Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

glede garancij - pri določenih stvareh, strojih itd. imaš ob nakupu možnost različnih garancij. se pravi polna garancija (recimo 2 leti vse), delna (recimo elektronika in agregat), minimalna (samo znane serijske napake), itd. glede na to je tudi cena nakupa različna. nevem če je tako pri motorjih ampak mogoče pa tudi je in je pač če hočeš garancijo toliko dražje.

ne vem, ugibam ker pač mi včasih razlike v ceni niso najbolj jasne. razumem razlike v ceni ob koncu sezone ali za star letnik ampak pri novem motorju, po možnosti čisto novem modelu, pa mi včasih ni čisto jasno kako je lahko celo 10-20% razlike.

če gledaš nov motor (recimo novo ninjo 10) te razlike niso takšne:

- DKS (uvoznik SLO) - malo manj kot 12.000€ (z ddv)

- Kawasaki Nemčija, predlagana maloprodajna cena z davki (potem se trgovec odloči pač kakšno bo dal) - 13.500€

- Kawasaki Nizozemska, predlagana maloprodajna cena z davki (potem se trgovec odloči pač kakšno bo dal) - 15.500€

- nemški trgovec na mobile.de - 13.990€ za serijo v gp barvah

- uradni kawa trgovec motoland (panigaz) - isto kot DKS

- en drug drug uradni trgovec - 12.125€

- en slo siv uvoznik ki se tu reklamira - 12.500€ oz 11.500€ z gotovinskim popustom

- drug slo siv uvoznik ki se tu reklamira - 11.100€ (ne piše če na keš ali normalno)

očitno se torej razlike pojavljajo predvsem pri motorjih izven sezone, lanskih letnikih itd. kar pa je bolj logično ker lahko nabavljajo na večjem trgu in izkoristijo popuste, ki jih dajo veliki dilerji.

no vsaj tako si jaz to razlagam.

Objavljeno

recimo, da vsi lepo pošteno plačajo davke. Razlika mora še vedno od nekje priti. Moje ugibanje je, da je res fora v garanciji. Še prej treba reči, da se z garancijo misli na brezplačno popravilo napak in problemov, ki se v določeni dobi pojavijo, ne pa kje delaš redni servis, ki ga itak plačaš (mislim, da to ful folka v tej temi meša in potem na sveto trdi, da garancija povsod velja). Torej, če nek sivi uvoznik trdi, da moraš uveljavljat garancijo le pri njem, špila na tveganje, da popravil ne bo, če bo kakšno, pa bo šlo iz njegovega stroška, da obdrži dobro ime. Fora nastane v računovodstvu, ker bi moral tisti, ki da garancijo, oblikovati za vsak prodani motor določen % rezervacij in to za 2 leti naprej (pri npr. 2 letnih garancijah), ki vplivajo na rezultat podjetja in bilance, to pa je za velike proizvajalce velik strošek in zelo pomembna postavka. Zato enostavno prodajajo določen del motorjev brez garancij naprej pod redno ceno, ker imajo s tem manj vpliva na rezultat, bilanco in predvsem tveganje. Na nek način tako dejansko krojijo svoj poslovni rezultat. Nek siv uvoznik pa ta problem rešuje drugače, ker je mala riba glede na velikega proizvajalca, torej to tveganje enostavno prelije v tekoče stroške (saj mu ni treba nikomur poročat in zagovarjat nihanje rezultata), po drugi strani svojo garancijo reši sam in ga pride ceneje, na koncu pa s to svojo špekulacijo zasluži nek %, če pa nima sreče pa nič.

Seveda nekaj % nižja cena pride tudi iz nižje marže, kot jo imajo uradni zastopniki, saj so tauradni ponavadi imeli neke vrste monopolno pravico, s tem služili ekstra profit, zaposlenih imeli preveč glede na dejanske potrebe, sedaj ko pride konkurenca, jih pa taki fiksni stroški dušijo. Ampak glede na to, da so uradni, niso nosili tveganja garancije, ker je to prevzela že tovarna, na katero so naslovili vse račune za popravilo v garancijskem roku.

Jaz sem pri FJR lani prejel posebno kartico za worldwide garancijo, kjer je gor odtisnjeno moje ime oz. uradni zastopnik za SLO. Če bom kdaj popravljal v tujini pod garancijo, bo tujec poslal račun za popravilo na DeltaTeam, ta pa se bo potem ukvarjal s povračilom stroškov od tovarne Yamaha. Sem pa lani spraševal za FJR tudi pri sivih uvoznikih, rekli so da se garancijo uveljavlja izključno pri njih, cena je bila minimalno pod redno ceno Deltateama, na koncu pa so mi še rekli, da v tej ceni ni originalnih stranskih kovčkov (ki so drugače serijska oprema). Drugih ugodnosti niso bili pripravljeni dat in vse skupaj se mi je zdel en navaden nateg. Pri pooblaščenem prodajalcu za yamaho pa so mi ob nakupu šenkali še dodatno opremo za 300 eur. S tem sem dobil FJR z opremo, kot mora bit, kovčke, ogrevane ročke, crash-pade, 3. kovček. Glede na to, da tak motor voziš na dolge proge, po tujini, mi je bila neproblematična garancija ključnega pomena.

to je moje razmišljanje, kasnejših reklamacij ne upoštevam, grožnje z odvetniki so strogo sankcionirane!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Za popuste bi napisal takole:

ker sem kar nekaj časa živel v Avstriji, vem, da so tam osnovne cene za avtomobile precej višje, kot pri nas. Da pa se marsikaj zmeniti. Normalni popusti so med 10-15%. Če je trgovec bil dobre volje, pa se je dalo celo zmeniti, da je avto za en prijavil, potem ti ga je prodal kot rabljenega. Ker kolikor vem, je cena, ki jo trgovec plača proizvajalcu odvisna od tega, koliko prometa je imel prejšnje leto. Torej več prometa, večji popust pri nakupu vozil od proizvajalca. In če en Sivko d.o.o iz Slovenije pride k Hansu GmbH in mu obljubi, da motorjev, ki jih je poceni kupil pri njem, ne bo prodajal na njegovem tržišču, ni hudič, da mu ga Hans ne bi dal s samo 200€ zaslužka, saj se zaveda, da bo, če bo Sivko pri njem kupil 20 motorjev, naslednje leto svoje motocikle naslednje leto nabavljal po nižji ceni, kot jih letos.

Sicer pa: jaz delam za uvoznika industrijskih strojev in vem, kakšne so razlike v ceni, ki jih plačujejo stranke.

Za isti stroj je ena stranka plačala 370.000€, druga pa 430.000.

Moj šef ima pri prodaji stroja določeno samo najnižjo ceno, za katero lahko stroj proda, ter priporočeno ceno proizvajalca.

Aha, pa še nekaj:

glede na to, da se na tem forumu nekateri pritožujejo nad serviserji, ki so zaračunali dve kaplici olja preveč, me čudi, kako to, da se ne pritožuje nihče, ki mu je davkarija zaplenila motor, ali pa nihče, ki je moral doplačati DDV za moped, kupljen pri Sivkotu d.o.o, ali pa mu ni veljala garancija, ali pa .......

Objavljeno

Uh,ste pametni eni :worship: :worship: :worship:

Pred kratkim sem tud jaz kupo motor pri sivkutu d.o.o. :naughty: in je blo vse ok,tudi garancija mi velja pri pooblaščenem(prevero).Kupo pa sem ga zato pri njemu,ker je bla cena nižja,ker je imel več modelov na zalogi,dodatno opremo pa prav tako.Da se o prijaznosti ne pogovarjamo. :worship: :worship: Za isti motor bi mogo plačat pri pooblaščenem več,čakat na njega 3 tedne,(ker imajo samo en model-eno barvo na zalogi)dodatno opremo(sploh nimajo zalog) dražje plačat +čakalna doba 2-3 tedne.Ne vem zakaj vas ene tako boli glava,če kupiš neko stvar za majn denarja.

Še več takih sivih uvoznikov bi moglo bit,da se bojo pooblaščeni malo zamislili,če se že niso ,glede njihove ponudbe.

Objavljeno

trenutni rezultat je 2:0 za sivko d.o.o.

gremo naprej

Objavljeno

Vse lepo in prav, meni se ne zdi pošteno, da mora uradni prodajalec izpolnjevat vse od polščic tal pa do barve stene, da lahko neko stvar trži, medtem ko "sivko" trži ist izdelek iz garaže povsem legalno.

Tu bi lahko tudi proizvajalci sami malo bolj nadzirali kam grejo njihovi proizvodi, če želijo trženje na nekem nivoju.

Npr. primer, ki je meni znam "sivko" prodaja XX motorno kolo kupljeno od dealerja iz Nemčije, proizvajalec XX motornega kolesa, ga ja kupil, na podlagi št. šasije je našel dealerja v Nemčiji in mu odvzel zastopstvo, na podlagi računa (SLO dealer) in pogodbe, ki sta jo podpisala, da trži proizvode XX proizvajalca na svojem področju. Proizvajalec XX motornih koles pač predvi koliko uradnih dealerjev bo imel v posamezni državi, nudi jim vso podporo in jasno predstavi pogoje poslovanja in poslovni plan za tekoče leto. Torej se že v posamezni državi ne rabijo tepst med sabo, če pa imamo v Slovenijo 40 prodajalcev iste znamke motornih koles, normalno, da se morejo "klat" med sabo, in kje boš kupil? Normano, da tam, ko je ceneje! kot kupca te ne zanima, če zasluži 50 al zasluži 500 EUR, zanima te cena. Potem pa še marsikdo pozabi na garancijo, saj itak vsi rečejo, da je....

LP

Objavljeno

Prilagam en svež cenik dilerja VDM iz nemčije /brez ddvja/ za transparentnost cen.

Nakup možen samo prek firme. DDV odvedeš sam tukaj potem pri prodaji fizični osebi.

Sam naredil brez težav.

Pricelist_March_2008.pdf

Objavljeno
.

Tu bi lahko tudi proizvajalci sami malo bolj nadzirali kam grejo njihovi proizvodi, če želijo trženje na nekem nivoju.

ne smejo.

VW je svojim prodajalcem v italiji prepovedal prodajati avtomobile nemškim kupcem. Ga je stalo nekaj mio € kazni. Zakoni EU o prostem pretoku blaga......

sicer si tako lepo napisal zgodbo, da itaq nisem razumel, kaj si hotel povedati, a če trdiš, da je proizvajalec odvzel licenco nekomu, ker je prodal motor slovenskemu podjetniku, si si jo izmislil, ali pa si jo izmislil tisti, ki jo je povedal tebi.....

Objavljeno

Prebral sem vse objave ki so se dotikale Moto Igla. Ker še sedaj ni nič jasno ali garancija velja ali ne tudi pri drugih serviserjih bi bilo dobro da se to razjasni. Govora je bilo le o cenah in o tem ali se motor lahko registrira ali ne. Če je Moto Igl razjasnil zadevo o registraciji in katero euro normo izpolnjuje model ki ga prodajajo bi bilo dobro da razjasni še zadevo z garancijo oz servisi. Se zanimam za en model. Saj boste rekli kdo pa gleda na tistih par 100€ gor ali dol. Za tisto razliko si človek lahko plača prvo registracijo, kupi boljšo čelado in drugo opremo ki mu še manjka.

Objavljeno

Fantje, na kratko...vozim že drugi motor kupljen pri MotoIgl in za naslednjega bom zagotovo, prvo, pri njemu povprašal. Moje izkušnje so zelo dobre, ne želim pa, da tole izpade nekakšna reklama.

Objavljeno

ali kdo ve potem kje se da preverit če so bili plačani vsi davki iz uvoza motorjev ITA-SLO ?

lp

Objavljeno

ni moj problem, če je prodajalec plačal davek ali ne........

Objavljeno

Jaz ne vem kaj toliko komplicirate, če je na računu od firme ki ti je prodala avto ali moped napisano da je davek odveden, se nimaš kaj bati :whistle: če nebi bil odveden itak ni možna registracija vozila :winkiss:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Prebral sem vse objave ki so se dotikale Moto Igla. Ker še sedaj ni nič jasno ali garancija velja ali ne tudi pri drugih serviserjih bi bilo dobro da se to razjasni. Govora je bilo le o cenah in o tem ali se motor lahko registrira ali ne. Če je Moto Igl razjasnil zadevo o registraciji in katero euro normo izpolnjuje model ki ga prodajajo bi bilo dobro da razjasni še zadevo z garancijo oz servisi. Se zanimam za en model. Saj boste rekli kdo pa gleda na tistih par 100€ gor ali dol. Za tisto razliko si človek lahko plača prvo registracijo, kupi boljšo čelado in drugo opremo ki mu še manjka.

Veliko-krat smo že o tem pisali in če ni bilo prepričljivo, je najbolje vprašati kar prodajalca!? A ne-da!?

Ko sem jaz vprašal, so mi povedali, da garancija velja samo pri njih.

Jaz ne vem kaj toliko komplicirate, če je na računu od firme ki ti je prodala avto ali moped napisano da je davek odveden, se nimaš kaj bati :whistle: če nebi bil odveden itak ni možna registracija vozila :winkiss:

Na računih je prikazan obračun davka, ne pa odveden davek!? :headbang: Davek morajo mesečno odvajati DURS-u vsi davčni zavezanci za DDV...

Objavljeno
ni moj problem, če je prodajalec plačal davek ali ne........

Jaz ne vem kaj toliko komplicirate, če je na računu od firme ki ti je prodala avto ali moped napisano da je davek odveden, se nimaš kaj bati :whistle: če nebi bil odveden itak ni možna registracija vozila :winkiss:

Kakšne tri tedne nazaj je bil v prilogi Na kolesih časopisa Delo objavljen interviju 8mislim da ravno z g. Novakom) o utajah davkov pri avtih in motorjih. Model je opozoril, da v EU velja nek zakon, da v najslabšem primeru lahko od kupca terjajo plačilo davka, če se ugotovi, da je bil utajen. Fora naj bi bila, da je kupec pač moral vedeti, da pri tako nizki ceni nekaj ni v redu. V bistvu je kupec obravnavan kot sostorilec.

Več pa tukaj KLIK

oz.

KLIK

Objavljeno
Kakšne tri tedne nazaj je bil v prilogi Na kolesih časopisa Delo objavljen interviju 8mislim da ravno z g. Novakom) o utajah davkov pri avtih in motorjih. Model je opozoril, da v EU velja nek zakon, da v najslabšem primeru lahko od kupca terjajo plačilo davka, če se ugotovi, da je bil utajen. Fora naj bi bila, da je kupec pač moral vedeti, da pri tako nizki ceni nekaj ni v redu. V bistvu je kupec obravnavan kot sostorilec.

Več pa tukaj <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).net/ekskluzivno_utaja_davka.html" target="_blank">KLIK</a>

oz.

KLIK

ja, če je razlika v ceni 50%, ne pa če je razlika 5-10%!!!!

Objavljeno
Kakšne tri tedne nazaj je bil v prilogi Na kolesih časopisa Delo objavljen interviju 8mislim da ravno z g. Novakom) o utajah davkov pri avtih in motorjih. Model je opozoril, da v EU velja nek zakon, da v najslabšem primeru lahko od kupca terjajo plačilo davka, če se ugotovi, da je bil utajen. Fora naj bi bila, da je kupec pač moral vedeti, da pri tako nizki ceni nekaj ni v redu. V bistvu je kupec obravnavan kot sostorilec.

Več pa tukaj <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).net/ekskluzivno_utaja_davka.html" target="_blank">KLIK</a>

oz.

KLIK

Soodgovornost je pri nas že od nekdaj kazniva! Torej nič novega! Problem jo je le dokazati... :krneki:

Objavljeno
Soodgovornost je pri nas že od nekdaj kazniva! Torej nič novega! Problem jo je le dokazati... :krneki:

To je res... Samo država oz. veje oblasti imajo vse vzvode v svojih rokah. Pač, pri motorju je bil utajen davek in kupec je sokrivec, pa če mu dokažejo ali ne... Zakon lahko napeljejo na to. kot je bil npr. tisti zakon o Posočju, ko je bil leta 1998 potres. Sva z bratom dobila položnico, ker sva oba presegla takrat 200.000 SIt s študentrskim delom, da poravnava obveznost do države. Zavlačevala sva, vsako leto dobila "grozilno" pismo od davčnega urada, ko pa je brat hotel registrirat avto, ni mogel, dokler ni poravnal davčnih obveznosti.

na tak način lahko naredijo tudi s temi motorji. Ko bo tak kupec imel opravka z državnimi uradi, ne bo mogel napravit nič, dokler ne bo poravnal davčniuh obveznosti. In tako bo stisnjen v kot.

Jest močno dvomim, da bo država kar tako mile volje požrla te miljone evrov, ki so ji bili odvzeti...

Objavljeno (popravljeno)
Zavlačevala sva, vsako leto dobila "grozilno" pismo od davčnega urada, ko pa je brat hotel registrirat avto, ni mogel, dokler ni poravnal davčnih obveznosti.

Prvič slišim, da se to izvaja v Sloveniji....../malo opiši bolj podrobno oz. daj kak vir/ je pa res, da je to mogoče v Nemčiji in Avstirji in je kar dobra fora pri izterjavah davčnih obveznosti in raznih neplačanih kazni......Nisi plačal davka/kazni?? Ni,ni registracije avta oz. osebne izkaznice....

Popravljeno . Popravil xr800
Objavljeno
Veliko-krat smo že o tem pisali in če ni bilo prepričljivo, je najbolje vprašati kar prodajalca!? A ne-da!?

Ko sem jaz vprašal, so mi povedali, da garancija velja samo pri njih.

Na računih je prikazan obračun davka, ne pa odveden davek!? :headbang: Davek morajo mesečno odvajati DURS-u vsi davčni zavezanci za DDV...

pa čakaj malo, kot kupec sem naredil povsem dovolj, če sem videl da je na računu obračunan tudi DDV. Po tvoji logiki bi potem moral preveriti še če je bil odveden? Pa kam to vodi? To je že zdaleč prodajalčev problem in ne moj, saj je to del njegovega poslovanja. Potemtakem in tvoji logiki bom preden kupim motorno žago v merkurju (ki je v akciji in po smešno nizki ceni) najprej pregledal če je davek obračunan in nato še odveden? :headbang:

Objavljeno

pa dobr no.....

sivi uvoznik = podjetje oz. s.p.?

je.

davek od prodaje motornega vozila naj bi odvajal v skladu s svojim prometom. (mesečno, tromesečno)

odvajanje davka naj bi nadzorovala DAVČNA.

in sedaj tisto, kar bi rad vprašal vse tiste, ki trdijo, da sem kot KUPEC česarkoli, dolžan preverjati ali je prodajalec, ki je meni nekaj prodal in mi zraven zaračunal ddv to dejansko poravnal tudi do države: vi to delate? na kakšen način preverjate?

primer za tiste, ki ne vedo: 1.4. kupim karkoli, pa naj bo motor ali kruh. prvi problem, ki ga imam je, da ne vem koliko ima prodajalec prometa in v kakšnih davčnih obdobjih odvaja ddv. je to 1.6. (do 31.5.) ali 1.8. (31.7. za 3mesečno obdobje)? drugi problem je, kje naj to preverim? na davčni? tam vedo samo, da je prodajalec odvedel ddv ali ne. številke mojega računa ne vidijo torej načeloma lahko ni odvedel mojega ddv-ja... torej preverim pri prodajalcu? me bo spustil do davčnih knjig, kjer lahko vidim, če je moj račun v obračunu ddv?

po tej logiki smo kupci krivi tudi, če mercator ne odvaja ddv-ja? preverjate tudi te račune? malo morgen.

Objavljeno (popravljeno)

Malo napačno si razlagate.. Kolikor sem jaz zasledil en posnetek na to temo je šla debata v tej smeri, da če ti kupuješ nek avto recimo preko kupoprodajne pogodbe in zanj ni bil odveden davek, ti pa si ga smešno poceni kupil, lahko potem terjajo tebe kot kupca tega avtomobila (če ne morejo dobit ostalih krivcev) ker bi moral posumit, da nekaj pač ni okej, ker je tako poceni in malo bolj preverit..

Če pa ti kupiš novo vozilo od registriranega podjetja, dobiš pravilno izpolnjen račun, na katerem je odveden davek, ti ne morejo nič. Ker ti kot fizična oseba, dlje kot to, da preveriš ali je račun pravilen in papirji štimajo itak ne moreš preverjat..

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
in sedaj tisto, kar bi rad vprašal vse tiste, ki trdijo, da sem kot KUPEC česarkoli, dolžan preverjati ali je prodajalec, ki je meni nekaj prodal in mi zraven zaračunal ddv to dejansko poravnal tudi do države: vi to delate? na kakšen način preverjate?

Hec je v tem, da ne moreš preverit. Ko pa davčnega inšpektorja vprašaš kako bi lahko preveril te pa debelo gleda.

Objavljeno
Prvič slišim, da se to izvaja v Sloveniji....../malo opiši bolj podrobno oz. daj kak vir/ je pa res, da je to mogoče v Nemčiji in Avstirji in je kar dobra fora pri izterjavah davčnih obveznosti in raznih neplačanih kazni......Nisi plačal davka/kazni?? Ni,ni registracije avta oz. osebne izkaznice....

glej, to se je zgodilo mojemu bratu, blo je pa leta 2001.

Proti koncu leta 1998 sva oba dobila položnico za prispevek k pomoči žrtvam potresa v Posočju, tako kot vsi zaposleni. Nama se je zdelo zamalo, ker so to poslali tudi študentom, ki so bili mal bolj pridni in s tem razbremenjevali stroške staršev glede študija. Tako kot midva. Seveda sva napisala ugovor oz. pritožbo, njihov odgovor pa je bil, da sva dolžna poravnati. Noben od naju ni plačal. Pa je prišlo novo leto in nekje maja sva dobila obvestilo, da nimava poravnanih davčnih obveznosti in da morava čimprej poravnat, ker bojo drugače rubili. Pa nisva jebala in minilo je še eno leto.

Brat je v tem času kupil svoj prvi avto in ko ga je želel registrirat na UE, mu je prijazna gospa za okencem dejala, da registracija ni mogoča, ker nima poravnanih obveznosti do države in mu povedala, da gre za dolg davčni glede Posočja. Ko je to plačal, je lahko avto registriral brez problema. Tko da očitno nekje to metodo uveljavlajo.

Jest pa sem še 4-krat dobil opomin z grožnjo po rubljenju, po petih letih pa sem prejel obvestilo, da so mi davčne obveznosti zastarale :rolleyes:

težko bo dokazat, kako naj bi kupec vedel, da gre za utaje. Sam sej kot pravim, če bo država zakonsko sprejela nekaj, potem pač ne boš mel šans, da se izmuzneš. Edino preko Ustavnega sodišča ali pa Evropskega sodišča za človekove pravice... kar pa ponavadi traja...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!