Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Še vedno mi ta 4T ne da miru... Če je 4T za štiritaktne motorje, 2T pa za dvotaktne... -torej bi recimo Motula 5100 4T lahko vliv tudi v avto. Kaj pa recimo Shell, ki ga sicer vlivam v avto, bi ga lahko v motor? Samo vprašam. Itak dajem Motul 5100 noter. Nek dodatek pa že mora biti, če pa imajo vse oljne firme oznako 4T... Olja za motorna kolesa. Resno sprašujem.

neki razlike more bit! Ko sem u svoj prvi motor nalil Castrolovo sintetiko za avto je sklopka drsela, po menjavi za Castrolovo sintetiko za motor tega ni počela več. kako se je klicalo se ne spomnim več, vem de je blo eno ledvico in dve rebri drago, tam okrog 1995

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa smo le nekako zaključili, da je tisti 4T tudi zaradi sklopke... in verjetno menjalnika. Ker pač isto olje maže motor in menjalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa smo le nekako zaključili, da je tisti 4T tudi zaradi sklopke... in verjetno menjalnika. Ker pač isto olje maže motor in menjalnik.

4T pomeni nič drugega kot 4 temps= 4 takt= 4 stroke.

2T pomeni nič drugega kot 2 temps=2 takt=2 stroke.

Napis je zgolj zato da laiki ne nalivajo olje za mešanico v 4 takten agregat in obratno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa misliš, da je to mogoče? Mislim, da bi z motornim oljem šel kdo mešanico delat..., razen mularije, seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa misliš, da je to mogoče? Mislim, da bi z motornim oljem šel kdo mešanico delat..., razen mularije, seveda.

Morda bo kdo pomislil, da oznaka 2T pomeni dodatek za auspuh... :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pomislim na 2T...aktol :)

Je pa tudi dodatke za auspuh, če ga preveč vliješ, lepo maže in kadi...

Lepa plava lisa se vidi za tabo ;).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa misliš, da je to mogoče? Mislim, da bi z motornim oljem šel kdo mešanico delat..., razen mularije, seveda.

Ker na embalaži piše ali je 2T ali 4T olje-ni mogoče. Če pa nebi bilo oznak,bi bilo pa to stalna praksa,ker se navadni smrtniki ne spoznajo na razne api standarde.Na oljih ki so namenjena menjalnikom dvo taktnih motorjev,pa v večini primerov to piše celo z besedo,zoper z razlogom ,da uporabnik ne uporabi takšno olje za pripravo mešanice.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima katero je najboljse olje za aprilio rsv 1000 r factory...ali bi bilo v redu ce bi notri vlil agip racing 4t 10w60 ali kaksno drugo olje sintetika ali polsintetika.

prosim za resni odgovor,brez brezveznih komentarjev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima katero je najboljse olje za aprilio rsv 1000 r factory...ali bi bilo v redu ce bi notri vlil agip racing 4t 10w60 ali kaksno drugo olje sintetika ali polsintetika.

prosim za resni odgovor,brez brezveznih komentarjev...

Priporočeno je 15w-50, ampak 10w-60 bi moralo bit OK. Tudi sicer to olje ustreza zahtevam (API SG in JASO MA).

Če pa je to 'najboljše', pa težko rečem.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima katero je najboljse olje za aprilio rsv 1000 r factory...ali bi bilo v redu ce bi notri vlil agip racing 4t 10w60 ali kaksno drugo olje sintetika ali polsintetika.

prosim za resni odgovor,brez brezveznih komentarjev...

Sam v mojo Aprilio nalivam 10w50, 15w50 in dela bp, tako da bi 10w60 tud moralo biti ok . Pri 10w40 mi je sklopka rahlo drsela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tudi jaz se pripravljam na servis perd sezono. Do sedaj sem zmeraj (razen par izjem) stavil Motul 300V in sem znjim močno zadovoljen.

Sedaj sem zasledil olja Bardahl in naletel na ta test:

http://www.youtube.com/watch?v=5qENpdE9uiE

Pa me zanima če je že kdo imel izkušnje s tem oljem.

No za Panolin olje pa nisem še sploh slišal.

Popravljeno . Popravil NoGe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se pripravljam na servis perd sezono. Do sedaj sem zmeraj (razen par izjem) stavil Motul 300V in sem znjim močno zadovoljen.

Pa me zanima če je že kdo imel izkušnje s tem oljem.

No za Panolin olje pa nisem še sploh slišal.

Če želiš motorju dobro, ostani na Motulu !!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj imam edine negativne izkušnje z oljem Castrol GP in Ipone. Pred kakim letom al pa dvema smo v prej odlično delujoč zaračno hlajen minimoto nalili mešanico narejeno iz nekega po jagodah dišečega Ipone-ja. Glej ga zlomka! Takoj je ribnil... Prodajalec ga je sicer na sejmu hvalil kot poslednji krik... Na koncu se je izkazalo, da je šlo za poslednji krik agregata... :naughty:

Pri Yamahi FZ6S se mi je pri uporabi olja Motul 5100 konstantno dogajalo, da je sklopka pri hitrem speljevanju spuščala škripajoče zvoke. Po menjavi motulovega olja za Agip Tec 4T 15W-50 so vsi ti dodatni zvoki in težave z njimi misteriozno poniknili neznano kam...

Pri 2T oljih za večje obremenitve prisegam na AGIP Racing 2T SAE 50. Zelo dober je bil tudi Liqui Moly Racing Synth 2T in Shell Advance X.

Motul 600 in 800 sta samo svinjala izgorevalni prostor in izpuh, Valvoline Racing 2T je za malenkost boljše izgoreval...

Castrol TTS sem s strahom v očeh uporabil samo enkrat, ko sem doma pozabil svojo škatlo z gorivom in mazivi.

V Italiji se je pred leti na dirkah uporabljal skoraj izljučno Bardhal. To že nekaj pove o njegovi kvaliteti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se pripravljam na servis perd sezono. Do sedaj sem zmeraj (razen par izjem) stavil Motul 300V in sem znjim močno zadovoljen.

Pa me zanima če je že kdo imel izkušnje s tem oljem.

No za Panolin olje pa nisem še sploh slišal.

Če želiš motorju dobro, ostani na Motulu !!!

Ali meniš da zna samo motul narediti olje?

Olja so standardizirana, zato je brezveze, da bi se kot pijanc plota držal ene znamke... Dokler olje ustreza specifikacijam ki jih predpisuje proizvajalec motorja, je tudi kakšno drugo olje razen motul dobra izbira.

nekaj več o standardizaciji da ne bo kdo mislil, da proizvajalci delajo kr neka olja...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Italiji se je pred leti na dirkah uporabljal skoraj izljučno Bardhal. To že nekaj pove o njegovi kvaliteti...

tudi fantje na balkanu čedalje bolj uporabljajo Bardahl olje...nobenih pripomb nimajo..predvsem v starejših motorjih menjalniki čudežno izgubijo značilne kovinske zvoke in se dosti boljše prestavljajo brzine..

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali meniš da zna samo motul narediti olje?

Olja so standardizirana, zato je brezveze, da bi se kot pijanc plota držal ene znamke... Dokler olje ustreza specifikacijam ki jih predpisuje proizvajalec motorja, je tudi kakšno drugo olje razen motul dobra izbira.

nekaj več o standardizaciji da ne bo kdo mislil, da proizvajalci delajo kr neka olja...

Vsekakor Motul ni edini ki proizvaja kvalitetna olja. Forum pa je za to da se povpraša/napiše mnenja o temi v kateri pišeš.

Če pa misliš da so VSA olja v istem specifičnem rangu enaka pa kupi Proton olje (ali katero koli drugo nizko cenovno olje) s temi standardi in če si upaš natoči to v agregat. In poslušaj kaj ti po sporočil!

Slabo razmišljaš če misliš da enak STANDARD pomeni enako KVALITETO!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi fantje na balkanu čedalje bolj uporabljajo Bardahl olje...nobenih pripomb nimajo..predvsem v starejših motorjih menjalniki čudežno izgubijo značilne kovinske zvoke in se dosti boljše prestavljajo brzine..

moram to dat noter naslednjo rundo ... ker sem zadnje čase kar nekaj slišal o kvaliteti bardahl-a...in to prav za zračno hlajene motorje ter pohvalno v vezi menjalnika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj imam edine negativne izkušnje z oljem Castrol GP in Ipone. Pred kakim letom al pa dvema smo v prej odlično delujoč zaračno hlajen minimoto nalili mešanico narejeno iz nekega po jagodah dišečega Ipone-ja. Glej ga zlomka! Takoj je ribnil... Prodajalec ga je sicer na sejmu hvalil kot poslednji krik... Na koncu se je izkazalo, da je šlo za poslednji krik agregata... :naughty:

Pri Yamahi FZ6S se mi je pri uporabi olja Motul 5100 konstantno dogajalo, da je sklopka pri hitrem speljevanju spuščala škripajoče zvoke. Po menjavi motulovega olja za Agip Tec 4T 15W-50 so vsi ti dodatni zvoki in težave z njimi misteriozno poniknili neznano kam...

Pri 2T oljih za večje obremenitve prisegam na AGIP Racing 2T SAE 50. Zelo dober je bil tudi Liqui Moly Racing Synth 2T in Shell Advance X.

Motul 600 in 800 sta samo svinjala izgorevalni prostor in izpuh, Valvoline Racing 2T je za malenkost boljše izgoreval...

Castrol TTS sem s strahom v očeh uporabil samo enkrat, ko sem doma pozabil svojo škatlo z gorivom in mazivi.

V Italiji se je pred leti na dirkah uporabljal skoraj izljučno Bardhal. To že nekaj pove o njegovi kvaliteti...

motul 600/800 ti je pacal, ker imaš premalo navit motor in vse olje ni izgorelo, to je bilo predobro olje za v tvoj motor

Ali meniš da zna samo motul narediti olje?

Olja so standardizirana, zato je brezveze, da bi se kot pijanc plota držal ene znamke... Dokler olje ustreza specifikacijam ki jih predpisuje proizvajalec motorja, je tudi kakšno drugo olje razen motul dobra izbira.

nekaj več o standardizaciji da ne bo kdo mislil, da proizvajalci delajo kr neka olja...

ja malo morgen, potem bi lahko enako rekli za čelade, tudi tista za 80€ izpolnjuje standarde varnosti, pa jo ti natakni na glavo in pojdi z mopedom na pisto, če upaš :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor Motul ni edini ki proizvaja kvalitetna olja. Forum pa je za to da se povpraša/napiše mnenja o temi v kateri pišeš.

Če pa misliš da so VSA olja v istem specifičnem rangu enaka pa kupi Proton olje (ali katero koli drugo nizko cenovno olje) s temi standardi in če si upaš natoči to v agregat. In poslušaj kaj ti po sporočil!

Slabo razmišljaš če misliš da enak STANDARD pomeni enako KVALITETO!

jaz sem mel z bardahlom in iponetom slabe izkušnje. Bardahl je pozimi ratal dobesedno mast, da zaganjač ni mogel obrnit gredi, ipone pa je zginjal ko de mam dvotakten motor! ko sm začel not ulivat motul, teh problemov ni blo več. mam pa še eno opažanje, dolgo sem uporabljal 300v, (dolgo je ene pet servisov, ne 30 let) in nism mel pripomb. enkat sem slučajno dobil kanto olja 7100 in je motor delal še precej tišje in lepše menjaval! zdej, kaj je bolš in kaj, ni, ne vem. jaz 300v ne kupujem več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor Motul ni edini ki proizvaja kvalitetna olja. Forum pa je za to da se povpraša/napiše mnenja o temi v kateri pišeš.

Če pa misliš da so VSA olja v istem specifičnem rangu enaka pa kupi Proton olje (ali katero koli drugo nizko cenovno olje) s temi standardi in če si upaš natoči to v agregat. In poslušaj kaj ti po sporočil!

Slabo razmišljaš če misliš da enak STANDARD pomeni enako KVALITETO!

Poglej kaj pravi suzuki v servis manualu:

SUZUKI recommends the use of SUZUKI PERFORMANCE 4

MOTOR OIL or an oil which is rated SF or SG under the API

(American Petroleum Institute) service classification . The recommended

viscosity is SAE 1 OW-40 . If an SAE 1 OW-40 oil is not

available, select an altematice according to the right chart .

Če so inžinerji v suzukiju ugotovili da to dovolj dobro za ta moped, nevem zakaj bi jaz zdaj tu kompliciral in pametoval...

Jaz se držim navodil proizvajalca in si ne grenim življenja z brezveznim kompliciranjem ;D

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motul 600/800 ti je pacal, ker imaš premalo navit motor in vse olje ni izgorelo, to je bilo predobro olje za v tvoj motor

Smo mal preveč brihtni? Motor je Polini 911 GP 40 ccm, izmerjenih 10,5 konjičev na kolesu. Vrti se približno od 16K do 18K obratov, kar je odvisno od izpuha (konfiguracija proge)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja malo morgen, potem bi lahko enako rekli za čelade, tudi tista za 80€ izpolnjuje standarde varnosti, pa jo ti natakni na glavo in pojdi z mopedom na pisto, če upaš :naughty:

Dražja čelada je lahko udobnejša, ima manj na praske občutljiv vizir, tišja, lepša, bolje pobarvana - te stvari pač niso določene v varnostnih standardih.

Pri olju je podobno - dražje olje lahko ima lepšo embalažo, lepše diši, skrbi za dobro počutje kupca, ki verjame v 'najdražje=najboljše'... :lol1:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom pa napisal takole: ''Ne menjaj konja, ki zmaguje''. Meni motor z oljem (namenoma ne bom napisal firme, itak ni vsako olje za vsak motor) lepo lavfa in ga ne kuri. Niti pod razno ne bom šel eksperimentirat z nekim drugim oljem, da bi pri njem prihranil par evrov. Sicer pa... vsakemu svoje.

Pa kvalitetna olja tudi niso več tako draga. Ali pa cenejša niso več tako poceni... V glavnem, razlike ni velike.

Popravljeno . Popravil motofrik
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!