elektronik Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 Primerjava oznak (starih in novih): je 4.00-18 enako kot kot 100/90-18? 4 cole = 101,6 mm, kakšna je tukaj višina gume, ki ni označena?
Kruse Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Primerjava oznak (starih in novih): je 4.00-18 enako kot kot 100/90-18? Ne, ni enako. 4 cole = 101,6 mm, kakšna je tukaj višina gume, ki ni označena? Kolikor je meni znano, so bile gume vcasih okrogle. Oznake so pa pomenile sirino platisca (feltne po slovensko) krat velikost. Nove oznake pa: sirina gume x visina gume x premer 4.00-18 bi bila po novih oznakah 100/100-18
BONO Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Nove oznake pa: sirina gume x visina gume x premer 4.00-18 bi bila po novih oznakah 100/100-18 Podatki iz E.T.R.T.O standarda: 4.00-18 Konstrukcijska širina: 108 mm Konstrukcijski premer: 671 mm Max. širina v uporabi: 117 mm Max. premer v uporabi: 685 mm Nosilnost: 64 (280 kg pri 2.3 bar) oz. 69 (Reinf. 325 kg pri 2.8 bar) 100/100-18 Konstrukcijska širina: 101 mm Konstrukcijski premer: 657 mm Max. širina v uporabi: 111 mm Max. premer v uporabi: 671 mm Nosilnost: 59 (243 kg pri 2.3 bar) Torej določene razlike so. Načeloma je zamenjava sicer možna, odvisno je od prostora med vilicami, misliti pa je treba še na to, ali je ta zamenjava homologirana oz dovoljena.
elektronik Objavljeno Marec 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 4.00-18 bi bila po novih oznakah 100/100-18 Kaj to pomeni za vožnjo, če na prednje kolo namesto 100/90-18 dam 100/100-18?
kocka Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 ker je mala izbira gum s sterjšimi oznakami, kot so 4.10-18, 2.75-21, bi si motor obul v pneumatike enake širine, ampak z drugimi oznakami (npr. 120/90-18; 90/90-21). bi potem imel težave s tehničnim pregledom! po logičnem razmišljanju ne, ker so gume enake, a le z drugačnimi oznakami! :hmm:
Saint Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 Ja bi moru met, saj moraš met natančno tiste gume, ki so navedene v homologacijskem kartončku, no edin če je res ista dimenzija gume sam druga oznaka, sam tud v tem primeru bi moral it na LPP pa tam da ti popravjo prometno, to je uradna pot. No uradno, neuradno pa niti pogledajo ne, vsaj 99,6% tehničnih Preverjeno & vprašano pri lastniku tehničnega pregleda ! lp Rudi
Zok Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 men je na tehnicnem pregledu sam elektricno opremo (svetlobna oprema in hupa), kolk mam profila na zadnji gumi, in pa stevilke masine in okvirja. po moje tud ce bi mel 190 gumo zadej, neb nc reku. :) aja, glede auspuhov - men ga se zalaufat ni blo treba, da bi mogu pa homologacijo kazat, pa se manj - na roru pa se je na velk svetla una tavelka nalepka GIANNELLI... :P
simonsi Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 Pri avtu vem da je: 175/70 13 Širina gume v milimetrih, višina gume v procentih od širine in pa cole Če maš 175/50 je nizko presečna =športna :rolleyes: , če je pa 175/70 je pa balonarca :P Pri mopedih je pa pomojem isto O:-)
simonsi Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 4 cole = 101,6 mm, kakšna je tukaj višina gume, ki ni označena? Višina je po mojem 90% širine =90mm
Ice Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 simonsi srce, daj preberi vse poste. bono je ze vse lepo razlozil. in predvsem vcasih datum objave poglej.
kp-kp Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 Sam način zapisa dimenzije ti pove ali je guma diagonalna ali radialna. Ni pa nujno, da je radialna boljša za vse vrste motorjev. Npr. pri starejših cestnih motorjih radialke zaradi svoje togosti nenormalno zvijajo okvir! Original dimenzija in vrsta gume je vsekakor najboljša izbira. LP
kocka Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 aha, torej si bom spredaj dal kr gumo z različno oznako! pa če bojo na tehničnem težili, si bom že kej zmislu! pa mi lahko kdo pove kaka guma je enaka kot 2.75-21? :hmm: obstajajo kake tebele? :hmm:
Ice Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 obstajajo kake tebele? :hmm: ne. HIIIIIIIINNNNNNNNTT: --->>>>>E.T.R.T.O
BONO Objavljeno April 23, 2004 Opozori Objavljeno April 23, 2004 aha, torej si bom spredaj dal kr gumo z različno oznako! pa če bojo na tehničnem težili, si bom že kej zmislu! pa mi lahko kdo pove kaka guma je enaka kot 2.75-21? :hmm: obstajajo kake tebele? :hmm: Tabele obstajajo! Nazivne konstrukcijske mere: 2.75-21 - širina: 75 mm - premer: 689 mm - dovoljena platišča: 1.50, 1.60, 1.85 80/90-21 - širina: 80 mm - premer: 677 mm - dovoljena platišča: 1.60, 1.85, 2.15 90/90-21 - širina: 90 mm - premer: 695 mm - dovoljena platišča: 1.85, 2.15, 2.50 80/100-21 - širina: 80 mm - premer: 693 mm - dovoljena platišča: 1.60, 1.85, 2.15 Sedaj se pa odloči!
Erik Objavljeno Januar 8, 2005 Opozori Objavljeno Januar 8, 2005 Da vidmo katere gume imate, na katerem motorju jih imate in kako ste z njimi zadovoljni ali razočarani. Katere hočete sprobati... Jaz imam recimo na Hondi CBR 600F letnik 99 spredaj Pirelli supercorsa in zadaj D207RR pa sem kar zadovoljen. Želim pa sprobati Pilot sport ali power
bu5a Objavljeno Januar 8, 2005 Opozori Objavljeno Januar 8, 2005 Suzuki hayabusa Bridgestone bt 050- kr zadovoljen Michelin pilot power- super guma Naslednjo sezono bom dal gor Michelin pilot race M2-pričakujem hitrejšo obrabo in odličen oprijem. Bomo vidl. LP
Ice Objavljeno Januar 9, 2005 Opozori Objavljeno Januar 9, 2005 ME Z6. odlicne za B12 Mk.II v vseh vremenskih razmerah in moj stil voznje.
pirrulz Objavljeno Januar 9, 2005 Opozori Objavljeno Januar 9, 2005 Pirelli diablo. ble na prejšnem, bodo tud na onem, ko prihaja čez dva tedna.
semamiz Objavljeno Januar 9, 2005 Opozori Objavljeno Januar 9, 2005 :yes: Mam Yamaho tdm 900 , pa mislim zamenjat gume. Do sedaj sem mel izkušnje samo z Dunlop-kam , pa zanima če ma kdo kakšen predlog :?
bu5a Objavljeno Januar 9, 2005 Opozori Objavljeno Januar 9, 2005 Priporočam michelin pilot power. Res da so malo dražje od dunlopa,sam so res dobre gume. Ne bo ti žal.
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 9, 2005 Opozori Objavljeno Januar 9, 2005 pa ne za na tdm-o :slap: jaz mam tut na TDM-ki d205 in sem zadovoljen (prej michelin macadam pa so d205 boljše), sem pa govoril z enim ki pravi da so bridgestone b020 še boljše....jez bom kr na dunlopkah ostal
Leteči Objavljeno Januar 9, 2005 Opozori Objavljeno Januar 9, 2005 Dosedaj vozil dunlop Trailmax na KLE in so kar OK kar se tiče performans vzdržljivosti. Sedaj imam na Vari Metzeler ENDURO 4 kaj na drugega rečem kot :worship: :worship: Gume stare tri leta (pač očitno se prejšnji lastnik ni ravno dosti vozil) in držijo še ko pri norcih, nazadnje sem v dežju sprobaval koliko je cesta spolzka pa me vrglo na zadnje kolo. Verjetno pa spomladi gor Tourance ker jih še bolj hvalijo kot ENDURO 4
atek Objavljeno Januar 9, 2005 Opozori Objavljeno Januar 9, 2005 spredaj dunlop d207rr zadaj d208 zelo zadovoljen sicer hitra obraba oprijem super :OK: :OK: :OK:
simonsi Objavljeno Januar 9, 2005 Opozori Objavljeno Januar 9, 2005 Trenutno Michelin T66, boljše od Dunlop Trailmax, spomladi upam na Metzeler Tourance
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se