Provokator Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Kot se govori, zaenkrat ni inštance, ki bi končnemu kupcu lahko zaračunala (neplačan) davek, zaenkrat. Če bo, potem bo velik cirkus-predvsem zaradi avtomobilov (tam je tega še več). Zato mislim, da če kupuješ novo vozilo bolje dati uvozniku par €€€ več, pa lahko mirno spiš. Pri rabljenem vozilu iz uvoza pa itak ne moreš vedet, če je bil davek plačan ali ne... Pa kaj ste nekateri francozi, ali ste iz Bangladeša, pa ne razumete slovensko??? Jaz kot končni kupec sem za vozilo, ali pa za kruh zaradi mene davek plačal. In če ga prodajalec ni odvedel državi, potem jaz nimam s tem nič in me nihče ne more preganjati zaradi tega ali od mene zahtevati, da jaz plačam davek namesto njega. Pa kako nekateri ne razumete tega??? Problem je lahko samo pri garanciji. Ampak očitno pri nekaterih "tasivih" tudi garancija obstaja, kot kaže eden od zgornjih postov.........
Tomba Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Pa kaj ste nekateri francozi, ali ste iz Bangladeša, pa ne razumete slovensko??? Jaz kot končni kupec sem za vozilo, ali pa za kruh zaradi mene davek plačal. In če ga prodajalec ni odvedel državi, potem jaz nimam s tem nič in me nihče ne more preganjati zaradi tega ali od mene zahtevati, da jaz plačam davek namesto njega. Pa kako nekateri ne razumete tega??? Problem je lahko samo pri garanciji. Ampak očitno pri nekaterih "tasivih" tudi garancija obstaja, kot kaže eden od zgornjih postov......... Ja francozi smo, kmet. Nazaj k temi. Kot je bilo pred kratkim tudi opisano v Motoristu (razlaga davčne uprave na to temo), nimaš prav. Prav hitro si lahko namreč obtožen kot sokrivec pri utaji davka (kar postrdno tudi si), saj si motor kupil po občutno nižji ceni in povrhu še pri neuradnem uvozniku in si torej vedel, da nekaj ni vredu. To ni moja razlaga, ampak razlaga DURS-a, zato me ne napadat. Najverjetnejši realen scenarij je, da iz tega nebo nič. Ampak če bo... No, bomo videli. Mene osebno boli ku*** , za moj motor je DDV poravnan. Sigurno :winkiss:
lasagna Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Jaz sem sicer iz Bangle, ampak če nekaj kupim po nižji ceni, ne morem biti sokriv pri utaji davka..... Malo me je zaskrbelo in ne bom več kupoval izdelkov v akciji ali dve pašteti za eno, ker je to močno sumljivo. Ponovno bom pil najdražji pir, da se durs ne spravi name.
tombgo Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Morm hitro preverit če kej Hofer in ostali na sivo uvažajo... da ne bom kriminalc ;)
Provokator Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Ja francozi smo, kmet. Nazaj k temi. Kot je bilo pred kratkim tudi opisano v Motoristu (razlaga davčne uprave na to temo), nimaš prav. Prav hitro si lahko namreč obtožen kot sokrivec pri utaji davka (kar postrdno tudi si), saj si motor kupil po občutno nižji ceni in povrhu še pri neuradnem uvozniku in si torej vedel, da nekaj ni vredu. To ni moja razlaga, ampak razlaga DURS-a, zato me ne napadat. malo pazi, da te ne bo kmet na vile napičil, pa na gnoj vrgel. Če si ti bral plačan članek na temo sivih uvoznikov, pa ti jaz ne morem pomagati. Sicer pa ti je že lasagna napisal nekaj na temo sokrivca, če kupuješ cenejše izdelke..... Poleg tega mi morajo dokazati, da sem vedel, da prodajalec ne bo plačal davka. In to bo malo težko....... Razen v Franciji mogoče.
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Če si ti bral plačan članek na temo sivih uvoznikov, pa ti jaz ne morem pomagati. No, malo pa se le brzdaj s takimi klobasami :).
IKE Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 40%?????? ja za skuterje mogoče, pri motorjih pa sigurno ne. PA brez zamere ... delal v MOTO branži dobrih 12 let in mirno lahko rečem da omenjate zelo, zelo in še enkrat zelo nerealno visoke % ( procente ) rabata ali marže !!!
Aless Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 jaz osebno ne priporocam RO-LU....v brezicah...ker sam sem cakal najmanj 2 tedna da sem sploh papirje dobil,...nato dobim fotokopijo prometne(kao zig-enak originalu),nato po dobrem mesecu dni hocem registrirat mi povejo da mi prometna ne velja(se po cca pol ure premislijo) pa mi povejo da racun ne velja,ker kao ni nobenga stempla al pa bilo kaj podobnega gor kaj bi pomenlo da je veljavno :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: tako da ce takoj ob nakupu ne dobite vseh potrebnih papirjev se izogibajte tega prodajalca....
IKE Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Sem pa tudi mnenja, da je treba v smislu poštene konkurence pri komentiranju poslovanja z imenom imenovanega podjetja uporabiti kaj več kot "tudi tu ni vse kot bi moralo biti". Take izjave namreč delujejo kot neke špekulacije kakršna je recimo tudi ta, da uradni uvozniki nategujejo svoje kupce na vsakem koraku. ;) Lp Jax Se nekako počtim dolžnega da ti podam odgovor na zgornjo pripombo. Zanimalo me je predvsem ali se bo kdo bolj odkrito in bnatančno razpisal o kakšnem pripetljaju ... pa spet samo natolcevanje kdo je pametnejši in kateri zakon je močnejši !? Za lažjo predstavo bom opisal stvar bolj detajlno pa lahko presodite sami kako in kaj ... -> ob naročilu plačal avans PODJETJU A ... potrdilo mi je hotel napisati kar na roko na navaden papir, brez žiga in podpisa ... :? ... nisem pristal -> po daljšem pregovarjanju in premiku na drugo lokacijo ( iz kafiča 1 v kafič 2 ) dobil potrdilo o plačilu avansa novega motornega kolesa -> po tednu dni prekoračitve dobavnega roka prevzel motor, doplačal razliko in dobil račun od PODJETJA B ... :o ... poslovanje možno samo z gotovino ! Z malo brskanja po internetu sem ugotovil da PODJETJA A obstaja ( promet v vrednosti pol motoja ) PODJETJE B pa ne obstaja v registru !?? In da bo še bolj jasno kako in kaj bom opisal še pot motorja ... -> motor je proizvajalec prodal uradnemu prodajalcu MOTO 1 ... vse OK -> ta prodajalec je " prodal " motor osebi " X " ( nekomu iz telefonskega ??? ) -> oseba " X " je prodala motor posredniku MOTO 2 ... -> posrednik MOTO 2 je prodal motor v slovenijo ... PODJETJU A ali PODJETJU B ... lahko le ugibam !?? ... B) -> in končno PODJETJE B izstavi račun in preda motorno kolo. Pa še to ... slovenski kupec papirnato gledano ni prvi kupec, saj je vsa dokumentacija vključno z garancijsko knjigo izpisana na osebo " X " kar je po moje prevara. Da motor ob prevzemu ni imel opravljenega nultega servisa ne bom niti omenil. PS: Kot je nekdo omenil zgoraj res ne vem zakaj plačujemo nekatere ljudi v vladi, še posebaj pa to, da pri vsej računalniški tehnologiji in bazi podatkov dostopni vsakemu občanu odgovorni ob evidentiranju - registraciji ne preverijo ničesar v zvezi z prodajalcem ... kot kupec pa bi moral imeti osebno izkaznico vedno med zobmi, da te lahko identificirajo.
stenere Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Kaj je že bilo pred nekaj meseci s tistimi sivimi uvozniki nafte, ki trošarine/ddv(ne vem točno) niso odvajali? Se mi zdi, da so jo terjali od končnih kupcev, kateri so bili znani. Torej nebi bilo nič presenetljivega, če bi začeli končne kupce lastnikov "na sivo" uvoženih vozil kaj terjat.
siks Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Se nekako počtim dolžnega da ti podam odgovor na zgornjo pripombo. Zanimalo me je predvsem ali se bo kdo bolj odkrito in bnatančno razpisal o kakšnem pripetljaju ... pa spet samo natolcevanje kdo je pametnejši in kateri zakon je močnejši !? Za lažjo predstavo bom opisal stvar bolj detajlno pa lahko presodite sami kako in kaj ... -> ob naročilu plačal avans PODJETJU A ... potrdilo mi je hotel napisati kar na roko na navaden papir, brez žiga in podpisa ... :? ... nisem pristal -> po daljšem pregovarjanju in premiku na drugo lokacijo ( iz kafiča 1 v kafič 2 ) dobil potrdilo o plačilu avansa novega motornega kolesa -> po tednu dni prekoračitve dobavnega roka prevzel motor, doplačal razliko in dobil račun od PODJETJA B ... :o ... poslovanje možno samo z gotovino ! Z malo brskanja po internetu sem ugotovil da PODJETJA A obstaja ( promet v vrednosti pol motoja ) PODJETJE B pa ne obstaja v registru !?? In da bo še bolj jasno kako in kaj bom opisal še pot motorja ... -> motor je proizvajalec prodal uradnemu prodajalcu MOTO 1 ... vse OK -> ta prodajalec je " prodal " motor osebi " X " ( nekomu iz telefonskega ??? ) -> oseba " X " je prodala motor posredniku MOTO 2 ... -> posrednik MOTO 2 je prodal motor v slovenijo ... PODJETJU A ali PODJETJU B ... lahko le ugibam !?? ... B) -> in končno PODJETJE B izstavi račun in preda motorno kolo. Pa še to ... slovenski kupec papirnato gledano ni prvi kupec, saj je vsa dokumentacija vključno z garancijsko knjigo izpisana na osebo " X " kar je po moje prevara. Da motor ob prevzemu ni imel opravljenega nultega servisa ne bom niti omenil. PS: Kot je nekdo omenil zgoraj res ne vem zakaj plačujemo nekatere ljudi v vladi, še posebaj pa to, da pri vsej računalniški tehnologiji in bazi podatkov dostopni vsakemu občanu odgovorni ob evidentiranju - registraciji ne preverijo ničesar v zvezi z prodajalcem ... kot kupec pa bi moral imeti osebno izkaznico vedno med zobmi, da te lahko identificirajo. ok! če na koncu dobim nov motor(tak kot mora bit), z vsemi papirji, da ga lahko registriram, vse to pa ceneje za xxx evrov kot drugje, me prav malo zanima koliko posrednikov je imelo prste(denarnico) vmes! kitajski tekstil je tudi nešteto posrednikov preneslo od tovarne do končnega kupca! res pa je, da je vse skupaj zelo nepregledno!
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 ok! če na koncu dobim nov motor(tak kot mora bit), z vsemi papirji, da ga lahko registriram, vse to pa ceneje za xxx evrov kot drugje, me prav malo zanima koliko posrednikov je imelo prste(denarnico) vmes! kitajski tekstil je tudi nešteto posrednikov preneslo od tovarne do končnega kupca! res pa je, da je vse skupaj zelo nepregledno! Predlagam ti, da naslednjič kupiš kar kak ukraden motor - nekaj udarcev s kladivom in tudi številke te ne bodo izdale. Boš super poceni skozi prišel - in če je možno, zakaj pa ne! (zgornja moja objava je zgolj cinizem, ne je razumeti kot napeljevanje k kriminalu)
siks Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Predlagam ti, da naslednjič kupiš kar kak ukraden motor - nekaj udarcev s kladivom in tudi številke te ne bodo izdale. Boš super poceni skozi prišel - in če je možno, zakaj pa ne! (zgornja moja objava je zgolj cinizem, ne je razumeti kot napeljevanje k kriminalu) ha, ha , ha! :rolleyes: :rolleyes: iščem ukraden motor čimbolj poceni!!! :whistle: ha, ha, ha!
Cartman Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Veš kaj... Teli motorji niso prototipne NASA rakete... Če imaš service-manual pa avto-data (zadnje čase sem in tja potrebuješ tudi PC) lahko šraufaš vse in to brez nevemkakšne šole pa strokovnega usposabljanja. Lahko jih šraufa vsak mehanik, ki se je za avtomehanika izšolal v 70ih ali 80ih in je od takrat naprej v tem ''fohu''. Pri večini se da zmenit, da prisostvuješ pri generalki na mašini in ne kot pri uradnih, ki se zaklepajo v delavnice, da ja nebi kdo slučajno kaj videl kako strokovno ''mrcvari'' motor... Med počitnicami jim pa itaq šraufajo dijaki srednjih strojnih šol za 3€/uro(so strokovno dovolj uspobljeni? So hodili na tečaje? Usposabljanja??) Svoj čas mi je kakašen ''uradni'' uradno zaračunal za mačka v žaklju(nemenjava filtra; minimalno popravilo, ki traja polovico sezone,... ) in sedaj me malo pojezi, ko kdo tako goreče zagovarja ''uradne''... Mal se mešajo pojmi se mi zdi. uradni ZASTOPNIK pa uradni SERVISER. pol mamo pa še sive UVOZNIKE. ti jemljejo kruh ZASTOPNIKOM. zastopniki dajo žegen serviserju, da je le ta uraden. a.k.a zaupanja vreden. Ne de kogarkoli zagovarjam, ampak vedeti je treba da je uradni zastopnik DOLŽAN zagotavljat servisno mrežo, nadomestne dele in skrbeti za uspešno reševanje reklamacij. sivi uvoznik v poprečju izkorišča že postavljeno infrastrukturo zastopnika, in se tako v primeru problemov "prebacuje brigo na drugoga". Kakšno politiko vodijo zastopniki do sivouvoženih strojev, nevem. Vem, da reševat reklamacije, od katere nikoli nisi mel nič, razn problemov ni ne lepo ne enostavno.
jax Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 (popravljeno) IKE, hvala za odgovor! Čeprav sedaj še vedno ne razumem če si tu razlagal zgodbo o tistih dveh KTMih ali o podjetju TK komerce? Namreč, prej si omenjal to podjetje sedaj so pa samo še podjetja A in B. Zmedlo me je namreč zakaj take oznake če imaš informacije iz prve roke :? Ostale pa prosim za kako dodatno pojasnilo kako je lahko kupec, ki ima račun na katerem piše da je davek poravnan, odgovoren za morebitno nepravilno poslovanje podjetja v IKEovi verigi :) Popravljeno Oktober 4, 2007. Popravil jax
Caffe Racer Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Najprej formalnosti: Preverjena informacija iz prve roke (razlaga in interno navodilo na dursu): Ce na racunu pise da je bil ddv placan in odveden, DURS nima nobene pravne podlage, da bi terjal koncno stranko (fizicno osebo) za karkoli. Seveda pa bo uvedel postopke proti odgovornim osebam v podjetjih, ki so se izognila placilu davkov. Sedaj pa k clanku: Glede na stevilo neresnicnih in zavajajocih argumentov v objavljenem clanku se za njim vec kot ocitno skriva lobiranje uradnih uvoznikov. Ugane kdo, kateri izmed VELIKIH STIRIH ima poslovne prostore na istem naslovu kot urednistvo te revije? :) Nic ne namigujem, samo kot zanimivost. Naslov uredništva: Revija Motorist Blatnica 3a Trzin Nekaj cvetk iz clanka: Preglejte svoje motocikle, katere ste kupili na »sivo«, kajti ce so zajeti v tem spisku, vedite, da vas išce VELIKI DAVCNI BRAT.---Noben nikogar ne isce. DURS ima podatke o lastnikih motorjev, takorekoc en klik stran. Ce bi zeleli tako ali drugace stopiti v kontakt s katerim od lastnikov motorjev, bi to verjetno tudi storili. In še najbolj zanimivo je hotenje nemške davcne uprave, da v kolikor izvoznik ne bo v stanju placati prometnega davka, to breme naložijo slovenskemu uvozniku, v kolikor pa tudi to ne bo možno, bodo poskušali izterjati davek od koncnih lastnikov motociklov. Vir? Jaz pa HOCEM da mi ne bo treba vec placevat dohodnine. Hotenja so ena stvar, realno stanje pa druga. ---V opozorilo kupcem pa le to, da ste v primeru nakupa motocikla ali drugega vozila, za katerega niso bile placane vse dajatve, obravnavani kot sostorilci in ste v prekršku ter ste tako osebno odgovorni. ... Obrazložitev: ob nakupu vozila, ki ima mnogo nižjo ceno kot ostala na tržišcu, ste se dolžni sami pozanimati o vseh placanih dajatvah, saj ste vozilo zavestno kupili za nižjo ceno, kar pa lahko daje slutiti, da gre za financno prevaro. Torej ne boste mogli trditi, da ste pošteno placali motocikel ali avto. Še posebno, ker ga niste kupili v uradni in pooblašceni prodajalski mreži uvoznika. -- Kako naj fizicna oseba preveri ali je prodajalec za placano storitev/produkt odvedel ddv? NEMOGOCE. To trditev kasneje v clanku DURS tudi demantira: ---Placila DDV pa pooblašcena organizacija za izdajanje potrdil o skladnosti vozil tako ali tako ne more preverjati, ker se DDV placuje po sistemu samoobracuna. Navedeno pomeni, da mora davcni zavezanec za DDV, ki se ukvarja s trgovanjem motornih koles sam obracunati DDV od pridobitve in od nadaljnje prodaje motornega kolesa na domacem trgu in ga placati po predloženem obracunu DDV. --- ---4. V primeru, da za doloceno vozilo (motocikel) niso bile placane vse dajatve ali pa so bile utajene zaradi prenosov lastništev med podjetji, ki ne obstajajo vec, ali lahko slovenska davcna uprava izterja neplacane dajatve od sedanjega lastnika oz. koncnega kupca motocikla? Navidezni pravni posli ne vplivajo na obdavcenje. Ce navidezni pravni posel prikriva drug pravni posel, je za obdavcenje merodajen prikrit pravni posel. Z izogibanjem ali zlorabo drugih predpisov se ni mogoce izogniti uporabi predpisov o obdavcenju. Ce se ugotovi takšno izogibanje ali zloraba, se šteje, da je nastala davcna obveznost za placilo davka, kakršna bi nastala ob upoštevanju razmerij, nastalih na podlagi gospodarskih (ekonomskih) dogodkov. --- Izjemno enostavno , pa tudi kljucno vprasanje je z strani za to pooblascene osebe ostalo neodgovorjeno. Povedali niso nic novega. Prikrit posel med dvema podjetjema se z davcnega vidika obravnava kot sklenjen posel. Le zakaj ni odgovora na tako enostavno vprasanje?. Vidim samo dva razloga. Odgovor ni bil objavljen v celoti, ali pa ni v interesu da za to pooblascena oseba, jasno in nedvoumno odgovori na to enostavno vprasanje. Bolj ko beres clanek vidis kam pes taco moli: ---Glede na to, da je sivi uvoz motociklov v Slovenijo že presegel 25 % uradnega uvoza pri nekaterih znamkah, kaj se v kratkem pripravlja na tem podrocju, saj se širše gledano povzroca zelo velika ekonomska škoda podjetjem, ki redno placujejo davke? --- Mislim da je vsak komentar na zgoraj napisano odvec. Zalostno, da neka slovenska motoristicna revija objavi tako demagoski clanek, podkrepljen z neresnicnimi in zavajajocimi argumenti. Se kdo lahko po necem takem verjame da je npr. test motorja v tej reviji nepristranski (beri "nesponzoriran)? Da je test celade nepristranski? Ta revija je zame izgubila vso kredibilnost. Ce bi zelel EPP uvoznikov v papirni obliki bi se zapeljal v trgovine, imajo dovolj tiskanin. Ne bi bil presenecen, ce bi kdo tole zbrisal. Konec koncev je tudi ta forum tako ali drugace sponzoriran. PS: Ce bi bil na mestu katerega izmed sivih uvoznikov, ki poslujejo zakonito, bi resno razmislil o odskodninski tozbi zaradi zavajanja in namernega povzrocanja poslovne skode.
Provokator Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 (popravljeno) No, malo pa se le brzdaj s takimi klobasami :). Zakaj?? Kot je že Caffe racer pred mano razložil, vse kaže na to, da je člamek sponzoriran. Vem, da reševat reklamacije, od katere nikoli nisi mel nič, razn problemov ni ne lepo ne enostavno. A serviserji pa reklamacije odpravljajo zastojn?? Jim nihče nič ne plača? Potem res ne razumem, zakaj mi je lani v Nemčiji serviser na avtomobilu zamenjal rez. dele v vrednosti 2000€, naš (uradni) serviser pa mi zadeve ni hotel popraviti, ker to ni tak enostavno, kot bi si jaz mislil...... Ah, ja avto je bil v garanciji, kupljen v Sloveniji pri uradnem prodajalcu..... Pa fantje in dekleta, dajte si že enkrat dopovedati, da stroškov reklamacije ne nosi prodajalec, ampak proizvajalec. Pri prodajalcu jo samo uveljavljaš...... Popravljeno Oktober 4, 2007. Popravil Provokator
BIZIXXX Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Ugane kdo, kateri izmed VELIKIH STIRIH ima poslovne prostore na istem naslovu kot urednistvo te revije? Nic ne namigujem, samo kot zanimivost. Honda? :naughty: :whistle:
MarduK Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Honda? :naughty: :whistle: Veliki in edini ASS :whistle:
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Kot je že Caffe racer pred mano razložil, vse kaže na to, da je člamek sponzoriran. A daj ne klobasaj. Ne kaže "vse" na to, pač pa le naslov lokacije, kje ima kdo poslovne prostore. In če bi že šlo ya takšne tesne poslovne naveye, potem bi verjetno vsi drugi prodajalci-proizvajalci revijo bojkotirali, če bi bila ta res tako zelo zlizana s hondo, kot namiguješ? No, ja ... kar klobasajte naprej. Nič novega... PS: kaj pa je "sponzoriranje", kot ga omenjaš? No, da slišim še kako revolucionarno teorijo...
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Mimogrede - da ni moto Černe slučajno direkt z AS Domžale povezan, ko ima samo 30 metrov stran od njih svojo prodajalno? Aja, saj res - tam lahko optimalno parazitira :)
Fritz Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Pri postopku registracije novega motornega vozila je potrebno predložiti veljaven račun, ki potrjuje dejansko lastništvo vozila in plačilo DDV-ja. Če DDV-ja prodajalec v resnici ni plačal, vozilo pa ti kljub temu registrirajo, potem očitno naša davčna zakonodaja šepa, DURS pa živi v temi. In kot je že marsikateri predhodnik napisal, ni moj problem, če država dovoli (z vsemi svojimi evidencami, kontrolami, inšpektorji in represivnim aparatom), da prevaranti normalno poslujejo, potem si je sama kriva. In ko takšni opeharijo sodržavljane (npr. Zbiljski Gaj) se mi nič ne zdi, da bi država točila krokodilje solze zaradi tega. Primerjanje nakupa motorja pri sivem uvozniku in ponarejanja številk šasije/okvirja se mi pa zdi malce pretežka. Ponarejanje številk je zavestno kaznivo dejanje. Nakup motorja pri nekom, ki se javno oglašuje, deluje na neki lokaciji ter se izkazuje z nekimi dokumenti pa je nekaj popolnoma drugega. Pervy prav lepo opiše zdrav pristop k stvarem, če ne zaradi drugega potem vsaj zato, da bi se izognil možnim nevšečnostim. Smo v EU. Če se komu izplača uvažati nove motorje iz npr. Nemčije in jih prodajati v Sloveniji (ob plačilu vseh davščin), potem se uradni zastopniki lahko mečejo na trepalnice a jim ne bo nič pomagalo. Temu se potem ne reče parazitiranje ampak konkurenca. Ta pa zna bolet. Vendar, ko človek v drugi temi prebere, kako se ne da dobiti Kawlna GTR1400 na testno vožnjo (resen potencialni kupec) in se spomni, kako se ni dalo dobiti več kot pol cenejšega V-Stroma, nekaj let nazaj, potem je konkurence očitno še zdaleč premalo.
Provokator Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 A daj ne klobasaj. Ne kaže "vse" na to, pač pa le naslov lokacije, kje ima kdo poslovne prostore. In če bi že šlo ya takšne tesne poslovne naveye, potem bi verjetno vsi drugi prodajalci-proizvajalci revijo bojkotirali, če bi bila ta res tako zelo zlizana s hondo, kot namiguješ? No, ja ... kar klobasajte naprej. Nič novega... PS: kaj pa je "sponzoriranje", kot ga omenjaš? No, da slišim še kako revolucionarno teorijo... Jaz nisem namigoval na to, da je revija zlizana s Hondo. Celoten članek pa je eno samo prepričevanje bodočih kupcev motorjev, da naj ne kupujejo drugje, kot pri uradnih prodajalcih, saj bodo v nasprotnem primeru nasrkali. t.i. sponzoriranje časopisov pa se opravlja z nakupom oglasnega prostora. In o člankih, ki so plačani, oz. so samo videti kot članki, v resnici pa so reklama, pa zdaj ne bi. Sicer pa vsako motoristično revijo razumem, da so sivi uvozniki tudi njim trn v peti. Kajti manj kot zaslužijo "uradni", manj bo reklam v njihovem časopisu, manj bo na razpolago testnih kilometrov, manj bo........ najboljše, da to diskusijo zaključiva, kajne?
IKE Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Mal se mešajo pojmi se mi zdi. uradni ZASTOPNIK pa uradni SERVISER. pol mamo pa še sive UVOZNIKE. ti jemljejo kruh ZASTOPNIKOM. zastopniki dajo žegen serviserju, da je le ta uraden. a.k.a zaupanja vreden. Znamka o kateri govorim podeljuje ali da " žegenj " serviserju iz matične enote ... torej direktno proizvajalec sam na osnovi predpisanih standardov : najosnovnejši so velikost delavnice, opremljenost s specialnim orodjem in vsekakor šolanje mehanikov pri njih doma !?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se