Aleron Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 kje pa je najbolj optimalno za agregat? nivo olja na max, na min v sredini med obema?
HHV Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 (popravljeno) kje pa je najbolj optimalno za agregat? nivo olja na max, na min v sredini med obema? Poleg tega, da vidiš oznako min., max., moraš vedeti, kako mora biti motor postavljen, ko preverjaš nivo. Jaz sem za mojega malo zbegan. V navodilih piše, da naj moped postavim na centralno stojalo na ravni podlagi. Pri prvem servisu na Kawi, je bil takrat nivo mikroskopsko natančno genau na oznaki max. Po drugem pa cca 2 mm čez skoraj do vrha okenca. Ko sem se spet oglasil na servisu, mi je mehankar razložil, da mora bit moped na kolesih in pokonci, eden drži, drugi gleda. Na ta način je bilo olja res spet čisto točno do max. Pej..a, zakaj pa je blo prvič drgač? Ma ja, važn da ga ne žre in da ga ni premal! Mogoče kakšen odgovor od kakšnega znalca?? Pleaseeee! Popravljeno Julij 29, 2003. Popravil Horjo horjulis vulgaris
Leteči Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 kje pa je najbolj optimalno za agregat? nivo olja na max, na min v sredini med obema? V bistvu naj bi bil isti šmorn min ali max. JAz imam raje skozi na max vendar prek raje ne nalivaj ker ni preveč zdravo. A mi lahko kdo razloži razliko me MOTUL 300V full synthetic in MOTUL 5100 Technosynteze je razlika v ceni upravičena tudi s kvaliteto????? Kje pri nas se da dobit Repsol olja. LP Leteči
FLY Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 Motul 300 je čista sintetika in jo lahko zlivaš v katerikoli motorček,5100 pa je delno sintetično.Prej sem imel v agregatu čisto sintetiko in je bilo težko najti ler,odkar pa uporabljam 5100 je ta problem izginil,pa tudi barva se je po 6 kkm le malenkostno spremenila(menjava na 6 kkm).Moram pa povedat,da je zasnova mojga agregata starejšega datuma in se vrti bolj v traktorskih obratih.Skratka če imaš kako strupenohitrovrtečomoderno mašino potem 300v sicer pa brez stahu 5100 ester.LP FLY PS:nekoč sem na netu zasledil stran,kjer Motul razlaga katero olje v kateri motorček
Gallus Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 ... mora bit moped na kolesih in pokonci, eden drži, drugi gleda. Na ta način je bilo olja res spet čisto točno do max..... Točno tako ! :P Po možnosti kontrolirati pri segretem motorju, se pravi v stanju (temparatura motorja), kot je na cesti med noramlnim režimom delovanja. (stricisomipovedalipress) ;)
Aleron Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 sem ga danes kupil v TC- motoshopu (motul 300V) za 3924 sit - 1 liter :blink: Drago, ampak jebiga, naj motorček maže najboljše :)
Natas Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 Motula 300v sem tankal v vse tri motorje (cestnjakarje),ki sem jih imel do sedaj in vsakic ko sem ga zlival v agregat,je moj konjicek zadovoljno rezgetal.Pretezno sem kupoval kar 'navadnega',tistega ki nima dodatkov za menjalnik. Enkrat mi je neki serviser govoril,da zna zadrseti sklopka,ce tankas tega Motula 300v z aditivi za menjannik,vendar se to meni zdi ena velika klobasa. Me pa pri Motulu moti,da je drag k' sam satan.Je ze res,da disi po cokoladi,ampak...Spomnim se ze kar nakaj let nazaj,ko sem za 7,5 cukov (kolikor velja danes ena kanta 2 litra),dobil DVE kanti (4 litre) te dragocene tekocine!Pa kam grejo te cene porkamadona!Je to znak,da odprem oci in se ozrem naokoli po drugih oljih? :ph34r:
Leteči Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 Jaz razmišljam v tej smeri, da zamenjam olje ker 4 jurje za liter je pa že malo huda. LP Leteči
Aleron Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 Motula 300v sem tankal v vse tri motorje (cestnjakarje),ki sem jih imel do sedaj in vsakic ko sem ga zlival v agregat,je moj konjicek zadovoljno rezgetal.Pretezno sem kupoval kar 'navadnega',tistega ki nima dodatkov za menjalnik. kaj a obstaja več različnih vrst motula 300v ?
sivi Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 kje pa je najbolj optimalno za agregat? nivo olja na max, na min v sredini med obema? Poleg tega, da vidiš oznako min., max., moraš vedeti, kako mora biti motor postavljen, ko preverjaš nivo. Jaz sem za mojega malo zbegan. V navodilih piše, da naj moped postavim na centralno stojalo na ravni podlagi. Pri prvem servisu na Kawi, je bil takrat nivo mikroskopsko natančno genau na oznaki max. Po drugem pa cca 2 mm čez skoraj do vrha okenca. Ko sem se spet oglasil na servisu, mi je mehankar razložil, da mora bit moped na kolesih in pokonci, eden drži, drugi gleda. Na ta način je bilo olja res spet čisto točno do max. Pej..a, zakaj pa je blo prvič drgač? Ma ja, važn da ga ne žre in da ga ni premal! Mogoče kakšen odgovor od kakšnega znalca?? Pleaseeee! Pri preverjanju nivoja olja, razen naštetega, upoštevaj da agregat mora biti segret na delovno temperaturo kot prvo, in kot drugo ne manj važno, da preverjanje opraviš cca 5 minut po tem ko si motor vgasnil. Razlika , oz.odstopanje hladen-segret agregat je lahko , v extremnih primerih, celo do enega centimetra nivoja/slednje pri zunanji temperaturi pod ničlo/.
HHV Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 Gallus, Sivi, hvala! Sedaj bom tudi jaz lahko rekel: StriciSomiPovedaloPress. :D :D :D
Vale Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 Ravnokar preverjala nivo, ker mi je lučka gorela pol pa ugasnila ... :D
Gallus Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 Tudi sam sem imel Motula 300V v svojem motorčku. Osebno menim, da je cena olja minimalni strošek (ne glede na njegovo ceno), če upoštevamo ceno, ki lahko nastane zaradi slabega olja ali zaradi "pomanjkanja" olja. Osebno nisem neki hudi poznavalec motornih olj. V razgovoru s poznavalci (mehaniki ala dr. Tomaž ipd. in nekaterimi, ki se polprofesionalno ukvarjajo z dirkami) sem prišel do spoznanja, da je Motul 5100 povsem zadovoljuje vse potrebo po mazanju, če človek ne goji nekega hudega stila vožnje (beri: večino časa v zgornji tretini obratov) in večino časa ne prebije na pisti, kjer motor žene do skrajnosti. Je pa vsak zase gotovo dovolj pameten, da ve, kaj počne z motorjem (vsajupmatakopress). Tisto o sklopki in Motulu 300 V, pa ni iz trte izvito.
D.J. Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 motul je v Slo znan, ker je bil med prvimi olji na veliko zastopan, reklamiran bla bla, pred njim je pri nas imelo primat olje castrol, ki so ga po uvozu motula vsi spljuvali motul je v tujini le eno izmed mnogo olj in še to ne med najbolj cenjenimi 1.motul je drag, zato se ga ne kupuje (razen če dobiš kako cenej opcijo ali ti cena olja ne igra vloge pri par sto tolarjih, ker se s tem ne obremenjuješ, zato ti nadaljevanja sploh ni treba prebrati) 2.na trgu je ogromno olj, ki so po standardih enaki/ boljši in cenejši 3.Slo je žepna država in zaradi tega zelo nerazgledana, torej se kupi to kar se dobi in to kar se dobi se kuje v zvezde (v stilu, najboljše za motor) 4.motul ima zelo lepo embalažo, vendar ta ne podmazuje mašine 5.vzameš si čas, pogledaš kakšno olje specificira proizvajalec za tvoj motor (API SG, SJ..), greš po trgovinah in kupiš olje ki ustreza (ali presega) temu standardu, gostoti in vročinski odpornosti, ne moreš zgrešit 6.znamka olja, ki jo priporoča proizvajalec, je zgolj tržna muha 7.posamezni vozniki potrebujejo bolj racing olja, ki delajo tanjše filme, zaradi večjega izkoristka moči, vendar povprečen motorist takega olja ne rabi, ker je zaščita mašine slabša in tu je viden efekt, da dražje olje ni nujno boljše, sploh pa ni priporočljivo v mašinah s starejšo zasnovo 8.kupi cenejše olje, ga testiraj in če nisi zadovoljen z njim, ga pri naslednji menjavi zamenjaj za drugega..mašini zagotovo ne bo škodovalo če je npr z enim oljem trši menjalnik pri CBR-ki, ne pomeni, da bo enako tudi pri jamahi, ali kaki enduri... 9.obleci se v trenirko HUGO boss, nato pa na bolšjaku kupi trenirko WORD champ in poročaj o občutkih pri uporabi obeh oblek hugo boss ti da občutek frajerja, z WORLD champ se pa sprehajaš bolj po stranskih ulicah (efekt denarja in reklame) ja ja stari jst mam motula, ooo, bogataš, ti si pa racing, jst mam pa valvolina, ah to je pa kurac, ti si revež in ti bo mašino razgnal... (zgornje dve znamki sta uporabljeni le kot prikaz in ne dejansko stanje :P ) rposed 1
Natas Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 kaj a obstaja več različnih vrst motula 300v ? Tako je Aleron.Oba sta 300V in oba sta popolnoma sinteticna.Eden je namenjen bolj avtomobilistom,drugi pa ima v sebi se dodatke za menjajnik,ki izboljsujejo menjavo prestav in verjetno se kaj drugega.(kancek bolj gladko 'saltas' in zdi se mi da ne skrta vec toliko)Na njegovi kanti so naslikani motorji,zadaj pa seveda pise da ima te aditive. Drugace pa je skoraj vseeno kateraga tankas,odloci se sam.Razlika v ceni je minimalna. :ph34r:
Aleron Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 pa se ju lahko mesa? ce imas recimo v motorju 300v ene vrste, pa pol dolijes 300v druge vrste? Meni je tisti,ki mi je motor prodal povedal, da je notri 300v , pa pokazal mi je embalazo (samo takrat nisem bil prevec pozoren), zdej sem pa kupil olje za dolivat 300v z aditivi (sej je bil edini 300v ki so ga imel v trgovini). Tko da upam, da je v redu to. Aja še eno vprašanje, kolk dcl je med MIN pa med MAX pri yamahi thundercat?
urbi Objavljeno Julij 31, 2003 Opozori Objavljeno Julij 31, 2003 urbi, silkolene je moto naziv za olja od fuchsa, nemška produkcija, ti je že kaj lažje? tut svetovni prvaki ga furajo! aha, si že sproščen ;) ...olje za prvake...!!!! B) B) B) Urbi
Natas Objavljeno Avgust 1, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2003 pa se ju lahko mesa? ce imas recimo v motorju 300v ene vrste, pa pol dolijes 300v druge vrste? Meni je tisti,ki mi je motor prodal povedal, da je notri 300v , pa pokazal mi je embalazo... Hmm.Aleron,kako pa ves kaj je tisti tip nalil v agregat.Ze dolgo nazaj ko sem kupil svoj prejsnji motor,je bila ena izmed prvih stvari doma menjava olja (no,se prej sem zavriskal),ker preprosto modelu nisem verjel glede izrabljenosti in vrste olja.Vsak prodajalec laze sebi v prid. Vsa danasnja olja (brez izjem),imajo v sebi dodatke (aditive).To so kemicne snovi,ki mu dajejo posebne lastnosti (odpornost proti oksidaciji,e.p.-extrem pressure,sposobnost izpiranja,razprsevanja delcev in se bi lahko nasteval). Ce bos skupaj zmesal dva olja razlicnih vrst,se ta kemija med sabo 'skrega' in olje izgubi posebne lastnosti.Potem je enako kot ce bi notri dal bucnega. :D Ce pa imas notri res Motul,pa je stvar bolj zapletena.Oba 300V sta v bistvu enaka,samo da ima eden poleg 'obicajnih' aditivov se dodatke za menjalnik.Po tej logiki nebi smelo biti nic narobe ce bi jih zmesal,vendar pa nisem strokovnjak za olja.Odgovor na to bi bolj vedeli v Franciji,kjer ga izdelujejo. :ph34r:
Aleron Objavljeno Avgust 1, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2003 tu res nikol ne moreš 100% vedet. Samo sem verjel tipu, ker mi je pokazal embalažo, pa še deloval mi je kar pošteno.
hotschko Objavljeno Avgust 4, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2003 Aja še eno vprašanje, kolk dcl je med MIN pa med MAX pri yamahi thundercat? to pa raje vprašaj v temi o tvojem motorju ... lahko pa povem, da je pri Monstru 750 cca. pol litra
ceco Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 5.vzameš si čas, pogledaš kakšno olje specificira proizvajalec za tvoj motor (API SG, SJ..), greš po trgovinah in kupiš olje ki ustreza (ali presega) temu standardu, gostoti in vročinski odpornosti, ne moreš zgrešit 6.znamka olja, ki jo priporoča proizvajalec, je zgolj tržna muha 7.posamezni vozniki potrebujejo bolj racing olja, ki delajo tanjše filme, zaradi večjega izkoristka moči, vendar povprečen motorist takega olja ne rabi, ker je zaščita mašine slabša in tu je viden efekt, da dražje olje ni nujno boljše, sploh pa ni priporočljivo v mašinah s starejšo zasnovo Tole bo kar držalo, s to razliko, da bi besedo "dražje" zamenjal s full sintetika, pa po lojtrci dol do mineralnih olj. Honda npr. za nizkoturažne agregate priporoča čisto obična mineralna olja. Ker tam (v tistih obratih) mažejo, sintetika pač slabo. In zakaj sem pop**** na uradnem in pooblaščenem servisu Honda v Sloveniji? Ker so mi modeli v mašino, ki se vrti do 6500rpm vlivali orto dirkalno olje Motul 300. Ker je najdražje seveda. Pa še premalo so ga enkrat nalili.
andrej Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 Honda npr. za nizkoturažne agregate priporoča čisto obična mineralna olja. Ker tam (v tistih obratih) mažejo, sintetika pač slabo. In zakaj sem pop**** na uradnem in pooblaščenem servisu Honda v Sloveniji? Ker so mi modeli v mašino, ki se vrti do 6500rpm vlivali orto dirkalno olje Motul 300. Ker je najdražje seveda. Pa še premalo so ga enkrat nalili. Ne vem zakaj naj bi sintetika v nižjih vrtljajih slabše mazala. Sintetična olja zagotavljajo zelo širok razpon temperatur, v katerih zagotavljajo optimalno viskoznost. Manj predelana olja (polsintetična ter mineralna) dosežejo take lastnosti z dodajanjem večjih količin aditivov, kar pa ne ostane brez posledic... motul 300v motorju torej nikakor ne bo škodil, bi pa slabše olje tudi opravilo posel... Andrej
simonsi Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 Po kolkmu času mate pa olje črno. Moj je po par tisoč še kar zelen kot original:). Kolikor vem je boljše da olje čim prej postane umazano, ker s tem veže svinjarijo iz mašine nase, kar je tudi ena od funkcij olja. Glede polsintetičnih olj. Meni osebno mineralna olja s sintetičnimi aditivi sploh niso všeč, ker pač to ne gre skupi in se vseeno prodajajo kotl polsintetična. Drugo pa je, da je celo olje tolk predelano da ni več mineralno in ne še sintetično, to pa je pravo polsintetočno olje.
ceco Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 Ne vem zakaj naj bi sintetika v nižjih vrtljajih slabše mazala. Sintetična olja zagotavljajo zelo širok razpon temperatur, v katerih zagotavljajo optimalno viskoznost. Manj predelana olja (polsintetična ter mineralna) dosežejo take lastnosti z dodajanjem večjih količin aditivov, kar pa ne ostane brez posledic... motul 300v motorju torej nikakor ne bo škodil, bi pa slabše olje tudi opravilo posel... Andrej Sem laik na področju, vendar sem se dal pozanimati. Sintetika definitivno v nižjih vrtljajih slabše maže in tudi pralna funkcija je nikakva (slednje vem iz lastne izkušnje, ker je bilo olje po 6kkm na pogled kot novo vlito). Znan je primer Suzukijev izpred dveh treh let, ko so v agregate z 0 km vlivali ful sintetiko. Motorji so ribali. Ful sintetika ni boljše olje od polsintetike pa do mineralnega olja. Je drugačno in z drugimi pogoji uporabe.
hotschko Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 joj kolk klobasate ... vsak agregat je narejen z določeno toleranco med gibljivimi deli ... olje, ki ga vlivate mora biti idealno za takšno toleranco, da se oljni film ne pretrga, ker potem je katastrofa. Če je olje narejeno za večjo toleranco, kot jo ima vaš motor bo zadeva hitro zaribala, ker bo oljni filter pretanek in se bo rad pretrgal ... ... najbolj kritičen del, kamor je olje prisilno dovajano, je spoj ojnice in glavne gredi. Če tam mašina teče 5s brez olja je konec veselja ... mašina bo garanbtirano zaribala ... Vsi ostali deli motorja so manj problematični. ... če je razpon temperatur velik, mora biti olje idelano v zelo različnih pogojih in dobro mazati tudi v velikih tolerančnih in temperaturnih razlikah, če je temperatura v glavnem konstantna pa te zahteve niso tako pomembne. Mislim, da dobro sintetično olje bolje opravi z visoko obremenjenimi motorji in tistimi, ki imajo v svojem delovanju velike temperaturne in zaradi tega tudi tolerančne razlike (zračno hlajeni) in se temperatura olja giblje od 60 pa tudi do 140°C. Jaz v Monstra 750, ki je daleč od kakšne navite mašine, je pa zračno in oljno hlajen, točim izključno Motul 300V full sintetic. Menim, da mi je motor za to hvaležen ... :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se