Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Smo mal preveč brihtni? Motor je Polini 911 GP 40 ccm, izmerjenih 10,5 konjičev na kolesu. Vrti se približno od 16K do 18K obratov, kar je odvisno od izpuha (konfiguracija proge)...

probaj od motula olje za kart...ti se tut vrtijo ornk

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobr nehajte me že posiljevat s tem Motulovim sranjem... Sem povedal izkušnjo, če bo še komu prav prišla, vi mi pa zdej pordajate isto drisko v vrečki druge barve... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz uporabljam (moj pooblaščen serviser za Yamahe) samo MOTUL 5100 :beer1:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

tudi jaz sem zamenjal olje v motorju za Motul 5100, pa sem zdaj opazil da se bolj na trdo prestavlja in kr precej težje ga spravm v ler. A je možno da se bo še mal ''ulaufu''(z njem sem naredu cca. 100km) al je to to?

Kero olje je blo prej notr nimam pojma, ker še nism bil lastnik tega motorja.... :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

tudi jaz sem zamenjal olje v motorju za Motul 5100, pa sem zdaj opazil da se bolj na trdo prestavlja in kr precej težje ga spravm v ler. A je možno da se bo še mal ''ulaufu''(z njem sem naredu cca. 100km) al je to to?

Kero olje je blo prej notr nimam pojma, ker še nism bil lastnik tega motorja.... :surrender:

Nobeno olje se nima kaj ULAUFAT!! Šalta se težje samo zaradi nepravilne wizkoznosti(olje je pregosto).Spomladi, ko je še dokaj hladno uporabljaj olje, ki ima wizkoziteto Max. 10W-40 ali 10W-30 poleti pa npr.15W-40 ali celo 20W-50 postoji tudi 15W-50 večji razpon je dražje in bolj kvalitetno je olje to pa se doseže SAMO z mineralnimi olji in še z raznimi dragimi dodatki(aditivi) kar dobra-draga olja imajo.Samo to vam razlagat je strel v prazno, :headbang: saj vsi gledate samo ceno :eek: in dobro ja samo tisto olje katerega sam uporabljaš !!! :hmm:

Ps;vsak berač svojo mavho hvali ! (to sem že večkrat napisal)pa se vas neprime jaz sam vozi dobro in drago olje saj to je najmanj kar motorju daš.Pa še tole.čeprav ga hvalim NEVOZIM MOTULA !!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobeno olje se nima kaj ULAUFAT!! Šalta se težje samo zaradi nepravilne wizkoznosti(olje je pregosto).Spomladi, ko je še dokaj hladno uporabljaj olje, ki ima wizkoziteto Max. 10W-40 ali 10W-30 poleti pa npr.15W-40 ali celo 20W-50 postoji tudi 15W-50 večji razpon je dražje in bolj kvalitetno je olje to pa se doseže SAMO z mineralnimi olji in še z raznimi dragimi dodatki(aditivi) kar dobra-draga olja imajo.Samo to vam razlagat je strel v prazno, :headbang: saj vsi gledate samo ceno :eek: in dobro ja samo tisto olje katerega sam uporabljaš !!! :hmm:

Ps;vsak berač svojo mavho hvali ! (to sem že večkrat napisal)pa se vas neprime jaz sam vozi dobro in drago olje saj to je najmanj kar motorju daš.Pa še tole.čeprav ga hvalim NEVOZIM MOTULA !!! :whistle:

Hvala, je kr smiselno to kar si napisou glede na to da mam 15W-50 O:-)

Samo za kaj je pa drug del sledil? Men so to olje priporočil, ne kujem ga v zvezde, pa tud ni pr tacenejših... :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

olje - najboljše, ki si ga lahko privoščiš ali pa prvo, ki mu lahko zaupaš...... zdaj pa vedi?! sam se držim zapisanega.

LP bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam preizkušam razna olja že od davnega leta 1962.Leta 1969 sem prvič uporabil v avtomobilu sintetično olje BP-corso verjetno je malokdo od vas že slišal za to olje,trdim pa eno vsak lahko sam primerja kvaliteto olja in to samo tako, da prevoziš določeno število kilometrov pod enakim režimom in ko ga npr.po prevoženih 6 K kil.spustiš ven primerjaš barvo in po možnosti tudi wiskoznost, kar je že malo težje,sicer pa barva največ pove. Bolj je črno slabše je olje in to se zelo opazi pri Motulu saj sploh nepočrni ampak je lahko bi rekel rujavkasto.Seveda to se nepokaže pri prvi menjavi, kajti če je bil motor vožen z slabšim oljem in v mašini ko menjaš vedno ostane vsaj 1/4 l starega olja olje novo takoj malo počrni in kvaliteta je vidna šele po vsaj dveh menjavah.Najbolje pa je primirjati barvo olja pri menjavi med seboj, tako da npr.če nekdo vozi enak motor z sintetiko drugi pa z mineralcem ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobeno olje se nima kaj ULAUFAT!! Šalta se težje samo zaradi nepravilne wizkoznosti(olje je pregosto).Spomladi, ko je še dokaj hladno uporabljaj olje, ki ima wizkoziteto Max. 10W-40 ali 10W-30 poleti pa npr.15W-40 ali celo 20W-50 postoji tudi 15W-50 večji razpon je dražje in bolj kvalitetno je olje to pa se doseže SAMO z mineralnimi olji in še z raznimi dragimi dodatki(aditivi) kar dobra-draga olja imajo.Samo to vam razlagat je strel v prazno, :headbang: saj vsi gledate samo ceno :eek: in dobro ja samo tisto olje katerega sam uporabljaš !!! :hmm:

Ps;vsak berač svojo mavho hvali ! (to sem že večkrat napisal)pa se vas neprime jaz sam vozi dobro in drago olje saj to je najmanj kar motorju daš.Pa še tole.čeprav ga hvalim NEVOZIM MOTULA !!! :whistle:

10w60 ne sme vozit? (mal heca)

Načelno tole vse drži. Drži pa tudi to, da visoka cena Motulovih maziv v resnici ne pomeni nič boljše kvalitete... Pač tržna niša "poreza na budale"...

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kje kupujete olje ampak jaz kar gledam so vsa sintetična visoko zmogljiva ester olja 15/50 (predpisana gradacija) okrog 15-20€ na liter.

Za 300v sem lani dal 16€ na liter. Če pogledam konkurente za podobno kvaliteto ni cena bistveno nižja! Ne vem nekih strašnih izkušenj nimam ampak Castrol Racing ne kupim več. Na menjavo mi ga je spilo skoraj cel liter in da ne govorim o trdoti menjalnika. Trenutno z Motulom ne spije niti 1 dl (deciliter) in menjalnik je sanjsko mehak.

To je pač moja osebna izkušnja. Jaz lahko primerjam ti dve znamki ker do sedaj sem uporabil te.

Prav tako grozno slabo in precenjeno pa se mi ravno ne zdi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10w60 ne sme vozit? (mal heca)

Načelno tole vse drži. Drži pa tudi to, da visoka cena Motulovih maziv v resnici ne pomeni nič boljše kvalitete... Pač tržna niša "poreza na budale"...

Vsak si lahko posvoje razlaga,kot se reče;"vsako tele ma svoje vesele"! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaj pa vem kako je s tem. Dokler ne srečam človeka iz industrije, ki so mu stvari res kristalno jasne glede olj in mazanja in ga zaslišim, če je en 300V res močno precenjen, do takrat ne vrjamem preveč govoricam tipa ''davek na budale''. In bom točil 300V še naprej. Za eno menjavo je razlika zame med 300V in nekim noname oljem enih 30 €.

Seveda jih je bolje imeti v denarnici, kot pa v mašini, ampak če na leto zradiraš en komplet gum za 200+ € + toliko za registracijo in čez 500 € za bencin(mislim da je pri vseh približno enaka matematika), se teh 30 € toliko razporedi, da precej bolj mirno spim, če vem kaj točim v motor.

Kaj točijo v motor Jermanu na Endurancu na R1? Ve kdo? Gotovo ga kdo toliko pozna, da mu lahko ob pivu zateži s tem vprašanjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Imam vprašanje, na katerega je odgovor že nekje na motosvetu že napisan ampak

jaz ga nisem našel. :wallbash:

kakšno olje priporočate za v

Honda XL 1000 Varadero letnik 2004 prevoženih pa 48000km.

A je potrebno pri teh kilometrih opravit še kakšno drugo menjavo? :whistle:

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam vprašanje, na katerega je odgovor že nekje na motosvetu že napisan ampak

jaz ga nisem našel. :wallbash:

kakšno olje priporočate za v

Honda XL 1000 Varadero letnik 2004 prevoženih pa 48000km.

A je potrebno pri teh kilometrih opravit še kakšno drugo menjavo? :whistle:

Hvala za odgovore.

Privošči ji:Kontrolo zavor(po potrebi zamenjaj ploščice),zamenjaj zavorno tekočino,zamenjaj svečke,nastavi ventile,zamenjaj vse filtre(oljni,zračni in benzinski)preglej ketno in oba verižnika(zobnika)po potrebi zamenjaj in seveda zamenjaj tudi oje in nalij notri VSAJ pol sintetiko ali ji privošči celo vol.sitetiko,po prevoženih par tisoč kilometri pa boš videl,če ima porabo olja več kot ca. 1-2 dl na 1000 Km potem nalij naslednjič slabše cenejše olje pol sintetiko ali celo mineralca.Veš moje izkušnje mi pravijo pri olju ne šparat, star pregovor pravi "kdor maže ta vozi" :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor.

čeprav sem nekaj od tega že naredu, olje pa je naslednje na vrsti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

No, pa smo le nekako zaključili, da je tisti 4T tudi zaradi sklopke... in verjetno menjalnika. Ker pač isto olje maže motor in menjalnik.

Ojoj motofrik---pa kaj voziš? še sam ne veš?

4T pomeni, da je olje namenjeno 4 taktnim motorjem z notranjim izgorevanjem, da pa je namenjeno tudi za menjalnik pa piše zraven, da ima dodane aditive za mokro sklopko--(motorna kolesa-sem spadajo tudi drekpumpe :naughty:)

2T pa je namenjeno dvotaktnim motorjem kot so skuterji itd, motorne žage, flaksarce itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojoj motofrik---pa kaj voziš? še sam ne veš?

4T pomeni, da je olje namenjeno 4 taktnim motorjem z notranjim izgorevanjem, da pa je namenjeno tudi za menjalnik pa piše zraven, da ima dodane aditive za mokro sklopko--(motorna kolesa-sem spadajo tudi drekpumpe :naughty:)

2T pa je namenjeno dvotaktnim motorjem kot so skuterji itd, motorne žage, flaksarce itd

To da je namenjeno za motorje ki imajo mokro sklopko pomeni da NIMA nekaterih adetivov ki bi jih sicer imel... Ne pa da ima kakšnega več kot drugi...

Popravljeno . Popravil Barracuda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da je namenjeno za motorje ki imajo mokro sklopko pomeni da NIMA nekaterih adetivov ki bi jih sicer imel... Ne pa da ima kakšnega več kot drugi...

Ne odkrivaj tople vode :grrr ....še ekrat "ima dodane aditive", ki jih sicer običajna 4T olja npr.za avtomobile nimajo ravno zaradi mokre sklopke(BMW motorji uporabljajo običajna 4T olja ker imajo suho sklopko) še ni kaj jasno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa smo le nekako zaključili, da je tisti 4T tudi zaradi sklopke... in verjetno menjalnika. Ker pač isto olje maže motor in menjalnik.

logično kajneda :doze: a si že kje videl 2-taktni motor ki z istim oljem maže cilinder in menjalnik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najraje... saj ta je predpisan za mojega...:ninja:

lp

Prazna kantica za Motorex je predpisana za tvojega?!? :eek:

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prazna kantica za Motorex je predpisana za tvojega?!? :eek:

D.

Ah.... ne me vleč za jezik (pa čeprav tega nisem ravno napisal, read again)

Vsebino že imam, vendar sem dobil občutek, da mi znajo na servisu komplicirat.

Zato bi rad original pakungo...

In če ne bo šlo "poceni" skozi, bom pa kupil ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah.... ne me vleč za jezik (pa čeprav tega nisem ravno napisal, read again)

Vsebino že imam, vendar sem dobil občutek, da mi znajo na servisu komplicirat.

Zato bi rad original pakungo...

In če ne bo šlo "poceni" skozi, bom pa kupil ...

Vplastenko pa s flumastrom gor napiš in reci,da je original kantica malo puščala ! !:eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!