simonsi Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 Tale moped pa men pije kar 10 litrov. Kaj čudnega ? Sej res da so ''tavelki'' Keihin frgazarji a vseeno. Ima kej vpliva en oddušek, kamor baje teče bencin ven če preveč natankaš ? Če teče iz odduška fergazerja, potem plovec slabo zapira, motor ne laufa lepo in večja poraba. Če ti ga zaliva pod nizkimi obrati to hitro ugotoviš, ker pod majhnimi obrati ko odpreš gas nima moči, ga mori ali trokira. Če imaš Keihin flatslide FCR-je je pričakovana višja poraba, ampak ne toliko.
RHonda Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 (popravljeno) Če teče iz odduška fergazerja, potem plovec slabo zapira, motor ne laufa lepo in večja poraba.Če ti ga zaliva pod nizkimi obrati to hitro ugotoviš, ker pod majhnimi obrati ko odpreš gas nima moči, ga mori ali trokira. Če imaš Keihin flatslide FCR-je je pričakovana višja poraba, ampak ne toliko. Kje lahko te plovce mav zaprem, da ne bo ven teklo ? Ja pod nizkimi obrati ga pa mori samo to me ne moti. Popravljeno Februar 16, 2008. Popravil DejaVu
Cartman Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 (popravljeno) Kje lahko te plovce mav zaprem, da ne bo ven teklo ? Ja pod nizkimi obrati ga pa mori samo to me ne moti. DejaVu ful lep motor maš. a piece of history. pazi nanj in privošči mu dober servis. će ti karburatorji puščajo, potrebujejo čiščenje in štelanje. Ko jih dober mehanik očisti, sestavi in naštela, je razlika precej več vredna ko račun za storitev. Popravljeno Februar 16, 2008. Popravil Cartman
RVT Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 Kje lahko te plovce mav zaprem, da ne bo ven teklo ? Ja pod nizkimi obrati ga pa mori samo to me ne moti. Pejt do Tomaža v Eliso on pozna ZXR-a do zadnje matice ;)
rot Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 Tale moped pa men pije kar 10 litrov. Kaj čudnega ? Sej res da so ''tavelki'' Keihin frgazarji a vseeno. Ima kej vpliva en oddušek, kamor baje teče bencin ven če preveč natankaš ? Ni to nič kaj pretresljivga, tele sedmice so res požrešne in se kaj hitro naredi,da pije 10 l. Info iz prve roke, pizda mu, sm ga dvakrat rinu :lol:
RHonda Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 (popravljeno) Naj napišem, če bo koga zanimalo, v čem se razlikuje RR model od navadnega: je 5kg lažji, aluminijast rezervar, aluminijasto podporno paličje, upside-down polno nastavljive vilice, sklopka z blažilcem sunkov, drugačni bati, odmične gredi z daljšim časom odpiranja in večjim odpiranjem ventilov, uplinjači 39mm, zajetnejši izpušni sistem. Ta motocikel se je prodajal v zelo omejenih količinah. Še test: zxr-750 RR Popravljeno Februar 17, 2008. Popravil DejaVu
fp4492 Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Modifikacije na motorju v kombinaciji z drugimi vplinjači so prinesle 128 km medtem ko ima navaden zxr 750 100 km. Prav tako ima RR drugačen menjalnik, bolj dirkaško naravnan, kar pomeni, drugačno razmerje (v spominu imam da ima zelo dolgo 1. prestavo - nekje do 120 -130 km/h če se ne motim).
MarduK Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Modifikacije na motorju v kombinaciji z drugimi vplinjači so prinesle 128 km medtem ko ima navaden zxr 750 100 km. Prav tako ima RR drugačen menjalnik, bolj dirkaško naravnan, kar pomeni, drugačno razmerje (v spominu imam da ima zelo dolgo 1. prestavo - nekje do 120 -130 km/h če se ne motim). Nop, tole ne bo čisto držalo, oz. samo deloma...Glede moči, kjer praviš, da ima navaden ZXR samo 100 konjev, drži v primeru, da je bil motocikel delan za nemški trg (včasih so imeli Nemci vse motocikle omejene na 100 oz. 98 KM), v neblokirani verziji jih je dosegel 122...
RHonda Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Navaden je mel 107 konj, 122 pa so jih imeli poznejši zx-7r. Zxr-RR pa piše na testu da so imeli 122-125 konj :worship:
MarduK Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 (popravljeno) Navaden je mel 107 konj, 122 pa so jih imeli poznejši zx-7r. Zxr-RR pa piše na testu da so imeli 122-125 konj :worship: Mesas letnike... 107 KM je imel prvi model, ko so model prenovili (1991) pa so omejili motocikel na 100 KM, dalo pa se ga je odprti do (baje) okoli 120 KM. Po nekaj letih, mislim, da od letnika 1993 naprej vse do ZX-7R pa se je prodajal odprti model, navajali pa so moc 119 do 122KM (mislim, da je agregat isti ze od leta 1991). To velja za navaden model ne R verzijo. Popravljeno Februar 18, 2008. Popravil MarduK
RHonda Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 (popravljeno) Tale moped pa men pije kar 10 litrov. Kaj čudnega ? Sej res da so ''tavelki'' Keihin frgazarji a vseeno. Ima kej vpliva en oddušek, kamor baje teče bencin ven če preveč natankaš ? Danes sem spravil porabo na 6,5 litrov :worship: To pa je že tolk kot je pil zx-6r ob isto hitri vožnji- ne preveč počas! Namreč tankal sem malo manj in ni teklo nič bencina čez oddušek :worship: Popravljeno Februar 18, 2008. Popravil DejaVu
Provokator Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 od letnika 1993 naprej vse do ZX-7R pa se je prodajal odprti model, navajali pa so moc 119 do 122KM (mislim, da je agregat isti ze od leta 1991). To velja za navaden model ne R verzijo. 91 kW/ 123 KM
RHonda Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 (popravljeno) Zgleda da res vbrizg dela svoje. Se pa novi šestotaki vrtijo vsaj 1500-2000 obratov višje kot so se oni stari tak da je nekaj tud na tem. Men je zx-6r letnik 98 pila 7 litrov ob res hitri vožnji, pri konstantno rdečem polju pa 8 :worship: Je pa zdele zxr spet pil 9 nevem kaj mu je. Popravljeno Februar 19, 2008. Popravil DejaVu
_Nejkooo_ Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 Zgleda da res vbrizg dela svoje. Se pa novi šestotaki vrtijo vsaj 1500-2000 obratov višje kot so se oni stari tak da je nekaj tud na tem. Men je zx-6r letnik 98 pila 7 litrov ob res hitri vožnji, pri konstantno rdečem polju pa 8 :worship: Je pa zdele zxr spet pil 9 nevem kaj mu je. pa to je normalno vse, sej takega motora ne morš pod 6 k rpm vozit...benz pač stane jebiga, to morš vzet v zakup pri takem motoru...če bi rad šparal na benzu pa si pač kupiš er-5, užitki pa so tud temu primerni hehe...naj pije kolk hoče, samo da leti ko prasica :D
simonsi Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 Je pa zdele zxr spet pil 9 nevem kaj mu je. Očitno imaš probleme s fergazerji. Lahko sam pogledaš, ampak moraš imeti nekaj predznanja iz šraufanja in delovanja fergazerjev. Lahko pa tudi pelješ k Elisi in široko odpreš tošl. :glare:
Provokator Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 (popravljeno) sej takega motora ne morš pod 6 k rpm vozit... ZXR 750 lahko tudi pod 6000 obrati voziš. v 6. prestavi Popravljeno Februar 19, 2008. Popravil Provokator
Simon75 Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 ZXR 750 lahko tudi pod 6000 obrati voziš.v 6. prestavi In to brez problema, poraba 6.5-9.0 pa je na cesti v normalnem okvirju (R verzija porabi malo več, ker ima FVK 39mm karburatorje, krivulja navora je pomaknjena višje).
RHonda Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 (popravljeno) Očitno imaš probleme s fergazerji. Lahko sam pogledaš, ampak moraš imeti nekaj predznanja iz šraufanja in delovanja fergazerjev. Lahko pa tudi pelješ k Elisi in široko odpreš tošl. :glare: Lahko ti povem samo to, da me je prejšnji lastnik prosil, da se ne dotikam fergazarjev, ker naj bi bli pravkar naštelani. Sej mašinca drugač prav lepo teče. A si ti mislil štelanje zmesi bencin / zrak al kej druzga ??? K elisi pa sem že vozil pa tud vem da kar računa, za brezveze pa tud ne bom vozil...Če je motor že tok navit zgleda da more tolik tud pit. Popravljeno Februar 19, 2008. Popravil DejaVu
simonsi Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 A si ti mislil štelanje zmesi bencin / zrak al kej druzga ??? Delovanje plovcev. :hmm:
_Nejkooo_ Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 Nejkoo, tole je temo o zxr750 in ne o nidži 6. :topic: ja vem, samo je pač naneslo o teh porabah in teh stvareh še na to stvar...sej bojo že modi pobrisali
RHonda Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Delovanje plovcev. :hmm: Po mojem je edini problem pri plovcih kakšna umazanija, ki se nabere not in ne zapirajo tko kot je treba. To bi že sam lahko spucal. Si mislil kaj drugega v zvezi s plovci ?
Kawl Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Lahko ti povem samo to, da me je prejšnji lastnik prosil, da se ne dotikam fergazarjev, ker naj bi bli pravkar naštelani. Sej mašinca drugač prav lepo teče. A si ti mislil štelanje zmesi bencin / zrak al kej druzga ??? K elisi pa sem že vozil pa tud vem da kar računa, za brezveze pa tud ne bom vozil...Če je motor že tok navit zgleda da more tolik tud pit. Lahko ti samo povem da prejšni lastnik nima pojma o mašinah. On je čisti prodajalec- beri dobičkar! In reče vse samo da vzameš.... Pojdi fergazarje štelat če nočeš da ti trukera v nizkih obratih... LP Rok
Simon75 Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Po mojem je edini problem pri plovcih kakšna umazanija, ki se nabere not in ne zapirajo tko kot je treba. To bi že sam lahko spucal. Si mislil kaj drugega v zvezi s plovci ? Če se boš lotil zadeve sam, ti pošljem na PM service manual za nastavitev modela J in K.
RHonda Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Danes mi ja prasec spustil olje ^_^ Prej mi je ene 15 minut spuščal en čuden zvok iz mašine pod nizkimi obrati (do 5000)- kot eno ruženje. Zasvetila mi je lučka za olje in seveda sem takoj ustavil. Pogledam za olje in je noter še do 1/2 okenčka. Pol sem ga hotel užgat sam ni hotel, čeprav je akumulator nov. Olje je čist počasi kapljalo ven nekje pri vrhu agragata. Jutri gre na servis. Zdej me pa zanima kaj lahko pričakujem: je preplozalo glavo, pušča kakšna dihtunga ali semering, je možna kakšna mehanska okvara? Ja kar mal me skrbi. Je možno da je tudi zaribal ???
simonsi Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Mogoče je samo šponar verige odmične gredi. Bodo že na servisu povedal. Kam ga pa pelješ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se