Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

lep pozdrav

ker imam možnost dobit po zelo ugodni ceni izdelke Shell me zanima, če ima kdo izkušnje z motornim oljem Shell advance ultra 4 ali Shell advance vsx 4.

Vozim kawasaki zzr1400, trenutno je notri polsintetika (po priporočilih uradnega servisa) ampak je že čas za menjavo.

Po priporočilih Shella se lahko to olje menja na max.12000km. Je to smiselno ali je vseeno bolje menjat po priporočilih kawasakija (6000km)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

ker imam možnost dobit po zelo ugodni ceni izdelke Shell me zanima, če ima kdo izkušnje z motornim oljem Shell advance ultra 4 ali Shell advance vsx 4.

Vozim kawasaki zzr1400, trenutno je notri polsintetika (po priporočilih uradnega servisa) ampak je že čas za menjavo.

Po priporočilih Shella se lahko to olje menja na max.12000km. Je to smiselno ali je vseeno bolje menjat po priporočilih kawasakija (6000km)?

Tega Shell olja nepoznam, ampak če je to vol-sintetika jo daj notri brez problema menjaj pa kar na 6K Kil ali enkrat letno kot predpisuje proizvajalec motorja.Na 10K kil. se menja samo na mašinah- motorjih z suhim karterjem,oljnim hladilnikom in posebej posodo za olje.Pri teh motorjih se olje dosti manj greje posledično manj zgori nepostane toliko črno in zato se menja na 10K kil.:hmm:

Ps:olje pri motorjih se menja prej kot pri avtomobilih zaradi;večjih obratov mašine,višjih temperatur,oljne sklopke in menjalnika v motornem olju.

Da nebo ugovarjanj - postojijo tudi motorji,ki imajo menjalnik posebej in suhe sklopke ( BMW-eji R-i,Ducatiji itd.) ! ! !:hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega Shell olja nepoznam, ampak če je to vol-sintetika jo daj notri brez problema menjaj pa kar na 6K Kil ali enkrat letno kot predpisuje proizvajalec motorja.Na 10K kil. se menja samo na mašinah- motorjih z suhim karterjem,oljnim hladilnikom in posebej posodo za olje.Pri teh motorjih se olje dosti manj greje posledično manj zgori nepostane toliko črno in zato se menja na 10K kil.:hmm:

Ps:olje pri motorjih se menja prej kot pri avtomobilih zaradi;večjih obratov mašine,višjih temperatur,oljne sklopke in menjalnika v motornem olju.

Da nebo ugovarjanj - postojijo tudi motorji,ki imajo menjalnik posebej in suhe sklopke ( BMW-eji R-i,Ducatiji itd.) ! ! !:hmm:

Ti dve varianti olja so namensko narejena za motorje 4T.

http://www.actinia.si/shell/shell_olja_za_motorna_kolesa.php

Držal se bom priporočenega intervala kot sem se do sedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojoj motofrik---pa kaj voziš? še sam ne veš?

4T pomeni, da je olje namenjeno 4 taktnim motorjem z notranjim izgorevanjem, da pa je namenjeno tudi za menjalnik pa piše zraven, da ima dodane aditive za mokro sklopko--(motorna kolesa-sem spadajo tudi drekpumpe :naughty:)

2T pa je namenjeno dvotaktnim motorjem kot so skuterji itd, motorne žage, flaksarce itd

Ja, a potem oznaka 4T ni zraven zaradi sklopke? Torej bi v svoj motor lahko nalil tudi olje brez te oznake? Pa ga nalij...

Zdaj, a olje z oznako 4T ima kakšen aditiv več ali manj od navadnega ne vem. Preprečuje pa lepljenje in drsenje sklopke.

Aja, kaj vozim? Blue thunder na dva rora, pa zelenega pije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, a potem oznaka 4T ni zraven zaradi sklopke? Torej bi v svoj motor lahko nalil tudi olje brez te oznake? Pa ga nalij...

Seveda ni...

Zdaj, a olje z oznako 4T ima kakšen aditiv več ali manj od navadnega ne vem. Preprečuje pa lepljenje in drsenje sklopke.

Aja, kaj vozim? Blue thunder na dva rora, pa zelenega pije.

Eni ste pa res 'trdi'... ;) Zakaj je potem na oljih za dvotaktne motorje oznaka '2T'? Ker imajo samo pol sklopke? :wallbash:

V francoščini se '4 takti' reče '4-Temps', v italjanščini se reče '4-Tempi', v nemščini se reče '4-Takt'. Naključje?

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ni...

Eni ste pa res 'trdi'... ;) Zakaj je potem na oljih za dvotaktne motorje oznaka '2T'? Ker imajo samo pol sklopke? :wallbash:

V francoščini se '4 takti' reče '4-Temps', v italjanščini se reče '4-Tempi', v nemščini se reče '4-Takt'. Naključje?

D.

Preprosto je včasih komplicirano. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, govoril sem o razliki med olji z oznako 4T in brez nje. Normalno, da za štiritaktnike. Kdo pa sploh še vozi dvotaktnika? Razen skuterčkov in starih kosilnic. In, glede na to, da je tu tema o motorjih, ne skuterjih, se mi zdi povsem normalno, da govorimo o motorjih. Ja, eni smo res trdi. Katera ti je pa povedala? :whistle:

Lej -če ti ne napišem na način, ki ga razumeš, še ne pomeni, da ne misliva enako. A ni tako? Razliko med dvo- in štiritaktnikom pa menda vemo. In če malo naprej drezam: kakšno olje bi pa šlo v trotaktnika? Pa ne mi rečt, da ne obstaja... Ker potem zna biti kdo hud.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo ugodno zrihta par kantic 4l polne sintetike, nekje 10w-50? :)

ja vem, bolj pod oglase ampak mejčken se pa lahko spregleda O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In če malo naprej drezam: kakšno olje bi pa šlo v trotaktnika? Pa ne mi rečt, da ne obstaja... Ker potem zna biti kdo hud.

Lepo te prosim daj me malo poduči, ker so mi 3 tritaktniki motorji slaba točka ! !

Pri 4-taktnem imamo v dveh obratih motorja štiri takte:

Prvih 180 stop (1/2) obrata = vsesavanje(polnenje kompresjskega prostora), drugih 180 stop. 1-ega obrata = komprimiranje,prvih 180 stop.drugega obrata = delovni takt in drugih 180 stop.2-gega obrata = izpušni takt.

Pri 2-taktnem pa so štirje takti združeni v enem obratu motorja:

Komresijski takt 1/2 obrata je iztočasno tudi sesalni takt(v karter),druga 1/2 obrata = devlovni in iztočasno izpušni in sesalni ali polnilni iz karterja v kompresijski prostor !!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer... pa saj si ti pred časom omenil trotaktne mašine...

Kopirano z enega strojniškega foruma:

''Tritaktni motor je v bistvu motor, ki deluje tako, da približno tretjino obrata porabi za prisilno izmenjavo delovnega medija med zadrževanjem bata v spodnji mrtvi legi ali največje prostornine delovnega prostora motorja. Na ta način se najprej odpre izpušni ventil, potem se valj izprazni nadtlačno, nato se odpre polnilni ventil in v valj vdre svež zrak pod tlakom, nato se po izstopu zaostalih izpušnih plinov zapre izpušni ventil, tlačno polnjenje se še nekaj časa nadaljuje, nakar se zapre še polnilni ventil.

Jasno je da je takšno delovanje primerno predvsem za dizlske motorje, torej pri bencinskih motorjih raje vztrajamo pri štiritaktnem ali dvotatknem delovanju. Tudi pri izpraznitvi valja, v prvem delu tretjega takta, je dobro imeti prisilno delovanje, torej cntrifugalno silo ali vetrnico v izpušnem sistemu, tako da pride do učinka prepihovanja valja.

Motor z odmičnim utorom je motor, ki ima namesto oljnice ekscentirčne glavne gredi v valju pod delovno površino bata odmični utor in z batom povezan rotaciski mehanizem, ki spreminja premočrtno premikanje bata.''

Pa še na Motosvetu je bilo razpravljanja o njem. TUKAJ

Pa ne me za besede prijemat, kar sem prebral, to prenašam naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer... pa saj si ti pred časom omenil trotaktne mašine...

Kopirano z enega strojniškega foruma:

''Tritaktni motor je v bistvu motor, ki deluje tako, da približno tretjino obrata porabi za prisilno izmenjavo delovnega medija med zadrževanjem bata v spodnji mrtvi legi.

Pa ne me za besede prijemat, kar sem prebral, to prenašam naprej.

Jaz nisem NIKOLI o 3-taktnem motorju NIČESAR pisal ali razpravljal me niti nezanima, ker ven da se nemora nikakor obnest.Tudi Wanjkel je štiritaktni rotacijski motor edina razlika je, da ima Wanjkelj motor vse 4-takte v samo enem obratu in ne v dveh kot normalni(batni) Oto motorji. :hmm:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pisal si o tritaktnem diesel motorju. :naughty: Nalimam povezavo do prispevka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve kje pri nas dobiš najugodneje polsintetiko MOTUL za moped :?

Laba... pred nosom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo ugodno zrihta par kantic 4l polne sintetike, nekje 10w-50? :)

ja vem, bolj pod oglase ampak mejčken se pa lahko spregleda O:-)

V axle koper 13,5 eura motorex 10W60 1 liter:) Nevem ali je to za tebe ugodno ali ne:) Ma pa tudi 10w 50, vendar nevem kaka je cena, verjetno je cenejši:)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pisal si o tritaktnem diesel motorju. :naughty: Nalimam povezavo do prispevka?

Tudi to NIRES pisal sem o 2-taktnen "benzinskem" dizlu sam sem ga imel.To je bil pomožni motor za na bicikl znamke JUNIOR prodajali so ga okoli leta 1959 v takratnem IMV-eju Nm.

Bil je brez svečke imel je samo dekompresor za vžgat in vgasnit, ko si ga zagnal z dekompresorjem si preko vzvodov dveh pletenic spreminjal(povečal ali zmanjšal)kompresijo in ko je vžgal si držal ročico za kompresijo v položaju kjer je najlepše deloval! s premikanjem te ročice si premikal komleten zilinder z glavo gor in dol in tako spreminjal kompresijo z levo roko z desno si dajal plin (gas), sicer pa je deloval enako kot 2-takten brez kakršne koli elektrike in z vplinjačem.

Ps; malo težko si je predstavljat mogoče bi se še kje našla kaka slika, probaj sam poiskat kje na viclopediji jaz to neznam in nima časa za to !!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi to NIRES pisal sem o 2-taktnen "benzinskem" dizlu sam sem ga imel.To je bil pomožni motor za na bicikl znamke JUNIOR prodajali so ga okoli leta 1959 v takratnem IMV-eju Nm.

Bil je brez svečke imel je samo dekompresor za vžgat in vgasnit, ko si ga zagnal z dekompresorjem si preko vzvodov dveh pletenic spreminjal(povečal ali zmanjšal)kompresijo in ko je vžgal si držal ročico za kompresijo v položaju kjer je najlepše deloval! s premikanjem te ročice si premikal komleten zilinder z glavo gor in dol in tako spreminjal kompresijo z levo roko z desno si dajal plin (gas), sicer pa je deloval enako kot 2-takten brez kakršne koli elektrike in z vplinjačem.

Ps; malo težko si je predstavljat mogoče bi se še kje našla kaka slika, probaj sam poiskat kje na viclopediji jaz to neznam in nima časa za to !!! :whistle:

Imaš prav. Se opravičujem, da sem kar na slepo napisal. Ja, -to sem imel v mislih.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prav. Se opravičujem, da sem kar na slepo napisal. Ja, -to sem imel v mislih.

Moram priznat včasih tudi jaz kaj pozabim ! samo strokovnost pa me sigurno še nezapušča,lahko celo rečem,da z leti na njej veliko pridobiš! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kakšno je to olje, se lahko primerja z motul 5100 10-40 ester

Morris Sport 4 10w40 synthetic fortified motor cycle oil

namreč, kupiti mislim filtra oljni+zračni,pa dobim ta olje zraven

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima. Imam še 4 ali 5 litrov Motul-a 300V. 14 EUR/liter. Zaprt seveda. In pa 2 litra 5100 Motula - 7 EUR/liter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!