Skoči na vsebino

Kawasaki ZXR 750


Priporočene objave

Objavljeno
Tale moped pa men pije kar 10 litrov. Kaj čudnega ? Sej res da so ''tavelki'' Keihin frgazarji a vseeno. Ima kej vpliva en oddušek, kamor baje teče bencin ven če preveč natankaš ?

Če teče iz odduška fergazerja, potem plovec slabo zapira, motor ne laufa lepo in večja poraba.

Če ti ga zaliva pod nizkimi obrati to hitro ugotoviš, ker pod majhnimi obrati ko odpreš gas nima moči, ga mori ali trokira.

Če imaš Keihin flatslide FCR-je je pričakovana višja poraba, ampak ne toliko.

Objavljeno (popravljeno)
Če teče iz odduška fergazerja, potem plovec slabo zapira, motor ne laufa lepo in večja poraba.

Če ti ga zaliva pod nizkimi obrati to hitro ugotoviš, ker pod majhnimi obrati ko odpreš gas nima moči, ga mori ali trokira.

Če imaš Keihin flatslide FCR-je je pričakovana višja poraba, ampak ne toliko.

Kje lahko te plovce mav zaprem, da ne bo ven teklo ? Ja pod nizkimi obrati ga pa mori samo to me ne moti.

Popravljeno . Popravil DejaVu
Objavljeno (popravljeno)
Kje lahko te plovce mav zaprem, da ne bo ven teklo ? Ja pod nizkimi obrati ga pa mori samo to me ne moti.

DejaVu ful lep motor maš. a piece of history. pazi nanj in privošči mu dober servis. će ti karburatorji puščajo, potrebujejo čiščenje in štelanje. Ko jih dober mehanik očisti, sestavi in naštela, je razlika precej več vredna ko račun za storitev.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
Kje lahko te plovce mav zaprem, da ne bo ven teklo ? Ja pod nizkimi obrati ga pa mori samo to me ne moti.

Pejt do Tomaža v Eliso on pozna ZXR-a do zadnje matice ;)

Objavljeno
Tale moped pa men pije kar 10 litrov. Kaj čudnega ? Sej res da so ''tavelki'' Keihin frgazarji a vseeno. Ima kej vpliva en oddušek, kamor baje teče bencin ven če preveč natankaš ?

Ni to nič kaj pretresljivga, tele sedmice so res požrešne in se kaj hitro naredi,da pije 10 l. Info iz prve roke, pizda mu, sm ga dvakrat rinu :lol:

Objavljeno (popravljeno)

Naj napišem, če bo koga zanimalo, v čem se razlikuje RR model od navadnega: je 5kg lažji, aluminijast rezervar, aluminijasto podporno paličje, upside-down polno nastavljive vilice, sklopka z blažilcem sunkov, drugačni bati, odmične gredi z daljšim časom odpiranja in večjim odpiranjem ventilov, uplinjači 39mm, zajetnejši izpušni sistem. Ta motocikel se je prodajal v zelo omejenih količinah. Še test: zxr-750 RR

Popravljeno . Popravil DejaVu
Objavljeno

Modifikacije na motorju v kombinaciji z drugimi vplinjači so prinesle 128 km medtem ko ima navaden zxr 750 100 km. Prav tako ima RR drugačen menjalnik, bolj dirkaško naravnan, kar pomeni, drugačno razmerje (v spominu imam da ima zelo dolgo 1. prestavo - nekje do 120 -130 km/h če se ne motim).

Objavljeno
Modifikacije na motorju v kombinaciji z drugimi vplinjači so prinesle 128 km medtem ko ima navaden zxr 750 100 km. Prav tako ima RR drugačen menjalnik, bolj dirkaško naravnan, kar pomeni, drugačno razmerje (v spominu imam da ima zelo dolgo 1. prestavo - nekje do 120 -130 km/h če se ne motim).

Nop, tole ne bo čisto držalo, oz. samo deloma...Glede moči, kjer praviš, da ima navaden ZXR samo 100 konjev, drži v primeru, da je bil motocikel delan za nemški trg (včasih so imeli Nemci vse motocikle omejene na 100 oz. 98 KM), v neblokirani verziji jih je dosegel 122...

Objavljeno

Navaden je mel 107 konj, 122 pa so jih imeli poznejši zx-7r. Zxr-RR pa piše na testu da so imeli 122-125 konj :worship:

Objavljeno (popravljeno)
Navaden je mel 107 konj, 122 pa so jih imeli poznejši zx-7r. Zxr-RR pa piše na testu da so imeli 122-125 konj :worship:

Mesas letnike...

107 KM je imel prvi model, ko so model prenovili (1991) pa so omejili motocikel na 100 KM, dalo pa se ga je odprti do (baje) okoli 120 KM. Po nekaj letih, mislim, da od letnika 1993 naprej vse do ZX-7R pa se je prodajal odprti model, navajali pa so moc 119 do 122KM (mislim, da je agregat isti ze od leta 1991). To velja za navaden model ne R verzijo.

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno (popravljeno)
Tale moped pa men pije kar 10 litrov. Kaj čudnega ? Sej res da so ''tavelki'' Keihin frgazarji a vseeno. Ima kej vpliva en oddušek, kamor baje teče bencin ven če preveč natankaš ?

Danes sem spravil porabo na 6,5 litrov :worship: To pa je že tolk kot je pil zx-6r ob isto hitri vožnji- ne preveč počas! Namreč tankal sem malo manj in ni teklo nič bencina čez oddušek :worship:

Popravljeno . Popravil DejaVu
Objavljeno
od letnika 1993 naprej vse do ZX-7R pa se je prodajal odprti model, navajali pa so moc 119 do 122KM (mislim, da je agregat isti ze od leta 1991). To velja za navaden model ne R verzijo.

91 kW/ 123 KM

Objavljeno (popravljeno)

Zgleda da res vbrizg dela svoje. Se pa novi šestotaki vrtijo vsaj 1500-2000 obratov višje kot so se oni stari tak da je nekaj tud na tem. Men je zx-6r letnik 98 pila 7 litrov ob res hitri vožnji, pri konstantno rdečem polju pa 8 :worship: Je pa zdele zxr spet pil 9 nevem kaj mu je.

Popravljeno . Popravil DejaVu
Objavljeno
Zgleda da res vbrizg dela svoje. Se pa novi šestotaki vrtijo vsaj 1500-2000 obratov višje kot so se oni stari tak da je nekaj tud na tem. Men je zx-6r letnik 98 pila 7 litrov ob res hitri vožnji, pri konstantno rdečem polju pa 8 :worship: Je pa zdele zxr spet pil 9 nevem kaj mu je.

pa to je normalno vse, sej takega motora ne morš pod 6 k rpm vozit...benz pač stane jebiga, to morš vzet v zakup pri takem motoru...če bi rad šparal na benzu pa si pač kupiš er-5, užitki pa so tud temu primerni hehe...naj pije kolk hoče, samo da leti ko prasica :D

Objavljeno
Je pa zdele zxr spet pil 9 nevem kaj mu je.

Očitno imaš probleme s fergazerji. Lahko sam pogledaš, ampak moraš imeti nekaj predznanja iz šraufanja in delovanja fergazerjev. Lahko pa tudi pelješ k Elisi in široko odpreš tošl. :glare:

Objavljeno (popravljeno)
sej takega motora ne morš pod 6 k rpm vozit...

ZXR 750 lahko tudi pod 6000 obrati voziš.

v 6. prestavi

Popravljeno . Popravil Provokator
Objavljeno
ZXR 750 lahko tudi pod 6000 obrati voziš.

v 6. prestavi

In to brez problema, poraba 6.5-9.0 pa je na cesti v normalnem okvirju (R verzija porabi malo več, ker ima FVK 39mm karburatorje, krivulja navora je pomaknjena višje).

Objavljeno (popravljeno)
Očitno imaš probleme s fergazerji. Lahko sam pogledaš, ampak moraš imeti nekaj predznanja iz šraufanja in delovanja fergazerjev. Lahko pa tudi pelješ k Elisi in široko odpreš tošl. :glare:

Lahko ti povem samo to, da me je prejšnji lastnik prosil, da se ne dotikam fergazarjev, ker naj bi bli pravkar naštelani. Sej mašinca drugač prav lepo teče. A si ti mislil štelanje zmesi bencin / zrak al kej druzga ??? K elisi pa sem že vozil pa tud vem da kar računa, za brezveze pa tud ne bom vozil...Če je motor že tok navit zgleda da more tolik tud pit.

Popravljeno . Popravil DejaVu
Objavljeno
A si ti mislil štelanje zmesi bencin / zrak al kej druzga ???

Delovanje plovcev. :hmm:

Objavljeno
Nejkoo, tole je temo o zxr750 in ne o nidži 6. :topic:

ja vem, samo je pač naneslo o teh porabah in teh stvareh še na to stvar...sej bojo že modi pobrisali

Objavljeno
Delovanje plovcev. :hmm:

Po mojem je edini problem pri plovcih kakšna umazanija, ki se nabere not in ne zapirajo tko kot je treba. To bi že sam lahko spucal. Si mislil kaj drugega v zvezi s plovci ?

Objavljeno
Lahko ti povem samo to, da me je prejšnji lastnik prosil, da se ne dotikam fergazarjev, ker naj bi bli pravkar naštelani. Sej mašinca drugač prav lepo teče. A si ti mislil štelanje zmesi bencin / zrak al kej druzga ??? K elisi pa sem že vozil pa tud vem da kar računa, za brezveze pa tud ne bom vozil...Če je motor že tok navit zgleda da more tolik tud pit.

Lahko ti samo povem da prejšni lastnik nima pojma o mašinah. On je čisti prodajalec- beri dobičkar! In reče vse samo da vzameš....

Pojdi fergazarje štelat če nočeš da ti trukera v nizkih obratih...

LP Rok

Objavljeno
Po mojem je edini problem pri plovcih kakšna umazanija, ki se nabere not in ne zapirajo tko kot je treba. To bi že sam lahko spucal. Si mislil kaj drugega v zvezi s plovci ?

Če se boš lotil zadeve sam, ti pošljem na PM service manual za nastavitev modela J in K.

Objavljeno

Danes mi ja prasec spustil olje ^_^ Prej mi je ene 15 minut spuščal en čuden zvok iz mašine pod nizkimi obrati (do 5000)- kot eno ruženje. Zasvetila mi je lučka za olje in seveda sem takoj ustavil. Pogledam za olje in je noter še do 1/2 okenčka. Pol sem ga hotel užgat sam ni hotel, čeprav je akumulator nov. Olje je čist počasi kapljalo ven nekje pri vrhu agragata. Jutri gre na servis. Zdej me pa zanima kaj lahko pričakujem: je preplozalo glavo, pušča kakšna dihtunga ali semering, je možna kakšna mehanska okvara? Ja kar mal me skrbi. Je možno da je tudi zaribal ???

Objavljeno

Mogoče je samo šponar verige odmične gredi.

Bodo že na servisu povedal. Kam ga pa pelješ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!