trojan Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 (popravljeno) Pomoje s štromom ni nič narobe kvečemu z nastavitvijo fergov. Svečke so pa pač zalite. Ti pa svetujem da zadevo pelješ k kakšnemu dobremu mehaniku drugače se boš samo zajebaval pa še kaj pokvaru. Sej tud jst rad šravfam samo take zadeve pa raj prepustim profesionalcem. Pa pazi če ti pušča pipca-ni ravno dobro za mašino... Drugač sem si pa tud jst kupu gasilni aparat za v garažo/delavnico :blush: Popravljeno April 10, 2008. Popravil trojan
simonsi Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Jaz sem tut enkrat skoraj zažgal en motor, ko je bencin začel teči po razgretem izpuhu. :wacko:
Kawl Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Čist tko svetujem ti da motor pelješ na servis... Bolje dat nekaj denarja kot da vse zafuraš, majstri niso zastonj hodil v šolo... LP
JeRn3j Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 (popravljeno) Čist tko svetujem ti da motor pelješ na servis... Bolje dat nekaj denarja kot da vse zafuraš, majstri niso zastonj hodil v šolo... LP se ne strinjam. Par je takih kalibrov da ti ni nič več jasno, ali bi motor dau sosedovemu Frančku za pošravfat, ali bi sam experimentiral. Vsaj na avtotriglavu (aprilia) so mi majstri take strelal, ki jih ne bom nikoli pozabil. Se človek vpraša kako hudiča lahko tak bingo šravfa motorje :krneki: Popravljeno April 10, 2008. Popravil JeRn3j
Kawl Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Sej zato sem pa napisal majstri :) Na aprili jaz ne poznam nobenega majstra :D
Stric Burek Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 DejaVu, ma užigal si na kable? Jao, dej poštimej si taprvo glavne stvari, ne pa da delaš pizdarije, boš zapalu hišo :D
RHonda Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Po vsej verjetnosti bo tako, kot si že sam rekel - svečke. Pazi drugič pri vžiganju :eek: :eek: Je kej zgorelo? K sreči nič :worship:
RHonda Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 Jest bom znoru. Problemov s tem motorjem kar ni konc. Dns se mi je odlomila svečka tak da je sam tist del od navoja še not. Nevem nimam nobenih živcev več, najrar bi vse skp v smeti vrgu
simonsi Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 A navoj je še notri, ostalo se je pa odlomilo? Bo treba s kontra svedrom ven dobit in potem nekako še spucat keramiko v cilindru. Čas posla. B)
shark357 Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 (popravljeno) Jest bom znoru. Problemov s tem motorjem kar ni konc. Dns se mi je odlomila svečka tak da je sam tist del od navoja še not. Nevem nimam nobenih živcev več, najrar bi vse skp v smeti vrgu Prodat pa Suzukija kupit :naughty: Drugače pa kot je simonsi rekel, kontra navojni sveder (ga ima vsak mehanik). Popravljeno April 11, 2008. Popravil shark357
trojan Objavljeno April 12, 2008 Opozori Objavljeno April 12, 2008 Jest bom znoru. Problemov s tem motorjem kar ni konc. Dns se mi je odlomila svečka tak da je sam tist del od navoja še not. Nevem nimam nobenih živcev več, najrar bi vse skp v smeti vrgu Lej ti še enkrat pravim-pel zadevo na servis pa tist dnar raj na šihtu nared. Če te pa veseli šravfat si pa kakšo preprosto pocen zadevo zrihti za zraven pa jo lepo počas z užitkom obnavlaj :lol: . Glede svečke pa pazi da ti ni kakšen delček v cilinder padu.
Jure Objavljeno April 12, 2008 Opozori Objavljeno April 12, 2008 Jeba... Kontra sveder, pa bo šlo ven.. Ampak bolj me skrbi za delčke, če se bo kaj zdrobilo in popadalo noter. Pomoje je edina ziher varianta glavo dol, očistit in nazaj zmontirat. Drago to ni če boš sam naredil, samo drugo tesnilo glave, je pa precej zamudno, predvsem pa NATANČNO delo, pri nameščanju odmičnih gredi. Glede na to, da tega še nisi delal, raje pelji na servis, razen če imaš posebno veselje do šraufanja in se pač zato lotiš sam, da se še kaj naučiš. Sicer pa boš videl, mogoče bo lepo šlo ven, brez da bi kaj popadalo noter. Držim pesti LP
axilon Objavljeno April 12, 2008 Opozori Objavljeno April 12, 2008 uf, loterija je to de neb popadalo kej keramike not...potem boš šele mel škode...jst bi zihr podrl glavo dol...razn če jo dobiš vn ne de bi vrtal... Pa to si jo odlomu k si pršravfaval svečke al k si odšravfaval...?
RHonda Objavljeno April 13, 2008 Opozori Objavljeno April 13, 2008 A navoj je še notri, ostalo se je pa odlomilo?Bo treba s kontra svedrom ven dobit in potem nekako še spucat keramiko v cilindru. Čas posla. B) Kontra sveder smo se danes jebali cel dan sam zadeva ni tok enostavna. Ne gre tak enostavno ven, pa še kle je 15cm od pokrova do svečke. Tko da nismo naredli nič. Mel pa smo 2 kontra svedra. Pol sm peljel dns s kombijem k mehaniku, pa je reku da so te svečke (NGK) tak zanič narjene da se fajn lomijo. Tud njemu jih je že zlomilo. Ta svečka ma sam 0,5mm debele stene pri navoju, zato jih on sploh ne uporablja. Tud jest če bi vedu jih nebi kupil. Zanima me sam še to kolk mi lahko računa za tako popravilo- ura je 10 eur ???
Jure Objavljeno April 13, 2008 Opozori Objavljeno April 13, 2008 Ti je rekel, da je ura 10 eur? To je v bistvu zelo nizka postavka, ampak pri popoldanskih mehanikih se jo da dobit. Pri uradnih mehanikih pa ure pod 30eur skoraj ni.. Tako, da račun je precej odvisen od tega kam si peljal. Se pa nabere kar nekaj ur, če bo snemal glavo (kar verjetno bo)..
Provokator Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 osem ur bi moralo biti več kot dovolj.
Cartman Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Jest bom znoru. Problemov s tem motorjem kar ni konc. Dns se mi je odlomila svečka tak da je sam tist del od navoja še not. Nevem nimam nobenih živcev več, najrar bi vse skp v smeti vrgu Dečko, dej serviserju 200 e in bodo problemi čarobno zginli. verjemi, sm probal. Karburatorje lahko šraufaš sam, naredl pa neboš nič. Pliz Pliz Pliz ne fentat še enga stroja sam doma. ful lepmu motorju boš ceno zbil na dno. Servis pa ti bo motor poštimal. Ne razumem zakaj se po vsej sili trudiš sam....
Jure Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 osem ur bi moralo biti več kot dovolj. Seveda. S kolegom sva v 12 urah čisto razstavila mašino in sestavila, vključno z demontažo in montažo mašine na motor :) Seveda je šlo za motor, ki sem ga že kar velikokrat šraufal in je vse teklo gladko in brez študiranja kako kaj naredit :) Če boš peljal nekomu, ki ve kaj dela ne bo toliko..
Kawl Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Motor brez pravega agregata že tako ali tako nima vrednosti. V tvojem primeru bi raje naredil generalko na originalnem RR agregatu in bi imel vsaj pristen ZXR750RR - pa verjetno bi bilo še kup drugih komplikacij rešenih.Generalka te nebi prišla več kot 1000€. LP
JeRn3j Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Motor brez pravega agregata že tako ali tako nima vrednosti. V tvojem primeru bi raje naredil generalko na originalnem RR agregatu in bi imel vsaj pristen ZXR750RR - pa verjetno bi bilo še kup drugih komplikacij rešenih.Generalka te nebi prišla več kot 1000€. LP če nisi spremljal teme so mu popravljanje pregretega agregata odsvetovali VSI. In prav je da je tako naredil :)
Provokator Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Takšnega motocikla se po moje ne splača popravljati. Jaz sem letos na svojem opravil eno manjšo predelavo, pa mi je žal vsake minute in ojra, ki sem ga vtaknil v motor. Ne rečem, potrošni material (olje, svečke, ... ) in varnost (zavore, ... ) sta dve stvari, na katerih se ne splača in ne sme šparati, drugače pa je škoda kaj preveč porivati v ta motor. Vozi ga, dokler gre, potem pa ga vrzi vstran, ali prodaj za dele, pa je.
RHonda Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Ti je rekel, da je ura 10 eur? To je v bistvu zelo nizka postavka, ampak pri popoldanskih mehanikih se jo da dobit. Pri uradnih mehanikih pa ure pod 30eur skoraj ni.. Tako, da račun je precej odvisen od tega kam si peljal. Se pa nabere kar nekaj ur, če bo snemal glavo (kar verjetno bo).. Danes so nekaj vrtali not z vidia svedri, ko bo kaj novega, sporočim. Če te zanima mehanik, ti bom poslal pm, ker nočem in ne smem tu oglaševati. Z motorjem pa je tako: vsakega evra mi je škoda, če se moram ukvarjati z banalnimi stvarmi, kot so svečke...Z uplinjači ni problema ker sem samo nastavljal igle kar ni nič narobe- razen tega da se en vijak od pokrovčka ni hotu odtegnit in sem pol zarad pritiska odtrgal del pokrovčka- banalnost, ki se jo da popraviti. Glede samega motorja pa je tako- za...al sem se že z zx-6r ki je bil čisto v redu in ohranjen motor, delal brez problema (15000km požrl samo za pol okenčka olja), mala poraba, hvaležen motor, sam če maš dober motor te pa strese. Tko da sm se odloču da na te karte ne bom več igral. Tud moje kosti so več vredne kot svečke, frgazarji itd...Res je tudi to da če bi požrl 2 sezoni z temi motorji bi lahko kupil zx-10r ali kaj podobnega samo mi niti ni do tega. Oznaka zxr mi nekaj pomeni že zaradi ponosa in časti in ta motor zame nikoli ne bo nekaj takega kot recimo r6 ali cbr. Zato sem pripravljen tudi garati in vlagati in vem da mi denarja ne bo škoda. Kmalu bo motor tako po motorni plati (270 BO) kot tudi po aftermarket dodatkih še nekaj dobil na vrednosti in seveda na izgledu. Zanj, kot takega se pod 2600eur ne bom niti pogovarjal, kaj šele prodajal. Saj pravim, ponos tudi nekaj pomeni.
gebre Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Dej člowk zdej pa bluzš, 2.6k ne bo noben kurac dal za ta motor, itaq jih wečina sploh ne pomni 4 leta nazaj...
RHonda Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Saj zato pa ni naprodaj, to sem hotel povedat.
simonsi Objavljeno April 14, 2008 Opozori Objavljeno April 14, 2008 Saj zato pa ni naprodaj, to sem hotel povedat. Motor za oženit. ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se