GLADI Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Kawaskiji so bili znižani v mesecu maju, tako da so bile cene izenačene s sivimi, saj kakor sem jest spremljal oglase, ne vem pa če se je dalo zdilat še za kaj procentov.
Tomozuki Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Temo o moji Kawi prestavljam sem, da ne bom smetil po galeriji :) A si ga v motohitu kupil??? Pritrdilno :) ko sem jaz kupovala moj motor, sem šla pogledat v motohit enega suzukija gsx-f model. ko sva ga hotla zalaufat, je takoj ugasnil in potem v naslednji uri, kolikor sva še poskušala, ni vžgal. potem je tista gospa rekla, da ni nič narobe, samo da pač ne znava. in je rekla, da bo mož prišel in on porihtal zadevo. in potem sem ji rekla, da ko ga bosta vžgala, da me naj pokliče, da pridem nazaj po gledat (ker sem pač bila v okolici). poklicala me je čez 2 dni in je rekla, da zdaj pa dela. sem se samo nasmejala in zahvalila za obvestilo in ji z veseljem povedala, da sem že tisti dan kupila drugje. in mi ni žal! Verjamem, da ti ni žal. Moj problem je bil drugje. Imel sem en dokaj nepoznan skuter in ga zaboga nisem mogel prodati, tudi, ko sem imel že smešno nizko ceno. Potem sem klical v MH in so rekli, da ga naj pripeljem in mi ga vzamejo v račun. Nagledanega sem imel Ducatija ST2 in ZR-7S (torej, mojega), ki sta bila edina motorja v mojem finančnem dosegu (pa še en Fazer MK1, ki pa mi ni bil oblikovno všeč). Za oba je pisalo, da sta v odličnem stanju in po slikah res ni bilo nič narobe. Skuterja sem se pa pravtako želel čimprej znebiti, saj sem imel težave z elektroniko in diagnosticiranje mi je šlo že pošteno na jetra, pravtako tudi servisi, na katerih niso znali ugotoviti, zakaj mi skuter ne polni akumulatorja med vožnjo, ko imam prižgane luči. No, začuda je tisti dan, ko sem ga peljal v MH delal vredu, tako, da se ne bi mogel kdo spotaknit ob to. Potem mi prodajalka pripelje ven oba motorja, oba prižge in s fotrom ugotavljava, kaj vzet. Cena je bila za oba enaka (3.600€). Ducati je imel pokvarjen display za gorivo in temperaturo olja, Kawl pa je bil cel vidno zanemarjen, vendar je vse delovalo. Ker me je pri Ducatiju to precej motilo, sem začel bolj pozorno gledat Kawo. Počena plastika na desni strani (in šarlatansko popravljena), barvani smerokazi in okvir (tudi precej amatersko, saj je barvo neslo po modri plastiki), nekaj težav z vžigom itd. "Ta motor pa ni v odličnem stanju", sem začel. "Aja, ja sej niste vprašal v kakšnem je", mi odvrne prodajalka. Očitno sploh ne gledajo, kaj vnašajo na internetno stran. V odličnem stanju (z izjemo tega polnjenja) je bil moj skuter, ki je izgledal kot iz salona. Ne vem, imam pač navado, da stvari zelo očuvam in me je pač izjemno motilo, da je ZR takšen. Potem je še foter naredil svoje, ki je rekel, da Duceta noče imeti, ker rožlja ko traktor in da Kawe so preverjeno dobre (smo imeli 2 doma). Potem je zraven prišel še prodajalec: "Dam vama zraven še 4 svečke, olje bo potrebno menjati in oljni filter, ker je motor nekaj časa stal." "Dobim kaj popusta?" sem rekel. "Ja, sej drugače brezhibno deluje, je imel opravljen servis (celo zatrdil mi je, da je sčistil fergazerje), samo vizualno je malo zanemarjen. Malo kilometrov ima, zato ne more biti nič z njim narobe (10200)." Ok, če ima servis in je potrebno samo malo barvo popravit, bom že preživel. Kupiva in greva domov. Po avtocesti stisnem po gasu in motor ne gre nikamor. 160km/h je bilo maksimalno, kar sem dobil iz njega. Pridem domov ves razpizden in bil skoraj odločen, da grem po ST2. Potem zamenjam svečke in voila, odprejo se mu nebesa :) Poženem zadevo do 210km/h in me prepriča, da ga obdržim. Drugi dan ga razstavim, vzamem zračni filter ven in.... fuj. Če skozi to diha, potem pa res dvomim o servisu. Kupim olje, oljni ter zračni filter za nadaljnih 90€ in zamenjam. Potem sem naredil okoli 800km, nakar spet motor ne gre nikamor. Odločim se, da dam plastike barvat, motor pa peljem do Šilerja in ga tam pustim, da ga naj pregleda. Po 5 tednih (ja, težave v komunikaciji in naročanju delov med serviserjem in DKS-om - mater slednjim!) dobim motor nazaj, cena servisa pa 385€! Ventili totalno razštelani. Zamenjava distančnikov, zavornega olja, čiščenje fergazerjev itd. Na rit me skoraj vrže! Motor sem torej kupil zanemarjen na zunaj in na znotraj. Torej, še ena laž prodajalca iz MH. Plastike dobim pobarvane za 80€, sedež je bil totalno znucan, zato ga dam preoblečt za 60€ in smerokazi ter neke malenkosti me pridejo še 40€. Nočem sploh računat, koliko je to sumasumarum, ker me bo spet začela glava bolet. Torej, zdaj je OK in lepo gre, vendar je rekel Šiler, da ima motor med 30 in 50.000km in še zdaleč ne 10.000, za kolikor mi je bil prodan. Škoda, da prej nisem videl, kako mora dobro ohranjen ZR izgledat. Tukaj se pojavi moja napaka. Ceno bi moral zbit za 600€, ampak kdo je vedel, da servisa ni imel, če mi je prodajalec zatrjeval, da ga je. Če bi vedel, da morajo biti kolektorji kromirani in ne sivo matirani, bi mi bilo takoj jasno, da je motor pretrpel ogromno. Eh, imam pač srečo, da vedno drek zagrabim. Familijarno. zakaj pa si sploh kupil tako razsut motor ? saj te ja menda niso z pištolo prisilili :unsure: po toči zvoniti je prepozno . Res je prepozno. Sedaj nimam kaj jokat. Upam, da bom šel samo enkrat na led. Drugače pa opis zgoraj. Ne ni bilo nobene pištole posredi. v motohitu imajo od lepo ohranjenih primerkov do podrtij. Malo moraš pač pogledat kaj kupuješ. Res je. Sranje pa je, če se ne spoznaš na kupovanje motorjev, ker te lahko takoj okoli obrnejo.
Pervy Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 (popravljeno) ne da bi ti privoščil ampak takoje ko kupuješ "ugodno". ko sem jaz mojega ZR-ja (je pa res da je naked in 99' letnik) prodajal za 3400 € (pa bi še malo spustil če bi keš kdo pokazal) je bil največji problem da je star, in ima dosti km (kakrat cca 32.000) itd. pa sem bil prvi lastnik, servisna knjižica do zadnjega poštemplana, ohranjen itd. - kupcev pa nič, razen luzerjev ki bi spravli skupaj max 2000 €. in potem gre folk kupovat iz uvoza (ker tu baje vsi napizdujemo in mamo nerealne cene), pa kupijo take podrtije, počohane in znucane (BTW moj sedež je še kot nov po več kot 40.000 km) potem pa pač majo kar majo. vsak gleda leta in kilometre, kot da se kilometri ne dajo zbit in da je 10 let v dobrih rokah boljše kot 1 leto v slabih. PS: štelanje venilov in servis te pride 100€, žmigavce in ogledala pa kupiš v louisu ne pa original. PS2: glede na to da sedaj verjetno nebi dobil niti 3000€ in da je registracija tako poceni, sem se odločil da ga obdržim tudi če kupim novega. je predober motor da bi ga za drobiž deval, služil pa bo še ohoho let. Popravljeno Junij 3, 2008. Popravil PERVY
suhi Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 (popravljeno) Z Moto Hitom je tako - ne bom tdil, da si kriv sam ali da so te nategnili oni, lahko pa trdim, da števca ne vrtijo nazaj oni 100% in da imajo mnogo motorjev v krasnem stanju, sigurno jih je pa tudi nekaj zanemarjenih - samo ne vem zakaj si se ravno za zanemarjenega odloču. Motorju se na daleč vidi ali jih ima 10000km ali pa nekajkrat tolko, sploh če je italjanski in je bil večino časa uporabljen (pa sej sedaj si se najbrž ogromno naučil a ne :naughty: ) - ma kot so napisali po toči zvoniti je prepozno, ni pa pošteno do Moto Hita, da jih vse mečeš v isti koš - odvisno je od kupcev ne od njih... ...pa pojdi pri nas do 100 (ja stotih) prodajalcev - posamič prodajalcev mislim - in si poglej kakšno bero motorjev boš dobil - verjetno bo odstotek dobrih manjši kot pa v trgovini v Krškem - pa nočem njih zagovarjat ker ne mislim da so oh in sploh fajn, samo čist največjega šrota pa tud ne furajo... ..kaj se pa seveda najde :whistle: pa lep dan še naprej ajd p.s.: no skuter si pa le prodal (če nisi tudi ti s tem koga nategnil?) :wacko: Popravljeno Junij 4, 2008. Popravil suhi
Pervy Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 no ja, taki profiji kot so (ali naj bi bli) prodajalci bi lahko sami (in verjetno so) ugotovili da motor nima ravno realnih km. je že vse lepo in prav če prodajajo naprej in se potem zgovarjajo da oni niso nazaj previjali ampak konec koncev ali so ali niso, kupiš motor v slabem stanju in z nerealnimi km in posledično kriviš tistega ki ti ga je prodal, ne tistega od katerega so ga oni kupili. glede na to da so oni verjetno vse to odkrili in temu primerno zbili ceno pri nakupu je ostalo čisti dodaten profit. za moje pojme je vrhunec površnosti da se nekdo ki ima servis ali trgovino ne potrudi motorja koliko toliko spravit v red preden ga proda, nenazadnje je njegov ugled na liniji ne pa ugled Đovanija iz padove ki je bil lastnik pred tem. ampak pri nas je vse mogoče itak vedno najdeš nekoga ki ga lahko napizdiš, če ne prvega interesenta pa stotega in če si kupil poceni se ti splača.
pek Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 Tud jest sem naročila motor pri "sivem uvozniku"... sicer še ne vem, če ga bom dobila, ampak ok... no zdej sem pa res že vsa na koncu z živci :whistle: ker povsod samo poslušam, kako neumna sem, kako mi nihče ne bo servisiral motorja, kako bom čez nekaj let od DURSa dobila ne vem kolk ene kao kazni za plačat pa to... pač sem se za nakup preko Černeta odločila zato, ker se tega motorja ki ga jaz hočem ne da dobit preko uradnega uvoznika, ker so razprodani, na lastno pest ga pa ne bi šla kupovat npr. v Italijo. Ne vem, kukr sem jest prebrala to temo se mi zdi, da prav narobe ne more it. Konc koncev bo motor nov, more imet vse papirje. Dobila bom račun na katerem bo pisal davek in vse. Tud on ti more garancijo upoštevat če pri njem kupš motor in ja kako mu lahko sploh še laufa, če bi bilo vse tako kot pravijo nekatri... aaaaa ne vem no, res ne vem. Pa še nisem ravno izkušena na tem področju in nočem na koncu izpadt ena budala. Tako da, dejte prosim tisti k ste tako kupli motor kaj napisat, lahko tudi na pm, samo da vem, kaj me čaka... Tudi, če ste lahko pri teh uvoznikih potem uveljavljali garancijo in podobno... hvala :winkiss: Za malo tolažbe;moj prijatel je pri sivem uvozniku kupil guzzi,in ga je dobil iz Nemčije.Po opravljenem nakupu je bilo kar malo panike glede servisov in garancije(famozni sivi uvozniki).Zgodilo se je tisto kar se je bal.Odpovedala je elektronika in še neki "malenkosti".Ker živimo ob meji z Italijo se je odločil,da ga pelje na servis čez mejo,ker je pač bližje.Na servisu so pregledali motor,ga poklicali po telefonu,mu povedali,v čem je problem in da so ga odpravili ter da naj pride izkati motor.VSE JE BILO POPRAVLJENO IN ZAMENJANO zastonj in brez komplikacij.Po pogovoru z serviserjem glede naših polemik o sivih uvoznikih je le ta odgovori da je motor nov in da pač velja garancija,če imaš servisno knjižico in da se da to preverit preko številk motorja. LP Pek
biker77 Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 Res je. Sranje pa je, če se ne spoznaš na kupovanje motorjev, ker te lahko takoj okoli obrnejo. a jim nisi ti nekega skuterja pustil ki tudi ni glih deloval? milo za drago al kako že? itak pa..za drugič veš.. tut sam se se že kdaj zaj..
suhi Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 (popravljeno) a jim nisi ti nekega skuterja pustil ki tudi ni glih deloval?milo za drago al kako že? itak pa..za drugič veš.. tut sam se se že kdaj zaj.. Nategni in bodi nategnen :naughty: to je lepo balkansko (beri slovensko) pravilo in kaj že pomeni SLO: "Samo Lopovi Obogatijo" Aja Pervy glede Profijev in realnih KM - najbrž tudi njim kak motor kr tak v skledo pade in potem ga pač tu kdo seveda kupi - laufu bo pa itak, k so motorji danes že pač tok kvalitetni, da panike ni - odvisno je samo še od kupca :whistle: ajd Popravljeno Junij 4, 2008. Popravil suhi
Tomozuki Objavljeno Junij 7, 2008 Opozori Objavljeno Junij 7, 2008 a jim nisi ti nekega skuterja pustil ki tudi ni glih deloval?milo za drago al kako že? itak pa..za drugič veš.. tut sam se se že kdaj zaj.. Ja itak, da sem. Imel je eno hibo in sicer, da ni polnil akumulatorja (občasno) in da armaturka ni svetila (občasno). So pa bili kilometri realni, pa tudi ohranjen je bil izjemno dobro (res brez praske). Agregat je pa deloval brez vseh težav, pa tudi na servisu je bil preden sem ga prodal (oziroma 1000km po njemu). Pomoje so bili dodatni stroški s tem skuterjem še 100€. Zmotilo me je, da se je tip zlagal. Če bi vsaj rekel, da ne ve, kako je bil motor servisiran, bi mu oprostil. Ne pa, da je bil direkt pred kolapsom, on je pa zatrjeval, da nimam druga kot olja menjat in gasa :) Nateg je bil vbistvu obojestranski (seveda ne v enaki meri), je pa res, da ga to ni kaj preveč oviralo, saj je skuter prodal po 2 dneh naprej. Ta ZR mu je pa stal v salonu sigurno nekaj mescev. Ja, sej, vzel bi kaj druga, pa ni bilo kaj druga za vzet :) Ne v tem cenovnem rangu. Razen onega prastarega Fazerja. Pa še fantje so me prepričali na forumu, da ZR je res super motor. In niso se zmotili. Če bi vsaj kupil tako delujočega, da bi bil za 5000km brez servisa :) Ne, sej ne rečem, da so vsi motorji pri MH-ju slabi. Vendar za 3.500€ verjetno pri kakšnem Pervyu dobiš precej boljše vzdrževan motor, kot pa pri njih. Sem videl nekaj lepih, vendar vsi izven mojega cenovnega dosega. In potem si pač rečeš, da psov več ne boš božal, ker te je en ugriznil. Posploševanje ni lepo, je pa nagonsko. No, sedaj sem si nekaj izkušenj kupil glede kupovanja rabljenih motorjev :) Celo življenje se učimo... samo nekatere šole so dražje od drugih :trance_33_sleep:
GLADI Objavljeno Junij 7, 2008 Opozori Objavljeno Junij 7, 2008 (popravljeno) Jaz sem si to šolo kupil že pred leti z nakupom starega avtomobila.Na pogled še ne tako slab drugo pa katastrofa. Sedaj kupujem motor veliko gledam in razmišljam.Mislil sem že letos kaj kupit naprimer Keewaya 250 a je kitajec-so odsvetovali.Druga možnost je bila Aquila GV 250 ta bi zaradi cene prišla v poštev drugo leto.Problem jih ni za dobit .Vsaj pri nas ne. No tudi to so odsvetovali premal moči za dva težka. Tretja možnost pa je Aquila gv 650 in ali Kawasaki VN900. Mislim da bo Kawasaki.Sam bo treba počakat na leto 2010 takrat bo denar. Za starega bi blo a osel gre sam enkrat na led.Ne rečem ,da so vsi stari slabi, je zlo veliko lepih dobrih in z malo kilometri.A za take moraš imeti srečo.Ko ga najdeš je ponavadi zlo drag.Sem primerjal cene in gledal na avto oglasniku npr:kawa 2006-2007 6200-6400€ Novi pa nekje 7039 v akciji pa še majn in še dveletno garancijo ma. Popravljeno Junij 7, 2008. Popravil GLADI
Tomozuki Objavljeno Junij 8, 2008 Opozori Objavljeno Junij 8, 2008 Foter ima podobno nesrečno roko kot jaz :) Enkrat je pri uvozniku kupil Mondea, ki je odzunaj izgledal res izjemno dobro ohranjen, podvozje pa je imel premaknjeno, da se je bilo že nevarno peljat z njim. No, potem so nam povedali na servisu, da je avto najverjetneje bil skotan. Na zunaj pa je bil tako lep, ker je bil prebarvan. Če kupuješ čoperja ti vsekakor priporočam VN-a. Ali novega ali starega. Motor je trpežen še pa še.
Jure Objavljeno Junij 8, 2008 Opozori Objavljeno Junij 8, 2008 Tu se niti ne gre za srečno/nesrečno roko ampak bolj za oko poznavalca in laika.. Jaz sem med gimnazijo (in tudi že na faksu) občasno delal pri enem mehaniku, avtokleparju in ličarju, kasneje pa tudi samostojno poprijel malce v tej smeri za hobi, tako da imam za sabo že kar nekaj projektov in mislim, da bi mi težko kdo prodal prebarvan in popravljen avto, brez da bi opazil, da se je nekaj dogajalo. Enostavno so malenkosti na katere moraš bit pozoren in takoj vidiš koliko je ura. In če je kaj sumljivega, se pač zmeniš, da gre avto najprej na dvigalo in se potem dokonča nakup, če ima prodajalec čisto vest ne bo imel problema s tem, ker nima nobenih stroškov, kupca pa tudi ne bo konec če reskira 50 eur, da mu najbližji mehanik dvigne avto. Vsekakor pa je pri kupovanju rabljenih avtomobilov in motorjev zelo pametno imet sabo nekoga, ki se na te zadeve spozna. Če si vzameš malo časa in vozilo dobro pregledaš te težko nategnejo, razen pač za zadeve, ki niso vidne, realni kilometri, ipd..
FazerMan Objavljeno Junij 8, 2008 Opozori Objavljeno Junij 8, 2008 Osebno sem imel izkušnjo z dečkotom, ki je iz italije uvozil motor baje je bil od njegovga bratranca iz italije. Motor je mel nižjo ceno od ostalih na oglasu. Mi je pa po telefonu povedal da je motor odlično ohranjen, vendar da je sprednja luč poknjena ( luknja 1cm x 1cm ), to bi naj nastalo od kamenja ko se je peljal za tovornjakom. Ko prispem na ogled res najprej pogledam sprednjo luč in res ni bila poknjena več kot mi je prvotno rekel. Seveda motor dobro pregledam če ni imel za sabo kakšnega padca, sam nisem opazil nobene napake. Z mano pa je odšel na ogled še znanec ki se spozna na avtomobile in motorje ima tudi kleparsko in ličarsko delavnico. Tudi on si je motor dobro ogledal čez nekaj minut pa je lastniku samo povedal kje je bil paden in popravljen. Lastnik je samo obnemel in ni nič več rekel, razn tega da še v kratkem pride nekdo motor pogledat. Ta znanec je napako opazil na barvi rušta ki je bila kovinska z bleščicami, druga stran pa je bila pobarvana z navadno barvo brez bleščic ( nevem kako se reče tej barvi ), pa tudi na keslu so bili vidni risu zaradi usedanja materiala po barvanju. Tako da to so res zelo male malenkosti, ki jih sam seveda nisem opazil pa tudi če bi videl te skoraj nevidne rise na tanku nebi posumil na nič neobičajnega. Tako da je res dobro imeti s sabo kakšnega, ki se spozna na zadevo. Drugače pa menim da je bolje kupit PODRSAN motor, kot pa podrsanga in nahitro popravljenga, ker je s tem narjeno več škode kot koristi za kupca.LP
GLADI Objavljeno Junij 8, 2008 Opozori Objavljeno Junij 8, 2008 Res je fino je imet nekoga zraven,pa tudi če se ne spozna veliko na ličenje in kleparijo.Ko gremo motor kupovat se van zaljubimo na prvi pogled kot v žensko tako da drugih stvari sploh ne vidimoin ne gledamo.to je ja to je pravi motor vauuuu kakoje lep.Tako razmišljamo.Po nekaj kilometrih in čez nekaj časa se pa tolčemo po betici.
Elvirca Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Pozdravljeni! Glede sivega uvoza motornih koles si prosim preberite ta dopis, ki je bil izdan 30.06.2008. To sem dobil iz DURS-a po mailu. PAZITE PRI NAKUPU MOTORJA!!!! http://www.durs.gov.si/fileadmin/durs.gov....e_30_6_2008.pdf obvestilo__motorna_vozila_zavarovanje_30_6_2008.pdf
k0ci Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 heh, super stvar tisti link, vendar :hmm: kdaj je davek od nekega motornega vozila odveden, takrat ko je pripeljan v državo ali takrat ko kupec plača kupnino in se od njegovega denarja odvede davek :hmm: mislim da slednje, torej tudi če ti pred nakupom vpišeš VIN v iskalnik, vozilo nikakor ne more biti v registru, saj DURS sploh ne ve da je vozilo v državi...če se motim me popravite
Elvirca Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 heh, super stvar tisti link, vendar :hmm: kdaj je davek od nekega motornega vozila odveden, takrat ko je pripeljan v državo ali takrat ko kupec plača kupnino in se od njegovega denarja odvede davek :hmm: mislim da slednje, torej tudi če ti pred nakupom vpišeš VIN v iskalnik, vozilo nikakor ne more biti v registru, saj DURS sploh ne ve da je vozilo v državi...če se motim me popravite Davek na motorna vozila (DMV) bi moral biti odveden takrat, ko je avto pripeljan v državo. Primer: ko podjetje pripelje avto iz Nemčije, ga v Nemčiji odjavi. Potem pa ga pri nas homologira in prijavi, ter plača davek. Je pa tudo to res, da se da avto registrirati tudi brez plačila davka (DMV) "t.i.slamnate firme". In tu je ravno ta problem. V tem registru so vpisani avti, ki so samo zarubljeni ali zastavljeni. Sem klical na AJPES.
Fritz Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Davek na motorna vozila (DMV) bi moral biti odveden takrat, ko je avto pripeljan v državo. Primer: ko podjetje pripelje avto iz Nemčije, ga v Nemčiji odjavi. Potem pa ga pri nas homologira in prijavi, ter plača davek. Je pa tudo to res, da se da avto registrirati tudi brez plačila davka (DMV) "t.i.slamnate firme". In tu je ravno ta problem. V tem registru so vpisani avti, ki so samo zarubljeni ali zastavljeni. Sem klical na AJPES. Kdaj in kako se plača DDV je v tej temi že nekdo napisal (če se dobro spomnim, je to bil Pervy). Na DURS-u so res neverjetni. Stručkoti pogruntajo goljufa in napišejo v neki obskurni register, da so vozila, ki jih ta prodaja, blokirana. Da bi ta vozila dejansko zasegli in mu onemogočili, da bi v težave zvlekel še morebitnega kupca, pa niti ne pomislijo. In zdaj me zanima, ali kupec takšnega vozila lahko registrira to vozilo oz. ali ga že pri tem postopku zavrnejo, ko in če ugotovijo, da je vozilo vpisano v prej omenjeni register?
RSTDRIVER Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 eni očitno lahko dobijo papirje brez, da bi plačali DMV (ne DDV). ker so v osnovi nad običajnimi smrtniki, je tudi prav, da DMV plača navadni smrtnik. tako jaz razumem naše dacarja.... zakaj? kolega je pred kratkim pripeljal kombi iz nemčije in dokler ni bil dmv na računu dacarjev poravnan ni mogel storiti ničesar....
Hornet Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 To se zdaj menite o novih motorjih ali rabljenih? Kolikor vem davka ni treba plačati v primeru rabljenega motorja (7000km).
biker77 Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 To se zdaj menite o novih motorjih ali rabljenih? Kolikor vem davka ni treba plačati v primeru rabljenega motorja (7000km). niso kilometri pomembni..rabljen je rabljen..se pravi registriran že v tujini..in s tem plačani davki.. za rabljeno motorno kolo pri nas ne plačaš nič pri uvozu.. za avto pa dmv
Strominator Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Pozdravljeni, po mnogih tehtanjih se nagibam k nakupu V Strom 1000 ali 650. Ampak se vseeno me malo mika Honda CBF 600 SA. Vem, da sta razlicna motorja, pa vseeno. Gledam po netu in me zanima.... ali je resnicno mogoce, da je MotoIGL toliko cenejši od AS Domžal, ki je uraden dobavitelj motorjev Honda v Sloveniji? Primerjava: Honda CBF 600 S ABS Moto IGL . . . . . . . . . . . AS Domžale 6.798 € . . . . . . . . . . . . 7.490 € Razlika je 10% (~700 €). Za to razliko imam povrnjene potne stroške iz poljubnega konca Slovenije, pa še čelado + jakno si lahko kupim. Kaj menite torej o prodajalcu MotoIGL? Torej kje bi lahko kupil poceni: V strom 1000 (650) + ABS ali CBF 600 S + ABS Naj se vreme izboljša, da bo spet vožnja užitek :) lp
casper7 Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Moto IGL je sivi uvoznik, kako kaj in zakaj pa tema ze obstaja.......
bica Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Sam, da te potem nebo davcna lovila, ce je placan ddv.
RSTDRIVER Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Sam, da te potem nebo davcna lovila, ce je placan ddv. dmv :headbang:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se