Skoči na vsebino

Kawasaki ZR 7


J-125

Priporočene objave

Katero olje za trše vilice, koliko in viskoznost? Ker imam občutek, da mi motor zaplava ob vsaki manjši nepravilnosti na cesti.

Si ga zamenjal sam? A zna kdo na enostaven način razložit laiku kot sem jaz postopek zamenjave olja v prednji vilici? Hvala.

Olje v vilicah je sorazmerno lahko zamenjat. Vilice morajo biti razbremenjene (centralno stojalo/dvigalo). Zliješ ven staro olje in motor čez noč pustiš, da se vse lepo odcedi. Notri naliješ malo gostejše olje, kot je predpisano v navodilih. Olje v vilicah moraš še odzračit in to je to. Če hočeš očistit notranjost vilic lahko postopek še enkrat ponoviš, ne smeš pa spirat zadeve z bencinom. Fino je, če si kupiš merilni valj v kakšni trgovini z škropivi in manjši lijak, da ne boš imel vse umazano. Količina olja na obeh straneh mora biti ista in v v mejah, ki so navedene v navodilh, ker ti v nasprotnem primeru lahko grejo tesnila. Zelo pozoren moraš biti, kako priviješ nazaj vijaka za izpust olja. Alu. navoja je zelo malo in še z oljem je lepo namazan...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje v vilicah je sorazmerno lahko zamenjat. Vilice morajo biti razbremenjene (centralno stojalo/dvigalo). Zliješ ven staro olje in motor čez noč pustiš, da se vse lepo odcedi. Notri naliješ malo gostejše olje, kot je predpisano v navodilih. Olje v vilicah moraš še odzračit in to je to. Če hočeš očistit notranjost vilic lahko postopek še enkrat ponoviš, ne smeš pa spirat zadeve z bencinom. Fino je, če si kupiš merilni valj v kakšni trgovini z škropivi in manjši lijak, da ne boš imel vse umazano. Količina olja na obeh straneh mora biti ista in v v mejah, ki so navedene v navodilh, ker ti v nasprotnem primeru lahko grejo tesnila. Zelo pozoren moraš biti, kako priviješ nazaj vijaka za izpust olja. Alu. navoja je zelo malo in še z oljem je lepo namazan...

tole, da mora bit olja enako, ni pravilo. Glede merilnega lijaka iz kmetijske trgovine pa: KJE SI BIL DO ZDAJ!!! Jez sm na veterini vzel 50mll šponto in se jebal tolk časa, da je na semeringu vrglo olje vn :headbang:

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ima ZR vijak za izpust olja v vilicah? Kje? Našel sem podatek, da gre v vilice 390 ml olja. A je to mišljeno v obeh palicah ali posamezno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V eno gre toliko kot si napisal. V priročniku imaš običajno še podatek za gladino olja in način kako se to kontrolira. Pri našem rdečem Švistu se to preveri z varilsko žico, ki se jo da skozi odprtino za polnjenje in potem na njej z metrom izmeri gladina olja. Vijak za izpust je po vsej verjetnosti nekje pod osjo kolesa, sej ti v priročniku verjetno piše... En video na to temo; http://www.youtube.com/watch?v=Cj1bKpG_JKo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priročnik me povabi, da se za menjavo olja v vilicah vsaki dve leti zapeljem na Kawasaki servis. In plačam. Ne vem koliko, pocen pa ziher ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
V Spektru imajo digitalni čitalec barv, vendar je tip rekel, da je barva, ki je na mojem ZR-ju "zaščitena", češ, da nima sestavin za njo, vsaj jaz si to laično tako razlagam. Pa bo že nekak. Ko sem ga danes gledal, me je že zamikalo, da bi ga v naked predelal in mir! Je pa odtenek barve takšen, da je bila na soncu sinje modra, ko pa je sonce zakril oblak, pa je ratala nekak siva..

Em, prejšnji teden sem dobil plastike nazaj od ličarja. Trofil je barvo v nulo, je pa res, da imam tisto modro-turkizno varianto. Skratka, če rabiš naslov mi pošlji PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vseh težavah v zvezi barve je tudi meni ratalo. Zadeva je sanirana, odtenek je nekako 90 % zadetek originala. Imam pa srečo, ker moj zr tako lepo hinavsko spreminja barvo, da skoraj nobeden ni ziher, kaj sem sploh dal barvat. Se je že tud zgodilo, da so kazali na levi bok, kjer je vse še kot s tovarne. Edino velikost kristalčkov v barvi je različna, vendar so to že malce pikolovske zadeve oziroma iskanje dlake v jajcu. V glavnem: motor je super, teče kot urica, pelje se zelo lepo, nagne se tud do tačk. Je pa res, da se pozna, da mu malce primanjkuje konjičev, ker nikjer do rdečega polja se ne zgodi nič pretresljivega, le lepo elegantno vleče;kot elektromotor. Me pa mika, da bi original lonec zamenjal za nekaj konkretnega. Sem imel prej KLR-ja z Wingsom, zdej je pa vse tako tiho med vožnjo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, da si poštimal. Eh, zadeva je tank :) Moj je letel ko svinja, pa cela mašina razštelana :D No, zdaj sem ga vseeno dal na servis, kjer ga čaka nastavljanje ventilov in ostalega. Do fusrasterja ga še nisem položil, ker nekako ne zaupam gumam, ki jih imam gor. Mogoče potem, ko bo poletje, samo ovinek moram najt. Škoda, da nima okoli 90KM kot Katana, ampak bom že preživel. Mu pa ni problema recimo s 4-to ali 5-to dokaj dobro potegnit iz omejitev v naselju do 100km/h oziroma več. Kakor si rekel; ko elektromotor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga hotel kupiti tudi jaz, ... pa sem na koncu kupil 944 Ducati ST2.

10x več navora kot pri kawasakiju!!!!

Ducati potegne ze pri 1/3 obratov, Kawasaki pa začne vlečt komaj na koncu :(( Zanesljv motor, saj že cca 20 ali 30 let uporabljajo isto mašino, vendar časi se spreminjajo.

P.S. Poleg vsega pa še Ducati ST2 (Injectiuon) porabi cca. 6 litrov Kawa pa DUPLO, če ga naganjaš

Sicer že stara tema, ampak bom odpisal, da potencialni kupci ne bi prejemali dezinformacij. Razlika v navoru je, vendar ne takšna, da bi lahko govorili o 1x boljšem, kajšele 10x boljšem kot pri ZR-u. Sploh pa je bosa ta, da Kawasaki začne vlečt pri koncu. Narobe. Pri koncu ne gre več nikamor. Vleče lepo že od 2500 naprej in mu zmanjka nekje pri 8000. Tudi ZR nima nove mašine, ampak je z določenimi predelavami vzeta iz Zephyra. Garantirno se ji ne more nič pripetiti. Zanimivo bi bilo tudi pogledati, kakšna je cena rezervnih delov za Ducatije.

P.S.: Sicer ga ne naganjam, ampak dinamično vozim (med 50 in 160km/h po regionalnih) pa preko 7,4l še nisem prišel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem namontiral nove gume in sicer dunlop 208. ker sem v preteklosti od vseh gum bil najbolj zadovoljen z D 207 je bil prehod nazaj na dunlop 208 logika. sem pa se odločil in dal spredaj namesto 120-70-ZR17 nižjo 120-60-ZR17, zadaj pa imam 160-70-ZR17 (tovarniško 160-60-ZR17). sicer še nisem ravno šel na koleno ker morem malo gume ajnfarat ampak pravi občutki so več kot super, motor super pada v ovinke, hitro menjuje smer in še pri hitrostih na ravno je dobro stabilen ker me je edino pri tej menjavi bilo strah. skratka sem več kot zadovoljen doslej :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz rabim neke touring gume, pa se ne morem odločit med Diablo strado pa BT020. Zdaj mam ene mehke gor (Rennsport), ki so sicer kar vredu, samo zadaj je za 2 dimenziji prevelika guma gor. No zvozil jih bom do kraja, preden grem po nove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz rabim neke touring gume, pa se ne morem odločit med Diablo strado pa BT020. Zdaj mam ene mehke gor (Rennsport), ki so sicer kar vredu, samo zadaj je za 2 dimenziji prevelika guma gor. No zvozil jih bom do kraja, preden grem po nove.

diablo strada je dosti boljša od bt 20. Je pa bt21 baje kar dosti izboljšana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

diablo strada je dosti boljša od bt 20. Je pa bt21 baje kar dosti izboljšana.

Eh, ja, to sem mislil. BT21. Baje ima zadnja guma 5 različnih plasti (ojačana na sredini, mehkejša na robovih), prednja pa 3. Rabi se manj kot ostale gume, prime pa enako dobro. Me zanima, kakšen je test v dežju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj vem da bom popluvan ampak preko dunlopk za ZR7 ga ni. prej je bilo najboljše kar sem mel gor 207RR spredaj IN 207 R zadaj, sedaj pa 208 RR spredaj in 208 zadaj. dež - no problem, mastna cesta - no problem (medtem ko so eni z supercorso za mano padali), ovinki no problem, koleno pa še čaka ampak sploh ne dvomim da ne bo šlo brez problema, pa še smerna stabilnost je napram me M1 odlična, tudi preko 200 nič ne pajtla ali se zvija :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo zdržijo pa, 4000-5000km? Vem, da sva se pred leti s fotrom peljala po AC do Celja (se nama je mudilo) in nazaj, motor pa je bil oblečen v Sportmax. Torej, gumo je po sredini tak porezalo (pa je bla nova), da je ostalo še samo kakšne 4mm profila. Prav brutalno. Zato bi raje imel neko touring gumo. Sej neki hudi dirkač do kolena nisem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaz imam gume BT020 in se mi zelo dobro obnesejo v suhem in mokrem vremenu. Se mi zdi pomembno, da se s tem ne obremenjujem na vsakem ovinku in se lahko posvečam cesti, prometu, ... tudi užitkom.

Motor sem kupil lansko leto in glede na to, da je motor bil resnično malo vožen sem mislil, da bom moral najprej gume zamenjat, no pa ni sile. Letos sem sicer naredil 1200km in pri tlaku 2,3bara se lepo ogrejejo in držijo. Res pa je, da se vozim sam, zaenkrat.

Drugače sem z motorjem zelo zadovoljen in vesel, da sem med mojim ožjem izborom: Hondo CBF, Suzukijem Bandit 600S in Kawasakijem ZR7S, najprej v odličnem stanju in po dobri ceni našel slednjega.

Moj naslednji motor čez par let bo prav gotovo Z750S.

LP

Rafael

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno vozim na Michelin Pilot Road in sem zadovoljen. Naslednj set bo pa Dunlop Roadsmart. Po 2000 km lahko mirne vesti rečem, da je ZR zadovoljil večino mojih pričakovanj. Tud v ovinkih mi sedaj lepo leži, le sprva nisem nekako našel pravega položaja za bolj aktivno vožnjo skozi zavoje. Kar se pa udobja tiče, super. Sploh ker sem prej jahal enduro se mi zdi, da sedaj sedim na fotelju. Je pa res, da je za naslednika logična izbira Z 750 S. Nekega dne bo moj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Kdo ve kako je kaj z nabavo v italiji?

pise; recimo v kaksni temi o nakupu motorcikla v tujini. samo poiskati moras.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Trenutno vozim na Michelin Pilot Road in sem zadovoljen. Naslednj set bo pa Dunlop Roadsmart. Po 2000 km lahko mirne vesti rečem, da je ZR zadovoljil večino mojih pričakovanj. Tud v ovinkih mi sedaj lepo leži, le sprva nisem nekako našel pravega položaja za bolj aktivno vožnjo skozi zavoje. Kar se pa udobja tiče, super. Sploh ker sem prej jahal enduro se mi zdi, da sedaj sedim na fotelju. Je pa res, da je za naslednika logična izbira Z 750 S. Nekega dne bo moj...

Hja, nekak se strinjava glede izbire gum (Roadsmart) in naslednika ZR-a :) Bolj ga gledam, bolj mi je všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!