Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

tudi jaz uživam v motulu, 5100, delnosintetično 15W/50, razlog za izbiro-dobil sorazmerno ugodno ceno na količino - liter 1.600, menjam na 1.500-2.000 km, 3 litri na menjavo

dokler sem še fural 2T olje sem pri izbiri gledal na ceno in da je full synt, nobenih problemov s pretiranim pacanjem ali premajhnim mazanjem pri uporabi TOTAL ali VALVOLINE olja

...še to: prebral par prispevkov, kjer so testirali avtomobilska high performance olja v motociklih, namen, prihranek pri razliki v ceni

pri meritvah obrabe naj nebi bilo razlik, odsvetujejo pa uporabo avtomobilskih olj z oznako "green sticker", bio...neki takega

-seveda obstaja tudi ogromno kontratrditev, tako da je izbira še vedno na posamezniku

-nekateri pa celo priporočajo aditive

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo možnost dobiti Motul 300V po kaki ugodni ceni? rabil bi 4-5 L.

Andrej

Kliči uvoznika, če ti da 12l skupaj po ugodnejši ceni ... potem pa si razdelite s prijatelji ... ali pa prihrani zase (imamšedvanajstlitrovdomapress) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo možnost dobiti Motul 300V po kaki ugodni ceni? rabil bi 4-5 L.

Andrej

V HG v Beljaku je precej cenejši kot pri nas, žal pa ga imajo bolj redko na zalogi :? .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo možnost dobiti Motul 300V po kaki ugodni ceni? rabil bi 4-5 L.

Andrej

A zdej boš pa štalo delov za tistih 5 L olja.

Lahko greš v MUNCHEN po njega, je 1 EUR cenejši kot v Sloveniji.

Pri taki stvari, kot je motor, pa res ni potrebno se cenkat zaradi cene.

LP matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri taki stvari, kot je motor, pa res ni potrebno se cenkat zaradi cene.  

LP matic

No Matic ... 3600 SIT/l ali 2000 SIT/l je pa že razlika ... pri 5 litrih 8000SIT ... po moje se splača poiskati ... ampak, če ni mogoče dobiti bistveno ceneje potem pa tako kot si rekel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uglavnem za moj skuter OBVEZNO motul scooter power, med dvotaktolom za skuterje sploh ni primerjave, ce ne dam motula noter mi gre na pospeske slabs, slabsa koncna, motor se hitrej zgreje..

Pokur mi pa cca. 1l na 1300km

Uglavnem motul rox :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri taki stvari, kot je motor, pa res ni potrebno se cenkat zaradi cene.

LP matic

:shock: :shock: :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je kdo že poskusil z dodjanjem raznih aditivov (QMI in podobne)v olja. A se splača in kakšne so vaše iskušnje s tem.

Ali kdo mogoče ve koliko olja gre v ducati monstra 900 in ali je ob menjavi olja le tega potrebno izprazniti tudi iz oljnega hladilnika, saj kolikor sem jez gledal olje brez delovanja motorja iz tega ne bo povsem odteklo in ga v hladilniku nekaj ostane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ižanc,

z aditivi ga ne srat ... prava olja vse potrebne aditive že vsebujejo ... Za tvoj motor je prava količina verjetno 3 ali pa 3,5l ... se mi zdi, da je bilo različno pri nekaterih letnikih ... preveri na servisu ... Sicer pa svetujem Motul 300V, ki ga točim tudi sam.

Tudi kako je z oljem v hladilniku vprašaj servis, se mi pa zdi, da se večina olja, kljub vsemu steče nazaj v motor ... al pa ne :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je kdo že poskusil z dodjanjem raznih aditivov (QMI in podobne)v olja. A se splača in kakšne so vaše iskušnje s tem.

Ali kdo mogoče ve koliko olja gre v ducati monstra 900 in ali je ob menjavi olja le tega potrebno izprazniti tudi iz oljnega hladilnika, saj kolikor sem jez gledal olje brez delovanja motorja iz tega ne bo povsem odteklo in ga v hladilniku nekaj ostane.

Sicer ne vem, ali ima M900 suho sklopko, ali v oljni kopeli, samo če ima tisto drugo, si poleg poleg aditiva mirno lahko kupiš še nove lamele za sklopko, ker bodo stare fuč.

Naj ti ne hodi na misel, da bi "kurblal" mašino med spuščanjem olja :!: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roman M900 ima suho sklopko in verjemi, da toliko se pa že spoznam na motor da ga ne bi "kurblal" brez olja. Sem mislil samo sneti dol oljni hladilnik in iz njega istočiti preostalo olje v njem.

Ižanc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zdaj sem naredil prvih nekaj kilometrov po menjavi olja. natočil sem motul 300v (11200sit), prej sem imel pa castrol (ne vem katerega - so mi ga zamenjali v Elisi). občutek je tak, kot da bi prej vozil brez olja, takšna je razlika...

PS

zakaj mi ob okencu za preverjanje nivoja olja piše 3˙4l, v owner´s manual pa 2˙8 oz. 3l?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS

zakaj mi ob okencu za preverjanje nivoja olja piše 3˙4l, v owner´s manual pa 2˙8 oz. 3l?

enkrat za menjavo olja Z oljnim filtrom,drugic BREZ filtra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

owner´s manual je v nemščini (nič ne razumem). piše pa:

na začetku kjer so razni podatki - motorolmenge: 3˙4l

in tam kjer je opisana menjava olja - olmenge: 2˙8l (ohne filterausbau)

3l (mit filterausbau)

Popravljeno . Popravil BC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. si imel tudi prej full-synt olje?

2. in v čem je razlika? zvok motorja, zvok menjalnika, ... ?

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej sem menda imel castrol gps. zdaj se lažje prestavlja in ne poka več tolk...

še vedno me zanima zakaj piše 3˙4l na pokrovu <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

owner´s manual je v nemščini (nič ne razumem). piše pa:

na začetku kjer so razni podatki - motorolmenge: 3˙4l

in tam kjer je opisana menjava olja - olmenge: 2˙8l (ohne filterausbau)

3l (mit filterausbau)

celotna kolicina olja v masini 3,4 l

kolicina olja pri menjavi samo olja (BREZ filtra) 2,8 l

Z filtrom 3 l

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje pa je še tistih dodatnih 0˙4l, če v nobenem primeru več kot 3l ne nalijem? in zakaj to napišejo na pokrov, da človeka še bolj zmedejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so v ER5 na rednem servisu (10.000 km) pri Kšeli v Hočah v motor vlili olje Silcolene. <_<

Da zdaj Kawasaki priporoča to olje, namesto Motula.

Ima kdo izkušnje s tem oljem?

Urbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ima kdo možnost dobiti Motul 300V po kaki ugodni ceni? rabil bi 4-5 L.

Andrej

no kje torej dobiti ugodno to olje? tudi jest bi ga rabil. No ja, moj motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BC, še pri TTR sem imel isti šit...2,7l menjava brez filtra, 2,8 z filtrom in 3,2 celotna količina olja...sam sem pri menjavi s filtrom nalil 3l olja in po kontroli je bil nivo ravno med min in max

če menjaš sam, raje nalij manj (2,8), prižgi motor, da se novo olje segreje in razleze, ugasni, počakaj par minut in kontroliraj, ter po potrebi dolij

zapomni pa si količino prej nalitega in dolitega olja, da boš imel sliko pri naslednji menjavi

nasploh pa je priporočljiva redna kontrola nivoja; kaj pa je problem tisto šipko ven odšraufat, kaj šele, če imaš stekelce

no, KTM pa bo videl le shell advance ultra 4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

urbi, silkolene je moto naziv za olja od fuchsa, nemška produkcija, ti je že kaj lažje? tut svetovni prvaki ga furajo! aha, si že sproščen ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Trgomotu (Krško) sem ga pred enim tednom kupil po 6.500 za 2L. Drugod v moji okolici je nekaj dražje.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!