Skoči na vsebino

Kawasaki ZXR 750


Priporočene objave

Objavljeno
Imam en problem. Una mašina ko sem imel prej RR se je z lahkoto zavrtela do 13000. Res pa je da ga je pod nizkimi morilo. Ta zx-7r mašina ko mam zdej gor je pa čist drugač: lepo vleče od nizkih do 12000, pol se pa kar neha. Razlika je ta, da so pri novi mašini gor frgazarji na vakuum. Sem šel danes 4x na avtocesto, skoz pride do 250 na 12000, pol pa ne vleče več. Je občutek kot da trokira oz. da ga elektrika zajebava. Res je, da smo na hitro sestavili zračno komoro in not vleče zrak ker ne tesni. Res je tudi da niso zamenjane dize v frgazarjih. Pa zx-7r je mel ful večje kanale za zrak, tok da temu verjetno primankuje zraka ali pa sploh ne pride do ram-air efekta ??? Tok da verjetn namest v mašino zrak ven piha ? Drugač bi mogu s tem agregatom it okol 265 + akrapovič, tko pa samo 250. Je možno tudi da je kaj narobe z elektriko (predvžig-kako ma narjenga ?). Sej do 12000 vleče ko nor, sam pol...

Kaj naj storim ?

Sej ne da bi spet kakšno reklamo delov, sam mislm, da ti bo v tem primeru res sam Tomaž iz Elise lahko pomagal k ma ZXR-e pa sedmice v malem prstu...

Objavljeno

Na sliki se vidi da vleče kar precej zraka mimo. Meni je mehanik rekel, da to ne vpliva nič, samo jst še zmeraj mislim da vpliva, saj zdaj sploh nima airbox oz. ram air efekta. JEst bom to odprtino probal zapolnit s peno. Če ne bom nič uredil bom probal z daljšimi prenosi, da bo recimo na 12000 rpm pri 265 in ne pri 250 kot zdaj. Samo ne vem če se dobijo takšni zobniki ??

Še slika:

alim0266oi2.jpg

Objavljeno
Na sliki se vidi da vleče kar precej zraka mimo. Meni je mehanik rekel, da to ne vpliva nič, samo jst še zmeraj mislim da vpliva, saj zdaj sploh nima airbox oz. ram air efekta. JEst bom to odprtino probal zapolnit s peno. Če ne bom nič uredil bom probal z daljšimi prenosi, da bo recimo na 12000 rpm pri 265 in ne pri 250 kot zdaj. Samo ne vem če se dobijo takšni zobniki ??

Še slika:

alim0266oi2.jpg

Airbox ima svoj namen. Na KTMu sem mel odprtega-nisem niti vedel, ker je manjkal pokrov, ki mi ga prejšnji lastnik ni dal zraven-je pozabil ker je mel odprtga termignonija prej gor. In motor ni prav delal. Potem ko sem dal pokrov je blo velik boljš. Če ti vleče več zraka ti lahko celo zariba.

2. Zakaj zaboga rabiš 250+km/h???

Objavljeno
Na sliki se vidi da vleče kar precej zraka mimo. Meni je mehanik rekel, da to ne vpliva nič, samo jst še zmeraj mislim da vpliva, saj zdaj sploh nima airbox oz. ram air efekta. JEst bom to odprtino probal zapolnit s peno. Če ne bom nič uredil bom probal z daljšimi prenosi, da bo recimo na 12000 rpm pri 265 in ne pri 250 kot zdaj. Samo ne vem če se dobijo takšni zobniki ??

Še slika:

alim0266oi2.jpg

Tisti mehanik, ki je rekel, da to nima vpliva je slab mehanik! Količina zraka je bistvena za pravilno delovanje motorja. Zakaj pa se pri "tunanju" eksperimentira s kupom različnih velikosti diz in odprtostjo filtra ali airboxa?? ravno zato, ker je pravo razmerje gorivo zrak ključnega pomena za delovanje in performance motorja. Če je zraka preveč, motor "mori" in lahko tekom celega območja ali pa samo pri določenih vrtljajih trokira oziroma se ne zvrti prav. Poleg tega, pa prerevna mešanica, to pomeni, da je v razmerju gorivo/zrak preveč zraka pomeni, da motor zaradi tega deluje na višjih temperaturah in ja, v skrajnih primerih lahko to uniči mašino. Načeloma sicer velja, da rahlo osiromašena mešanica, da boljši performance ampak če je preveč revna, pa motor ne dela in cuka in nima prave moči, hkrati pa je to zelo škodljivo.

Jaz sem se kar precej igral s temi nastavitvani gorivo zrak pri Hyosungu, ker sem dal noter precej večje dize, predelal airbox in je bilo treba vse to nastavit, da je delalo pravilno. Reguliral pa sem ravno z zrakom, ker sem dal pač določeno velikost diz noter in potem z odprtostjo filtra lovil pravilno količino zraka, za količino goriva, ki ga je motor dobival. Ko sem ujel pravo razmerje, je motor delal gladko, vlekel brez luknje iz nule in do rdečega brez pojemanja moči, svečke pa so bile lepo rjave.. Samo malo bolj ali manj odprt filter se je odražal v trokiranju in slabem delovanju motorja. Ko mi je pa počilo sesalno koleno pri frgazarju, pa je bila precej manjša špranja kot pri tebi, je pa zaradi "fouš" zraka motor postal praktično nevozen, neodziven, sploh ni laufal pod prostim tekom in med vožnjo zelo trokiral. Tako, da zrak je zelo pomemben!

Kakor vidim iz slike, je počena guma, ki spoji frgazar z airboxom. Ne nori s peno, ampak zamenjaj tisto gumo, pa bo delalo tako kot treba. Peno ti bo še kam v motor potegnilo, pa bo sranje.. Pa tudi tesnila ne bo, tako kot mora biti tam zatesnjeno.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Pri navadnih frgazrjih ni tako pomembn airbox, pri membranskih more pa bit, zato da je tok zraka čez frgazr, in tisto luknjo k gre gor do membran enakomern.

Pri tebi pa tega ni, ker vleče mimo, tako da ti posledično tudi ne odpre do konca frgazr.

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno (popravljeno)

V bistvu ne manjka guma, je pa res da so frgazarji od zx-7r, ki nima točno takega airboxa kot moj. Zato ne paše gor ''kot ata na mamo'' ampak je vmes vrzel .) Pene pa res ne bom dajal da ne bo kaj narobe pač pa bom naredil iz silikona, da se bo lepo prilegalo.

Popravljeno . Popravil DejaVu
Objavljeno

Potem pa dobi magari še airbox od te mašine in frgazarjev, ki jih imaš sedaj gor. Najlepše bo delalo, če bo tako kot je bilo predvideno tovarniško (razen če se ti da iskat pravo razmerje gorivo/zrak). Čene pa vsaj dobro zatesni tiste špranje med frgazarjem in airboxom.

Objavljeno
Po mojem je edini problem pri plovcih kakšna umazanija, ki se nabere not in ne zapirajo tko kot je treba. To bi že sam lahko spucal. Si mislil kaj drugega v zvezi s plovci ?

Ne vem če je to še aktualno pa vseen. Pri mojmu suzukiju (96 letnik) je bila fora v tem, da so bila znucana zapirala na plovčkih in je mal zalivalo mašino. Tega nisem opazu dokler mi ni odpovedala pipca in mi je benz steku v airbox ter mašino. Zaradi tega pa lahko mašina zariba. Jst sem svojga odpeljal k mehaniku pa naj on vse temeljito pregelda in pa po možnosti nastavi ferge, ventile, ter zamenja kar je pač treba da ne bo kasneje kakšnega neljubega presenečenja :rolleyes: .

Drugač imaš pa zlo lep motr-legenda. Oldskool cestaki :OK:

Objavljeno

ne bom nič novega povedal, ampak zadeva more pasat neprodušno skupej.

Sm mel podoben problem, ampak pri meni je biu problem, da ga nism uspeu gor spravt... no ja pol sm oprijemko do konca odšravfov in se kar fajn namatru da sm zadevo skupej spravu...

Objavljeno

A je komu pri ZXR-u kdaj sklopka zdrsevala??

Objavljeno

Men, na vsake 200km vsaj enkrat. Ko ga spravim na 10, 11, zdrsne. Sam to zlo redko. Bom probal še to poštimat.

Objavljeno
Tega nisem opazu dokler mi ni odpovedala pipca in mi je benz steku v airbox ter mašino. Zaradi tega pa lahko mašina zariba.

To sploh ni res. Kdo ti je pa to natvezil?

Objavljeno
Men, na vsake 200km vsaj enkrat. Ko ga spravim na 10, 11, zdrsne. Sam to zlo redko. Bom probal še to poštimat.

Meni se tudi zgodi tam nekje pri 10, pa tudi samo tu in tam. Baje naj bi bila dokaj kronična težava, pri kateri bi naj pomagale močnejše vzmeti. Samo se mi ne da tega delati.

Objavljeno

Fedre sklopke podložiš za 1-2mm pa je problem rešen. :)

Objavljeno

Tako je.. Ni veliko dela s tem :)

Objavljeno
To sploh ni res. Kdo ti je pa to natvezil?

Bencin js steku v karter-olje. Se pravi da v skrajnem primeru lahko zariba mašina-no zdravo za agregat zagotovo ni. Sta mi pa to povedala 2 kar priznana mehanika.

Objavljeno

1 liter+ bencina, kolikor bi bilo treba da bistveno razredči olje, ti sigurno ni stekel v karter. Pa še to bi trajalo en teden. :P

Objavljeno

Jest sm zdej dobil nasvet od enga lastnika zx-7r, da ne rabim menjati diz kljub K&N filtru in akrapoviču, samo filter je treba dobro zasilikonirat in bo špilalo v redu. Jaz upam da bo res :)

Objavljeno

Evo en mehaničarska slika, z novim izpuhom .)

alim0269kb0.jpg

Tu pa se vidi, kako mi je uničilo stari lonec. Zdaj je gor nov evolution lonec od zx-6r:

alim0270sc2.jpg

Objavljeno
Fedre sklopke podložiš za 1-2mm pa je problem rešen. :)

tako je...

da se pa v obratih dogaja, pa ni nič čudnega.. lamele pač zdrsnejo, ker je tudi moč največja tam.....

lahko je tudi olje krivo... mislim da se to pri full sintetiki lahko dogaja..

motul 5100, naj ne bi povzročal teh težav.. :whistle:

Objavljeno

Problem...včeraj sem šravfal frgazarje (mal sem dvignil igle za 0,5mm), pol pa sem užgal motor. 5 minut je laufal pod zaugom, pol mi je pa naenkrat crknil. Bencina je blo dost 100 %. Danes pa sem pogledal svečke in samo ena da iskro in še to zelo šibko. Vprašal sem mehanika za nasvet in je rekle da če so svečke fajn zalite da jih lahko uniči-prebije in da naj kupim nove. Upam da je res to. Tud če daš prst na kable od svečk te mal strese, se pravi da tok mora bit not. Ima še kdo izkušnje s temi problemi z elektriko ? Kaj bi lahko še bilo ?

Drugače pa bi včeraj moj zxr kmalu žalostno končal :cry: . Ko sem ga vžigal na kable je prišlo do kratkega stika in se je motor v predelu rezervarja vnel. Ca. 20 sekund je gorel z 1m visokim plamenom. K sreči smo meli zraven v avtu aparat da smo pogasili. Tu je pomojem velika sreča da mam aluminijast rezervar in da ni prišlo do eksplozije.

Tu prilagam še dokaz, tisti črni sledovi pa grejo na srečo stran, ker je pomojem barva odporna.

alim0272tg5.jpg

Objavljeno

Po vsej verjetnosti bo tako, kot si že sam rekel - svečke.

Pazi drugič pri vžiganju :eek: :eek: Je kej zgorelo?

Objavljeno

DejaVu, če ne veš kaj delaš ne drkaj, boš še en motor v grob spravil. .)

Drugače pa svečke lahko izgubijo iskro, če so fajn zalite, ja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!