Skoči na vsebino

Kawasaki ZR 7


Priporočene objave

Objavljeno

Preveč olja natankaš zato ti ga skozui oddušek mašine zmeče v airbox. Glede čudnga vona iz izpuha pa nebivedu-verjetn pač izpušni plini.

P.S.-ne za vsako stvar odpirat nove teme. Tale bo 100% zaklenjena.

LP

Objavljeno

Preveč olja natankaš zato ti ga skozui oddušek mašine zmeče v airbox. Glede čudnga vona iz izpuha pa nebivedu-verjetn pač izpušni plini.

P.S.-ne za vsako stvar odpirat nove teme. Tale bo 100% zaklenjena.

LP

O.K. bom upošteval v nadalnje!!! Pa majo ti motorji ponavadi tak vonj po izgorevanju ker se mi res dozdeva da je malo premočan kadi pa ne razen ko je mrzel nekaj sekund kadi belo potem pa neha.

Objavljeno

Odvisn kter letnik pa kak izpuh maš. Moj gsxr z odprtimi smrdi velik bol kot npr. povprečen avto. Še ruzak k ga nosim na furah smrdi po izpuhu :D

Objavljeno

Odvisn kter letnik pa kak izpuh maš. Moj gsxr z odprtimi smrdi velik bol kot npr. povprečen avto. Še ruzak k ga nosim na furah smrdi po izpuhu :D

Letnik je 2001 izpuh pa mislim da je original. Drugač pa tako kot praviš nekako tak vonj da ti se ruzak smrdi ampak ni čutiti da bi bilo olje vmes ali pa se motim.

Objavljeno

To je pomoje ok. Sej če ti prov velik olja ne žre potem ni panike.

Objavljeno

To je pomoje ok. Sej če ti prov velik olja ne žre potem ni panike.

Z prejšnim oljem sem prevozil 5000km in mi je mogoče kakih 0.3-0.5l popil ampak ga je še prejšni lastnik zamenjal tako da niti nevem katero olje je bilo notri zdaj pa s tem letos 500km ampak je še prekmalu da bi opazil da ga je kaj popil.

Objavljeno

To je čist v mejah normale.

Objavljeno

To je čist v mejah normale.

Se bomo zdaj še vztrajno vozili pa bomo videli kaj bo pokazal.Hvala.....

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdrav,

zanima me kje bi dobil delujočo mašino kawasaki ZR7 letnik 2003.

Ima kdo?

Kontakt: mirolabtec@yahoo.co.uk

Objavljeno

Pozdrav,

zanima me kje bi dobil delujočo mašino kawasaki ZR7 letnik 2003.

Ima kdo?

Kontakt: mirolabtec@yahoo.co.uk

v SLo je teh motorjev teko malo, da ne verjamem da je kje kakšen v kosih in delujoč. sicer pa so od 99 dalje motorji enaki, tako da ne rabiš 2003 letnik iskat.

verjetno bo treba pogledat preko meje.

zakaj pa rabiš mašino? je zružila al za kaj drugega?

Objavljeno

piše cel, ali po delih

kopiraj url, med avto in net daš piko.

http://www.avto net/_MOTO/ad.asp?ID=3788496

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Fantje, kupim lepega ZR-a, tako da če kdo ve za kakšnega oz. ga sam prodaja se priporočam in seveda častim pivo ali dve za kak namig :)

Tilen

Objavljeno

mogoče kdo pozna tale motorčič iz Metlike: http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4643916

pravi lastnik, da so mu neki kolegi ponesreči odlomil obratomer. koliko je za verjet takim zgodbicam? in da ena dihtunga med cilindrom in avspuhom spušča. ali je to drago popravilo in če je realno, da se to zgodi pri motorju z 25.000 km ?

prosim malo pomoči od poznavalcev....

Objavljeno

Pogledal sem slike in je problem ker je slikan samo z ene strani. sicer mi vse (ogledala, avspuh, žmigavci, stopalke, krmilo,...) zgleda originalno tako da verjetno ni bil na tleh. no vsaj na tej strani.

tisto z števcem mi ni jasno kako bi ga polomil, bom pogledal na mojem če bi to šlo (nebom probal).

kar mi je zelo sumljivo je da so cevi od avspuhov (sploh 3 in 4 cilinder) pri motorju in še nižje zelo zažgane, moje niso niti približno take pa ima motor skoraj 50.000 km ne preveč nežne vožnje pa še kar nekaj dežja, tudi sneg itd.

poglej tega razbitega z 21.000 km kako lepe cevi so v primerjavi z tem http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=3788496&show=2

tako da ne vem če je to samo dihtunga, moje so pri 50.000 km še čisto OK. pa tudi 25.000 km je zelo malo za 11 let star motor. jaz sem ogromno vozil druge, tako da je to dolgo bil "drugi" motor, lani celo nič, pa pridem recimo v povprečju na cca vsaj 4 jurje letno.

nevem no, meni tu nekaj smrdi, če je kaj z mašino te bo stalo več ko je vse skupaj vredno :whistle:

jaz bi vprašal lastnika od koga ga je kupil. če je on kdaj naštelal ventile, če je kaj menjal verigo in zobnike (bi že morali bit na 25.000 km, recimo na 17.000), če je bolj kafe voznik, ki rad poka po zborih itd da vidim kake vrste motorist je in kako pojasni te zažgane cevi in (PRE)malo km. če se bo začel izgovarjat na prejšnjega lastnika da ne ve kaj je delal prejšnji itd bi bežal od motorja.

Objavljeno

ja, sej imaš prav. preveč sumljivih stvari, da bi se splačalo tvegat. sej se mi je zdelo, sam sem upal, da bi blo to mogoče lahko pojasnit, ker bi že počas res rad dobil enga dobrga zr-a. hvala pervy!

Objavljeno

ja, sej imaš prav. preveč sumljivih stvari, da bi se splačalo tvegat. sej se mi je zdelo, sam sem upal, da bi blo to mogoče lahko pojasnit, ker bi že počas res rad dobil enga dobrga zr-a. hvala pervy!

dobrega ZR-ja boš pri nas težko dobil ker jih je bilo prodano malo. govorim seveda o tem naked modelu. ob tem je motor super vsestranski in neuničljiv (če si normalen). Od vseh prodanih jih je nekaj v takšnem žalostnem stanju kot ta iz Metlike, ostali pa so še vedno v dobrem stanju (kot moj) ampak nimajo nobene cene zato jih lastniki ne bomo prodali.

sicer niti ne vem koliko bi dobil za mojega ampak verjetno nič kaj več kot 2 jurja ali še to ne. za tak denar ga pa ne dam pa če mi samo stoji v garaži. jaz mam namen kupit zraven (ko bo denar) še enega cestaka ta bo pa še dolgo služil za potovanja.

predlagam da pogledaš v avstriji in nemčiji, tam jih je več.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Fantje, pa sm pršu do svojega zr-a :evilgrin: . Zdej bi pa rabu še original smerokaze, če jih ima kdo za prodat. Gor so neki afterkmarket, ki mi ne pašejo nanjga.

Se priporočam, če komu doma ležijo.

Objavljeno

Fantje, pa sm pršu do svojega zr-a :evilgrin: . Zdej bi pa rabu še original smerokaze, če jih ima kdo za prodat. Gor so neki afterkmarket, ki mi ne pašejo nanjga.

Se priporočam, če komu doma ležijo.

originali so dragi, ravno dosti pa teh motorjev itak ni v SLO. pokliči sašota 041445643, ki ima "moto odpad" pri hajdini (ptuj) pa vprašaj če ima žmigavce. ima 2 poškodovana ZR-ja ampak ne vem če so žmigavci celi ali ne. mogoče pa iz dveh ravno dobiš en celi komplet.

Objavljeno

aja sem pogledal slike na netu pa ima eden itak neoriginalne, drugi pa razbite. no mogoče ga lahko vseeno pokličeš če je še kakega drugega dobil.

Objavljeno

ja, tega sm tut jaz gledu, sam so res vsi razbiti. bom pa vseen poklicu. sumim, da so isti, kot na kakem KLE-ju se mi zdi, pa še kak bi lahko bil model z istimi žmigavci. hvala vseeno!

glavno, da dela tut s temi neoriginalnimi :rolleyes:

Objavljeno

Tylen a si kupil ZR7 ali ZR7S..... moja S je bila pred kratkem prodana pa me firbca kam je šla.

Upam da v dobre roke ker je motor 1A, samo za moj okus premalo ccm in nima 6. brzine za zelo dolga potovanja.

Objavljeno

ne, navaden ZR je. naked. kupu sm ga v litiji. ohranjen je še kar. mal je bil slabo servisiran, ampak nič kritičnega. drgač pa ja, dober motorček, pa jaz sm tut na začetku v 5ti hotu še kr gor šaltat. zr7s mi ni tolk lepi, je pa res full manj vetra verjetn, ker na tem ga je kr dost. sm mislu, da bo manj, ampak jebi ga. men je bomba!

Objavljeno

ma veš kaj, če ti je ZR7 lepši (no sej men je tut) je bolje, da imaš ta tip mopeda, ker tista šipa na S ne odnese dosti vetra.

V telo ga res ne fašeš toliko, ga imaš pa zato toliko več v čeladi, tako da...

Objavljeno (popravljeno)

ma veš kaj, če ti je ZR7 lepši (no sej men je tut) je bolje, da imaš ta tip mopeda, ker tista šipa na S ne odnese dosti vetra.

V telo ga res ne fašeš toliko, ga imaš pa zato toliko več v čeladi, tako da...

Poloklepi in razne šipce naredijo le spremembo zračnega toka. Namesto, da bi ga pobiral enakomerno s celim telesom, ga fašeš direkt v čelado in prislužiš bobnenje in ropotanje v njej. Primerni so kvečjemu za kakšne palčke brez sneguljčice na zadnjem sedežu.

Imel ZR7s in imel in vozil kar nekaj drugih poloklepljenih motorjev in nazadnje prisegam na totalni naked.

Sportaki ali resni in dražji sport turerji iz kljuba 300+ so zgodba zase.

Kogar pri total nakedih moti vpliv piša vetra na mirnost krmila, naj se najprej nauči vozit in naj ne drži motorja za balanco kot bika za roge! Motor se drži s stegni, balanco pa le toliko, da se upravlja s komandami. Tudi pri zalaganju na koleno to velja. Oporne točke za telo so drugje in ne na balanci!

Popravljeno . Popravil X11
Objavljeno

aja jaz imam doma eno malo masko, ki jo namontiram po potrebi in se dobro obnese pa tudi ne povzroča kakšnega čudnega vrtinčenja in spelje tok preko čelade. boljse slike trenutno ne najdem. jo pa ponavadi nimam gor.

največji problem ZR-ja in večine nakedov na dolge ture ni upor v telo ampak upor, ki ti noge vleče narazen. mene npr. po dobrih 1600 km vožnje v 24 urah ni bolelo nič drugega kot notranje stegenske mišice oz del kvadricepsa.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!