Skoči na vsebino

Supermoto 125


Rugi

Priporočene objave

rableno tm ene l. 2002 pa do 2004 barva vseen

RABLJENIH 2002 je le za vzorec (govorim za celo Evropo), 2003 jih je par ducatov (zopet Evropa), 2004 (črno-modra) pa jih je že več.

kalkuliraj rabljene takole:

- črna NOVA model 2004 SM pride pr nas 3.960 EUR

leto stara minus 15%

dve leti stara minus 25 do 30% (odvisno od vzdrževanja, garancijske knjige, stanja, 1.al 2.lastnik ...)

Vprašanje: s kolk dnarja operiraš planiran nakup?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdejle (PRED ENO URO )SM SE ODLOCU ZA SUPERMOTO.Bil sm pr tc-motoshop.In sm gledu 2 modela:

-TOMOS 125SM

-YAMAHA xt 125 sm

ker je boljsi ker gre vec(cepram mata isti motor),kerga se da vec spedenat.....

kupil ga bom naslednji tedn.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o tem je že sprašvau nejcz, če se ne motm, priporočam ti, da si pogledaš obe temi, o tomosu in o xt-jki, drugač pa glede pedenanja, kot si sam opazu, je mašina popolnoma enaka in logično obstajajo zanje popolnoma enake komponente in tuning potencial je popolnoma enak, glede končne hitrosti...naj ti takoj povem, da je po utekanju (po prvem servisu) obvezno treba nastavit frgazar, ker če je napačno nastavljen, so pospeški obupni, še bolj pa končna (mam izkušnje z ybr--> ista mašina), ki pa je ne moreš prčakvat več kot 110, mogoče 115 (odvisno od teže), čeprav kolkr sm se menu z lastniki, ima xt večjo končno

osebno bi ti priporoču tomosa replico, sploh če misliš met motor dlje časa, rajš daš mal več dnara, pa maš še akrapoviča, boljše gume, pa mislm, da tud vilce pa bremze...ne me jemat za besedo, najbl, da si preberš obe temi

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem bil jaz, sam sem že od začetka zaljubljen v Tomosa :) Drugače pa ja, tudi js priporočam Tomos-a in z njim sigurno nimaš kaj zgubiti. Glede predelav je enako, saj sta agregata podobna, ma pa tudi XT par prednosti.. recimo večfunkcijski digitalni števec? :blush:

LP, Nejc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomos ima samo števec za hitrost pa par standardnih lučk (rezerva bencina, ler, blinkerji..), Nima kazalca za bencin, kar včasih pride zelo prav :) . Če ima XT-jka podoben števec kot DT50X,... pol je super. Imaš vse gor, kaj si zamisliš :) Akrapote imajo letniki 2007 že gor, novi pa so verjetno okoli 100k.. Yamahca ima izpuh speljam čisto drugače (originalen), ampak športni pa imajo mislim da enako krivino kot Tomos, tako da bi moralo biti enako.. Nekdo na forumu je objavil vse možne športne rore, mislim da v temi od XT?

LP

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozu sem oba, kupi si tomosa, ima boljso ciklistiko, je višji & ožji, in ni TAKO majhen kot xt. Pa se vilce ima USD, in 310mm disk! Odlocitev je tvoja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za na supermotarda je navaden stevec z par luckami dost...ne rabis tazga kot ga ma yamaha...saj nisi na gold wingu hehe :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima števca.. kak misliš kateri bencin? A to Petrolov al OMV-jev? :kva2: Naj bi bil priporočen 98 oktanski, ampak 95 nima kaj škoditi veš.. :OK:

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej sm 90% za tomosa

sam zanima me ce ima stevec za bencin pa ker bencin uporablja.

lp

A veš da ti stari štirtaktniki velik bolj smrdajo kot moderni 2 taktniki? Da o performansah ne govorimo! Kdor ti pravi da bo ta stara jajca od yamahinega štirtaktnika šla čez 110 na uro, je ali slep ali pa laže.

Povpraši fante ki majo XT-jke kaj jim piše v homologacijah. Tu ti akrapovič prav dosti ne pomaga.

Pa še neki: rabljeni zeloooo zgubljajo na ceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že res, da leti 2 taktn dost bolj (fural 125 DT X in je blo noooro :) ), ampak ima tudi 4 taktna mašina ogromno prednosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se lučka za rezervo prižge greš na pumpo :OK: Simple as that :) Samo da neboš tk k js, sicer z skuterjem.. se ustavil na pumpi, že mislim tankat, pa si premislil kao eh, sej bo še že do doma.. pa pol ostat 10km pred domom in čakar frenda da benz prpelje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NA enem forumu sm tole zasledu:

125cm3, tisti sm, ma masino od yamahe 4 t, in 35 monjev

z vsemi omenjevacli gre 95km/h, ce ne gre 149km/h,..kako ga lahko tako spedenas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam mam 4 taktno 125ccm mašino in ni varjante da jo spraviš na 150km/h. Če bi res velik stvari premeju največ realno 130km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

akrapovič 300€, potem maš pa še remus, pa mislm, da sta še ene dva, sm ne vem ktera :blush:

Sebrings?

Drgač pa jst pr svojmu MZju pogrešam sam mal več navora da ne bi blo treba tak počas v klanc pelat.

Mi je teh 120 po števcu čist dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A veš da ti stari štirtaktniki velik bolj smrdajo kot moderni 2 taktniki? Da o performansah ne govorimo! Kdor ti pravi da bo ta stara jajca od yamahinega štirtaktnika šla čez 110 na uro, je ali slep ali pa laže.

Povpraši fante ki majo XT-jke kaj jim piše v homologacijah. Tu ti akrapovič prav dosti ne pomaga.

Pa še neki: rabljeni zeloooo zgubljajo na ceni.

:?

100 gre gladko, zihr, akrapovič sam ne pomaga dost, pomaga pa če zamenjaš še odmično gred, bat, fergi, filter in elektroniko, kar pa te bo stalo okol 700-800 evrov + akrapovič sistem za okol 300 evrov pa prideš na dobrih 1000 evrov, gre pa 130 realnih...mogoče tud 135, 140 pa že težko

ampak pr sumermototih gre bolj za pospeške pa to in se da pol druge prenose, tko, da so pospeški ubijalski, sm končna pa okol 90-100 .)

Nima števca.. kak misliš kateri bencin? A to Petrolov al OMV-jev? :kva2: Naj bi bil priporočen 98 oktanski, ampak 95 nima kaj škoditi veš.. :OK:

priporočen je vsaj 92 oktanski, drugač pa tle v sloveniji tankaš karkol, sm nafte ne :kva2:

NA enem forumu sm tole zasledu:

125cm3, tisti sm, ma masino od yamahe 4 t, in 35 monjev

z vsemi omenjevacli gre 95km/h, ce ne gre 149km/h,..kako ga lahko tako spedenas

v sanjah...iz 125cc 4T z 2 ventiloma dobiš max nekje 15-17 konjev, po moje, s kakšnim mz-jevim, k je pa malo naprednejši in ma 4 ventile, pa precej več, saj ma že v originalu 15 konjev

pa pr 4T nimaš nobenih omejitev, k že tko ne gre dost...razen katalizatorja .)

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kar se tice koncne hitrosti je za 125ccm brez veze da bi ga silil cez 120....vsaj moje mnenje je tako- in to zato ker bi drugac prevec izgubil na pospeskih (to je pa to kar ti potrebujes) .) ....men gre 620-ka tam kakih 160...tako da dvomim da bi lahko 125 ccm spravil na 140 s tem da bi pospeski ostali v mejah normale...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!