miki Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 Leon ti bom jest pomagu: Honda S2000 120 konjev na liter (brez turbine)
jozl Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 Kot je opaziti, da so vedno boljši komentarji glede uporabe pravega olja. Pomembno je pa to, da upoštevate navodila proizvajalca (po možnosti originalna - ne verjeti vedno prevajalcem z pedagoško stroko, ki nimajo pojma o motorjih), ker so ti preizkusili vsaj nekaj olj in so sami prišli do spoznanja, katero olje je najbolje.
strom Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 quote: quote: poleg tega da na vseh piše superduperfensišpensihajprformans. Poleg tega vsaj na oljih, ki sem jih jaz do sedaj kupil (valvoline, proton, ina, selenia, BP) piše še cel kup standardov, poleg zgoraj naštetih se zahteve MB, VW ipd. Znanje je omejeno, neumnost je brezmejna A nisem napisu superduperfensišpensihajprformans? To je zame MB, VW, pa še FUBAR zarad mene. So standrardi, ni panike... ustreza standardu... kaj pa kvaliteta... kaj mi pomaga olje, ko bo čez 2000km voda... Sej zato je pa fajn mal videt, kakšno olje za koga dela, pa katero ne. Če ti pa motor kuri olje, je pa treba pregledat že mal kompresijo. Z drugim oljem mogoče malce ublažiš simptome, kej druzga pa ne. LP
Leon Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 Miki k', sem ti pa kriterij spustil (sconto 2x) (BMW M3 tudi blizu 340/3300). S2000 se vrti tja do 9000min-1. Kaj točijo tja notri me mal zanima. Lp Leon
JanezD Objavljeno Junij 5, 2002 Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 quote: Priporoča se menjava olja na 6k km (oz.vsaj enkrat na sezono). Vendar če pogledam olje po 6k km, je barva še vedno 'prava' kot tudi viskoznost na otip... Kako nujna je dejansko ta menjava olja, sploh v primeru ko narediš 6k km v dveh mesecih ali prej? Ejkej Koko to mislš , da je barva še vedno 'prava' . Če ole ni po 6k km čist črn , pol gotov ni dober ole . Dober ole mašino očist , ne pa da ostane sam čist . Drgač pa drži tole : Pr' olu se ne splača šparat , zato ne kupujte slabga (priporočam Motul , Shell , Castrol ) . Še nisem slišu dobrga motorista , da je naliu ARAL-a . Problem pr' olu je to , da se postara in da filter ne zmore več očistet delcev iz olja . Zelo važen je tud , kako človk naredi tisteh 6k km . A se je vozu turistično al pa je skoz gas prbijov . Za turistično vožno se da brez težav kšneh 10k Km nardit ( kontrolirat nivo je pa vsekakor treba ). DJ
jlaznik Objavljeno Junij 6, 2002 Opozori Objavljeno Junij 6, 2002 koof koof ... a lahko malo bolj definiras kaj oziroma kdo je "dober motorist". Govoriva o nekom, ki uspe vsakic ko se vsede na motor ostal tud ziv in cel, al govoriva o Rossiju Glede olja je pa tako. Tisti, ki ga prodaja tisti navija za njega. Pa da ne bo kdo mislil, da jaz prodajam Aral. Povem dva primera (za avto in motor): 1. Imam Forda in ga vedno vozim na pooblasceni servis. Vedno so mi tezil, da ne morem met svojga olja, ker oni ze vejo kateri je pravi, in to je Motorcraft (ga nimas kje kupit). In jaz grem malo na WEB in kaj najdem. To je cist navadno Castrol olje v drugi pakungi. Na zadnjem servisu se mi je pa celo to naredil, da so mi notri vlil Aral. Go figure !!!! 2. hmm se motor. Vceraj klicem na servis v Krsko. Ko recem, da mam ze Arala kupljenga je oni rekel, da ga lahko s sabo prinesem, ampak notri ga pa ne bojo vlil, ces da Yamaha priporoca Motul, Shell oziroma Castrol (za GP mogoce, ko imajo sponzorske pogodbe podpisane). To je za mene cisti EPP. Tako kot bi rekel, da mora imet motor svecke XX, ampak samo Bosch so dobre. Halo ???? Ko bom sel na servis mi bojo tole izjavo moral temeljito dokazat, ker vse kar sem nasel priporocenega za moj motor so bili tipi olja ala 5W-30 al pa kaj podobnega in da mora ustrezat dolocenim standardom, Aral pa presega oboje. quote: Koko to mislš , da je barva še vedno 'prava' . Če ole ni po 6k km čist črn , pol gotov ni dober ole . Dober ole mašino očist , ne pa da ostane sam čist . Drgač pa drži tole : Pr' olu se ne splača šparat , zato ne kupujte slabga (priporočam Motul , Shell , Castrol ) . Še nisem slišu dobrga motorista , da je naliu ARAL-a . Problem pr' olu je to , da se postara in da filter ne zmore več očistet delcev iz olja . Zelo važen je tud , kako človk naredi tisteh 6k km . A se je vozu turistično al pa je skoz gas prbijov . Za turistično vožno se da brez težav kšneh 10k Km nardit ( kontrolirat nivo je pa vsekakor treba ). DJ J.
transalp Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Danes sem bil v nekem podjetju v LJ, ki prodaja olja, maziva in izdelke za vzdrževanje: Liqui Moly, Valvoline, Shell,... Pri njih sem poceni (636 SIT) dobil "dolgotrajno" specialno mast z MoS2 v 100-gramski tubi, ki jo v naših trgovinah kar težko najti. Čeprav imajo le pisarno, je mogoče kupovati tudi maloprodajno (naročiš dan prej po telefonu, pa te naročeno čaka v pisarni), vendar za nekatere artikle velja najmanjša količina - npr. pri Shell oljih je to karton z 12 plastenkami po 1l. Motociklistično olje Shell Advance Ultra 4 za gotovino stane npr. 2184 SIT (DDV vračunan) za liter, vendar je treba vzeti najmanj 12l olja...
hotschko Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 npr. pri Shell oljih je to karton z 12 plastenkami po 1l. Motociklistično olje Shell Advance Ultra 4 za gotovino stane npr. 2184 SIT (DDV vračunan) za liter, vendar je treba vzeti najmanj 12l olja... Kul ... predpisano olje za Ducati :) :) ... čeprav sem pred časom kupil kar 15l Motula 300V po še ugodnejši ceni :D
šoško Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Motul,....klasika za Pegaso....res pa je da se zadeva ne vrti tko kt drugi 8)
elektronik Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Glede na to da imajo guzziji suho sklopko, imajo verjetno ločeno olje za motor in menjalnik. Potem gre lahko v motor enako olje kot v avtomobilski motor in v menjalnik olje za avtomobilski menjalnik (seveda ustrezne kvalitete in viskoznosti). Ali se motim?
hotschko Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Glede na to da imajo guzziji suho sklopko, imajo verjetno ločeno olje za motor in menjalnik. Potem gre lahko v motor enako olje kot v avtomobilski motor in v menjalnik olje za avtomobilski menjalnik (seveda ustrezne kvalitete in viskoznosti). Ali se motim? hmmm ... zelo redki so motorji z ločenim oljem za menjalnik in motor ... in ne pozabi .... obremenitve (obrati, temperature itd...) so v avtomobilističnih mašinah mnogo manjše ...
YZFgeorge Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Enkrat sem uporabil Motul, potem pa ne več. Mi je enostavno predrago in mislim, da Motul ne more opravičiti za več kot 50% višje cene napram recimo Repsolu, ki je tudi sintetično.
MOTOVILC Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Na našem družabnem večeru je Stanovnik reku da uporablja Valvoline Fully sinthetic -odlično olje :roll: , sam on ga na rallyu menja na 1500 - 2000 km. :cry:Pa tri ol filtre ma!!! Je pa tudi res, da mu je Valvoline sponzor. :!:
jlaznik Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Moderatorji, mislim da lahko tole temo zaklenete, ker je ta tema za pod: http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...der=asc&start=0
Tratnjak Damijan Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 za guzzi uporabljam Agip, za zzr pa valvoline syngard oba sta delno sintetična in v redu, saj menjavam olje na cca 5000 - 7000 km. Drugače bi lahko dal tud GTX noter, sem pa slišal da je prav za honde najbolj priporočljiv Castrol.
StormBringer Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Imam kawa VN 800, ki ima prevoženih 13000 km. Danes sem ga pripeljal z servisa, pa mi je serviser rekel, da imam zj***no 'kuplungo', kar pa naj bi bila posledica nekvalitetnega olja. Problem je, da motor ni več v garanciji. Skozi sem opažal, da se pri hladnem motorju rahlo zatikata prvi dve prestavi, vendar pa pri toplem ni bilo problemov. Zadnjih 6000 km sem uporabljal MOTUL 5100 (15w50).
YZFgeorge Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Pa tut ce boste dolivali, NIKOLI ne dolit PROTONA. Jest sem to naredu sam enkrat, pa mi je zacela sklopka drset. Sem pol takoj vse zlil ven in kupil Castrol GTS 15W-50 mineralno. Sedaj ni dost boljše, saj je sklopka že stara (47000km) in jo bo treba menjat. Ce ne bi nalil protona bi se po moje vozil še 10000km. A mogoce kdo ve kolk me bo približno stalo popravilo (yamaha 535)? Pri Yamahi Virago je sklopka pri 47.000km stara in potrebna zamenjave??? Si siguren, da znaš vozit motor?
transalp Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Moderatorji, mislim da lahko tole temo zaklenete, ker je ta tema za pod:http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1704&postdays=0&postorder=asc&start=0 :roll: Hmnja, pričujoča tema je na (Moto)svetu že od junija 2001, tista v navedeni povezavi pa od maja 2002 :arrow: zaklene se torej mlajša tema... :twisted: :D
hotschko Objavljeno Marec 20, 2003 Opozori Objavljeno Marec 20, 2003 Enkrat sem uporabil Motul, potem pa ne več. Mi je enostavno predrago in mislim, da Motul ne more opravičiti za več kot 50% višje cene napram recimo Repsolu, ki je tudi sintetično. mene je 15litrov Motula 300V stalo 2000 SIT na liter ... dovolj ugodno za preverjeno kvaliteto. Sicer se pa Motul 300V zelo dobro razume z Ducatijem ...
superblackbird Objavljeno Marec 20, 2003 Opozori Objavljeno Marec 20, 2003 nikdar slisal za bardahl.bo treba spet po netu brskati. ----------- at 200 mph you have no friends Ja fantje kje pa živite?? Saj je Bardahl prisoten pri nas vsaj deset let. Je pa res, da večina serviserjev propagira Motul, ker jim da več rabata. V Italiji je vse rumeno od Bardahl-a. Tam npr. Motula ne poznajo. Sem se prepričal na sejmu v Padovi. Kar vprašajte Jermana kaj uporablja Kawasaki Bertocchi racing. Sam pa uporabljam Bardahl že pet let. Za tiste, ki pa Bardahla sploh ne poznajo naj povem, da smo se še v šoli učili,da je prvo letalo katero je preletelo Atlantik uporabljalo BARDAHL. Uvoznik za Slovenijo je iz Sežane.
Treker Objavljeno Marec 20, 2003 Opozori Objavljeno Marec 20, 2003 vprasanje. Trenutno imam v motorju sinteticno olje (mogoce 1 mesec staro). Me pa zanima, ce je lahko kaj narobe, ce bi tega iztocil in natocil polsinteticno... oljni filter ostane gor... glede mesanja olj... :?:
Ice Objavljeno Marec 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 20, 2003 nikdar slisal za bardahl.bo treba spet po netu brskati. ----------- at 200 mph you have no friends Ja fantje kje pa živite?? v avstriji......ce ti kaj pomaga.tukaj bardahl ni ravno prosto prodajan. :?
yankee Objavljeno Marec 20, 2003 Opozori Objavljeno Marec 20, 2003 nikdar slisal za bardahl.bo treba spet po netu brskati. ----------- at 200 mph you have no friends Ja fantje kje pa živite?? Saj je Bardahl prisoten pri nas vsaj deset let. Je pa res, da večina serviserjev propagira Motul, ker jim da več rabata. V Italiji je vse rumeno od Bardahl-a. Tam npr. Motula ne poznajo. Sem se prepričal na sejmu v Padovi. Kar vprašajte Jermana kaj uporablja Kawasaki Bertocchi racing. Sam pa uporabljam Bardahl že pet let. Za tiste, ki pa Bardahla sploh ne poznajo naj povem, da smo se še v šoli učili,da je prvo letalo katero je preletelo Atlantik uporabljalo BARDAHL. Uvoznik za Slovenijo je iz Sežane. Pa se to bi lahko dodal,da je Bardahl firma ki pokriva 80% svetovnega trga z aditivi za izdelavo motornih olj.To pomeni,da si sami izdelujejo aditive,medtem ko jih drugi kupujejo in so zato enako kvalitetna olja konkurencnih firm drazja kot Bardahlova. Cena pri nas je nekje 1800sit/l za Bardahl xtc 15/50 na servisu od Yamahe v Kopru 8)
kocka Objavljeno Marec 20, 2003 Opozori Objavljeno Marec 20, 2003 Kaj pa za dvotaktnike??(125 ccm) Jaz mam castrol tts, na olja pa se ne spoznam preveč! Kaj pravite vi bolj izkušeni??
Zok Objavljeno Marec 20, 2003 Opozori Objavljeno Marec 20, 2003 ja js tud TTS, pa se mi nad 10k rpm noce zvrtet... :? a je dvotaktol uredu olje??? :D :D :twisted: :D :twisted:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se