rude Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 MOTUL - FAQ 300V or 8100/6100 ? Make your choice : Oil choice depends on your use : 300V are especially designed for racing, Motul is providing to end-consumers the lubricants set up for the teams : that is to say that the products you can find on the shop shelves are the same as products used by the teams for races. These lubricants have to be strong enough to resist at very high temperature, provide the best lubrication, reduce friction… In one word, meet all the stringent requirements for racing. 8100, 6100… are designed for common daily use : in this case, you will ask your car to start every morning, drive it in the stop-and-go traffic to go at work, and drive it back to home in the evening. To complete that you will not be agree to go for service too often. Requirements for daily use are different from racing. Motul 8100, 6100 … are made for that. In these conditions and with these lubricants, you will be able to follow the car maker recommended drain intervals without any trouble. Podobna razlika je po moje tudi pri motorističnih oljih.
Jure Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 Se popolnoma strinjam z napisanim :)
misty Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 (popravljeno) jaz tudi. Zato pa v avto nalivam Selenio turbo diesel ... ... v motorja pa samo in zgolj 300V :naughty: Popravljeno Marec 23, 2008. Popravil misty
fermy19 Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 seas... mene zanima v čem je razlika če vzamem olje motul 10w30 ali pa 10w40 ... ( v knjigi piše 10w30 ) ali lahko škoduje kaj če vzamem 10w40... lp hvala
dive Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 Verjetno bi verjel tudi,če bi ti ta Jure rekel,da vidi kako trava raste!!!!!! :lol1: :lol1: Ah, Brumer, spet si ti tisti, ki očitno misli da ve več kot vsi pooblaščeni serviserji motociklov. Pač, Primec je rekel, kakšne izkušnje ima on s tem oljem na taki mašini in to je to, tvoja pametovanja, v smislu ˝on nima pojma, jaz pa vem največ˝ pa se mi zdijo popolnoma odvečna, in to ne samo v tej temi. Pa če smo že pri tem, ja, prej verjamem njemu, slišal sem že marsikatero pohvalo na njegov račun, tudi sam sem mnenja da je sposoben mehanik. Če pa ti praviš, da veš več o agregatu, ki je na fazerci in kakšna olja je po tvojih izkušnjah bolje zlivati vanj, pa mi prosim povej, na pa da s takimi odvečnimi komentarji pametuješ....
gebre Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 seas... mene zanima v čem je razlika če vzamem olje motul 10w30 ali pa 10w40 ... ( v knjigi piše 10w30 ) ali lahko škoduje kaj če vzamem 10w40... lp hvala V knjigii ti najbrš piše za več kombinacij za viskoznost (glede na temperaturo "podnebja")
Guest Brumer Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 Če pa ti praviš, da veš več o agregatu, ki je na fazerci in kakšna olja je po tvojih izkušnjah bolje zlivati vanj, pa mi prosim povej, na pa da s takimi odvečnimi komentarji pametuješ.... special749 in maco47 1 1
danci1973 Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Ps:če so ti moji komentarji odvečni imaš možnost,da me ignoriraš,kot bom od zdaj naprej jaz tebe KLIK. :lol1: Še en srečnež... :lol1: Brumer, še malo pa boš ignoriral cel Motosvet. Kaj, če bi se raje ti odjavil? :P Ja sej vem da sm offtopic...sej bojo kmal zbrisal ampak vseen... Sinteticno olje je lahko slabse za masino ki je bila izdelana pred casom ko so bile tolerance med deli drugacne zaradi drugacne debeline oljnega filma...(oldtimerji...in tud ostale starejse masine) Kolikor vem imajo (oz. so imele) stare mašine tesnila iz materialov, ki niso najbolje sodelovala s sintetičnimi olji in so zato začela puščat in TO je tudi bil razlog, zakaj sintetično olje ni bilo primerno za stare mašine. Verjetno pa so takšna tesnila nehali uporabljati tam nekje leta 1950. :whistle: Najboljse mozno olje ki ga dobimo ni vedno za masino tud najbolj zdravo, se posebej neugodna pa postane situacija ob prehodu z mineralnega olja na sinteticno.... Daj ti to malo razloži - kaj se pa tako groznega zgodi ob prehodu iz mineralnega olja na sintetično? naredimo lahko veliko skode, in obrabo kljub boljsemu olju povecamo... :whistle: (sicer se to ne nanasa konkretno na masine o katerih je tukej govora, ampak bolj na to trditev da predobro olje ne more naredit skode) To še vedno trdim - če naredi škodo, potem že ni dobro olje, a ne? :P D.
miran10 Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Da še jaz pristavim svoj lonček. Malo se spoznam na motorna olja vem čemu služijo zato vas prosim za kakšen pameten link kjer opisuje označbe olj. Hvala Ker se pa debata vrti o oljih in vsemogočem vlivanjem v motorje me zanima sledeče. Že na prvem servisu v Nemčiji in pri nas so vanjo (fazer 600) natočili motul ester 10w50. Pregledal sem vse poste pa tega olja nisem zasledil (mogoče sem tudi spregledal kakšnega). Kaj je razlika med 10w40 in 10w50. Aja moja vožnja je redko kdaj v rdečem polju.
Fabo Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 (popravljeno) Daj ti to malo razloži - kaj se pa tako groznega zgodi ob prehodu iz mineralnega olja na sintetično? D. Sej nism napisal da je kej groznega, dobr za masino pa ni... Ce ti nalijes sintetiko, potem bo ta sintetika sprala scasoma vso svinjarijo, ki se drzi sten v masini dol in bo ta svinjarija lepo plavala po masini naokrog... Naceloma se naj bi za take menjave uporabljalo cistilno olje, da se najprej znebimo svinjarije...smo pa spet pri problemu da pri zdihanih masinah pa tud to ni dobr delat.... :rolleyes: Popravljeno Marec 24, 2008. Popravil Fabo
Fabo Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Kaj je razlika med 10w40 in 10w50. Drugi ma visjo visokotemperaturno klasifikacijo..po domace - je za visje temperature kot prvi...
danci1973 Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Sej nism napisal da je kej groznega, dobr za masino pa ni... Ce ti nalijes sintetiko, potem bo ta sintetika sprala scasoma vso svinjarijo, ki se drzi sten v masini dol in bo ta svinjarija lepo plavala po masini naokrog... Naceloma se naj bi za take menjave uporabljalo cistilno olje, da se najprej znebimo svinjarije...smo pa spet pri problemu da pri zdihanih masinah pa tud to ni dobr delat.... :rolleyes: Sposobnost olja, da spira svinjarijo, ni odvisna od tega, ali je olje sintetično ali mineralno, ampak od količine in vrste detergentov, ki jo olje vsebuje. Načeloma velja, da bolj kot je olje 'racing', manj ima detergentov in boljše so mazalne sposobnosti (čvrstost oljnega filma). Primarna naloga 'racing' olj namreč ni vzdrževanje in skrb za dolgotrajno delovanje motorja. Nobeno olje pa ni čisto brez detergenov (razen morda namensko za F1, MotoGP, Top-Fuel dragsterje ipd., kjer se motor itak po skoraj vsaki uporabi razstavi in obnovi). Kar bi pomenilo, da je za 'zdihane' mašine najboljše čimbolj racing olje - torej 300V in podobno... :rolleyes: D.
Stric Burek Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Ta Brumer je tudi en zajc. Če mu kdo mal kontrira ga takoj ignorira. Brumči, a se ne znaš soočit s "tekmeci" :evilgrin:
Fabo Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Sposobnost olja, da spira svinjarijo, ni odvisna od tega, ali je olje sintetično ali mineralno, ampak od količine in vrste detergentov, ki jo olje vsebuje. Načeloma velja, da bolj kot je olje 'racing', manj ima detergentov in boljše so mazalne sposobnosti (čvrstost oljnega filma). Primarna naloga 'racing' olj namreč ni vzdrževanje in skrb za dolgotrajno delovanje motorja. Nobeno olje pa ni čisto brez detergenov (razen morda namensko za F1, MotoGP, Top-Fuel dragsterje ipd., kjer se motor itak po skoraj vsaki uporabi razstavi in obnovi). Kar bi pomenilo, da je za 'zdihane' mašine najboljše čimbolj racing olje - torej 300V in podobno... :rolleyes: D. Sej poznam sestavo olj...vsak naj dela po svoje, jst povem kaj se je dogajalo v praksi, ce pa dodamo se mal teorije pa telim nasim razpravam tud znanstveniki nebi hitr prsl do konca...ker obstajajo razlicne teorije in veliko razlicnih izkusenj iz prakse... :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Fabo točno zato se tudi jaz ne oglašam več toliko,sploh pa ne ca 12-tim ignoriranim,kar pa mislim,da ni tako kritično od ca 15K motosvetovcev. maco47 in special749 1 1
Fabo Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Fabo točno zato se tudi jaz ne oglašam več toliko,sploh pa ne ca 12-tim ignoriranim,kar pa mislim,da ni tako kritično od ca 15K motosvetovcev. Ja vem kako je...sicer pa skoda da potem dostikrat ni nikakrsnega konkretnega odgovora na nekatera vprasanja, ker nekaterim ni do odgovarjanja, ker bi se potem mrhovinarji obesl na njegovo pisanje in ga premleval na vse mogoce znanstveno teoreticne nacine ter iskal dlako v jajcu...kjub temu da je ni in da je odgovor zadostil vprasanju...sicer pa se mi zdi da v tehniki vec pomeni eksperiment kot pa filozofija...(eksperimentov mas pa ti veliko za sabo glede na tvoje prakticne izkusnje-> pa nimam v mislim eksperimenta dobesedno, s tem mislim predvsem v praksi preizkusene stvari)...
dive Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Nebom jaz stabo pametoval,kar Jureta vprašaj verjetno ima na olju,ki ga trži 50%-tni rabat pri Motulu pa noben končni prodajalec nima več kot max. 20% zato ga tudi trži zelo malo serviserjev in trgovin.Bi me pa zelo zanimalo,da bi napisal,kaj ima ta tvoj Jure za povedat proti Motulovem olju(razen cene),... :nono: Sploh nisem nikjer napisal, da ima kaj proti MOTULU, le da mi je odsvetoval MOTUL 300V, ter mi namesto tega raje predlagal MOTUL 5100. Zato bi bilo priporočljivo, da dobro prebereš post, preden se spotikaš ob le-tega. Pa še to: S seboj sem imel 300V in mi ga je odkupil po isti ceni, kot sem ga jaz plačal v drugi trgovini, nato sem pri njemu kupil 5100. Toliko še glede denarja in dragega motula. Tako da ne vem zakaj se razburjaš, dragi Brumer, vem, da si sposoben mehankar in veš marsikaj, ampak tud drugi včasih kaj vejo....sej veš...več glav, več zelja... .)
Guest Brumer Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 :nono: Sploh nisem nikjer napisal, da ima kaj proti MOTULU, le da mi je odsvetoval MOTUL 300V, ter mi namesto tega raje predlagal MOTUL 5100. Zato bi bilo priporočljivo, da dobro prebereš post, preden se spotikaš ob le-tega. Pa še to: S seboj sem imel 300V in mi ga je odkupil po isti ceni, kot sem ga jaz plačal v drugi trgovini, nato sem pri njemu kupil 5100. Toliko še glede denarja in dragega motula. Tako da ne vem zakaj se razburjaš, dragi Brumer, vem, da si sposoben mehankar in veš marsikaj, ampak tud drugi včasih kaj vejo....sej veš...več glav, več zelja... .) Več glav več ve ne več želja.Napisal pa si ,da je Jure rekel,da nekaj ni dobro za mašino(če ni dobro potem je škodljivo) ali glavni gredi,pa da neveš več kaj točno,sam si najdi svoj post pa ga preberi jaz sem ga že dobro prebral in razumel samo ti nočeš razumeti,da odlično olje prodaš in naliješ v mašino slabše olje -malo takih,ki jih mehanik s tako lahkoto prepriča. Ps: to zdaj je pa res moj zadnji odgovor!!! maco47 in special749 1 1
Greyhound Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Pošlji naslov pa ti pošljem v pismu OK. Najlepša hvala (z zamudo), medtem sem se že znašel. LP GH
sonda Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 (popravljeno) Kaj pa pravite na motul Transoil???...meni piše drugače mislim da v knjižici 70w80 al neki takšnega to pa je 10w30,...mislite da bo vredo? Popravljeno Marec 25, 2008. Popravil sonda
k0ci Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 bo, to olje je namenjeno sklopkam in menjalnikom 2T motorjev, sem ga imel v mitotu, kar kupi
sonda Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 bo, to olje je namenjeno sklopkam in menjalnikom 2T motorjev, sem ga imel v mitotu, kar kupi No tj pa tk C00L ker sem ga prav zaprav že naročil ... ja mam pa Aprilio RS 125
dive Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Več glav več ve ne več želja.Napisal pa si ,da je Jure rekel,da nekaj ni dobro za mašino(če ni dobro potem je škodljivo) ali glavni gredi,pa da neveš več kaj točno,sam si najdi svoj post pa ga preberi jaz sem ga že dobro prebral in razumel samo ti nočeš razumeti,da odlično olje prodaš in naliješ v mašino slabše olje -malo takih,ki jih mehanik s tako lahkoto prepriča. Ps: to zdaj je pa res moj zadnji odgovor!!! :lol1: Pa ti si res neverjeten....več glav več zelja sem napisal, saj veš, da zelje raste v glavah, ne? Malce heca ne škodi, kajne, no vsaj za tiste, ki ga razumejo. :whistle: Kakšne imaš ti izkušnje z motulom 300V v mašini, ki jo ima fazer? Kolk takih mašin, oz. motorjev si razšraufal? Kolkrat si nalil notr 300V in kolkrat kaj drugega? Kakšni so bili rezultati? Verjamem mehaniku, ki ima izkušnje s takim motociklom, tudi hvalijo ga vsi, je le pooblaščeni serviser za yamaho, kaj naj ti še napišem? Brezveze se mi zdi kregat s teboj tule na forumu, ker zadeve ne bova rešila, jaz sem ti povedal, kakšne ima moj serviser izkušnje z dotičnim oljem v taki mašini, ti pa pljuvaš po njem, češ da me je nategnil....ampak vseeno raje verjamem njemu, ki mi je lepo razložil, kaj se je zgodilo na večih mašinah ob uporabi 300V..... Sploh pa če ti veš drugače in si v svojo trditev prepričan, bi mi lahko normalno povedal, ne pa da napišeš da ne razumem, da Primec nateguje...sam nimam veliko izkušenj s šraufanjem motorjev, vem, da precej veš o teh stvareh, ampak normalno se zmenit s tabo očitno ne da. :grrr
condor Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 Zadnič sem govoril z Juretom glede 300V, po njegovih izkušnjah slabo vpliva na napenjalec verige ventilov, če pa le to ne opravlja svoje fukncije, pa poznamo posledice.
Stric Burek Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 :lol1: Pa ti si res neverjeten....več glav več zelja sem napisal, saj veš, da zelje raste v glavah, ne? Malce heca ne škodi, kajne, no vsaj za tiste, ki ga razumejo. :whistle: Kakšne imaš ti izkušnje z motulom 300V v mašini, ki jo ima fazer? Kolk takih mašin, oz. motorjev si razšraufal? Kolkrat si nalil notr 300V in kolkrat kaj drugega? Kakšni so bili rezultati? Verjamem mehaniku, ki ima izkušnje s takim motociklom, tudi hvalijo ga vsi, je le pooblaščeni serviser za yamaho, kaj naj ti še napišem? Brezveze se mi zdi kregat s teboj tule na forumu, ker zadeve ne bova rešila, jaz sem ti povedal, kakšne ima moj serviser izkušnje z dotičnim oljem v taki mašini, ti pa pljuvaš po njem, češ da me je nategnil....ampak vseeno raje verjamem njemu, ki mi je lepo razložil, kaj se je zgodilo na večih mašinah ob uporabi 300V..... Sploh pa če ti veš drugače in si v svojo trditev prepričan, bi mi lahko normalno povedal, ne pa da napišeš da ne razumem, da Primec nateguje...sam nimam veliko izkušenj s šraufanjem motorjev, vem, da precej veš o teh stvareh, ampak normalno se zmenit s tabo očitno ne da. :grrr Stavim, da te bo dal Brumer na ignore Meni je prav Primec povedal da se je kmalu razkantal s R1 prav zaradi 300V. Stisnil sklopko in se ni nič zgodilo. Potem je le zagrabla... Zanimivo, da tak nategator kot je(oz. Brumči pravi da je), nas plahta nej NE kupmo 300V. Zanimiv je ta Jure :evilgrin:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se