Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno
Men se počasi bliž menjava oljain me zanima kje in katerega se bajbol splača daz v motor. Mam pa Z 750

Hvala

predpisano za to mašino :P

Objavljeno
.....in vedno je zraven pri prešanju tako, da mu dajo v prešo SAMO njegove olive. :whistle:

prej preso temeljito ocistijo?

Natolcevanje na pamet, daj en primer... cenik kjer stane 100€ pri nas ali v Avstriji ..... kdo zaboga pa vas sili oz. forsira, da kupujte ta prekleti Motul ali vozite precenjene mercedese ali BMW-je , se tudi v trabantu ali ladi pelješ :headbang:

Do zdaj še nikdar nisem plačal Motula preko 10€ za L in mi je vseno kaj vi tu filozofirate posebno tisti, ki so komaj iz plenic zleli na motor :angry:

HG shop graz, klagenfurt, wien. videl na lastne oci. videl tudi dopis takratne centrale dunaj vsem trgovinam HG, da morajo prodajati doloceno motul-olje po doloceni malopordajni ceni, tudi ce je pakirana po 4 litre. ergo 4 litre sintetike stane € 99.-.

pa lahko salte delas, ce te je volja. B)

Pa ko omenjaš, Marcesese in BMWje, sicer mislim, da je slaba primerjava pa vseeno. Če bi bil en BMW v Italiji, Nemčiji, Sloveniji, pa še kje povsod okoli 50k €, v Avstriji pa ta isti 80k €, ne bi rekel da je precenjen? Zame bi vsekakor bil.

v avstriji je problem "skritega" dodatnega DDV v variabilni visini (6-14%) glede na normno porabo vozila. od tu najveckrat razlike v ceni tudi do 14% na druga primerljiva trzisca.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mi lahko kdo razloži na enostaven način, ali je za motor boljše sintetično, polsintetično ali mineralno olje. Pa za moj motor, kaj je dosti dobro olje?

Objavljeno

mineralno je za traktorje kot jih voziva ti in jaz cisto ok olje. relativno mala kompresija, relativno mala srednja hitrost batov in masina ne potrebuje sintetike.

ce ne gonis masine vedno ali pretezno v gornjo tretino obratov je mineralno olje se vedno ok.

polsintetika je....... hmmm..... boljsa od mineralnega, predvsem zaradi daljsih molekul olja, s tem pogojenim kasnejsim trganjem oljnega filma na stenah cilindrov.

sintetika ima se daljse molekule in prej je za masine, katere se pretezno zadrzujejo v zgornji polovici ali tretini obratov, so pogosto na pistah in podobno. seveda ima vsak svoje nazore na to tematiko in preferira (tudi ce ne ve tocno zakaj) doloceno olje dolocene kvalitete in/ali znamke. ne recem, da sintetika ni za tvoj (ali moj) motor (no ja, za mojega preverjeno ni, ker zacne sklopka drseti), a potrebna ni.

preberi tudi ze omenjene povezave na strani, kjer je lepo in natancno opisano glede olj. danci1973 jih je kar nekaj prilepil v to temo.

Objavljeno

V Louis-u imajo, Procycle Motornol SAE 20W-40 Mineralisch, olje katero je ali ni dovolj dobro??!!

Objavljeno

vzemi knjizico z navodili za tvoj motor v roke; sem skoraj preprican, da noter pise katere kvalitete olje vlij v masino. potem pa prosto po presernu o znamkah in osebnih preferencah .

Objavljeno

V navodilih je slikca, ki v vrstcah kaže temperaturno območje od -10 do 50 stopinj Celzija, kjer so navedena olja v različnih temperaturnih območjih in sicer 10W-30, 10W-40, 20W-40 in 20W-50. O mineralnem ali sintetičnem ne piše nič. Tako, da zdaj ne vem kaj je kej.

Objavljeno

V Louis-u imajo, Procycle Motornol SAE 20W-40 Mineralisch, olje katero je ali ni dovolj dobro??!!

olje je dobro za tvoj moped, menjava pa naj bo na 6-8000 km.

Objavljeno

V navodilih je slikca, ki v vrstcah kaže temperaturno območje od -10 do 50 stopinj Celzija, kjer so navedena olja v različnih temperaturnih območjih in sicer 10W-30, 10W-40, 20W-40 in 20W-50. O mineralnem ali sintetičnem ne piše nič. Tako, da zdaj ne vem kaj je kej.

Ta skica ti kaže samo kakšno vizkoznost olja naj bi uporabljal glede na temperaturo.

Razlika v kvaliteti pa je ali je mineralno,pol sintetika ali polno(čisto)sintetično olje.

Moje priporočilo bi bilo daj si v mašino pol sintetiko in menjaj na 6K kil.in vsako drugo menjavo olja še oljni filter.Neglede na tvoj motor,ki ni visoko turažen ima pa zelo dolg hod bata, kar precej poveča povprečno hitrost bata v m/sek. kar lahko povzroči pri večjih obratih trganje oljnega filma,pri uporabi cenenega mineralnega olja brez aditivov, ki jih imajo dražja olja in so za vsako mašino samo dobrodošla.Sicer pa je to tvoja odločitev samo ne pozabi star pregovor pravi kdor maže ta vozi!!! :whistle:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

imam eno vprašanje.Naredu sem že 2 servisa in šele zdej nažalost opaziu da so mi v mašino vlili olje motul 300v 15v50 v knjigici mi pa piše 10v40.zdej me zanima ali lahko to kej škoduje motorju.Imam pa suzukija gsxr 1000 k7 l.p

Objavljeno

Škodovat po moje ne more. Mojmu je predpisan tud 10 40 pa točim 15 50,sicer polsintetiko. 15w50 je priporočljiv za mal starejše motorje, kjerje poraba olja večja. Jst bi na tvojem mestu do naslednje menjave pustuto olje, potem pa toču 10w40.

Delaš servise slučajno v Avtoemoni oziroma Odarju na Celovški??

Objavljeno

imam eno vprašanje.Naredu sem že 2 servisa in šele zdej nažalost opaziu da so mi v mašino vlili olje motul 300v 15v50 v knjigici mi pa piše 10v40.zdej me zanima ali lahko to kej škoduje motorju.Imam pa suzukija gsxr 1000 k7 l.p

mašine ti ne bo razneslo, tako da brez skrbi.

Objavljeno

Škodovat po moje ne more. Mojmu je predpisan tud 10 40 pa točim 15 50,sicer polsintetiko. 15w50 je priporočljiv za mal starejše motorje, kjerje poraba olja večja. Jst bi na tvojem mestu do naslednje menjave pustuto olje, potem pa toču 10w40.

Delaš servise slučajno v Avtoemoni oziroma Odarju na Celovški??

Hvala za odgovor.Nasledni servis gre ta olje noter kot ga priporočajo.Ja tam delam servis in nisem kej preveč zadovoljen z njimi.Sej marca mi itak poteče garancija in ga bom serviserau drugje

Objavljeno

Hehehe se mi je kr zdel. Sem jih enkrat sprašval za 10w40 pa so rekl da ga sploh nimajo-zgleda da 15w50 dobijo kej bol pocen.... Kar se pa servisa tiče je totalno zanič-oz. jih krepko sumim da nategujejo in sploh ne postorijo vseh stvari, ki bi jih moral!!! (npr. ti kljub izrecni prošnji ne nastavijo ventilov, uporabijo staro tesnilo,... seveda pa vse zaračunajo!!!) V dobro tvoje mašine ti resno svetujem da čimprej menjaj servis!!!

Se opravičujem za off topic...

Objavljeno

Ni mi jasno zakaj ga nimajo,če ga pa priporočajo,čudno vse skp.Ma sej so zlo na slabmu glasu sam popravijo pa popolnoma nič.Ja sej ga bom zaceu vozt v eliso sm tudi tja vozu yamaho pa sm biu zelo zadovoljen z njimi

Objavljeno

Ni mi jasno zakaj ga nimajo,če ga pa priporočajo,čudno vse skp.Ma sej so zlo na slabmu glasu sam popravijo pa popolnoma nič.Ja sej ga bom zaceu vozt v eliso sm tudi tja vozu yamaho pa sm biu zelo zadovoljen z njimi

Tisi pa res en "jupek" saj to je popolnoma enako olje edino 10-40 je bolj primeren za zimo(zgodno spomlad in pozno jesen)15-50 pa za poleti, sepravi za malo višje temperature in obremenitve.Sicer pa je vseno katero olje uporabljaš saj ta vizkoznost 15-50 je povsem nova vizkoznost olja prej se je prodajalo samo 10-40.Če motor pred vožnjo vsaj malo segreješ je to olje sigurno bolj primerno za motor kot redkeje 10-40. :whistle:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zakaj mi v moto trgovini - Yamaha za Yamaho XJ 550 l.81 (motor: 4T z hladilnikom za olje) priporoča mineralno olje?

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj mi v moto trgovini - Yamaha za Yamaho XJ 550 l.81 (motor: 4T z hladilnikom za olje) priporoča mineralno olje?

To je stara mašina, -pa ne v slabem smislu. Ti kar daj mineralno. Tudi jaz v svojega dajem mineralno, ker ne dosega nekih visokih obratov. Sintetika je za visokovrteče se stroje.

Bodo pa strokovnjaki tukaj kaj več napisali, zakaj mineralno in ne sintetika (ki je tudi precej dražja).

Mimogrede -lep stroj imaš. Sem ga občudoval v dijaških letih (nedosegljive sanje...).

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

Zakaj mi v moto trgovini - Yamaha za Yamaho XJ 550 l.81 (motor: 4T z hladilnikom za olje) priporoča mineralno olje?

morda tudi zato, ker so oldiji iz osemdesetih laufali na mineralno, saj je bla sintetika bol redko dosegljiva. kolkor sem se jaz igral z olji in mojim oldijem, se mi zdi, da full syn olja ne rabi. meni je lepše in tišje laufal na synthetic forfited kot na ful syn. vem da je sintetika manj viskozna in mazalni filn kasneje strže, vendar je moj GPz polnjen z motulom 300v opazno bol rožljal in žrl olje kot z cenejšim, synthetic-forfited.

BTW: v garaži živi tud xj650, kardanar, letnik podoben tvojemu, podobni simptomi kot na mojem Kwaku.

Objavljeno

Imam zanimivo zgodbo kar se tiče izrecno olja:

Evo danes sem opravil prvi servis na 1000 km. Menjal olje in filter, ter komplet kontrola. Moram priznati, da sem bil zadovoljen z mehanikom, ki je sicer nadomeščal kolega. AMPAK POSLUŠTE SEDAJ: ko je vlival olje, je gledal v svoja delovna navodila in se spraševal koliko olja mora vliti- pa mi je potarnal : glej tu piše 2,4 litre, tu pa 3,4 litre. Pa sem mu rekel, da kolikor se spomnim knjigice je nekaj čez 3 litre. Bom, je rekel in najprej nalil, 2,5 in kontroliral. Ja, ja bo treba kar 3,4 in ga je dolil, nato pa kontroliral in rekel, da je ok. Jaz nisem preverjal, saj sem si mislil, da je dobro videl. Nakar pridem domov (po cca 35km ne preveč lagane vožnje) in pogledam v svoj priročnik kjer piše 2,8 litra če menjaš filter. Opa to pa ni 3,4 kot mi je nalil. Odvijem šipko in olje že pri nji priteče ven. Vzamem pumpico in ga izčrpam 6 dcl. In šele sedaj je na max.

Nagradno vprašanje: Kaj naj naredim in koliko škode mislite, da mi je s tem povzročil. Sicer je motor suh, nič ni videti, da je kaj narobe.

Da nadaljujem razpravo okrog preveč nalitega olja:

Danes sem klical servis in pojasnil zadevo, pa pravijo fantje:"ma ni problema pol litra gor ali dol, ne bo nič narobe. " Potem sem zahteval šefa in mu pojasnil zadevo. Spet sem slišal isto, da ni problema če je malo več olja. Baje da je govoril s serviserjem in da ga je nalil sami cca 3dcl preveč. Ponovno mu povem, da v knjigi piše 2,8 litra in da je bilo 6 dcl preveč. Odgovor ponovno isti, da nič skrbet, da oni nalivajo 3 litre ijn da če sem ga ven potegnil, da je ok. Bom, nima smisla po telefonu, sem si misli in doma razdrl celo mašino. Zadeva je čista, suha, filter popolnoma čist in upam, da res ni nobene škode na motorju. Potem, pa zgolj iz previdnosti preverim stisnjenost vijaka za olje na motorju. Po navodilih naj bi bila moč 46Nm. In glej ga zlomka, vijak sem obrnil še za 3/4 obrata.

Sedaj pa razmišjam, kaj so ti kreteni imeli navodila za vzdrževanje stare diverson, kjer piše 3,4l olja(kar sem priča, ko sem bila zraven na servisu), ali pa navodila za fazerco.

V glavnem mašina teče gladko, nima nobenega čudnega zvoka, auspuh je čist. Upam, da bo vse ok.

Zakaj tole pišem: sem že relativno star stric, z veliko izkušnjami, kar se tiče vozil(v življenju sem menjal najmanj 20 vozil), tako avtov kot motorjev, in sem prepričan ,da se je navodil za vzdrčevanje potrebno držati, pa bo mašina laufala brez problema.( do sedaj še nisem ostal na cesti, pa sem vozil mašine, ki so imele preko 350.000km)

Me pa zanima naslednje: ali ima kdo od vas, kakega prijateja, strokovnjaka v zvezi z yamahami, da ga vprašam za nasvet in si pomirim vest.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Jah nič, čez čas ti bo vse skupaj zaribalo, upam da je še v garanciji. :whistle:

Šala, šala, nimaš kej skrbet. :)

Kaj se lahko zgodi če je preveč olja pa mislim da ne rabiš vedet, ker si zgleda bolj pedanten in pikolovski človk in se boš še bolj sekiral.

Objavljeno

Jah nič, čez čas ti bo vse skupaj zaribalo, upam da je še v garanciji. whistle.gif

Šala, šala, nimaš kej skrbet. smile.gif

Kaj se lahko zgodi če je preveč olja pa mislim da ne rabiš vedet, ker si zgleda bolj pedanten in pikolovski človk in se boš še bolj sekiral.

žal vem, pa zato boli.

Objavljeno

Če maš preveč olja v motorju nej bi to negativno vplivalo na pritisk olja v mašini in posledično slabše mazalo. Za kšne druge učinke nebi vedu, res pa da nisem strokovnjak. Glede na to, da si tako hitro opazil in popravil zadeve mislm, da bo z motorjem čisto vse uredu.

Objavljeno

Če maš preveč olja v motorju nej bi to negativno vplivalo na pritisk olja v mašini in posledično slabše mazalo. .

... in posledicno pregrevanje motorja zaradi slabega odvoda toplote!

Objavljeno

Lej DAMI33 ,motor tistih par dcl še občutil ni pa tud kar se tiče vijaka ga vsak zategne po občutku ne pa z moment ključem !!

Ima pa motor okenček za kontrolo ali pa šipko tak da nevem čemu pametovanje okrog navodiltrance_19_hmm.gif Mislim,da je čas za menjavo servisa trance_39_thumbdown.gif !!!(ali pa mehanika)

Moja yamahca je požrla več olja kot bencina in sem ga vsakič dolil preko maximuma (poln okenček + 2dcl) pa je po parih letih pri novem lastniku ki ga doliva po mojem receptu še vedno v odlični formi !!

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!