Skoči na vsebino

Supermoto 125


Rugi

Priporočene objave

-majhna poraba :rolleyes:

-ne kuri olja .)

-zvok :kva1:

-manj onesnažujejo okolje :OK:

-ni tolk občutljivo vse skupej kot zwei takteri :)

-primerno za začetnike? :blink:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-majhna poraba :rolleyes:

-ne kuri olja .)

-zvok :kva1:

-manj onesnažujejo okolje :OK:

-ni tolk občutljivo vse skupej kot zwei takteri :)

-primerno za začetnike? :blink:

LP

manj osnažujejo okolje moj lulček!

Husqvarna SMS / WRE (2-takt) letnik 2006: 3,8g CO/km

Husqvarna SMS / WRE (2-takt) letnik 2007: 0,2g CO/km

we call it: notranje izgorevanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-majhna poraba :rolleyes:

-ne kuri olja .)

-zvok :kva1:

-manj onesnažujejo okolje :OK:

-ni tolk občutljivo vse skupej kot zwei takteri :)

-primerno za začetnike? :blink:

LP

sicer ti je že KR373R odgovoru, a dodajam:

- novi EURO 3 dvotaktniki porabijo cca 0,5 do 0,6 litra olja na 1000 km. Za primerjavo: v mehanikarskih knjigah za yamahin zračno hlajen "starodobnik", ki ga še danes vgrajujejo v yame je dovoljena predpisana poraba olja do 0,3 litra na 1000 km.

- zvok : relativna stvar . mnogo krosistov in onih ki so kdaj cestnohitrostne dirke gledali, še živo sanjajo 2T zvoke

- o občutljivosti: vpraš lastnike CBR 125 kolk stane bat, cilinder, ventili, tesnila.... inu npr. en servis pri AS Domžale : Ti bo mal sape vzelo od zneska.In verjemi mi ko bodo CBR 125 prevozle ene 20 do 30 tisočakov bodo zrele za korenite mehanikarske posege.

- primernost za začetnike?? To boš moral razložiti.

Sicer pa: si pač eden tistih ki si nasedel marketinškim trikom o štiritaktnikih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z večino se tud jst strinjam...zadnji stavek mi je najbl ušeč :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-men yamaha po 6k kilometrih ni pokurila takorekoč nič olja, po tej logiki pa bi ga mogla pokurit 2 litra (0,3l*6=1,8l), rezorvar drži 1,2 litra, se prav da bi mogu enkrat pred servisom natočit skoraj 1 liter olja?

-zvok...to je relativno, odvisno od okusa, če mene prašaš 2T zveni kot apn in ma 4T definitivno boljši zvok...ZAME

-občutljivost...hmmm...ne vem no...kokr sm js poslušov izkušnje lastnikov 4T, so do 30k kilometrov pršli samo z rednimi servisi, kdaj bo tako pri 2T...ne vem no, seveda je treba pri vseh upoštevat normalno uporabo, redne servise in skrbnost

-primernost za začetnike? :hmm: enostavno manj gre in s tem dopušča malo več napak, sploh za tiste, ki nis(m)o prej sedel še na nobenem motorju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti apa tiho, sploh nevem kaj delaš na računalniku :krneki: Kakorkoli.. Vsak ima svoj okus :) (ter živce in denar :naughty: ). Tisti primer, pa ni ravno.. pravi :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti apa tiho, sploh nevem kaj delaš na računalniku :krneki: Kakorkoli.. Vsak ima svoj okus :) (ter živce in denar :naughty: ). Tisti primer, pa ni ravno.. pravi :)

LP

:P :P

sm se urinu pred tebe in predvidevam, da je to letelo na reeskota ne :)

name je letel ja

da se pohvalm..prej sva z grčarjem montirala ledice na mojga mitota :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-men yamaha po 6k kilometrih ni pokurila takorekoč nič olja, po tej logiki pa bi ga mogla pokurit 2 litra (0,3l*6=1,8l), rezorvar drži 1,2 litra, se prav da bi mogu enkrat pred servisom natočit skoraj 1 liter olja?

on ti je razlagal za 2 takne mašine in ne 4takne.

čeprav so nekam smešno male cifre jaz sem na 125ki stankal 3 litre za 1000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- novi EURO 3 dvotaktniki porabijo cca 0,5 do 0,6 litra olja na 1000 km. Za primerjavo: v mehanikarskih knjigah za yamahin zračno hlajen "starodobnik", ki ga še danes vgrajujejo v yame je dovoljena predpisana poraba olja do 0,3 litra na 1000 km.

ni to mislu za 4T?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

on ti je razlagal za 2 takne mašine in ne 4takne.

čeprav so nekam smešno male cifre jaz sem na 125ki stankal 3 litre za 1000km

to je nekam velik...povprečno kur litr olja na 600km...teb je pa litr na 300km :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm da prelivate velik hude krvi na temo 2T , 4T...ma temu ni konca ker noben ni boljsi...enostavno so razlicni....to kako dober je kaksen agregat je relativno ker ljudje imamo razlicne zelje in potrebe tako da pac vsak kupi in vozi tisto kar mu dopusca financno stanje, in kar si zeli in potrebuje...za to kaj je dobro pa imamo ravno glede na prej napisana dejstva razlicne kriterije... .) Nasplosno opisana situacija kar se tice 125 supermoto motorjev pa je taka- 4T imajo nekoliko premalo moci da bi zadovoljili apetite vecine zato je potrebna vgradnja kakega kita in dodatne opreme da dosegajo moc serijskih odblokiranih 2T motorjev..., zato se nekateri raje odlocajo za 2t supermotarde, kar se pa pri "pravih" supermotardih vecjih kubikaz zagotovo ne obnese ker so 2T supermotardi vecjih kubikaz dokaj nemirni na asvaltu, nemogoci za slajdanje.... .) Ne da bi karkoli imel proti 2T nasprotno...ampak ni vse za povsod....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsaka stvar je narjena za svoj namen, tko, da je res trapasto primerjat 2T in 4T

ahhh...če miljontisočkrat premleta tema :yawn:

@jest:

mislm, da se niam kej bat...sploh, motor je nov, na njem pa je preizkušen agregat

ne vem kako so pol zdržali in še zdržijo razni stari mz-ji al pa tomosi, pa se je z njimi mal drgač delalo pa za njih skrbelo kot se skrbi zdej...sicer je tako; nobena stvar ni za večno, lahko mi crkne jutr (buhnedej), drugač pa mislm, da se 5 al pa 10 let niam kej bat (trkam na les), v tem času bom pa menda tud že zamenjau

če gledamo pod črto:

po mojem mišljenju se 125cc 2T skorajda ne splača kupovat, ker na 125-ki takoalitako ostaneš max 2...mogoče 3 leta...1. leto je ql dokler se navadiš, tadrugo pa mal potrpiš in se tako s toliko večjim užitkom vsedeš na 'pravi motor'

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kako so pol zdržali in še zdržijo razni stari mz-ji al pa tomosi, pa se je z njimi mal drgač delalo pa za njih skrbelo kot se skrbi zdej...

zato ker so bili (so) max.simpl in ker so 2T - dobesedno ga spraviš k življenju z ne preveč strojniškega znanja.

Sicer pa fant moj, življenje je doooolgo. In na koncu svojga boš obujal spomine na svoj prvi motorin. In le ta ti bo ostal večno v glavi.

Takrat pa se bodo naši vnučki pogovarjali o frizurah Litijevih akkumulatorjev - kako stisneš več štorma iz take in take Amperaže...pač isto sranje sam drugo pakovanje.

Edina sreča prihodnosti bo da ne bo mrtvih motoristov na cesti.

Če si boš razbil glavo - boš pač na kliniki dobil drugo. Če boš v pravi kasti na družbeni lestvici.

Se vidimo v prihodnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ho ja,spet bo treba gume menat,sam blem je,da jih je tok pa človek ne ve kero bi uzev :D

Kaj vi kaj dajete gor na svoje SM (125).Zanima me za spredno gumo v stilu 120/70 17,pa tja do ene 100EU.

Aja,pa naj bo športna verjanta...ima da lima :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Dans sva na eni kratki turci s kolegom opazla da mata najina motorja čist drugačne gume. On ma yamaho DT jst ma MZja. Razlika je v tem da je njegova guma veliko bolj zaobljena kot moja. A mi zna zdej kdo razložit na kaj vse to vpliva (razen tega da z njo hitreje padeš v ovinek) ker sva mela mal deljena mnenja o oprijemu ene in druge gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Športne gume so ponavadi bolj okrogle, da ko si v nagibu nalega večja površina. Turing gume so pa manj zaobljene, ker so namenjene ne tako velikim nagibom in zato tudi motor ne pada tako močno v ovinek, ker ni treba. V polnem nagibu(ki je manjši) tako tudi nalega max površina guma. Oz. vsaj dosti velika...

The Aic, če hočeš solidno gumo za nizke hitrosti ti bo kaka Dunlop Qualifier dobr šla, pa poceni so tudi...

V tem rangu imaš pa še nekje Michelin Pilot Power, ki je boljša, dlje zdrži, je pa tudi dražja. Diablo corsa, tudi zelo hvaljena guma. Metzeler Sportec M1 ali M3, vsi zelo hvalijo, so pa tudi dražje od Dunlopk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mam še eno vprašanje za vse supermotaše. Zadnje čase probavam z različnimi vrstami "pokladanja", rit z zica pa koleno prot asfaltu, lomljena tehnika s stegnjeno nogo naprej, mal dol s sedeža pa s skrčeno nogo po asfaltu. Zdej me pa mal zanima kako drugi ponavad "polagate".

Do zdej sm ugotovu da mi sam motor ne omoga preveč s kolenom polagat tak da čez daljše zelo zavite (cca 150 stopinj in več) ovinke najraje mal z zica zdrsnem pa s skrčeno nogo po asfaltu drajsam.

Čez tiste zelo kratke in zelo zavite ovinke pa najraj sam motor nagnem medtem pa sam ostanem več al manj pokonc.

Kakšne so pa kej vaše izkušnje? A ma kdo kako tehniko, k bi jo rad posredoval? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam še eno vprašanje za vse supermotaše. Zadnje čase probavam z različnimi vrstami "pokladanja", rit z zica pa koleno prot asfaltu, lomljena tehnika s stegnjeno nogo naprej, mal dol s sedeža pa s skrčeno nogo po asfaltu. Zdej me pa mal zanima kako drugi ponavad "polagate".

Do zdej sm ugotovu da mi sam motor ne omoga preveč s kolenom polagat tak da čez daljše zelo zavite (cca 150 stopinj in več) ovinke najraje mal z zica zdrsnem pa s skrčeno nogo po asfaltu drajsam.

Čez tiste zelo kratke in zelo zavite ovinke pa najraj sam motor nagnem medtem pa sam ostanem več al manj pokonc.

Kakšne so pa kej vaše izkušnje? A ma kdo kako tehniko, k bi jo rad posredoval? :)

Jaz ki sme precej visok (190cm) imam grem vsak ovinek dručace, skušam ne zadet z nogo v balanco ;)

Drugače nimam noben specifičen stil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam še eno vprašanje za vse supermotaše. Zadnje čase probavam z različnimi vrstami "pokladanja", rit z zica pa koleno prot asfaltu, lomljena tehnika s stegnjeno nogo naprej, mal dol s sedeža pa s skrčeno nogo po asfaltu. Zdej me pa mal zanima kako drugi ponavad "polagate".

Do zdej sm ugotovu da mi sam motor ne omoga preveč s kolenom polagat tak da čez daljše zelo zavite (cca 150 stopinj in več) ovinke najraje mal z zica zdrsnem pa s skrčeno nogo po asfaltu drajsam.

Čez tiste zelo kratke in zelo zavite ovinke pa najraj sam motor nagnem medtem pa sam ostanem več al manj pokonc.

Kakšne so pa kej vaše izkušnje? A ma kdo kako tehniko, k bi jo rad posredoval? :)

trudim se, da bi z koleno prišel do asfalta, vendar mi žal motor tega ne omogoča(ali pa jaz enostavno ne znam). najraje grem v ovinek, da malo zdrnam s sedeža, se obrnem za kakšnih 20-30° in koleno proti sprednjem delu motora in ne navzven.. sem poskušal tudi že z iztegnjeno nogo, vendar ko sem kupoval škornje sem se odločil za SS varjanto in nekako niso preimerni za tak način vožnje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tomosovi spletni strani je slikan 125 sm kako drifta :blink:

po mojem se potem da ne, sam morš obvladat motor :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je na domačmu terenu mal uspeval po enih ovikih,sam je dokaj gladek asvalt.

Če ni asvalt gladek al pa nimaš u penisu gume boš bol teško z 125-ko kaj naredu,je mal prešvoh,razen če maš čist odprto mašino pol se da mogoče kaj narest (moje mnenje)

Al pa če zadevo obladaš u nulo,sm tut že vidu ko se je tip z Varaderko (125,4T) med počasnejo (rečmo 20km/h) vožnjo dav na zadnje in se pelu nekaj metru :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!