Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Kaj pa če proizvajalec zapiše "10W-40 or 15W-50"? Pa ponavadi da še temperaturno tabelo zraven :D Za Slovensko podnebje (pa mislim, da bo olje zdržalo tudi izlet v Italijo, Hrvaško, Madžarsko, hell even France, Germany, Sweden, Čekoslovakia, Swiss, ... :D ), poletje 15W-50. DING, DING, TOPLA VODA!

Kot sem rekel - Bremzer je napisal odlično.

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj bi vlival kakšno drugo olje v motor od tistega, ki mi ga priporoča proizvajalec?? :whistle:

A ti proizvajalec priporoča kakšno točno določeno znamko, vrsto in gradacijo olja?

V servisnih navodilih za 2004 CBR1000RR o olju piše npr. to:

Recommended engine oil: Pro Honda GN4 or HP4 (without molybdenum additives) 4-stroke oil (U.S.A. and Canada), or Honda 4-stroke oil (Canada only), or an equivalent motor oil..

API service classification: SG or higher except oils labeled as energy conserving on the circular API service label

JASO T903 standard: MA

Viscosity: SAE 10W-40

Potem pa imajo še en tak 'graf', poleg katerega piše:

Other viscosities shown in the chart may be used when the average temperature in your riding area is within the indicated range.

A se pri nas dobi 'Pro Honda GN4' ali 'HP4'?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti proizvajalec priporoča kakšno točno določeno znamko, vrsto in gradacijo olja?

V servisnih navodilih za 2004 CBR1000RR piše npr. to:

Recommended engine oil: Pro Honda GN4 or HP4 (without molybdenum additives

Jebemo mast, moram preverit, ker nisem ziher kaj in kako priporoča. Bom danes pogledal če kje kaj piše! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebemo mast, moram preverit, ker nisem ziher kaj in kako priporoča. Bom danes pogledal če kje kaj piše! :rolleyes:

Ja, mal si pihnu mimo. Nikjer ne piše točno to in to. Povsod piše priporočamo to in to za take in take pogoje. Zgoraj je nekdo že lepo napisal, da je vse odvisno od temperature zraka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, mal si pihnu mimo. Nikjer ne piše točno to in to. Povsod piše priporočamo to in to za take in take pogoje. Zgoraj je nekdo že lepo napisal, da je vse odvisno od temperature zraka.

Ja če je tako, priznam, sem brcnil v temo..... :fight1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je kdo v KTM LC8 mašini že poizkusil 'PROCYCLE 4-stroke SAE 10W-50 (vollsynthetisch)' olje in kako se je obneslo?

Ali bom prvi?

(Po specifikacijah ustreza, samo upam, da ga bo sklopka tudi dobro prebavila.)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oba sem sprobal v dveh motorjih in heingericke se vrti v tretjem.

iz louisa je dobro olje, kvalitetno, ampak se pa ne prestavlja tako lepo in sklopka ne oddvaja tako dobro kot pri heingericke olju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oba sem sprobal v dveh motorjih in heingericke se vrti v tretjem.

iz louisa je dobro olje, kvalitetno, ampak se pa ne prestavlja tako lepo in sklopka ne oddvaja tako dobro kot pri heingericke olju.

Buče-buče-buče :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tankam v vse svoje 4 motorje sintetično olje od Louisa.Torej skupno prvoženih nekje 40000km.Pa sem zelo zadovoljen z njim.Lepo se prestavlja, sklopka nič ne drsi, pokuri ga nič pa še cena je kar ugodna. Je pa pomoje to Castrol v drugi embalaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

komu ti buče.

a si probal sploh katero od teh olj?

"TEBI" nevozim cenena olja !!!Vedno vozim olja,ki jih predpiše proizvajalec. Dokler je motor v garanciji olje menja servis po garanciji pa vedno ostanem pri enakem olju!!! Sicer pa od 10-tih kupljenih motorjev 8 štiritaktnih je bil eden rabljen zato nimam potrebe experimentirat z olji ! :eek:

Ps:znam pa dobro ocenit izrabljeno olje, ko ga spustim iz mašine,kar pa mnogo vas po napisanem NEZNA ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to niso cenena olja iz lidla, saj bi te kaj imenoval pa ne bom.

to je polnosintetično, kvalitetno, moto olje, z vsemi potrebnimi specifikacijami in bi ga mirne duše tankal kamorkoli. .)

mogoče pa nove motorje zato kupuješ, ker, ne vem, mogoče ne znaš kupit dobrega rabljenega. B)

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"TEBI" nevozim cenena olja !!!Vedno vozim olja,ki jih predpiše proizvajalec. Dokler je motor v garanciji olje menja servis po garanciji pa vedno ostanem pri enakem olju!!! Sicer pa od 10-tih kupljenih motorjev 8 štiritaktnih je bil eden rabljen zato nimam potrebe experimentirat z olji ! :eek:

Ps:znam pa dobro ocenit izrabljeno olje, ko ga spustim iz mašine,kar pa mnogo vas po napisanem NEZNA ! :hmm:

Proizvajalci priporočajo določeno znamko olja, predpisujejo pa standard (in morebitne dodatne specifikacije), ki ga mora to olje zadovoljit.

Če je olje narejeno po določenem standardu je to lahko znakme Motul, Castrol, Motorex, Shell ali Heingericke...

Jaz ne bom plačal še enkrat več denarja za 'brandname' olje.

Ampak, vsakomur svoje...

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navadna bombažna majčka armani - 80€

post-1190-005418800 1284831477_thumb.jpg

Navadna bombažna majčka fruit of the loom - 4€

post-1190-016126900 1284831914_thumb.jpg

Razlika? Logotip.. Poreklo pa najverjetneje pri obojih iz kakšnega velikega kitajskega obrata. Pa tudi če ne, mi ne bo noben rekel, da je Armanijeva 20x bolj kvalitetna, kolikorkrat je dražja. Precej prepričan sem, da se obe približno enako hitro spereta in ponosita, bombažna majca je pač bombažna majca. Če gre za kolikor toliko podobno gostoto tkanine neke drastične razlike ne more bit.

In pri drugih stvareh je isto. Olja niso nobena izjema. Louis in Hein Gericke so prevelike verige, da bi si privošile prodajat svojim strankam kakšna oporečna olja, zaradi katerih bi bilo kaj narobe z motorji. Za Hein Gericke se pač ve da polni Motul, za Louis bojda Castrol za Polo pa Fuchs.

Sploh pa ni to govorjenje na pamet, ampak dejansko že nekaj časa uporabljam HG olje in poznam tudi ogromno ostalih, ki ga uporabljajo. Obnese se odlično, motorji delujejo, denarnica pa ne trpi po nepotrebnem. Če prav vem, ima danči že krepko čez 90k km na HG in Louis olju pa vse še vedno dela tip top :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmnja, bandit ima tudi ze cez 60k km (od skupaj 102k prevozenih) z gericke oljem. in v masini razen sveck in oljnega filtra se vedno vse original.

ne, lazem: prednji veriznik je, se mi zdi, 5. ali 6..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmnja, bandit ima tudi ze cez 60k km (od skupaj 102k prevozenih) z gericke oljem. in v masini razen sveck in oljnega filtra se vedno vse original.

ne, lazem: prednji veriznik je, se mi zdi, 5. ali 6..

Čeprav je pa tut pr tem agregatu sam vprašljivo, če ima olje dela, če ga nima ne dela, glede kakovosti bi pa lahko reku, da bi ta skoraj "neuničljiv" agregat lahko deloval na vsak olje, da ne rečem tut na CEKIN :P tko, da ta agregat ni glih merodajen za kvaliteto olja...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to niso cenena olja iz lidla, saj bi te kaj imenoval pa ne bom.

to je polnosintetično, kvalitetno, moto olje, z vsemi potrebnimi specifikacijami in bi ga mirne duše tankal kamorkoli. .)

mogoče pa nove motorje zato kupuješ, ker, ne vem, mogoče ne znaš kupit dobrega rabljenega. B)

"Pogruntal" kot s prstom v rit (svojo)! :lol1:

Moj poklic je pač tak,da cel dan šraufam(na ponku in v primežu) in to že več kot 40 let, zato si VEDNO kupim nov motor,kajti v prostem času se raje vozim ali počnem kaj drugega.Vedno rečem vsak naj dela to zakar se je izučil in bomo vsi imeli denar in bili zadovoljni!Nikakor pa nezagovarjam nekih kvazi (hobi) mehanikov med katere sodiš, po tvojih odgovorjih tudi ti. :hmm:

Ps;pa glej,da mi nepozabiš spet minusa stisnit LP !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, jaz pa vedno zagovarjam, da se človek nikoli v življenju ne neha učit in da je znanje največja vrednota in vrlina človeka. Če ima nekdo veselje se ukvarjat še z nečem drugim poleg tega za kar se je izučil v šoli, ozirima kar dela za preživetje, potem še toliko boljše.

Da ne govorimo o tem, da je dandanes vse preveč poklicnih šalabajzerjev vsepovsod, ki niso nič boljši, ali celo slabši od raznih "amaterjev". Mene so izkušnje v teh 13 letih kar se posvečam mopedom in kasneje motociklom naučile, da je najbolje in najbolj ziher zaupat sebi! Če si človek, ki se ne ustraši izziva, potem v današnjem času kjer so vse optrebne informacije 2 klika stran, res ni razloga da se ne bi česa lotil tudi sam. V domači garaži se da dandanes z nekaj volje marsikaj rešit, internet skriva odgovore na praktično vsako vprašanje, ogromno pa si lahko človek pomaga tudi z raznimi forumi (našimi in tujimi), kjer pa seveda tudi taki izučeni mojstri kot si ti velikokrat ogromno pomagajo, meni vem da si že večkrat.

Skratka hočem povedat, da dandanes stvari niso več take kot včasih. Če imaš voljo in veselje lahko dostikrat narediš celo bolje in kvalitetneje sam s pomočjo interneta ali kakšnega nasveta s foruma..

Pa še konkreten primer.. Ko me je pred leti matral štrom na motorju (ni polnilo) sem šel najprej do lokalnega avtoelektričarja.. Lepa, moderna delavnica, me je nekako sprejel, nek na hitro zmeril in nahitro odpravil z odgovorom, da iz mašine ne pride nič štroma, treba menjat magnet pa navitje, da bo kar naročil kose ker je ziher to, jaz pa naj pustim tam motor za nevem kolk časa, pa da bo zrihtal.. Ker z odnosom in pristopom nisem bil zadovoljen in ker sem močno dvomil, da je krivo omenjeno, ampak da je najverjetneje šel regler (hiba Hyosunga) sem takat s pomočjo manuala in konkretno tudi s tvojim nasvetom, nahitro premeril zadevo, našel napako (regler-itak) in čez dva dni je zadeva delala.

Nauk zgodbe? Dandanes je povsod polno šlamparije. Seveda obstajajo tudi dobri in kvalitetni mojstri, ampak to, da ima nekdo obrt iz nečesa, še ne pomeni da ni en bluzovič. Iz zato velikokrat lahko človek, res da počasneje, s pomočjo spleta in nasvetov bolj izkušenih, sam nardi bolje!

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Pogruntal" kot s prstom v rit (svojo)! :lol1:

Moj poklic je pač tak,da cel dan šraufam(na ponku in v primežu) in to že več kot 40 let, zato si VEDNO kupim nov motor,kajti v prostem času se raje vozim ali počnem kaj drugega.Vedno rečem vsak naj dela to zakar se je izučil in bomo vsi imeli denar in bili zadovoljni!Nikakor pa nezagovarjam nekih kvazi (hobi) mehanikov med katere sodiš, po tvojih odgovorjih tudi ti. :hmm:

Ps;pa glej,da mi nepozabiš spet minusa stisnit LP !!

V podpisu imaš lep stavek "Kdor dela tud greši."

Ker ti se nikoli ne zmotiš in imaš vedno prav (vsaj tak vtis si mi pustil, tu na forumu), zato se meni se poraja eno vprašanje...

Pa potem ti sploh kaj delaš?!?

lp

P.S. Pa tega ne vzami preveč osebno, ker že dolgo opažam, da se velika večina "mojstrov" ima za nekaj (bistveno) več, na koncu pa ga tako ali drugače userjejo. In človek jim tega nebi niti zameril, če bi se le obnašali "normalno".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno hitro vprašanje...

Moto Guzzi V65 - polsintetika ali mineralc (default olje) ter najbolša izbira za zamenjavo olja v kardanu? (motor ima sicer zelo malo km, samo je pa star in dolgo je stal).

Vem da bo z mineralnim čisto dobro delalo, samo če je pa polsintetika boljša rešitev jo pa raje nalijem :D

Sicer nisem začetnik kar se tiče motorjev, ampak suha sklopka in kardan sta mi pa nova.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!