Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

VW je zvišal netto cene v Italiji, tako, da se t.i. sivi uvoz ni več izplačal.

In vsi so bili poslej ful na boljšem...

Objavljeno (popravljeno)

Koncern VW je že nekaj storil in je potem, ko so Avstrijci in Nemci na veliko kupovali njihove avtomobile v Italiji, kjer so bili cenejši, uradnim trgovcem v Italiji prepovedal, da prodajajo avtomobile Nemcem in Avstrijcem.

Posledica:

Kazen za koncern VW v višini nekaj deset (ali celo nekaj sto) milijonov €.

Posledica:

VW je zvišal netto cene v Italiji, tako, da se t.i. sivi uvoz ni več izplačal.

Zmagovalna poteza. Verjetno zdaj tudi Italjani kupujejo manj VWjev. Pa tudi Avstrijci in Nemci, ki bi si VW-ja omislili po italjanski ceni bodo sedaj (morda, verjetno, ... ) kupili kaj drugega. :rolleyes:

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Vse lepo in prav s temi sivimi uvozniki. Če bi blo tko enostavno vse skupaj potem je brez veze da imamo pooblaščene prodajalce in servise. Naj se vsi ukvarjajo z sivim uvozom pa bodo vsi zadovoljni, tako kupci kot prodajalci. Vsi bomo služili, na servis bomo pa motorje v Nemčijo vozili ane!! Nekdo pa mora postavit servis, imeti rezervene dele itd. To zahteva tudi tovarna, ne pa da vsak kekec ki ima 5 minut časa odpre v "štali oz. hlevu" servis in prodajo vseh motorjev od A do Ž. Ni vse tako enaostavno kot se nekaterim zdi vsak brca malo po svoje...

Lp

Objavljeno

Zmagovalna poteza. Verjetno zdaj tudi Italjani kupujejo manj VWjev. Pa tudi Avstrijci in Nemci, ki bi si VW-ja omislili po italjanski ceni bodo sedaj (morda, verjetno, ... ) kupili kaj drugega. :rolleyes:

D.

druga opcija je pa? DA vs ikupujejo v Italiji in da fabrka premalo zasluži od zastavljene računice?

ehh. .. sej vsi vemo, v kakem dreku je VW ... sploh zarad goljufov 5

Objavljeno

Večje število prodanih motorjev = več servisov, več rezervnih delov, več...

Zdaj ne vidim zakaj bi naj sivi uvozniki tako škodovali proizvajalcem in prodajalcem. To prinaša večji trg. Tako kot lahko v časopisih beremo angleške, nemške, madžarske in italijanske teste motorjev. Saj je motor kupljen v Nemčiji takorekoč "naš" - United States of Europe.

Objavljeno

fevdi morajo obstajat da je mir - :)

Objavljeno

druga opcija je pa? DA vs ikupujejo v Italiji in da fabrka premalo zasluži od zastavljene računice?

ehh. .. sej vsi vemo, v kakem dreku je VW ... sploh zarad goljufov 5

Kaj v Italiji jih prodajajo pod ekonomsko ceno? I don't think so.

D.

Objavljeno

Ne vem, kaj bi bilo narobe s tem, da nekdo igra po svojih pravilih, ce so v okviru dovoljenega. Ce je to bolj ugodno za nas, kupce, smo lahko samo veseli. Ne vem, cemu tudi izraz sivi uvozniki. Sivo je sinonim za nelegalno. Ne vem, kaj je tu nelegalnega. Ce je, kakor pisejo poznavalci, napisano crno na belem, da je davek placan in lahko motor dejansko tudi registriras, potem je OK. Ne verjamem, da je mozno davek izterjati od koncnega kupca, ki je od pravne osebe prejel racun v dobri veri, da je vse v redu. V taksnem primeru lahko sledi individualna tozba zoper Slovenijo na Evropskem sodiscu za cl. pravice v Strassbourgu (Ceco, malo te moram dopolniti). Ne verjamem, da se bodo drzave oz. koncerni in uradni zastopniki karkoli dogovarjali mimo evropskega pravnega reda (acquis comunitaire). V tem primeru lahko sledi tozba na Sodiscu Evropskih skupnosti v Luksemburgu.

Tukaj lahko potegnemo korelacijo z mobilno telefonijo GSM cca 10 let nazaj. Dokler smo lahko kupovali aparate samo preko Mobitela, so bili pregresno dragi (precenjeni v iber), potem so se nasle firme a la Big Bang in Avtophone, ki so si upale to krsiti (kljub raznim groznjam, da tako kupljeni aparati niso dobri, da je to nelegalno, groznje s tozbami...). Verjetno k temu sovpada tudi prihod Simobila itd.. Danes se le malokdo se tega spomni in si tezko predstavljamo, da ne bi mogli kupiti aparata v drugih drzavah, ga uvoziti itd.. Je pa res, da je to prisililo mobilne operaterje k drugacnemu pristopu in zdaj tezko dobis enak aparat ceneje drugje, kot v akciji (kjer te ustrezno vezejo z aneksi). Meni osebno npr. niti na misel vec ne pride, da bi sel ponovno po GSM aparat v Palmanovo.

Ti, zgoraj omenjeni aneksi seveda pri prodaji motorjev ne pridejo direktno v postev, si bo pa treba izmisliti kaj drugega - pac, da bo biznis se naprej cvetel, da bomo kupci zadovoljno kupovali nove motorine preko slovenskih uradnih zastopnikov. Seveda ceneje, kot drugje. Ce ne, pa jih bomo pac kupovali drugje. Sivi, oranzni ali sivkasto-kodrlajsasti uvoz, BTK :grim .

No ja, morda pa bodo zdaj, ko je e-uprava v polnem zamahu, razsirili se na EU in bos lahko registriral svoj motor kar v Bruslju ali pa iz cyber cafeja med dopustom na Malti (pa ne na tisti za na plato od hise :lol1: )

Sicer pa jaz trenutno nimam teh problemov, ne kupujem - motor prodajam in to s placanim davkom, he, he.

Ajd, uzivajte!

LP

Schtabec

Objavljeno

Vsi motorji so bili enkrat prodani "uradnemu" prodajalcu (samo le ta jih ni registriral, ampak jih je prodal "sivemu" uvozniku in naj proizvajalec pooblaščenega drži za vrat), če pa ne, je pa to napaka proizvajalca.

Zato ne vidim razloga, da garancije ne bi kril proizvajalec (kolikor vem je trgovec nekako ni dolžan, jo je pa recimo dolžan posredovati proizvajalcu) in zato dobi po vsej verjetnosti tudi plačano.

Sicer pa mislim, da noben pooblaščen serviser ne dela servisov zastonj(če pa, pa povejte kdo, mu tale tema zagotavlja veliko več dela :devil: ), zato ne vidim razloga, da ne bi servisiral tudi motorjev ki so prišli po sivem uvozu.

lokalni prodajalec avtov pravi,da se avtov ne "splača prodajat", prodajat jih moraš ker tako zahteva proizvajalec od katerega si pooblaščen za servisiranje.

štabec je lepo napisal kako je bilo to z mobiteli pred 10 leti, mogoče bodo šli tudi motorji po tej poti, (zakaj pa trgovske firme lahko prodajajo skuterje in podobno kljub temu da niso pooblaščeni O:-) )

Objavljeno

Dokler bodo naši generalni uvozniki imel takšne cene, ki jih imajo, bomo kupoval v tujini al pa kje se bo splačalo. To je dejstvo. Moped stane pri proizvajalcu tolko $$$$, vse ostalo so pa marže, stroški in dajatve državi. :angry2:

1000 ojrov pri dveh miljonih pa ne more bit razlike v davkih in stroških med dvema sosednjima državama. Marža je velka. Pa da ne bo kdo reku, da je Zato ceneje, ker je Nemcev in Italjanov več in da imajo s tem večje tržišče. :angry2:

Z opremo in rezervnimi deli je pa isto. Sej je odprta tema tudi za luis.de. Pa vsi šibamo v luisa, ko kaj rabimo. Zakaj?? Zato ker se nam še zmeraj splača sam po jakno in hlače.

Sej tale forum berejo in kometirajo tudi trgovci motorjev in opreme (samo eden se pa pošteno predstavi), in vedo kako je kje, ampak......raje oblubljajo "če kupiš pri meni je pa to vse super in najboljše"

Se opravičujem, ker sem napisal že nekaj, kar je bilo že verjetno velikokrat napisano. Ampak vseeno. So me pred dnevi v eni takšni trgovini pošteno razp....!!!

:angry2: :angry2:

Objavljeno

Pa da ne bo kdo reku, da je Zato ceneje, ker je Nemcev in Italjanov več in da imajo s tem večje tržišče. :angry2:

Prosim? Ja valjda. Zato je pa v Ameriki vse tok ceneje. Velikost trga je še kako pomembna. Recimo, da Slovenija naroči 30 gsxr-jev v enem letu, če bi pa Slovenija šla na Japonsko in rekla Suzi "letos bomo vzeli pa 50.000 gsxr-jev" - ti meniš da ne bi bilo razlike v ceni? :slap:

Objavljeno

Prosim? Ja valjda. Zato je pa v Ameriki vse tok ceneje. Velikost trga je še kako pomembna. Recimo, da Slovenija naroči 30 gsxr-jev v enem letu, če bi pa Slovenija šla na Japonsko in rekla Suzi "letos bomo vzeli pa 50.000 gsxr-jev" - ti meniš da ne bi bilo razlike v ceni? :slap:

In zato se splača, če se najde nekaj kupcev skupaj in pri trgovcu kupi kot skupina več motorjev - dobiš več popusta - preverjeno in logično sem že preizkusil - to ravno tako velja, ko se generalni uvoznik dogovarja za kvoto motorjev, ki jih bo dobil naslednje leto - poglej DKS pokriva še Hrvaško in tako dosega posledično večje kvote in boljše cene !

Objavljeno

in še vedno cel DKS verjetno proda toliko, kot en srednje velik prodajalec na obrobju Munchna... in ta črpa iz centralnega skladišča za Nemčijo, kjer je verjetno kakih 20.000 ali 50.000 kawasakijev letno ... vsi pa črpajo iz centralnega skladišča firme Kawasaki ...

Objavljeno

in še vedno cel DKS verjetno proda toliko, kot en srednje velik prodajalec na obrobju Munchna... in ta črpa iz centralnega skladišča za Nemčijo, kjer je verjetno kakih 20.000 ali 50.000 kawasakijev letno ... vsi pa črpajo iz centralnega skladišča firme Kawasaki ...

Ja zato pa pokriva večji prostor ,a ne ? In ne samo boge Slovenije, ki ima motorjev toliko kot ena četrt v Munchnu...

Objavljeno

da, pokrivajo tako, da potem hodijo vsi servisirat in garancije uveljavljat v Munchen, a ne ... ;)

ah, ne bom več, res ...

Objavljeno

da, pokrivajo tako, da potem hodijo vsi servisirat in garancije uveljavljat v Munchen, a ne ... ;)

ah, ne bom več, res ...

Men ni bilo treba v Munchen...maš prav, tudi jaz nič več brez veze :yea1:

Objavljeno

Prosim? Ja valjda. Zato je pa v Ameriki vse tok ceneje. Velikost trga je še kako pomembna. Recimo, da Slovenija naroči 30 gsxr-jev v enem letu, če bi pa Slovenija šla na Japonsko in rekla Suzi "letos bomo vzeli pa 50.000 gsxr-jev" - ti meniš da ne bi bilo razlike v ceni? :slap:

Kako je v Ameriki ne vem, in me ne zanima. Večina nas ne bi uvozila od tam. Govorimo o tej naši EU. Praviš, da bi bilo ceneje, če bi Slovenija na Japonskem naročila 50.000 motorjev. Itaq . Jih ne more, ker motorji so v centralnih skladiščih za Evropo (kot je že napisal SymRu) in od tam tud naši in drugi evropski uradni dilerji dobijo mopede. Italjani in še kteri, so si pa svoj trg še povečali in to v Slovenijo in verjetno še nižje dol čez Hrvaško. In kdo je zdaj tukaj po tvoje pameten?? :headbang: Kar se pa tiče razlike v ceni: 200-300k (pri ceni okol 2 miljona)je mal prevelka razlika v ceni, glede nato, da ti misliš da daje samo proizvajalec (Japonc) popust glede na količine? :? :? A misliš, da pri posezonskih popustih (200-300k)diler več nič ne zasluži??? :? Je zastonj držal mopede v skladiščih :? :lol1: Poglej poste za nazaj, ko je nekdo primerjal z mobilno telefonijo pred leti. Isto se mora zgoditi tudi pr motorjih. Isto je bilo pred leti, ko si poskušal dobiti en navadni kasetar iz Nemčije, ker ga pri nas ni bilo, ko so pa prišli, je bil pa velik dražji kot tam.

Sej je tud brezveze razpravljat o tem. Zaradi mene imajo lahko 500% maržo, sam naj bo konkurenčna cena. In pr nas se mora čim več zaslužit pri enem mopedu, Italjan pa je očitno zadovoljen z manj pr enem, pa jih več proda. In kdo ima na koncu več?? :?

Sicer pa raje gremo na en :beer2:

Objavljeno

Bolj ko berem tole temo, manj mi je jasno. Sedaj naj bi bili u bistvu motorji sivih uvoznikov cenejši zaradi tega, ker jih kupujejo v Italiji, kjer jih dobijo ceneje. Ker naj bi bila kvota za Italijo precej večja kot za Slo, posledično so tudi cene cenejše. Pa manj svoje provizije naj bi imeli. Ok.

Ker ste vsi nekej primerjali kvote pa cene za prodajalce v Nemčiji, kjer motorjev prodajo bistveno več kot pri nas, sem primerjal cene pri uradnem prodajalcu v Nemčiji in pri nas. Primerjal sem Suzukija, ki je poleg BMW-ja eden najbolj prodajanih znamk u D. Cena GSX-R v Nemčiji je 13.090 ojro, cca. 3.135.000 sit. Pri nas 2.964.000 oz. akcijska cena 2.605.000 sitou. Tudi uradni prodajalcec. Zakaj imajo potem nemci dražje motorje kot mi, glede na to, da naj bi motocikle kupovali po nižjih nabavnih cenah. A imajo maržo še enkrat višjo kot naši uvozniki, za katere mnogi menite da si odreže prevelik del zaslužka?

Objavljeno

Bolj ko berem tole temo, manj mi je jasno. Sedaj naj bi bili u bistvu motorji sivih uvoznikov cenejši zaradi tega, ker jih kupujejo v Italiji, kjer jih dobijo ceneje. Ker naj bi bila kvota za Italijo precej večja kot za Slo, posledično so tudi cene cenejše. Pa manj svoje provizije naj bi imeli. Ok.

Ker ste vsi nekej primerjali kvote pa cene za prodajalce v Nemčiji, kjer motorjev prodajo bistveno več kot pri nas, sem primerjal cene pri uradnem prodajalcu v Nemčiji in pri nas. Primerjal sem Suzukija, ki je poleg BMW-ja eden najbolj prodajanih znamk u D. Cena GSX-R v Nemčiji je 13.090 ojro, cca. 3.135.000 sit. Pri nas 2.964.000 oz. akcijska cena 2.605.000 sitou. Tudi uradni prodajalcec. Zakaj imajo potem nemci dražje motorje kot mi, glede na to, da naj bi motocikle kupovali po nižjih nabavnih cenah. A imajo maržo še enkrat višjo kot naši uvozniki, za katere mnogi menite da si odreže prevelik del zaslužka?

Na hrvaškem stane CBR1000RR 99990kun kar nanese 3.100.000sit .)

Objavljeno

Kako je v Ameriki ne vem, in me ne zanima. Večina nas ne bi uvozila od tam. Govorimo o tej naši EU. Praviš, da bi bilo ceneje, če bi Slovenija na Japonskem naročila 50.000 motorjev. Itaq . Jih ne more, ker motorji so v centralnih skladiščih za Evropo (kot je že napisal SymRu) in od tam tud naši in drugi evropski uradni dilerji dobijo mopede. Italjani in še kteri, so si pa svoj trg še povečali in to v Slovenijo in verjetno še nižje dol čez Hrvaško. In kdo je zdaj tukaj po tvoje pameten?? :headbang: Kar se pa tiče razlike v ceni: 200-300k (pri ceni okol 2 miljona)je mal prevelka razlika v ceni, glede nato, da ti misliš da daje samo proizvajalec (Japonc) popust glede na količine? :? :? A misliš, da pri posezonskih popustih (200-300k)diler več nič ne zasluži??? :? Je zastonj držal mopede v skladiščih :? :lol1: Poglej poste za nazaj, ko je nekdo primerjal z mobilno telefonijo pred leti. Isto se mora zgoditi tudi pr motorjih. Isto je bilo pred leti, ko si poskušal dobiti en navadni kasetar iz Nemčije, ker ga pri nas ni bilo, ko so pa prišli, je bil pa velik dražji kot tam.

Sej je tud brezveze razpravljat o tem. Zaradi mene imajo lahko 500% maržo, sam naj bo konkurenčna cena. In pr nas se mora čim več zaslužit pri enem mopedu, Italjan pa je očitno zadovoljen z manj pr enem, pa jih več proda. In kdo ima na koncu več?? :?

Sicer pa raje gremo na en :beer2:

Khm, ni glih tako kot si ti to predstavljaš...

Zakaj Slovenija ne more naročiti motorjev na Japonskem? Halo? Motorji se naročijo pri proizvajalcu - ne pri skladiščniku. In, da boš vedu za naprej se uradni dilerji dogovarjajo o naročilih in cenah z Japonci (proizvajalcem) direkt! Več motorjev uradni diler naroči boljše pogoje in nižje cene si lahko zagotovi. Sivi dilerji pa gredo na Nizozemsko k Nizozemskim uradnim dilerjem kjer kot prvo ne plačajo davka in kot drugo prišparajo še na nižji nabavni ceni ki si jo je zagotovil Nizozemski diler na osnovi gromozanskega naročila motorjev direkt z Japonci. To nižjo nabavno ceno sivi diler prenese v Slovenijo (zmuti še malo z brez davka sistemom) in s tem podseka cene uradnih dilerjev z enakim, če ne večjim zaslužkom.

Še enkrat vse temelji na dilu, ki ti ga rata zagotoviti direkt pri proizvajalcu - ta pa je zmeraj boljši glede na število naročenih motorjev pa, če si v EU ali pa v Ameriki ali pa v culokafri. ;)

In ja sem pameten - tok, da mi kr škod! :P Zdej pa ajde na :beer2:

Objavljeno

sam ni mi jasno zakaj to isto ne more nardit uradni zastopnik. a pol ni več uradni ?

Objavljeno

Ne vem, zakaj se mi zdi, da v tej temi najbolj nabijajo ter dajejo drugačemisleče v nič nekateri pod 20-25 let, ki vodenja svoje firme še okusili niso, a vedo vse tajne ekonomije,psihologije ter marketinga..... :slap: :hmm: :hmm: :hmm:

Objavljeno

A niso fantje pisal, da so nabavljal motorje v Italiji?? :hmm: In v Nemčiji?? :hmm: Zdaj pa že na Nizozemskem. :? :?

OK... Tud jaz se ne grem več. :xx:

Objavljeno

To temo občasno pogledam....

Kako kdo dela in zaslužki je njegova stvar... moja pa je, da se odločim - kje in kaj kupujem.

So pa cene močno različne - primer vem iz lastnih izkušenj:

ne bom pisal o motorjih toda o rezervnih delih;

Sam in kolegi dosti nabavljamo na hrvaškem - pri uradnem zastopnikui in serviserju.

Zadnji primer razlike cen: tesnilo za glavo za Hondo VFR: v SLO cena 45.000 SIT (uradni zastopnik), v HR cca. 600 kun (minus PDV). V obeh primerih uradni zastopnik in original tesnilo.

Hrvaški zastopnik ima kanal preko Nizozemske (že prej omenjena dežela nizkih cen), od kod dobiva SLO zastopnik ne vem.

Cena je očitna in to je vse trgovina.

Objavljeno

Ne vem, zakaj se mi zdi, da v tej temi najbolj nabijajo ter dajejo drugačemisleče v nič nekateri pod 20-25 let, ki vodenja svoje firme še okusili niso, a vedo vse tajne ekonomije,psihologije ter marketinga..... :slap: :hmm: :hmm: :hmm:

:OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!