Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Dej Langus ne nabijat, sklopka drsela samo zaradi polsintetičnega olja...

Tocno tako, enako je kot ce das v nek motor (npr er5) sinteticno olje - sklopka drsi. Ne pozabi da imas skupno olje za menjalnik in motor in ne loceno - kot pri avtu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se vnaprej opravičujem Vojču ki je zastavil vprašanje, vsem lastnikom CBRk 600 RR in moderatorjem.

Nisem se hotel oglašat, ker bo tole verjetno še bolj razvnelo debato v napačno stran, vendar, tolk buč kot jih je v nekaterih zadnjih postih pa že dolgo nisem prebral.

@Stric burek: Pa saj si se že umiril s svojimi izpadi, sedaj pa spet začenjaš? Če ti nisi motorja nikoli vrtil, ne sedaj drugim pametovat kako olje potrebujejo, kake gume naj obujejo in kaj naj natočijo v tank. Ni vsem 180 km/h max hitrost in ne peljejo vsi tako pokonc čez ovinek da bi lahko imeli centralno stojalo spuščeno pa ga nebi porajsali po tleh ...

300V točim v vse motorje do sedaj pa nobenih problemov (vmes je bila tudi cbr 600 FS, delno ontopic :P), servisni interval pa je na cca 6000 km, 100 gor ali dol. Zaradi tega olja se servisni interval ne bo skrajšal.

Glede filtra, kakor je že bilo omenjeno, pri menjavi olja predstavlja minimalen strošek, poleg tega gre z filtrom ven vsa umazanija ki se je nabrala v njem. Za tistih par €, a je sploh kakšna slabost hkratne menjave še filtra ...

IMHO podobna fora kot veriga in verižnika.

Še enkrat Vojč, ni toliko važno katerega od 4T SS motorjev voziš, kot pa sam režim vožnje.

Točno tako! Ampak večina jih ne vozi na rdečem nonstop. Sem videl kako ti pelješ(svaka čast) ampak takih kot si ti je bolj malo. In tudi ti verjetno ne navijaš v rdeče od takrat ko spelješ do takrat ko parkiraš?! Če pa ja, se strinjam, nalij 300V.

Kko to da noben 7100 ne omeni, ki je lih tista zlata sredina. Ni za "penzioniste" ne za ultrastreetracerje.

Glede intervala sem pripomnil jaz, ne Burek :) In sicer, ne da je treba 300v bolj pogosto menjat.. Napisal sem, kdor dejansko rabi 300v in ga izkoristi, to torej pomeni, da motor tako zelo vrti, da polsintetika ne pride več v poštev (na cesti to sploh ni možno), mora verjetno posledično tudi olje bolj pogosto menjat :) Dvomim, da se na motorjih, ki so sam za na pisto menja samo na 6k km.. No ali pač, to boš itak ti bolj vedel, ker imaš izkušnje s tem.

Kar se pa tiče cestne uporabe V300, se pa servisni interval zaradi olja 100% popolnoma nič ne skrajša :D

Se popolnoma strinjam

Kar daj navadno polsinteticno olje v 600rr pa ti garantiram da bo v 15 000km sklopka drsela.. a si ze kdaj pomislis da je vredno dat tistih 10eur vec glede na to da imas skupno olje za motor in menjalnik, v motorji drsne lezaje ki zahtevajo izredno dobro mazanje in sklopko v oljni kopeli? Vsi bi sparali tam kjer ni treba - tako kot ce bi hodil brez k**** na svatbo.

Kje se pa danes še špara?? Nikjer. Eno je šparanje, drugo je dajanje predobrega olja, ki ga niti ne rabiš, niti izkoristiš.

DeX, vem da si ti rekel in vem kaj si hotel povedat, bureku sem itak namenil samo en odstavek :D

Še zmeraj trdim da dokler ni drastičnih posegov v sam agregat motorja, servisnega intervala ni potrebno skrajševati. In še enkrat, iz izkušenj, še vsi motorji so laufali tam nekje pri rdečem (ogreti, seveda) pa zaradi tega intervala ni bilo potrebno krajšati. Vsakič ko sem olje izlil iz motorja je le-to bilo seveda bolj temno, vendar na otip svojih mazalnih sposobnosti ni še čisto izgubilo, ni bilo kot voda.

Seveda ga ni potrebno krajšati za normalno uporabo na cesti. Če se pa goniš na predelanem(ali pa tudi ne) motorju po pisti in samo po pisti, boš olje verjetno menjal na 100km npr.

Tocno tako, enako je kot ce das v nek motor (npr er5) sinteticno olje - sklopka drsi. Ne pozabi da imas skupno olje za menjalnik in motor in ne loceno - kot pri avtu

Zanimivo da so mi VSI(od tega 3 serviserji), ki imajo nekaj pojma o Suzukijevih GSX-R, konkretno 99letnik, rekli da naj NE vlivam sintetike, še posebej ne 300V, ker bo sklopka drsela. IN tudi par jih poznam ki so to naredili in jim je drsela. Moj jih je mel ob prodaji 46k km in je delal kot urca, pa pri meni videl samo 5100 in Silkolene polsintetiko. Pil ga je pa zelo malo... Zakaj mi ni zaribal? Res čudno.

Poleg vsega je to moje mnenje, ki je pa sam kapljica v morje napram vašemu osebnemu znanju, predsodkih, mišljenju, željam,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baba čula baba rekla, ampak povedali so mi da je RACING olje narejeno za krajši interval in pač ima boljše karakteristike mazanja, hlajenja.

Povedala mi je pa Urška Turnšek

Sad ako su mene lagali - lažem i ja vas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo da so mi VSI(od tega 3 serviserji), ki imajo nekaj pojma o Suzukijevih GSX-R, konkretno 99letnik, rekli da naj NE vlivam sintetike, še posebej ne 300V, ker bo sklopka drsela. IN tudi par jih poznam ki so to naredili in jim je drsela. Moj jih je mel ob prodaji 46k km in je delal kot urca, pa pri meni videl samo 5100 in Silkolene polsintetiko. Pil ga je pa zelo malo... Zakaj mi ni zaribal? Res čudno.

Poleg vsega je to moje mnenje, ki je pa sam kapljica v morje napram vašemu osebnemu znanju, predsodkih, mišljenju, željam,...

Zanimivo, da je to tema o Hondi CBR 600 RR ... Pejt buče prodajat tja k zelenjadarjem, ne pa tukej pr sadnju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Burek,

Ce se ne ves je glavna razlika med sinteticnem in polsinteticnem oljem v tem, da sinteticno olje pride hitreje na mazalna mesta pri hladnem motorju (zaradi aditivov ki jih vsebuje) in med obratovanjem kasneje odtece iz le-teh, kar je kljucnega pomena za doseganje cim manjsega koeficienta trenja - posledica le-tega je manjsa obraba in posledicno manj umazanije v oljnem filtru.

Seveda, noben problem ni polsinteticno olje pri motorjih, ki se vrtijo do PRIBLIZNO 8000rpm, pri visjih vrtljajih pa polsinteticno olje postane "megla" in ima zelo slabe mazalne sposobnosti - tako da se olje hitreje "obrablja" in izgublja mazalne sposobnosti, kar negativno vpliva na debelino oljnega filma ki lahko celo poci (posledica je poraba olja)

Omeniti velja tudi drsne lezaje ki so zelo obcutljivi na debelino oljnega filma in ce ne dosezemo prave debeline oljnega filma je koeficient trenja tako velik (0,3 - ce te ravno zanima) da pride do mejega/mesanega trenja, namesto do hidrodinamicnega.

Sklopka je zelo obcutljiva na olje in optimalnih koeficientov trenja - odvisno od izvedbe. Ce je bila za tvojega suzukija 99' predpisana polsintetika je res mozno da bi drselo s sintetiko, vendar je za vse nove SS motorje (tako tudi za 600rr - na katero se tema tudi nanasa) je predpisana sintetika in ne smes vliti polsintetike ;) - vendar dvomim da bi drselo pri tvojem motorju.

Ne pozabi da so novi motorji precej bolj naspiceni kot starejsi, vitalni motorja (agregata) so bistveno lazji in zahtevajo boljse mazanje in drugacne adetive kot starejsi.

Prosim, da vse ki karkoli pametujete od polsintetike vase komentarje podkrepite z razlago in ne v smislu "men so trije serviserji rekli da bo sklopka drsela," ampak zakaj - pa ne mi limat nekih bednih linkov, lahko pa standarde ;)

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Burek,

Ce se ne ves je glavna razlika med sinteticnem in polsinteticnem oljem v tem, da sinteticno olje pride hitreje na mazalna mesta pri hladnem motorju (zaradi aditivov ki jih vsebuje) ....

Evo... tukaj je skrivnost teh olj .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz podkrepim razlago v prit polsintetike s tem, da je predpisana v Suzukijevem users manualu za K4 K5, ki spadata že v novo g eneracijo SS motorjev z minimalno težo, veliko moči in visokimi vrtljaji. Nekako bolj verjamem tistim (suzukijevim inženirjem), ki so motor skonstruirali, ga naredili, kakor tebi. In to je popolnoma dovolj, za podkrepitev zakaj je polsintetika popolnoma dovolj dobra tudi za motorje, ki se vrtijo nad 8k rpm in zakaj ni nič narobe, če bi jo zlil tudi v preljubo 600RR :) Na gixxer.com sem malo spremljal kakšna olja uporablja folk, veliko jih ima po 60k km in več na polsintetiki in jim motorji super laufajo, olja popijejo pa minimalno. Dovolj velik dokaz zame

LP :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz podkrepim razlago v prit polsintetike s tem, da je predpisana v Suzukijevem users manualu za K4 K5, ki spadata že v novo g eneracijo SS motorjev z minimalno težo, veliko moči in visokimi vrtljaji. Nekako bolj verjamem tistim (suzukijevim inženirjem), ki so motor skonstruirali, ga naredili, kakor tebi. In to je popolnoma dovolj, za podkrepitev zakaj je polsintetika popolnoma dovolj dobra tudi za motorje, ki se vrtijo nad 8k rpm in zakaj ni nič narobe, če bi jo zlil tudi v preljubo 600RR :) Na gixxer.com sem malo spremljal kakšna olja uporablja folk, veliko jih ima po 60k km in več na polsintetiki in jim motorji super laufajo, olja popijejo pa minimalno. Dovolj velik dokaz zame

LP :)

Mejno leto pri Suzukiju je K6 ;) Sama MASA motorja se nanasa na agregat in ne na motocikel kot celoto. Zakaj v hondo ne smes naliti polsintetike sem ti v zgornjem postu pojasnil. Priznam, da suzukija ne poznam v detajle tako kot hondo in ne bom pametoval kaj vliti noter in predvidevam, da tudi ti ne poznas honde tako dobro da bi to lahko tako enostavno rekel.

In kot sem ze omenil, komentarje utemelji z razlago in ne na nacin "tam pa to pise." Ce je za tvoj motor predpisana polsintetika je zgleda ok... zakaj - imas razlozeno v prejsnem postu.

Me pa zanima kaj je predpisano za k6-k8 modele? Tudi polsintetika?

PS. tukaj lahko debatirava od 600rr, ce pa zelis pa debato o olju pri suzukiju lahko preseliva v drugo, za to primerno temo

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako! Ampak večina jih ne vozi na rdečem nonstop. Sem videl kako ti pelješ(svaka čast) ampak takih kot si ti je bolj malo. In tudi ti verjetno ne navijaš v rdeče od takrat ko spelješ do takrat ko parkiraš?! Če pa ja, se strinjam, nalij 300V.

Kko to da noben 7100 ne omeni, ki je lih tista zlata sredina. Ni za "penzioniste" ne za ultrastreetracerje.

Se popolnoma strinjam

Kje se pa danes še špara?? Nikjer. Eno je šparanje, drugo je dajanje predobrega olja, ki ga niti ne rabiš, niti izkoristiš.

Seveda ga ni potrebno krajšati za normalno uporabo na cesti. Če se pa goniš na predelanem(ali pa tudi ne) motorju po pisti in samo po pisti, boš olje verjetno menjal na 100km npr.

Zanimivo da so mi VSI(od tega 3 serviserji), ki imajo nekaj pojma o Suzukijevih GSX-R, konkretno 99letnik, rekli da naj NE vlivam sintetike, še posebej ne 300V, ker bo sklopka drsela. IN tudi par jih poznam ki so to naredili in jim je drsela. Moj jih je mel ob prodaji 46k km in je delal kot urca, pa pri meni videl samo 5100 in Silkolene polsintetiko. Pil ga je pa zelo malo... Zakaj mi ni zaribal? Res čudno.

Poleg vsega je to moje mnenje, ki je pa sam kapljica v morje napram vašemu osebnemu znanju, predsodkih, mišljenju, željam,...

Burek, se popolnoma strinjam s tabo. Za cestne dirkače je 7100 pravšnje, tako po ceni kot po mazlnih lastnostih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Burek,

Ce se ne ves je glavna razlika med sinteticnem in polsinteticnem oljem v tem, da sinteticno olje pride hitreje na mazalna mesta pri hladnem motorju (zaradi aditivov ki jih vsebuje) in med obratovanjem kasneje odtece iz le-teh, kar je kljucnega pomena za doseganje cim manjsega koeficienta trenja - posledica le-tega je manjsa obraba in posledicno manj umazanije v oljnem filtru.

Seveda, noben problem ni polsinteticno olje pri motorjih, ki se vrtijo do PRIBLIZNO 8000rpm, pri visjih vrtljajih pa polsinteticno olje postane "megla" in ima zelo slabe mazalne sposobnosti - tako da se olje hitreje "obrablja" in izgublja mazalne sposobnosti, kar negativno vpliva na debelino oljnega filma ki lahko celo poci (posledica je poraba olja)

Omeniti velja tudi drsne lezaje ki so zelo obcutljivi na debelino oljnega filma in ce ne dosezemo prave debeline oljnega filma je koeficient trenja tako velik (0,3 - ce te ravno zanima) da pride do mejega/mesanega trenja, namesto do hidrodinamicnega.

Sklopka je zelo obcutljiva na olje in optimalnih koeficientov trenja - odvisno od izvedbe. Ce je bila za tvojega suzukija 99' predpisana polsintetika je res mozno da bi drselo s sintetiko, vendar je za vse nove SS motorje (tako tudi za 600rr - na katero se tema tudi nanasa) je predpisana sintetika in ne smes vliti polsintetike ;) - vendar dvomim da bi drselo pri tvojem motorju.

Ne pozabi da so novi motorji precej bolj naspiceni kot starejsi, vitalni motorja (agregata) so bistveno lazji in zahtevajo boljse mazanje in drugacne adetive kot starejsi.

Prosim, da vse ki karkoli pametujete od polsintetike vase komentarje podkrepite z razlago in ne v smislu "men so trije serviserji rekli da bo sklopka drsela," ampak zakaj - pa ne mi limat nekih bednih linkov, lahko pa standarde ;)

Vidim da se vsekakor bolje spoznaš na vse skupaj kot jaz. Priznam.

Ampak neki mi povej.

Tle govoriš kako je vse ultra občutljivo, kako to da tistim ki ne točijo najboljših sintetičnih racing olj motorji še vedno laufajo? Si slišal da bi kaka 600RR crknla zarad tega? Dvomim da kdaj boš, saj so motorji verjetno odlično narejeni. Nevem. Jaz nisem še nikoli slišal da bi se nevem kaj zgodilo ker ne tankaš racing olja.

Poleg tega, se mi ne zdi bedno uporabljati sintetike(tudi sam jo trenutno rabim na KTMu), brezveze se mi zdi dajat racing olje, če imamo navadno sintetično za cesto.

Zakaj pol pri Motulu delajo sploh več različnih olj? Verjetno so iz nekega razloga nardili "cestno" in "racing" olje.

Ostajam pri tem, da za neko normalno(ne 90% v rdečem) vožnjo je 5100 OK, za kaj več 7100 in če si racer tahujši pol šele pride racing 300V

Koci, sej si moderator, prestavi tja, noben ne bo šel kar v uno temo odgovarjat :D Smo smotani pač... Se opravičujem ;)

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da se vsekakor bolje spoznaš na vse skupaj kot jaz. Priznam.

Ampak neki mi povej.

Tle govoriš kako je vse ultra občutljivo, kako to da tistim ki ne točijo najboljših sintetičnih racing olj motorji še vedno laufajo? Si slišal da bi kaka 600RR crknla zarad tega? Dvomim da kdaj boš, saj so motorji verjetno odlično narejeni. Nevem. Jaz nisem še nikoli slišal da bi se nevem kaj zgodilo ker ne tankaš racing olja.

Poleg tega, se mi ne zdi bedno uporabljati sintetike(tudi sam jo trenutno rabim na KTMu), brezveze se mi zdi dajat racing olje, če imamo navadno sintetično za cesto.

Zakaj pol pri Motulu delajo sploh več različnih olj? Verjetno so iz nekega razloga nardili "cestno" in "racing" olje.

Ostajam pri tem, da za neko normalno(ne 90% v rdečem) vožnjo je 5100 OK, za kaj več 7100 in če si racer tahujši pol šele pride racing 300V

Koci, sej si moderator, prestavi tja, noben ne bo šel kar v uno temo odgovarjat :D Smo smotani pač... Se opravičujem ;)

Sej ne crkne kr tko, problem lahko rata pri sklopki, porabi olja, obrocki.. itd. Kolk "racing" olje pa das not je pa spet odvisn od gostote (mas se precej hujsa motulova olja od 300v - mal pobrskej).. sam dajem 15W50. Sej laufa ze.. sam vprasanje je kaj bo iz tega dolgorocno.. pol so pa problemi pa je motor kriv za vse.. no, zdej pa res nehejva s tem ;)

moj zadnji post na temo o olju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če je motul 5100   5W40 sintetično ali polsintetično olje ter če je dovolj dobro za novo hondo hornet 600 ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če je motul 5100   5W40 sintetično ali polsintetično olje ter če je dovolj dobro za novo hondo hornet 600 ccm.

Hahaa, ti si car :worship:

2× fališ temo.

5100-polsinteika

7100-sintetika

300V-racing sintetika

Poglej kaj ti piše v knjižici in daj tisto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5100-polsinteika

7100-sintetika

300V-racing sintetika

Od kod tebi pravzaprav ideja, da je 300V 'racing' olje? A ti je to kdaj kak trgovec povedal? :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kod tebi pravzaprav ideja, da je 300V 'racing' olje? A ti je to kdaj kak trgovec povedal? :slap:

D.

Veliko dirkačev ga rabi, pravtako ga uporabljajo v nekaterih avtih na gorsko hitrostnih dirkah. Če pa še sem pogledaš, je sicer več različiz, ampak so pa Factory Line, Competition, power racing, high rpm....

Zame dosti podatkov da ga tako tretiram.

Sej tankate kar vi hočete, jest sam tle visim ker se mam za učit :headbang:

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko dirkačev ga rabi, pravtako ga uporabljajo v nekaterih avtih na gorsko hitrostnih dirkah. Če pa še sem pogledaš, je sicer več različiz, ampak so pa Factory Line, Competition, power racing, high rpm....

Zame dosti podatkov da ga tako tretiram.

:slap: Si že slišal kdaj za 'marketing'? :slap:

Competition, Power Racing, High Rpm, ... so marketinška imena za različne gradacije 300V olja za avtomobile. Marsikaj se lažje prodaja, če je racing...

Saj jaz tudi ne tankam 300V, ampak najcenejše sintetično olje primerne gradacije. Ampak trdit, da je olje (s primernimi specifikacijami) lahko predobro in da lahko predobro olje škodi, je pa rahlo mimo...

V nobenem navodilu še nisem opazil, da bi bila predpisana vrsta olja (mineralno, polsintetično ali sintetično) - predpisana je samo viskoznost (npr. 10W-30) in specifikacije, ki jih mora izpolnjevat (API SH, SJ, ...).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj jaz tudi ne tankam 300V, ampak najcenejše sintetično olje primerne gradacije. Ampak trdit, da je olje (s primernimi specifikacijami) lahko predobro in da lahko predobro olje škodi, je pa rahlo mimo...

D.

Ja sej vem da sm offtopic...sej bojo kmal zbrisal ampak vseen... Sinteticno olje je lahko slabse za masino ki je bila izdelana pred casom ko so bile tolerance med deli drugacne zaradi drugacne debeline oljnega filma...(oldtimerji...in tud ostale starejse masine) Najboljse mozno olje ki ga dobimo ni vedno za masino tud najbolj zdravo, se posebej neugodna pa postane situacija ob prehodu z mineralnega olja na sinteticno....naredimo lahko veliko skode, in obrabo kljub boljsemu olju povecamo... :whistle: (sicer se to ne nanasa konkretno na masine o katerih je tukej govora, ampak bolj na to trditev da predobro olje ne more naredit skode)

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Langus

Mestoma malo brcaš v temo, ampak naj ti bo, nisi edini. :P

Ne da se mi razodevati mojega razumevanja olj, ampak važno da sva moj moped in jaz zadovoljna z vitalno tekočino, ki se trenutno pretaka po njegovem drobovju. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje sem to že napisal, pa vseeno....men je Primčev Jure razložil, da naj bi bilo 300v enostavno predobro olje za mojga fazerčka, baje da menjalnik postane bolj glasen, pa neki u zvezi gredi je govoril, da kre v k...., ne vem, jaz sem mu verjel, sicer sam ne vem, čemu je tako, pa vseeno....natočil sem 5100. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če je motul 5100   5W40 sintetično ali polsintetično olje ter če je dovolj dobro za novo hondo hornet 600 ccm.

To je pol sintetično in je kar vredu olje ,čeprav mu boljše(sintetično)sigurno nebi škodilo.Je pa to olje malo preredko naj bi uporabljal vsaj 10W-40 za poleti pa 20W-50.Ker je to samo 600 ccm in če jo boš dokraja ožemal potem ne šparaj na olju in ji privošči Motul V-300 T-4.

Ps:neposlušaj razna nakladanja,jaz sem mehanik celih 42 let in prvič sem uporabljal sintetiko leta 1969 mogoče ti to kaj pove.Sicer pa je odločitev tvoja,pa brez zamere. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje sem to že napisal, pa vseeno....men je Primčev Jure razložil, da naj bi bilo 300v enostavno predobro olje za mojga fazerčka, baje da menjalnik postane bolj glasen, pa neki u zvezi gredi je govoril, da kre v k...., ne vem, jaz sem mu verjel, sicer sam ne vem, čemu je tako, pa vseeno....natočil sem 5100. :whistle:

Verjetno bi verjel tudi,če bi ti ta Jure rekel,da vidi kako trava raste!!!!!! :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bi verjel tudi,če bi ti ta Jure rekel,da vidi kako trava raste!!!!!! :lol1: :lol1:

Lih tko je serviser kot ti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se šel pozanimat v Delta Team, kaj naj natočim v mojega FZ6. Odgovor je bil tak. Če ga ožeamate na polno potem sintetiko, drugače pa polsintetiko. Pa da ne bom širil krive vere, jih lahko pokličete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, da je bil tak odgovor :) So pa potem tu spet nekateri drugi serviserji japonskih motociklov, ki so enako pooblaščeni za določeno znamko, hodijo na enaka izobraževanja kot drugi serviserji, pa pač trdijo spet svoje..

Tako, da jaz sem se pri teh stvareh že davno nehal ozirat na mnenje serviserjev, ker itak pravi vsak drugače in vsak ima za seboj pooblastilo, da je uraden serviser, usak ima za seboj izobraževanja, vsak ima za seboj izkušnje, pa so mnenja vseeno povsem različna in ne veš komu verjet.

Jaz torej sledim enostavno priporočilom proizvajalca in lastni pameti, kar se mi zdi v takem primeru še najbolšje :) V primeru ene ali pa druge odločitve, pa vseeno vem, da se z mano strinja vsaj 1/3 serviserjev :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!