olja,ki ima(naj bi imel) enake nazivne karakteristike,pri ceni se pa močno razlikujejo???

Npr: Motul 300W(15w-50).....skoraj 4.000 sit/l

ali Valvoline SynPower(15w-50)......cca 2.400 sit/l

ali recimo Elf (10w-50)...še cenejši od Valvolina(cca 2.200sit/l)

VSA ZGORAJ OMENJENA OLJA SO 100% SINTETIČNA

Mi zna kdo razložiti od kje pridejo take razlike ,ki mimogrede niso majhne ,saj je med ceno Motula in Elfa vmes skoraj faktor 2!!

Je olje Elf res dvakrat slabše od Motula ali je vmes le komerciala in ime(za Motul)???

Glede šparanja...mislim da se pri endurcih kar prišpara če recimo menjaš olje še malo prej kot napiše proizvajalec(recimo na 4k km za LC4 640,precej terenske vožnje).

Ike mi znaš ti razložiti to zgoraj omenjeno razliko med olji kao enakega ranga(viskoznost,sintetika)????

Drugače uporabljam Motul 300W ki pa ga imam samo še cca 5l pa bo počasi treba razmišljati kako naprej :hmm: Sem ga enkrat dobil po zelooo ugodni ceni pa sem ga vzel malo več,v naprej(ko zmanjka zaloge) pa vem da ne dam 4k sit za liter :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre se za predsodek, govorim v smislu, če je za motor predpisano sintetično olje, uporabiš pa mineralno in še to manjše voskoznosti.

Ponavadi tovarna predpiše zgolj viskoznost olja, ne pa tudi izvor (mineralno, sintetično).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z olji podobnega izvora in enake specifikacije je tako: nikoli ne boš zanesljivo izvedel ali je kvaliteta dejansko kaj slabša pri cenejšem proizvajalcu. Uporabniki smo pač omejeni le na zaznavo razlike, ki jo čutimo na ročici menjalnika. Po nekaj tisoč km recimo je občutna razlika med motul 5100, kjer menjalnik postane precej trši, in motul 300v, ki še vedno menja zelo gladko. Po 6000 km (govorim o lastnih izkušnjah) tudi s 300v prestavljam občutno trše kot takoj po menjavi olja.

Primerjam lahko le še z Aral, ki se je tudi dobro obnesel, je pa še dražji od Motula. Kje kupujete Elf?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi zna kdo razložiti od kje pridejo take razlike ,ki mimogrede niso majhne ,saj je med ceno Motula in Elfa vmes skoraj faktor 2!!

Razlaga teh razlik je malo težja, je pa vsekakor tudi komercialnega značaja.

Valvoline se na našem trgu ne uspe prebiti v ospredje, kjer si po mojem delita primat v moto sceni Motul in Shell.

Valvoline je že leta 1994 poskušal s sponzoriranjem olj v motošport priti v ospredje ( sponzorirali so tudi mene ) vendar so po prvem letu obupali in se bolj posvetili avtomobilizmu.

Veliko vpliva na ceno tudi količina nabave in seveda ali je olje v sodčkih ali v originalni manjši embalaži ... nekateri to prelivajo sami v 1 ali 2 litersko embalažo.

Na KTM ju pa lahko brez skrbi menjaš olje na predpisan interval, saj 640 LC4 ima cca 2,4 litra olja ( tudi v okvirju ) in ga v terenu ne boš preobremenil.

Tudi prejšni 625 SXC je imel cca 1,7 litra olja in predpisan interval na 2.500 km, sedaj pa ko ima olje tako kot LC4 tudi v okvirju pa se je ta interval dvignil na 6.000 km, čeprav je to v osnovi dosti bolj hard enduro motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj BMW ljubi Castrol GP 20W-50... :OK:

aha.....koliko ga pa kaj papa?.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha.....koliko ga pa kaj papa?.........

po tistem kar piše v knjigici 1dcl/100 km...

točno pa nebi vedel.

pa tvoj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim tovarniška navodila za BMW boxerje dejansko navajajo toleranco do 1dl /100 km. Sem se kar malo čudil ko sem to videl.

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi KTM navaja da je poraba olja pri enocilindričnih 4 taktnih LC4 motorjih v mejah normale 7 dcl / 1.000 km ...

Nekaterim pa pri porabi 3 dcl / 1.000 km že lasje pokoncu stojijo in jim tega ni možno dopovedat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim tovarniška navodila za BMW boxerje dejansko navajajo toleranco do 1dl /100 km. Sem se kar malo čudil ko sem to videl.

točno to piše v tovarniških navodilih... :cry:

nikakor pa to v praksi ne drži! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....drži,drži.....

samo priganjaj ga po moško po dolomitih z castrolom, pa boš videl......namreč z oriđiđi oljem bmw (za boxerje seveda) mi ne popije tudi 1 dcl/10000 km, z castrolom pa cca 2,5 dcl/1000 km.....

pa še ena zanimivost.....kar sem natočil 0,5 l castrola v mašino,ker mi je zmanjkalo original olja pri menjavi, mi motor pri vžigu vsake toliko časa pokadi zadaj.....z originalnim oljem se mi to ne dogaja....

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....drži,drži.....

samo priganjaj ga po moško po dolomitih z castrolom, pa boš videl......namreč z oriđiđi oljem bmw (za boxerje seveda) mi ne popije tudi 1 dcl/10000 km, z castrolom pa cca 2,5 dcl/1000 km.....

pa še ena zanimivost.....kar sem natočil 0,5 l castrola v mašino,ker mi je zmanjkalo original olja pri menjavi, mi motor pri vžigu vsake toliko časa pokadi zadaj.....z originalnim oljem se mi to ne dogaja....

normalno je, da vsake toliko časa pokadi, sploh če stoji nekaj časa na nogici...

je pa najbrž drugače od motorja do motorja, ker meni sigurno ne pokuri toliko, ga imam pa že 4 leto?!

kakšna je pa cena tega olja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!