Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

no prej si pisal o navadnih rez.delih(blinkerjih ipd.) in ne o garanciji, kot zdaj .)

no smo razjasnili :)

:? zdej pa men ni jasno, kteri so navadni rezervni deli in uni drugi??? :?

Objavljeno

350.000sit,delta team krško :naughty: :BUA:

"zasluži" ni prava beseda.

RVC je morda 200.000, z odštetimi fiksnimi stroški pa ostane kakih 20 do 30 tisočakov.

Objavljeno

Koliko šele izdelovalec "zasluži" - notir potegne nekaj pleha in plastike, vun pa da motor, ki se pol prodaja za 2-3 milijone!

smotano

upam, da ste zgoraj vsi prepoznali cinizem ;)

Objavljeno

Čudno potem, da tudi ostali ne uvažajo na lastno pest, za cca. 200k sit mo motociklu bi se jim sigurno splačalo.

Daj se malo spusti na realna tla ... sem bil 10 let v moto branži in sem še sedaj pa mi gre kar na ... :SS ko poslušam ... pardon berem take izjave kot je tvoja.

Če si že tako pameten si pa pojdi kupit motor sam v tujino in prišparaj še teh 200.000,- sit ...???

Pa kva se zdej teb falus uziguje. Vprašal sem samo zakaj ostali (sedaj pooblašeni prodajalci) ne začnejo sami uvažati motorjev, ki bi jih lahko potem nam prodajali po znižani ceni tako kot recimo sivi uvozniki. Ne pa da jih uvažajo preko npr. Delta teama ki si jemlje to razliko. In nikjer nisem pisal da bi motor uvažal sam, zato, da bi prihranil 220k sit. Se nisva čisto razumela.

Kolko je pa že magistrov postalo na tej temi??? al pa mogoče je že kter doktor?? :angry2: :angry2:

Skoraj vse sm prebral, pa še zmer ne vem kakšno je javno (forumsko) mnenje o sivih uvoznikih.

Točno tako. In zato sem tudi jaz vprašal.

Objavljeno

Pa kva se zdej teb falus uziguje. Vprašal sem samo zakaj ostali (sedaj pooblašeni prodajalci) ne začnejo sami uvažati motorjev, ki bi jih lahko potem nam prodajali po znižani ceni tako kot recimo sivi uvozniki. Ne pa da jih uvažajo preko npr. Delta teama ki si jemlje to razliko. In nikjer nisem pisal da bi motor uvažal sam, zato, da bi prihranil 220k sit. Se nisva čisto razumela.

Izdelava in prodaja motorjev ni kmečki turizem, ki bi pač zaklal prasca in direkt šnicle na mizo za goste... zraven je še marketinška in tehnična maišnerija, dokumentacije, garancije itd... in vse to za seboj potegne neko organizacijsko strukturo, da lahk ovsi udeleženi normalno živijo in seveda tudi normalno zaslužijo s svojo vpletenostjo v ta podvig... sivi uvozniki gredo mimo mnogih teh struktur predvsem za hitri zaslužek...

Mislim, da bo Delta Team čez 10 let še zmer tako velik, sivi uvozniki od danes pa bodo takrat bogvekje ... odvisno, al bojo uspešno služili, ali ne ...

Objavljeno

Samo do zdej pa res že niste nč pametnga povedal tuki gor!!!

Evo bom postavil eno konkretno vprašanje, zdej če jst kupim kawasakija zx-6r pri motoiglu tm na Igu, kjer sem si ga že ogledal in vse, mi je povedal da ga je pripeljal iz Italije.

Rekel mi je, da ima servisno knjižico štempljano in dobim vse račune, kjer se vidi da je DDV plačan, mi je še zagotovil, da ga greva lahko skupaj registrirat. On tudi nekaj popravlja motorje vendar mi je predaleč hodit k njemu na servis pa še pooblaščen ni.

Zdaj mi pa povejte zakaj mi ga recimo Panigaz ali pa Mikmehanik ali pa A-Cosmos ali pa Dks v Mariboru ne bi hoteli popravljati motorja in delati rednih servisov, ki jih bom seveda plačal??? To so nekateri napisali!!!

In pa zakaj mi te serviserji ne bi uveljavljali garancije???? Tukaj me zanima kako je to mogoče???

Moj kolega je kupil v Nemčiji avto star 3 mesece in mu pri nas uveljavljajo vsa garancijska popravila in redno mu ga serviserajo ter štempljajo servisno knjižico.

Kako si lahko sploh kateri serviser privošči in reče: "ne ne bom ti naredil servisa, ker ga nisi kupil v SLO!!!"

Halo pa kaj je z njimi???

Objavljeno

Glede garncije in servisov pri motorjih ki so jih pripeljali sivi uvozniki je takole:servis in razna popravila ti bo naredil vsak pooblaščen serviser z veseljem.Garancija se pa ne prizna v primeru da ti sivi uvoznik ni uredil euro service garancijske knjižice.Če ta knjižica oz.kartica je,potem tudi z uveljavljanjem garancije ne bo noben problem. Vse napisano velja za Yamahine motocikle.Za ostale pač ne vem.

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Samo do zdej pa res že niste nč pametnga povedal tuki gor!!!

Evo bom postavil eno konkretno vprašanje, zdej če jst kupim kawasakija zx-6r pri motoiglu tm na Igu, kjer sem si ga že ogledal in vse, mi je povedal da ga je pripeljal iz Italije.

Rekel mi je, da ima servisno knjižico štempljano in dobim vse račune, kjer se vidi da je DDV plačan, mi je še zagotovil, da ga greva lahko skupaj registrirat. On tudi nekaj popravlja motorje vendar mi je predaleč hodit k njemu na servis pa še pooblaščen ni.

Zdaj mi pa povejte zakaj mi ga recimo Panigaz ali pa Mikmehanik ali pa A-Cosmos ali pa Dks v Mariboru ne bi hoteli popravljati motorja in delati rednih servisov, ki jih bom seveda plačal??? To so nekateri napisali!!!

In pa zakaj mi te serviserji ne bi uveljavljali garancije???? Tukaj me zanima kako je to mogoče???

Moj kolega je kupil v Nemčiji avto star 3 mesece in mu pri nas uveljavljajo vsa garancijska popravila in redno mu ga serviserajo ter štempljajo servisno knjižico.

Kako si lahko sploh kateri serviser privošči in reče: "ne ne bom ti naredil servisa, ker ga nisi kupil v SLO!!!"

Halo pa kaj je z njimi???

sem 100% da bo ti vsak delal servis. Se pa poraja vprašanje, če bo kaj narobe, če bo hotel upoštevati garancijo. Sam sicer nevem, kako je s tem, ker vse kar vem glede teh sivih uvoznikov je to, kar sem prebral v tej temi in to je nič :P

v tvojem primeru gre za čist nov motor??

Popravljeno . Popravil Ventil
Objavljeno (popravljeno)

Ja js sm gledal čisto novo kawasaki ninjo zx-6r in me zanima zakaj ne bi hoteli priznati garancije saj jo morajo po celi EU, kaj pa če grem v grčijo na morje ali pa v avstrijo in španijo pa se mi kaj pokvari, saj mi tam morajo tudi na garancijo popravit vse kar je narobe tovarniškega???

Popravljeno . Popravil AUDI21
Objavljeno

Če bi se sedaj odločal, bi kupoval pri tistem, ki ponuja največ za najmanj denarja upoštevaje vse možne posledice in probleme.

Pri komu bi torej kupil; pri sivem uvozniku ali uradnem?

Objavljeno

Ja js sm gledal čisto novo kawasaki ninjo zx-6r in me zanima zakaj ne bi hoteli priznati garancije saj jo morajo po celi EU, kaj pa če grem v grčijo na morje ali pa v avstrijo in španijo pa se mi kaj pokvari, saj mi tam morajo tudi na garancijo popravit vse kar je narobe tovarniškega???

garancija mora bit baje aktivirana(karkoli to pomeni), včasih menda ni :BUA: sam sem kupil kawo pri iglu in sem preveril na uradnem servisu ali je "aktivirana" in JE! tudi drugače z iglom nisem meu problemov!

lp 6

Objavljeno

Pri komu bi torej kupil; pri sivem uvozniku ali uradnem?

Nimam nobenih zadržkov do sivega uvoznika, če je vse legalno pošlihtano in je garancija OK. Saj sem takoreči pri takšnem kupil sedanji moped. Če pa uradni uvozniki samo 40kSIT po prodanem motorju zaslužijo pa zaradi tega ne bodo propadli.

Objavljeno

torej spoštovani bajkerji in tisti ki bi to radi bili.... B)

Vse smo že napisal in prebral.... sam nekaj me še zanima, pa me tud ne bi smelo preveč zanimat. :hmm: :hmm: pa vseeno.... Zakaj je v tujini moped cenejši 200k, al kolko že. :? :?

Pravite da je davek plačan, marža plačana, prevoz plačan, moped plačan... vse plačano sam še registracija in bencin in gasaaa. :yea1: Da je to marža, po nekaterih izjavah ne bi verjel, ker so napisal da pr motorju zaslužijo samo 30-40k Kje je pa ostaluh 160k :? :? A ni ista nabavna cena mopeda za Italjane al pa Slovence?? Al Japonci nam Slovencem, že v štartu zaračunajo 200k več???? :wacko: :? :? :cry:

:D Sam vprašam, ker mogoče bom pa tud jaz kdaj nov moped spet vozu. :yea1:

Objavljeno

Zdaj mi pa povejte zakaj mi ga recimo Panigaz ali pa Mikmehanik ali pa A-Cosmos ali pa Dks v Mariboru ne bi hoteli popravljati motorja in delati rednih servisov, ki jih bom seveda plačal??? To so nekateri napisali!!!

In pa zakaj mi te serviserji ne bi uveljavljali garancije???? Tukaj me zanima kako je to mogoče???

Kako si lahko sploh kateri serviser privošči in reče: "ne ne bom ti naredil servisa, ker ga nisi kupil v SLO!!!"

Halo pa kaj je z njimi???

To da ti eden od naštetih ali še katerih drugih serviserjev ne bi hotel popravljati motorja oziroma servisirati motorja mislim da ni rekel nihče direktno. To je dejansko čista norija. Mogoče te bo serviser s svojimi uslugami in odnosom mogoče le pridobil na svojo stran in boš mogoče naslednjič kupil motor pri njemu. Če pa bo imel do tebe ignorantski odnos pa tja sigurno ne boš več zahajal.

Objavljeno

Glede garncije in servisov pri motorjih ki so jih pripeljali sivi uvozniki je takole:servis in razna popravila ti bo naredil vsak pooblaščen serviser z veseljem.Garancija se pa ne prizna v primeru da ti sivi uvoznik ni uredil euro service garancijske knjižice.Če ta knjižica oz.kartica je,potem tudi z uveljavljanjem garancije ne bo noben problem. Vse napisano velja za Yamahine motocikle.Za ostale pač ne vem.

Lp

V enem prejšnjem postu sem omenil, da lahko uradnim prodajalcem pomagaja proizvajalci sami ... to se zlahko najprej uredi z garancijami ... zakaj.

Kot pooblaščen prodajalec ima večina internetno povezavo z matično firmo in lahko povračilo zahteva direktno, pri sivih uvoznikih, pa morajo le ti garancije uveljavljat preko druge roke oziroma preko uradnega zastopnika pri katerem je bil kupljen motor in tu je vprašenje kako ima to kdo urejeno.

Obstaja pa še varovalka, saj se v današnjem času ačunalništva vsa prodaja kakor tudi opravljeni servisi pri večini motornih znamk vodi v matični bazi podatkov, kjer je pooblaščencem razvidno vse, kaj se je z motorjem dogajalo in tudi datum in ime kupca bi moral biti vpisan.

Kar se tiče euro garancij, proizvajalci v dogovoru z uradnimi prodajalci že razpravljajo, da evro garancija ne bo veljala, če je motor prodan izven države uradnega prodajalca.

Objavljeno

EU je še zmeraj predvsem gospodarsko združenje in skozi to ter posledično odprtjem ogromnega trga smo prišli tudi do takšnih možnosti.

Država bo svoje izterjala in se je dobro prepričati, če je po tej plati vse urejeno. V izogib problemom.

Države EU se počasi učijo na in razglabljajo kako naredit red glede neplačanih davkov. Govorim o prodaji novih motornih koles.

Če pripelješ cross motor iz avstrije, plačaš v avstriji neto ceno, čez mejo se pelješ kot da se ni nič zgodilo ... motorja ne registriraš saj ga ne moreš ( ni homologiran ) in tudi DDV se ne plača !

Če kupiš moto, ki zapade registraciji prav tako plačaš neto ceno, vendar moraš pri registraciji pokazat da si plačal DV, drugače registracija ni možna.

Zadnji dogovor med avstrijo in slovenijo je, da si bosta medsebojno pošiljala poročila o vseh prodanih motorjih izven države in tako te bodo lahko dacarji na domačem pragu vprašali .. kaj pa DDV ste plačali ?

Nekatere firme so se tega drugače ... naredile velik posel in se zaprle ! Če firma ne bo obstajala in kljub napisanemu na računu da je DDV plačan ( v resnici pa ni ) bodo po zadnjih podatkih iskali končne uporabnike ... tu obstaja evidenca, pri kruhu in mleku se pa nevodi ! Koliko je to upravičeno mi ni najbolj jasno in tudi ne logično, saj kot je napisal ventil na računu to piše in naloga kupca ni igranje inšpektorja !

EU je še zmeraj predvsem gospodarsko združenje in skozi to ter posledično odprtjem ogromnega trga smo prišli tudi do takšnih možnosti.

Jasno je, da uradnim zastopnikom in dilerjem po Sloveniji to ni všeč a tako pač je.

Trg je odprt ... zelo odprt in močni zastopniki kot je to Delta Team in AS Domžale našo malo Slovenijo dobro pokrivata kot največja pooblaščena prodajalca saj je z vstopom v EU pravo zastopništvo ugasnilo in vsak, ki je dovolj sposoben bi se lahko pogajal za njegovo mesto. Ker sta prevelik zalogaj se z njimi nekateri bojujejo na svoj način ... s sivim uvozom.

Spomnite se tudi, da ti je pri morebitnem lastnem uvozu moral homologacijo izpolniti in izpisati generalni uvoznik, zdaj pa lahko z ustreznim COC dokumentom opravi homologacijo vsak sam.

Koliko kdo zasluži je stvar vsakega posameznika in dejansko kupca to ne zanima in pika ! Pogoji poslovanja pa se vrtijo v zelo mešanem krogu v glavnem odvisnem od $$$.

Objavljeno

torej spoštovani bajkerji in tisti ki bi to radi bili.... B)

Vse smo že napisal in prebral.... sam nekaj me še zanima, pa me tud ne bi smelo preveč zanimat. :hmm: :hmm: pa vseeno.... Zakaj je v tujini moped cenejši 200k, al kolko že. :? :?

Pravite da je davek plačan, marža plačana, prevoz plačan, moped plačan... vse plačano sam še registracija in bencin in gasaaa. :yea1: Da je to marža, po nekaterih izjavah ne bi verjel, ker so napisal da pr motorju zaslužijo samo 30-40k Kje je pa ostaluh 160k :? :? A ni ista nabavna cena mopeda za Italjane al pa Slovence?? Al Japonci nam Slovencem, že v štartu zaračunajo 200k več???? :wacko: :? :? :cry:

:D Sam vprašam, ker mogoče bom pa tud jaz kdaj nov moped spet vozu. :yea1:

Samo mimogrede ... vsekakor je važno tudi koliko kupiš ... količinski popust ? Celotna Slovenija ima nekaj več registriranih motornih koles kot samo mesto Graz v Avstriji ... pa tudi vseh glav je vsaj 4 krat več kot v Sloveniji ... pa za kakšen € ali dva imajo tudi boljši standard in vse to se tudi odraža koliko kaj stane že na samem začetku ... vsekakor pa tako velike razlike nikakor ni.

Pa še nekaj ... pri prodaji v tujino se vsi slečejo do golega, saj so prepričani, da se stranka k njim ne bo več vrnila in z njo ne bo sitnosti ... mogoče pride spet po nov motor ? Pa so namesto 1 prodali že 2 motorja in tako postali še večji kupec.

Tako ... sedaj bom pa ... :xx: :xx: :xx: ... :hmm: ... da v tej temi ne bomo našli skupnega jezika oziroma skupnega mnenja.

Hočem povedati, da ima vsaka stran dve medalji, vsak se naj odloči zase, tudi riti so različno polne. Vsak ima svojo glavo in mislim, da včasih manjka realnosti ... moje mnenje ... pravzaprav pokrijmo se toliko, kolio veliko pokrivalo imamo ... in če ti gleda kaj ven, se ni dobro jezit na druge.

Želim vam lepo vreme in veliko varnih kilometrov. :OK:

Objavljeno

Menim, da je Ike "ma ama vse" povedal kaj, kako in po čem se je zgodil in ugasnil fenomen sivih uvoznikov (razen enega, ki je očitno profesionalec in oglašuje tudi na Motosvetu). :OK:

Edino, kar sam lahko strokovno pripomnim je komentar na tole: "Kar se tiče euro garancij, proizvajalci v dogovoru z uradnimi prodajalci že razpravljajo, da evro garancija ne bo veljala, če je motor prodan izven države uradnega prodajalca."

Če bodo tole uvedli, bo padlo na evropskem sodišču v Strassburgu, ker je v nasprotju z ustanovno listino EU (81. in 82. člen EU Treaty). Katerakoli fizična oseba zadevo lahko tja zašpeca in odločba tega sodišča postane judikat (ergo: velja za vse primere). Da pojasnim - pravo EU ni pravo nemškega tipa, ampak anglosksonskega, kar pomeni, da je treba brat odločbe evropskega sodišča, ki so nad vsemi drugimi predpisi (zakonov EU pravzaprav ne pozna). Le z uveljavljanjem odločb bo hudič, ker presega domet večine "pravnih poznavalcev", kaj šele uradnikov.

In kolikor poznam domačo davkarijo (basni lahko pišem o inšpekcijskih pregledih), bodo poskušali neplačani DDV izterjati od lastnikov vozil. Upam, da bo, če se bo to res dogajalo, zadeva prišla do Simiča in Širclja, ki sta bila še ne dolgo nazaj davčna svetovalca.

Vaš Čečo

Objavljeno

Edino, kar sam lahko strokovno pripomnim je komentar na tole: "Kar se tiče euro garancij, proizvajalci v dogovoru z uradnimi prodajalci že razpravljajo, da evro garancija ne bo veljala, če je motor prodan izven države uradnega prodajalca."

Mi se pa dogovorimo, da recimo eno leto ne bo nihce kupil novega avta ali motorja (saj eno leto lahko vsak zdrzi se s starim) pri uradnem zastopniku, ce mislijo ustvarjati monopol.

Objavljeno

Mi se pa dogovorimo, da recimo eno leto ne bo nihce kupil novega avta ali motorja (saj eno leto lahko vsak zdrzi se s starim) pri uradnem zastopniku, ce mislijo ustvarjati monopol.

Hudič je v detajlih - recimo ta množina... Dvomim, da bo obsegala kaj več kot 10 ljudi :)

Objavljeno

Ike, info s prve roke; marža sivega uvoznika okoli 150K SIT na SS motor ala najnovejša honda/suza. :nono: samo 50KSIT + stroški prevoza in telefona.

;)

Objavljeno

Hudič je v detajlih - recimo ta množina... Dvomim, da bo obsegala kaj več kot 10 ljudi :)

Ja, ja, dons je tezko zbrat ljudi za kako ukrepanje. Glede dogovorov med proizvajalci in uvozniki bo pa najbrz imel prav ceco. Nov davek na avte in motorje, ki se nam obeta, bi pa znal kar krepko zmanjsati prodajo novih vozil.

Objavljeno

zmankalo odgovorov.

Zdej pa vse vemo..... celo tolko, da sploh ne vem, če kaj vem. :? :? :slap:

A mislte, da bodo zdaj naši generalni uvozniki zajebal Italjane pa Nemce pa ne vem koga še in bojo prodajal motorje še 200k ceneje kot oni :? :? :? :whistle: :whistle: :whistle:

To se bi nam smejalo :kva2: . :lol1: :kva2: :lol1: :kva2: :lol1:

Zgleda, da sm malo :zzz: , zdej pa :whistle:

Lep dan... :yea1: :yea1: :yea1:

Objavljeno

Sicer bodo pa tudi proizvajalci in zagovorniki pooblaščenih trgovcem morali nekaj naredit, da bodo zaščitili svoja stališča in poglede. In ponekod se nekaj že dogaja.

Koncern VW je že nekaj storil in je potem, ko so Avstrijci in Nemci na veliko kupovali njihove avtomobile v Italiji, kjer so bili cenejši, uradnim trgovcem v Italiji prepovedal, da prodajajo avtomobile Nemcem in Avstrijcem.

Posledica:

Kazen za koncern VW v višini nekaj deset (ali celo nekaj sto) milijonov €.

Posledica:

VW je zvišal netto cene v Italiji, tako, da se t.i. sivi uvoz ni več izplačal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!